Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

233

  1. Eihän+tuossa+ole+mitään+tuomittavaa,+olet+vain+oma+itsesi.+MIksi+edes+ketään+pitäisi+tuomita+sukupuolen+tai+seksuaalisuutensa+takia?+Sinäpä+sen+sanoit,+on+vain+kanssaihmisiä,+joista+joko+pitää+tai+ei+pidä.
  2. Sekoileva+ehkä+ihmiselle,+joka+näkee+asian+vain+yhdestä+perspektiivistä.++Itse+syytät+valehtelijaksi,+koska+en+toitota+seksuaalisuuttani+jokaiselle+ystävälleni+ja+uudelle+tuttavuudelle+heti+alusta.++Oliko+asiallista+oikeasti?+On+täysin+oma+asiani+kerronko+kenelle+seksuaalisesta+suuntautuneisuudestani.+Se+on+oma+yksityisasiani,+jonka+kerron+heille,+joille+haluan+tai+joille+se+kuuluu.+Hyvin+yksinkertaista.+En+vaan+koe+tarvetta+toitottaa+koko+maailmalle+mitä+makuuhuoneessani+puuhaan,+toisin+kuin+sinä.+Ja+vaikka+kommentti+oli+asiallinen,+se+kummasti+poistettiin.En+sävellä+tuota+kaikkiin,+vain+kaltaisiisi,+joista+asiasta+pitää+toitottaa+koko+maailmalle+ja+oikein+mainostaa+asiaa.Kaapissa+en+ole+ollut+vuosikymmeniin,+mutta+seksuaalinen+suuntautuneisuuteni+ei+sinulle+kuulu.+Ainakin+ketjun+aloittaja+syyttää+homoudestaan+kaikkia+ongelmia+ja+vastauksesi+perusteella+on+helppo+päätellä+että+olet+homo.+Muista+en+tiedä,+eikä+asia+minulle+kuulu.Miten+niin+en+voi+kieltää?+Enköhän+ihan+itse+päätä+mitkä+ovat+yksityisasioitani+ja+mitkä+eivät+vai+kuka+sen+päättää?+Johan+oli+erikoinen+kommentti.+Ilmeisesti+kerrot+kaikille+kaiken+elämästäsi,+koska+se+kuuluu+heille?+Ymmärränkö+nyt+oikein?Voe+voe+miten+vaikeaa+sinulla+on,+kun+pitää+alkaa+haukkumaan.+Argumentointisi+oli+välillä+jopa+todella+typeryyden+osoittavaa,+mutta+ole+mitä+mieltä+olet.+Rehellinen+ystävä+sinäkö?+Ainakin+vittuileva+sellainen,+joka+vissiin+kertoo+kaikkien+asiat+kaikille,+koska+ne+kuuluvat+yleiseen+tietoon.
  3. Todella+rehellinen,+100%+homo+veikkaan?++Mitä+valehtelemista+tai+epärehellisyyttä+on,+jos+ei+heti+esittäydy+Hei+olen+Timo+ja+homo?+Sitä+ilmeisesti+rehellinenystävä+meiltä+vaatii.+Kuljetko+oikein+paidassa,+jolla+mainostat+homouttasi?+Ilmeisesti+et+osaa+ajatella+mitään+muuta+kautta+kuin+seksuaalisuutesi+läpi.+Minusta+kaikkea+ei+tarvitse+kertoa+heti+ihmisille,+eikä+se+ole+valehtelua.+Olisi+eri+asia,+jos+kysyvät+suoraan+asiasta+ja+väität+olevasi+hetero.+Silloin+valehtelet.+Minusta+on+täysin+turhaa+mainostaa+seksuaalisuuttaan,+etenkin+jos+haet+vain+ystävää,+siihen+ei+silloin+seksi+liity.+Jos+asia+tulee+puheeksi+tai+haluat+itse+kertoa+olevasi+homo,+tee+niin.+Mitään+velvollisuutta+siihen+ei+ole,+vaikkei+asiaa+tarvitse+mitenkään+hävetä+tai+peitellä.+Olet+joka+tapauksessa+paljon+muutakin+kuin+homo.MIllähän+tapaa+valehtelen+ystävilleni+tai+saadakseni+ystäviä?+Jokainen+ystäväni+tietää+asian+seksuaalisen+suuntautuneisuuteni,+osa+tutuista+ei,+koska+asia+ei+kuulu+heille+eikä+ole+koskaan+tullut+puheeksi.+En+viitsi+turhaan+alkaa+mainostamaan+koko+asiaa,+koska+olen+paljon+muutakin+kuin+seksuaalisuuteni.+Jos+on+valehtelua+olla+mainostamatta+seksualisuuttaan,+niin+sitten+valehtelen.+Minä+nimenomaan+itse+päätän+mitä+haluan+kertoa+toisille+ja+mitä+en.+Samaten+päätän+mitä+toisille+asioistani+kuuluu+ja+mitä+ei.Arkinen+kommunikointi+on+taas+asia+erikseen.+Siinä+jokainen+tekee+sen+oman+ratkaisunsa+kertooko+asian+suoraan+vai+ei.+Itse+olen+kertonut,+eikä+se+ole+ollut+ongelma.