Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LainaNiilo
profiilit
LainaNiilo
LainaNiilo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+todella+ole!
01.03.2018 19:25
Juu+varmaan+ovat+tienneet+jo+vuosia-+eihän+tää+eka+kerta+ole.+Mut+joukossa+on+voimaa+ja+jos+mahdollisimman+moni+asialla+niin+aina+parempi.+Se+miksi+mitään+ei+tapahdu+johtunee+Suomen+elsulaista+ja+sen+mukaan+näytön+puutteesta..Vähän+kuten+lastensuojelussakin.
01.03.2018 19:22
Mulle+voi+laittaa+meiliin+oikeaa+nimeä+ja+osoitetta-+elsu+kyselee+niin+päästään+asiassa+eteenpäin+kun+mahdollisimman+moni+aktiivinen.
01.03.2018 12:35
En+tarkoittanut+että+hankkimalla+ne+ovat+onnekkaita-+ilmaisin+vähän+väärin.+Vaan+että+nyt+kun+tämä+omistaja+miettii+palautusta+jne.+niin+voidaan+ajatella+että+koska+vahinko+on+jo+tapahtunut+ja+kasvattaja+ei+varmasti+ota+takaisin+saati+palauta+rahoja-+on+parempi+että+rotista+nyt+huolehditaan+parhaan+kykynsä+mukaan.Ovat+nyt+paremmassa+perheessä+oletan.
28.02.2018 20:38
Rotat+ovat+onnekkaita+jos+pääsivät+pois.Jos+hankit+ne+tuollaiselta+ihmiseltä,+vastuu+on+sinulla+hoidattaa+ne+kuntoon.En+usko+että+kolmikuisella+on+kasvainta,+voi+olla+joku+paise+tms.+Eläinlääkäri+tietänee.+Ja+itse+en+kyllä+murehtisi+tuollaisten+summien+perään+mitä+rotat+hälläkin+maksaa-+saati+ainakaan+palauttaisi+eläintä!+Se+mitä+voit+siis+tehdä+on+hoitaa+ne+parhaan+kykysi+mukaan+ja+laittaa+asiaa+eteenpäin.+Sinulla+on+avainasema+kun+tiedät+missä+henkilö+asuu!+Itse+lähtisin+tästä+paikasta+hakeen+ne+kaikki+pois+poliisin+kanssa+jos+tietäisin+missä+hän+on.
28.02.2018 11:13
Onko+kyse+Katri-nimisestä+tyypistä?
28.02.2018 11:01
1 / 1