Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
FuckYouBitch
profiilit
FuckYouBitch
FuckYouBitch
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
233
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+tuossa+ole+mitään+tuomittavaa,+olet+vain+oma+itsesi.+MIksi+edes+ketään+pitäisi+tuomita+sukupuolen+tai+seksuaalisuutensa+takia?+Sinäpä+sen+sanoit,+on+vain+kanssaihmisiä,+joista+joko+pitää+tai+ei+pidä.
09.12.2018 14:35
Vittuilut+sulla+on+housussas+:D+Ja+taaas+vaihteeksi+täällä+ruvetaan+ihan+tieten+tahtoen+haastamaan+riitaa,+tuttuun+Suoli+24+tyyliin.+Aloittaja+on+tasan+tarkkaan+tehnyt+selväksi,+että+hänestä+ystävien+puute+johtuu+yksinomaan+hänen+homoudestaan.+Kommentoin+tähän+täysin+asiallisesti,+kyseenalaistamalla+asian,+voisiko+syy+olla+joku+muu.+Nyt+sinusta+tämä+on+sitten+vittuilua?+Lueppa+ketjua+taaksepäin,+niin+huomaat+ketä+tämän+sopan+keitti,+en+ollut+minä+:)
Ainoastaan+olen+käsitellyt+mitä+ihmiset+ovat+ketjuun+itsestään+kertoneet.+JOs+se+ei+käy,+fine.+Miten+sitten+mistään+keskustellaan?+Rehellinenystävä+=+rehellinenhomo++ja+hänet+tunnistaa+jo+kirjoitustyylistään+sekä+asenteestaan.+Kaikki,+mitä+hänestä+olen+manininnut,+on+hän+ihan+itse+tuonut+esiin+täällä.
Tässä+on+se+hienoinen+ero,+etten+kerro+yksityisasioitani+esim+tässä+ketjussa.+Sen+sijaan+kummasti+minusta+vain+levitellään+kaiken+maailman+juoruja+täällä,+jotka+eivät+pidä+paikkaansa.+Se+siis+on+sallittua+sinusta?+Ja+ilmeisesti+korrektia?
Niin,+miksihän+itse+haastat+riitaa+kanssani+koko+ajan?+Samaa+voisin+kysyä+useammalta+muultakin.+On+aivan+sama+miten+asiallisesti+tänne+kirjoitan,+alkaa+joku+haastamaan+heti+riitaa+kanssani.+Ja+sehän+on+aina+tietty+syyni,+eihän+se+vika+mitenkään+muissa+voi+olla+ou+mai+gaad!+Muuthan+ovat+itse+pyhimyksiä!+:D
09.12.2018 14:33
Voe+voe,+on+taas+porukalla+täällä+vaikeaa.+Kannattais+muistella+muitakin+riitelijöitä,+mutta+eihän+se+käy+päinsä!+En+ole+täällä+toisten+yksityisasioita+levitellyt+koskaan,+enkä+tule+levittelemään.+Jos+joku+tänne+jotain+kirjoittaa,+ei+se+enää+ole+yksitysasia.+Ja+kannattaisi+lukea+aiemmat+kommentit+ehken+uudelleen,+koska+ne+eivät+ole+riitelyä+vaan+kyseenalaistamista.+En+tosin+tiedä+käsitätkö+näiden+kahden+eroa...
09.12.2018 11:29
Turha+täällä+muutenkaan+on+yrittää+edes+syvällisiä+keskustella,+koska+homma+menee+heti+vittuiluksi.+Noin+se+vähän+nykymaailmassa+on,+kuin+sanoit+mitä+on+olla+oma+yksilönsä.+Etenkin+vähemmistön+sisällä.
08.12.2018 19:59
Sekoileva+ehkä+ihmiselle,+joka+näkee+asian+vain+yhdestä+perspektiivistä.++Itse+syytät+valehtelijaksi,+koska+en+toitota+seksuaalisuuttani+jokaiselle+ystävälleni+ja+uudelle+tuttavuudelle+heti+alusta.++Oliko+asiallista+oikeasti?+On+täysin+oma+asiani+kerronko+kenelle+seksuaalisesta+suuntautuneisuudestani.+Se+on+oma+yksityisasiani,+jonka+kerron+heille,+joille+haluan+tai+joille+se+kuuluu.+Hyvin+yksinkertaista.+En+vaan+koe+tarvetta+toitottaa+koko+maailmalle+mitä+makuuhuoneessani+puuhaan,+toisin+kuin+sinä.+Ja+vaikka+kommentti+oli+asiallinen,+se+kummasti+poistettiin.
En+sävellä+tuota+kaikkiin,+vain+kaltaisiisi,+joista+asiasta+pitää+toitottaa+koko+maailmalle+ja+oikein+mainostaa+asiaa.
Kaapissa+en+ole+ollut+vuosikymmeniin,+mutta+seksuaalinen+suuntautuneisuuteni+ei+sinulle+kuulu.+Ainakin+ketjun+aloittaja+syyttää+homoudestaan+kaikkia+ongelmia+ja+vastauksesi+perusteella+on+helppo+päätellä+että+olet+homo.+Muista+en+tiedä,+eikä+asia+minulle+kuulu.
Miten+niin+en+voi+kieltää?+Enköhän+ihan+itse+päätä+mitkä+ovat+yksityisasioitani+ja+mitkä+eivät+vai+kuka+sen+päättää?+Johan+oli+erikoinen+kommentti.+Ilmeisesti+kerrot+kaikille+kaiken+elämästäsi,+koska+se+kuuluu+heille?+Ymmärränkö+nyt+oikein?
Voe+voe+miten+vaikeaa+sinulla+on,+kun+pitää+alkaa+haukkumaan.+Argumentointisi+oli+välillä+jopa+todella+typeryyden+osoittavaa,+mutta+ole+mitä+mieltä+olet.+Rehellinen+ystävä+sinäkö?+Ainakin+vittuileva+sellainen,+joka+vissiin+kertoo+kaikkien+asiat+kaikille,+koska+ne+kuuluvat+yleiseen+tietoon.
08.12.2018 19:58
Todella+rehellinen,+100%+homo+veikkaan?++Mitä+valehtelemista+tai+epärehellisyyttä+on,+jos+ei+heti+esittäydy+Hei+olen+Timo+ja+homo?+Sitä+ilmeisesti+rehellinenystävä+meiltä+vaatii.+Kuljetko+oikein+paidassa,+jolla+mainostat+homouttasi?+Ilmeisesti+et+osaa+ajatella+mitään+muuta+kautta+kuin+seksuaalisuutesi+läpi.+Minusta+kaikkea+ei+tarvitse+kertoa+heti+ihmisille,+eikä+se+ole+valehtelua.+Olisi+eri+asia,+jos+kysyvät+suoraan+asiasta+ja+väität+olevasi+hetero.+Silloin+valehtelet.+Minusta+on+täysin+turhaa+mainostaa+seksuaalisuuttaan,+etenkin+jos+haet+vain+ystävää,+siihen+ei+silloin+seksi+liity.+Jos+asia+tulee+puheeksi+tai+haluat+itse+kertoa+olevasi+homo,+tee+niin.+Mitään+velvollisuutta+siihen+ei+ole,+vaikkei+asiaa+tarvitse+mitenkään+hävetä+tai+peitellä.+Olet+joka+tapauksessa+paljon+muutakin+kuin+homo.
MIllähän+tapaa+valehtelen+ystävilleni+tai+saadakseni+ystäviä?+Jokainen+ystäväni+tietää+asian+seksuaalisen+suuntautuneisuuteni,+osa+tutuista+ei,+koska+asia+ei+kuulu+heille+eikä+ole+koskaan+tullut+puheeksi.+En+viitsi+turhaan+alkaa+mainostamaan+koko+asiaa,+koska+olen+paljon+muutakin+kuin+seksuaalisuuteni.+Jos+on+valehtelua+olla+mainostamatta+seksualisuuttaan,+niin+sitten+valehtelen.+Minä+nimenomaan+itse+päätän+mitä+haluan+kertoa+toisille+ja+mitä+en.+Samaten+päätän+mitä+toisille+asioistani+kuuluu+ja+mitä+ei.
Arkinen+kommunikointi+on+taas+asia+erikseen.+Siinä+jokainen+tekee+sen+oman+ratkaisunsa+kertooko+asian+suoraan+vai+ei.+Itse+olen+kertonut,+eikä+se+ole+ollut+ongelma.
08.12.2018 16:25
Eli+siis+meinaatko,+että+pitää+heti+kertoa+vai+myöhemmin?+Ja+miksi+se+on+kerrottava,+ellei+se+sopivassa+tilanteessa+tule+esiin?+Tätä+en+ole+ymmärtänyt,+miksi+pitää+mainostaa+olevansa+homo.+Juu+pienillä+paikkakunnilla+voi+tilanne+olla+haastava+vielä+valitettavasti,+vaikkei+se+tosiaan,+kuten+sanoit,+paikkakunnasta+ole+kiinni+vaan+ihmisistä.+Koko+ystävyys+muutenkin+on+kahden+kauppa+ja+nimenomaan+ihmisistä+kiinni.
08.12.2018 12:15
Ehkä+erona+on,+ettei+homous+määritä+minua+kokonaan+ja+siksi+on+kavereita.+En+koe+siitä+olleen+hyötyä+tai+haittaa+suuntaan+tai+toiseen+etenkään+ystävyyssuihteiden+kohdalla.+Kyseenalaistan+ihan+tarkoituksella,+jotta+katsoisit+asiaa+laajemmin,+koska+en+usko+syynä+olevan+homoutesi.+Mutta+koet+asian+eri+tavalla,+fine.+Joka+kohdassa+muistat+mainita+homoutesi+ja+minusta+se+kielii,+että+koet+kaiken+olevan+siitä+kii.+Tarkoitus+oli+herätellä+sinua,+ei+haastaa+riitaa.
07.12.2018 19:09
Sivusta+ja+sinua+tuntematta+näyttää+ihan+siltä,+että+syytät+homouttasi+kaikista+ongelmistasi.+Toki+sen+taakse+on+helppo+piiloutua+ja+uhriutua,+vaikka+syy+olisi+muu.
07.12.2018 15:14
Sivusta+katsottuna+uhriudut+homouden+taakse,+enkä+halua+tätä+pahalla+sanoa,+vaan+miltä+asia+näyttää+sivullisen+silmin.+Joka+kohdassa+syytät+homouttasi+tilanteestasi.+Toivottavasti+siellä+asiat+muuttuvat+valoisempaan+suuntaan!
07.12.2018 13:18
Huomaatko+miten+koko+ajan+piiloudut+homouden+taakse?
07.12.2018 10:58
Kuitenkin+heti+vetoat+homouteen.+Mieti+niitä+muita+syitä+ja+yritä+avata+keskustelua+heidän+kanssaan.+Ehkä+pääsette+yhteisymmärrykseen.
06.12.2018 21:36
Samaa+mieltä.+
niinjanäi
Ehkä+syynä+on+jokin+muu+asia+kuin+homous?+Oletko+tätä+miettinyt?
06.12.2018 10:39
Ymmärrän+näkökulmasi.+Tässä+kävi+mielessä+pakosti,+mitä+jos+homotuttusi,+joka+ei+ole+kaapissa,+kertoo+esin+työpaikan+kahvihuoneessa+nähneensä+sinut+homobaarissa+tai+heteroystävilleen?+Olettaen+ettei+hän+ole+kaapissa,+koska+tämänkään+varaan+ei+voi+laskea.+Kyllähän+se+tietty+seuransaantia+voisi+helpottaa,+mutta+sitä+luulisi+homobaarista+löytävän+ja+tutuille+homoille+voit+taas+itse+tulla+halutessasi+kaapista.++Miksei+hetero+menisi+kertomaan+tutuilleen,+jos+on+ollut+esim+homokaverinsa/porukassa+olevan+homon+mukana+homobaarissa?+Eihän+tässä+pitäisi+ko.+heterolle+olla+mitään+ongelmaa+tilanteessa.+Etenkin+kun+kaikki+tietävät+hänen+olevan+hetero+ja+esim+dtm:ssä+käy+vähän+kaikki.
Kuitenkin+ongelmalliseksi+tulee,+ettet+voi+koskaan+täysin+olla+varma,+ketä+baarissa+tulee+vastaan,+koska+se+on+julkinen+paikka,+tai+ketä+näkee+sinun+menevän+baariin.
29.11.2018 12:25
Ei+todellakaan+ole+mikään+este,+miksi+loisi?+Samalla+tavalla+voi+olla+yhteisiä+intressejä+kuin+kenellä+tahansa+muullakin.+Ei+seksuaalisuuden+pitäisi+olla+näin+isossa+osassa+ihmisen+elämää+kuitenkaan,+jotta+se+estäisi+ystävyyssuhteiden+muodostamisen.
29.11.2018 12:20
Voe+voe,+on+se+toisilla+elämä+todella+vaikeaa+näemmä+:D+Mitähän+se+on+olla+aikuinen,+jotain+syötävää+vai+baarissa+jaettavaa?+:D+Se+nyt+vaan+on+sama+miten+asiallisesti+tänne+kirjoittaa,+joten+pistetään+ooikein+täyslaidallinen+skeidaa+:D+Siitä+Suoli24+on+tehty,+etnekin+homopalsta+:D+Se+on+sama,+kommentoiko+ketjun+aiheesta+asiallisesti+vai+ei,+paska+lentää+silti.+Yritetty+on,+joten+jatketaan+tällä+vittuilulinjalla,+joka+tuottaa+suurta+viihdearvoa,+kun+lukee+teidän+vastauksianne+:D
28.11.2018 11:04
Niin+Karhuvaani+tietty+meinasi+että+maku+on+paska+ellei+se+ole+tarpeeksi+homo+maku+:D+Kenenkään+musamakua+en+edes+haukkunut,+mutta+nallukan+on+pakko+tehdä+sekin.+On+muka+niin+viisas+ja+suuri+:D+Baariin+mennään+vain+ryyppäämään+ja+hakemaan+panoa,+joten+väkeä+riittää+jo+senkin+takia.+Voisin+perusraflaan+lähteä+kavereiden+kanssa+iltaa+viettämään,+muutoin+en+viitsi+vaivautua+niihin.
28.11.2018 11:01
Sitähän+yritin+jo+sanoa,+m8uttet+näemmä+ymmärtänyt.+Kannattaa+katsoa+mihin+viestiin+vastasin+ja+miten.+Ilmeisesti+jonkun+mielestä+homobaareissa+juoksevilla+on+vaitiolovelvollisuus+muista+asiakkaista,+tai+ainakin+noin+eräs+näemmä+toivoo+ja+tätä+en+ymmärrä.+Minulle+se+on+aivan+sama+jos+minut+joku+näkee+baarissa+ja+kertoo+siitä+muille.+On+ollut+monta+asiallista+viestiä+aikanaan,+mutta+paskaa+vaan+tuli+niskaan+joka+kerta,+joten+why+bother.+Laitetaan+sitten+netissä+kunnon+vittuiluvaihde+päälle+ja+sitten+onkin+se+oikea+elämä+muualla+:D
On+erittäin+hyviä+kavereita,+kiitos+kysymästä.+Mitäpä+jos+ovat+olleet+jonkun+homokaverinsa+kanssa+siellä+vai+eikö+homoilla+a.+saa+olla+heterokavereita+tai+b.+viedä+heterokavereita+homobaariin?+Eikös+täällä+kovaan+ääneen+toitotettu,+että+kamalat+heterot+pois+homobaarista,+vaikkeivät+ole+homoille+edes+uhka+:D
Ai+nyt+haaveilet+papeista?+Kukin+makunsa+mukaan+:D+:D+Kyllä+kuule+siinä+on+sellainen+parivaljakko,+että+riittää+tuolla+pariskunnalla+draamaa+:D
27.11.2018 21:52
Tajuan+kyllä+erittäin+paljon+hyvästä+musasta+:)+Perusravintoissa+en+viitsi+käydä,+eiköhän+minulla+ole+ooikeus+olla+käymättä+:)+Hmm,+jos+makuni+mukainen+musakki+tyhjentäisi+ravintolan,+miksihän+esim.+Circus+yleensä+myy+loppuun,+kun+siellä+on+hyvää+musaa+tarjolla?+Tai+Tavastian+keikat?+Bear+vaan+keskitty+nakkelemaan+kiveksiään+nyt,+ja+vittuilemaan,+kun+et+muuta+osaa+:)
27.11.2018 21:46
Ja+nyt+voidaan+odotella+erään+karhuvaarin+ja+Aapon+paskalinkousta+tähänkin+kirjoitukseen.+Heidät+tietäen,+ei+kovin+kauaa+enää+mene+:D
27.11.2018 17:20
6 / 12