Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
FuckYouBitch
profiilit
FuckYouBitch
FuckYouBitch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikilla+toki+on+oikeus+hakea+seuraa+kenestä+tahansa,+on+täysin+eri+juttu+onnistuuko+se.+Jos+vanhempi+mies+hakee+nuorempaa,+se+ei+yleensä+johda+kuin+korkeintaan+sugardaddy+kuvioon+tai+yhden+yön+suhteeseen.+Vaikka+miten+pystyisit+mitäkin+juttuja+tekemään,+ei+se+poista+erilaista+elämäntilannetta+ja+nuorten+halua+olla+omissa+ryhmissään.+Harvaa+nuorta+kiinnostaa+vanhempi+mies.+MItä+vikaa+on+lähemmäs+omanikäisessä+seurassa?
20.12.2018 09:24
Ihme+touhua,+kun+asialliset+tekstit+katoavat+täältä.+Ilmeisesti+et+voisi+harkita+edes+ystävyyttä+naisen+kanssa,+jos+oikein+ymmärrän?+Jos+haaveilet+suhteesta+itseäsi+huomattavasti+nuoremman+(+10v)+kanssa,+on+se+vaikea+löytää.+Nuoria+kiinnostaa+omanikäinen+seuransa,+ellei+etsitä+elättäjää,+kuten+jo+mainitsit.+Heidän+elämäntilanteensa+on+täysin+eri+kuin+sinulla+ja+se+on+minusta+se+isoin+kynnys.+Nuori+haluaa+mennä+ja+kokea,+nauttia+nuoruudestaan.+Niin+sen+pitääkin+mennä,+jotta+voi+kypsemmällä+iällä+asettua+rauhassa+aloilleen+suhteeseen+katumatta+elettyä+nuoruutta.
Miten+paljon+kokisit+sinulla+olevan+yhteistä+nuoremman+kanssa+ja+miksi+vain+nuoremmat+kiinnostavat+sinua?
19.12.2018 13:59
Näitä+todella+on+paljon.+Ulkomailla+myö+heteroilla+törmää+samaan+ilmiöön,+mutta+useimmiten+kyse+on+elättäjän+hakemisesta+tai+viisumista+toiseen+maahan,+Ikuinen+nuoruus+on+se+homoihanne+näemmä+ja+vanheneminen+pelottaa+sekä+varmaan+yksinjääminen+korkealla+iällä.+Haetaan+nuorta,+jotta+kokisi+itsensäkin+nuoremmaksi+arvelisin.
19.12.2018 10:54
Niin,+kenenkä+toimesta+niitä+tekstejä+poistuukaan?+Turhaan+syytät+minua+taas+kieroteitse,+kun+nimenomaan+omat+asialliset+vastaukseni+täältä+on+poistettu+järjestäen,+vaikkei+poistamiseen+ole+ollut+perustetta.+Voit+kysyä+asiasta+varmaan+lisää+moderaattoreilta,+he+kertovat+varmana+lisää+palstan+kuningattarelle+:)
15.12.2018 10:44
Hienosti+vastasitte+kysymykseeni,+eli+minulle+saa+heittää+mitä+tahansa+törkyä+niskaan,+mutta+kovasti+itketään+jos+siihen+vastaan+samalla+mitalla.+Hieno+asenne,+en+voi+muuta+sanoa.+Ja+sitten+ihmetellään+miksei+asiallista+keskustelua+tule+aikaan+:)+Suurin+osa+/+kaikki+kommentit+ovat+olleet+kaikkea+muuta+kuin+asiallisia+ja+sisältäneet+asiattomuuksia,+joten+vastaus+on+ollut+samaa+tasoa.+
Jokaisen+seksuaalisuus+on+oma+asiansa.+Jos+sen+joku+tänne+haluaa+kertoa,+niin+sitten+kertoo.+
Hieno+asenne.+Minä+saan+huudella+muille,+mutta+muut+eivät+saa+huutaa+minulle+:D+Ja+johan+oli+vertaus.+Noissa+asioissa+on+lievästi+sanottuna+aika+suuri+ero,+mutta+jos+noin+ajattelet+niin+huh+huh.
15.12.2018 10:43
Et+siis+näe+asiaa+kuin+yhdeltä+kantilta.+En+ole+mitään+antanut+samalla+mitalla+ennenkuin+minulle+on+ruvettu+toistuvasti+vittuilemaan.++Eli+yhä+edelleen+sinusta+minulle+törkeyksien+heitto+on+ok,+mutta+jos+vastaan+siihen+se+ei+ole+ok?+Tämä+selvä.
Jankkaat+samoja+argumentteja+koko+ajan.+Olen+jo+sanonut+asiallisen+keskustelun+onnistuvan,+JOS+muutkin+pitävät+sen+asiallisena,+mutta+näin+ei+todellakaan+homma+täällä+mene.+Erikoista+vaan+on,+että+kaikki+vika+on+aina+minussa,+muut+eivät+koskaan+tee+mitään+väärää+täällä,+koska+minulle+saa+sanoa+mitä+huvittaa.+Tällainen+asenne+ei+ainakaan+kannusta+asialliseen+keskusteluun.
En+mielestäni+kylläkään+hyökännyt+kenenkään+kimppuun,+eikä+se+ole+ollut+tarkoitus.+Minusta+aloittaja+oikeasti+uhriutuu+ja+piiloutuu+homouden+taakse,+jottei+todellisia+syitä+yarvitse+nähdä.+Jos+hänestä+koko+asian+syynä+on+homous,+niin+fine.+En+todellakaan+usko+näin+olevan,+syy+on+jossain+muualla,+mutta+aloittaja+ei+halua+nähdä+sitä.
15.12.2018 10:39
Eli+siis+muilla+on+oikeus+huutaa+minulle,+mutten+saisi+vastata+siihen?+Hienoa+logiikkaa+etten+sanoisi.+Kai+toteutat+tuota+elämässäsi+muutenkin?+Jos+koet+asian+noin,+niin+sitten+koet.+Aloitukseni+ketjuun+oli+täysin+asiallinen,+mutta+sehän+on+aina+helppoa+unohtaa+ja+sivuuttaa+kohdallani+ja+syyttää+ketjun+pilaamisesta+aina+minua,+huomioimatta+muiden+riidan+haastamista+ketjussa.++Ai+olen+oikein+kuuluisa?+No+sepäs+kiva+:D+Ja+oma+seksuaalinen+suuntautuneisuuteni+on+oma+asiani,+en+koe+itseäni+biseksuaaliksi.
14.12.2018 22:09
Eli+siis+syvällinen+keskustelu+=+minulle+täyttä+vittuilua?+Jos+kerran+minulle+saa+vittuilla,+miksei+se+muka+toimi+silloin+toiseen+suuntaan?+Jo+on+asenne,+en+voi+kun+ihmetellä+taas+kerran.
On+eri+asia+sanoa+asiallisesti+eriävä+mielipide,+kuin+vittuilu,+menemällä+henkilökohtaisuuksiin+tai+ruveta+levittelemään+juoruja.+Koska+tätä+tapahtuu+ihan+koko+ajan,+kirjoitan+miten+asiallisesti+vain,+niin+rupeaa+se+vähän+ihmetyttämään.+Miksi+siis+vaivautua+edes+yrittää+kirjoittaa+asiallisesti,+kun+tietää+paskaa+lentävän+seuraavassa+sekunnissa?+On+sitä+syytä+muissakin,+ei+ainoastaan+minussa.+Huomaat+sen,+jos+vähänkin+tätä+ketjua+rupeat+katsomaan.
Oma+asenne+täällä+on+että+sitä+saa+mitä+tilaa.+Jos+toisilla+on+tarve+ruveta+vittuilemaan,+niin+eipä+silloin+asiallisuutta+voi+minultakaan+odottaa.+Pitää+toimia+kumpaankin+suuntaan.
Et+sanonut,+mutta+tuo+ajatus+tuli+pakosti+mieleen.+En+mielestäni+sanonut+sinun+noin+sanoneen.+Ja+mitä+aiempaan+tulee,+yritin+herätellä+toista+katsomaan+asiaa+eri+näkökulmasta.+Sekin+näemmä+on+tulkittu+väärin.+Aloittaja+aivan+koko+ajan+minusta+selvästi+syyttää+ongelmistaan+homouttaan,+mutten+jaksa+uskoa+sen+olevan+syy.+Se+voi+ehkä+olla+osa+sitä,+muttei+koko+syy.+Tätä+aloittaja+ei+ilmeisesti+halua+nähdä.
14.12.2018 22:06
Niin+metsä+vastaa+kuin+sinne+huutaa.+Aluksi+tuli+täysin+asiallista+kommenttia,+mutta+tuttuun+tapaan+haluttiin+heittää+paskaa+niskaani,+joten+nyt+sitä+saa+mitä+tilaa+:)
14.12.2018 18:10
Katsohan+alkupään+kommenttini,+jotka+ovat+täysin+asiallisia,+kunnes+minulle+niitä+törkeyksiä+ruvettiin+heittämään+ja+vastasin+samalla+mitalla.+Kas+kummaa,+kun+tätä+ei+koskaan+huomata+katsoa+:)+Kovin+on+selektiivinen+lukutaito+täälläolijoilla.
Tottakai+se+luo+kuilua,+jos+haluat+sen+luovan+kuilua.+Jos+katsot+heteroa+sillä+silmällä,+voit+olla+varma+kuilua+tulevan.+Sen+sijaan,+jos+kohtaat+toisen+ihmisenä+ilman+seksuaalisia+viritteitä,+ystävyys+on+taysin+mahdollinen+ilman+kuilua.+Se+on+itsestä+pitkälti+kiinni,+miten+ja+millaista+ystävyyttä+olet+luomassa.
14.12.2018 18:07
Ja+ei,+en+kuuntele+Angerfistia,+valitan+:)
13.12.2018 17:19
Sulla+vaan+fistaukset+mielessä+näemmä+ja+oikein+vihaisesti+:D+En+ole+kyllä+parisuhteistani+maininnut+mitään+piiitkään+aikaan+ja+seksielämästäni+en+ole+edes+puhunut,+koska+en+siitä+huutele+ympäriinsä+toisinkuin+sinä+tunnetusti+:)
Sinulla+taitaa+se+ainoa+toimiva+parisuhteesi+olla+oikean+kätesi+kanssa.+Kukaan+muu+sinua+kestäisi,+hyvä+jos+kätesikään+:D
13.12.2018 17:19
Helppo+se+on+aina+muita+syyttää.+Yhtään+viestiä+en+ole+poistattanut+tästä+ketjusta,+mutta+jos+ei+tieto+mahdu+korviesi+väliin,+niin+minkäs+teet.+Kas+kummaa,+kun+omia+viestejäni+on+kadonnut+täältä+ja+muualta.+Sotii+taas+sinun+"totuuttasi"+vastaan.+Voi+voi.
13.12.2018 17:17
Kuka+puhui+tästä+ketjusta?+Kun+koko+palstaa+katsoo,+niin+on+tämä+seksipainotteinen+foorumi.+Haetaan+seuraa,+vaikka+se+on+selkeästi+kielletty,+koska+eiväthän+säännöt+samat+ole+kaikille.+Ja+elämänkokemusta+on+ihan+tarpeeksi,+että+on+nähty+osan+homoista+olevan+pelkästään+seksin+perässä.+Ei+kyetä+rakentamaan+parisuhdetta,+koska+halutaan+vain+hetken+hurmiota.+Tai+sitten+on+avoin+suhde,+joka+tuntuu+olevan+nykyajan+ihanne.
Voe+voe+kuinka+nallukkaa+harmittaa+taas+kaikki.+Koko+ajan+taas+tapansa+mukaan+haastamassa+riitaa+ja+vittuilemassa+kaikille.+Johan+näitä+nallukan+"asiallisuuksia"+löytyi+yhdestä+sun+toisesta+ketjusta.++Silti+syyttää+aina+vaan+toisia.+Oma+parisuhde+statukseni+on+oma+asiani+:)+Taidat+olla+todella+katkeroitunut+vanha+piika.
Senkus+epäilet,+toisinkuin+sinä,+en+kerro+:)+Ystäviä+on,+samaten+paljon+tuttuja,+jotka+tuntevat+todellisen+minän+:)+Ja+mistä+nimimerkki+on+otettu+jääköön+salaisuudeksi+sekin,+jotta+varmana+nallea+vatuttaa+:D
veltta6siipinen
Enpäs+ole+kuule+noissa+paikoissa+käynyt,+eivät+ole+minua+varten.+Ei+yksinkertaisesti+kiinnosta.+Enkä+kyllä+ketään+vonkaa,+enkä+ole+vongannut.+Ettet+sekottaisi+omaa+tarinaasi+minuun?+:D
Noinko+luulet?+:D+Noo+elä+tuossa+luulossa+jos+haluat+:)Eri+juttu+kynnetäänkö+minua+vai+kynnänkö+itse+:D
13.12.2018 11:49
Tuon+joka+kolon+kyntäjä+kuvan+saa+katsomalla+tämän+palstan+(joka+ei+ole+seuranhakuun)+seksiseuran+haun+määrästä,+netistä+ja+tietäen+Ruusut+ym+paikat.
En+yhtään+ymmärrä+rehellisesti+vieläkään+miksi+homous+loisi+mitään+estettä+ystävyydelle,+ellei+asiassa+ole+etuliite+pano.+Luulisi+ettei+tuossa+ole+seksuaalista+jännitettä,+koska+tietää+toisen+olevan+hetero.+Onhan+niitä+tuhansia+asioita,+jotka+ihmisiä+yhdistävät+viis+taustoistaan.+Samalla+tavalla+kaikki+harrastavat+jotain+ja+sitä+kautta+voi+löytää+ystäviä,+jotka+voivat+olla+homoja/heteroita+ym.,+eikä+sillä+ole+merkitystä+ystävyyssuhteessa.
12.12.2018 18:58
Karhuvaari+vaan+haaveilee+taas+heterovalloituksistaan+:D+Kyllähän+ainakin+homosinkut+tietää+mitä+se+homoelämä+on+oikein+kunnolla.+Ja+siviilisäätyni+tai+seksuaalisuuteni+sinua+polttelee+näköjään+todella+kovasti,+mutten+kerro,+toisinkuin+sinä+:)+
Tuntuu+jokainen+homo+haaveilevan+saavansa+heteron+sänkyyn.+Kai+se+mahdottoman+saanti+viehättää+ja+tulishan+siitä+iso+lovi+vyöhän,+jos+siinä+onnistuisi.+Tosin+silloin+ei+puhuttaisi+heterosta+bi+curiousista.+Mutta+sama+asia+se+kuitenkin+olisi.+Eipä+ne+homosuhteissakaan+puolisot+paljoa+merkkaa,+kukasta+kukkaan+siellä+monet+lentää,+kun+on+se+avoin+suhde.+En+vaan+ymmärrä+miten+sen+saa+toimimaan,+mutta+jos+se+toisille+toimii+niin+antaa+palaa.+Silti+omissa+silmissä+se+on+pettämistä,+joka+tapahtuu+luvan+kanssa.
12.12.2018 18:54
Mitämitä+luulin+joka+kuilun+kiinnostavan,+joten+siitä+ainakaan+ole+kiinni!+Ei+voi+ymmärtää,+jos+homoa+ei+joka+kuilu+kiinnosta!+:D
12.12.2018 11:06
Sanoisin+että+kumpikin+sen+kuilun+rakentaa+yhdessä,+siltä+se+tuntuu,+kun+keskustellua+katsoo.+Se+on+ihmisestä+kiinni+rakentuuko+ystävyys+vai+ei,+ei+homoudesta.
12.12.2018 11:05
Heteron+kanssa+seksisuhde?+Taitaa+olla+suht+yleinen+fantasiana,+mutten+usko+kyllä+onnistuvan+käytännössä.+Siis+pitäisikö+heterot+kasvattaa+homoiksi?+Tuossa+nyt+ei+ollut+mitään+järkeä.
12.12.2018 11:03
Niin,+itsehän+sinä+vaan+kimppuuni+hyökkäsit+ja+nyt+pillität+kun+saat+samaa+tavaraa+takaisinpäin.+Olisikohan+sinun+kannattanut+vähän+harkita+mitä+kirjoitat+minulle?+Sinähän+se+tässä+riitaa+haastat+koko+ajan,+mutta+tee+niin+jos+se+oloasi+helpottaa+:D
Niinpä+tietenkin.+Mitä+nyt+tähänkin+asiallisesti+kirjoittanut,+kunnes+sinä+rupesit+minulle+vittuilemaan+ja+nyt+kiistät+itse+aloittaneesi+koko+riidan.+Mene+kotiis+kasvamaan.+Et+kestä+yhtään+paskamyrskyä+minkä+aloitit.+Ja+nyt+on+sitten+pakko+ihan+homona+syyttää+toisia+omista+teoistaan.+:D
rehellinenystävä
8.12.2018+12:47
FuckYouBitch+jopa+valehtelee+"ystävilleen"+ja+valehtelee+saadakseen+ystäviä.+
Siinäpä+sinun+hieno+avauksesi,+joka+olikin+todella+asiallinen+:D+Ja+tuosta+se+alkoi.+Olisiko+kannattanut+jättää+sanomatta+tai+muotoilla+toisella+tapaa?+Kannahan+vastuu+sanomisistasi.+Tuossahan+jo+levittelet+juoruja+minusta+ja+vittuilet+kunnolla.
09.12.2018 16:16
5 / 12