Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Saskia48
profiilit
Saskia48
Saskia48
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
27
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sampo+on+kyllä+surkea+ministeri+.Hänellä+ei+ole+pienintäkään+hajua+,mitä+kulttuuriministerin+pestiin+liittyy+.Kyllä+hänen+piti+tietää,että+yleisö+varmasti+(lähes+miljoona+)+nähnyt+elokuvan+äänestetään+parhaaksi+.++Sitten+toi+mistä+Akua+syytetään+,sekin+on+kumma+juttu+.Syyttäjät+ovat+tehneet+monta+elokuvaa+hänen+kanssa+,joten+kovasti+on+pestit+kelvanneet,mutta+sitten+yhtäkkiä+muodin+mukaan+piti+alkaa+kitiseen+.+Varmaan+suurin+syy+oli+,että+Tuntematon+sai+niin+paljon+ehdokkuuksia+,että+se+kismitti++ja+se+,että+Paula+Vesala++sai+naisroolin+elokuvassa+.+Uskon,että+oli+syy+tähän+,eli+kateus+.+Käsikirjoitus+ja+selvät+tiedot+,mitä+kohtauksessa+tapahtuu++ja+monet+otot+.Siinä+vaiheessa+olisi+arvon+ladyen+pitänyt+sanoa+seis++en+tee+,mutta+ei+.+Vasta+vuosien+päästä+heitetään+tämä+lööppeihin+.++Kyllä+Terhon+olisi+pitänyt+olla+tuomitsematta+,sillä+hän+ei+ole+tuomari++ja+piste+.+Ällö+äijä+muutenkin+,loikkari+ja+hiton+huono+häviäjä+.
30.03.2018 14:29
Aloin+2017+marraskuun+alussa++3+kuukauden+kuurin+.Vajaa+viikon+päästä+pystyin+ilman+vihlontaa/kipua+liikkumaan+.+Vasemmassa+polvessani+on+kuulemma+ruma+nivelrikko+,johon+tuon+Cartexanin+aloitin+.+Pelkäsin+,että+mites+kipu+tuon+kahden+kuukauden++tauon+aikana+mahtaa+alkaa,mutta+ei+vielä+ainakaan+ja+ens+viikolla+pitäisi+taas+aloittaa+.+Taukoahan+pidetään+siksi+,että+maksa+saa+puhdistua+ja+levätä++lääkkeestä+.+Minulle+kyllä+hyvä+apu+ja+aion+syödä+,niin+kauan+,kun+auttaa+ja+vasta+sitten+leikkaus+.+No+minulle+lääkäri+sanoi+sivuvaikutuksesta+,että+saattaa+turvottaa+,ehkä+vähän+turvotti,mutta++en+pahemmin+huomannut+.En+myöskään+lihonut,vaikka+jotkut+ovat+saaneet+ylimääräisiä+kiloja+.+Niin+enkä+ole+kova+liikkumaan+,vain+silloin+tällöin++noin+kerran+viikossa+pienen+lenkin+.++Eikä+kyllä+kuurin+aikana+tarvinnut+polveen+kipulääkettä+ottaa+.
26.03.2018 19:37
Kyllä+voi+valittaa+ja+varmasti+valittavat+,näin+uskon+.
28.02.2018 19:48
Helppo+sanoa,kun+ei+taatusti+kukaan+osta+myllyjen+vallattua+alueen+,niin+asuntoasi+.Huomaa+,että+et+paljon+tiedä+Ahlaisista+mitään+.Niin+ja+taatusti+AIHEESTA++VALITTAVAT+.
28.02.2018 19:43
Miksi+olet+noin+innostunut+noista+myllyistä+?+Oletko+maanomistaja+,joka+luovutti+maatansa+noitten++myllyjen+rakentamiseen+?+Vai+luuletko+saavasi+töitä+?++Ehei+ei+töitä,sillä+taas+tulee+vieraskieliset+rakentamaan+.+Toivon,että+nautit+jatkuvasta+hurinasta,+puhelin-ja+netti+yhteyksien+pätkimisestä,televisiokuvan+pikkelöimisestä+ja+ehkä+muutaman+kanavankin+näkymättömyydestä.Puhumattakaan+,+mitä+terveyshaittoja+tulee+,+niin+ja+asuntosi+,jos+oma+,niin+arvon+putoamisesta+pohjamutiin+,eikä+tarvi+kuvitella+,että+saat+myytyä+,sillä+harva+haluaa+tuohon+sinun+unelma+ympäristöön+asumaan+ja+vielä+maksamaan+kovan+hinnan+asunnosta+!Toivotan+onnellista+elämää+tuulimyllyjen++kera+.
28.02.2018 19:40
Jauhojärvi+on+parasta+,mitä+kommentointiin+tulee.Itse+olen+tykännyt+just+siitä,kun+hän+tarkkaan+kertoo+hiihtäjistä++näkemyksiä+.+Esim+näkee+ja+kertoo+vaikkapa+reisilihaksien+käytöstä+ja+näkee+ja+kertoo+tämmösille+penkkiurheilijoille++esim+miten+maitohapot++jyllää+.+Hän+kertoo,kun+jonkun+kehosta+näkee+,että+voimat+pois+...Tuo+murre+ei+minua+häiritse,koska+se+tuntuu+kivalta+korvaan+.Kuunnelkaa+Porin+murretta+se+vasta+kamalaa+kuultavaa+on+.Jauhojärvi+parasta+mitä+noissa+selostuksissa+on+!!
20.02.2018 18:27
Olen+asioinut+pari+vuotta+kyseisessä+apteekissa+ja+olen+erittäin+tyytyväinen++asiakaspalveluun++ja+tuotevalikoimaan+.Aina+on+lääkkeitä+ym+ollut+mitä+tarvitsen,ei+kertaakaan+ole+myyty+"ei+oota+"++Lisäksi+sopii+hyvin+,koska+käyn+ruokaostoni+tekemässä+siinä++samalla++lähimyymälässä+..
Minusta+tuntuu,että+jokaisen+olisi+syytä+katsoa+peiliin+ja+ajatella+,että+olisiko+itsekkään+,niin+mukava+asiakas+.+Pieni+apteekki+tai+myymälä+ei+todellakaan+pysty+pitämään++samaa+tuotevalikoimaa,kuin+joku+iso+apteekki/+myymälä++.Kyllä+niissä+isoissakin+apteekeissa+voi+tuote+olla+loppu+(+Lääkefirmalla+toimitus+katkos++)+,joten+ei+syy+aina+ole+apteekissa+tai+myymälässä+ja+silloin+on+turha+haukkua+syytöntä+henkilökuntaa+!Niin+ja+pahan+olon+voi+purkaa+muualla+,kuin+netin+palstalla+.Huonosta+palvelusta+ym+kannattaa+antaa+palaute+heti+asianomaiselle+,eikä+ruikuttaa+täällä+.
17.01.2018 17:33
2 / 2