Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Eikö niiden sivusuhteilijoiden kuuluisi olla keskenään..."
En minä voi määrätä, miten kuuluisi olla, voin vain kertoa, miten on. 🌹👀
24.10.2022 11:55
"Samalta se tuntuu nuoren ja vanhemman naisen pillu."
Liikaa mesotaan iästä. Seka nuoret että vanhat naiset ovat kauniita, ja kaikkein kaunein on naisen vittu. 🌹👀
24.10.2022 11:50
Miettinet asiaa siltä pohjalta, että nimettömässä kyselytutkimuksessa puolet sekä miehistä että naisista kertoo olleensa sivusuhteessa myös vakiosuhteen aikana.
Koska sivusuhteiset eivät mene päällekkäin, suurin osa ihmisistä on ollut sellaisessa kiinteässä suhteessa, jossa jommalla kummalla tai molemmilla on ollut myös sivusuhde. Sivusuhteet ovat paljon yleisempiä kuin luullaan, ja MOLEMMILLA sukupuolilla niitä on yhtä paljon, muutenhan naimattomilla naisilla olisi paljon enemmän suhteita kuin miehillä.
Kysymys siis muuttuu, voiko vaatia sellaista, mitä enemmistö ei pysty toteuttamaan. Vastaus varmaan on eri ihmisillä erilainen. 🌹👀
24.10.2022 11:35
Eräiden lehtien vakioaihe noin nelikymppiselle lukijakunnalle on jonkun kuuluisuuden toistuva lause: "Nyt minä vasta tiedän, mitä minä haluan." Kun on seurannut runsaita näin sanoneita, voi havaita, että KAIKKI ovat jääneet haluamuksineen ilman pitkäaikaista miestä, vaikka kiivaasti ovat etsineet. 🌹👀
24.10.2022 10:16
Minun kolmesta siskostani yksi on vajaamielinen, toinen mielisairas ja kolmas hyvin aggressiivinen. Eipä tee minunkaan mieli, mutta puhunkin niiden puolesta, jotka ovat rakastuneet vastavuoroisesti sisarukseensa. 🌹👀
24.10.2022 10:05
"...mikä on vahvin ominaisuus mitä teillä on annettavana parisuhteeseen?"
"Servi inutiles sumus; quod debuimus facere, fecimus" "Olemme arvottomia palvelioita; olemme tehneet vain sen, minkä tiesimme tehtäväksi." 🌹👀
24.10.2022 09:36
"Kauhistuttaa nämä sinun kirjoitukset."
Minua puolestaan kauhistuttaa, että joku voi pitää jonkunlaista rakkautta, jossa ei tehdä pahaa toiselle, KIELLETTYNÄ. 🌹👀
24.10.2022 09:19
Toisaalta kyllä, mutta perusteeni on toinen: Ketään ei tule sortaa, eikä enemmistö voi koskaan saada sellaiseen oikeutta. Minulle on luonnontieteellisestä katsannosta selvää, että kukaan ei itse ole voinut valita mitään, ei geenejä, ei ympäristötekijöitä, ei sattumia. KUKAAN ei ole oman onnensa seppä.
Oppi 'vapaasta tahdosta' on sekä loogisin että empiirisin perustein mahdoton. Sitä luonnontieteilijät eivät hyväksy. Se on humanistien ns. pehmeää tietoa.
Moraalinen käsitykseni on, että ihmisten eroista huolimatta tulee vallita TASA-ARVO, eikä ketään saa sortaa. 🌹👀
24.10.2022 09:11
Toivottavasti kukaan ei pyydä tätä kommenttia poistettavaksi, jotta näkyisi, millainen henkilö esittää mielipiteitänsä. 🌹👀
24.10.2022 08:45
Murteen käyttäminen tekee siitä entistäkin uhoavamman. Uhoaminen ei kuulu sivistyneeseen tyyliin. 🌹👀
23.10.2022 22:36
Klo 21.27 nikki Anonyymi kirjoitti: "Olet sadistipappi sairas." Mutta sensuuri oli sen poistanut. 🌹👀
23.10.2022 22:31
En ole ehdottanut anteeksipyyntöä, kaikkein vähiten toisen puolesta.
Sen sijaan olen tiukasti sitä mieltä, että menneisyyden historiankuvaukseen kuuluu myös, että virheet mainitaan virheiksi, ja törkeydet törkeyksiksi. 🌹👀
23.10.2022 22:19
Kirjoituksesi ei ota huomioon, että näissä harvoissa tapauksissa sisarukset TODELLA saattavat RAKASTAA toisiaan. Sitä paitsi, onko yhteiskunnan millään tavalla lupa arvioida rakkauden syvyyttä, kun sellaista oikeutta yhteiskunnalla ei muissakaan tapauksissa nykyaikana katsota olevan.
Toisekseen, aikana jolloin homoudesta rangaistiin, homoutta uskottiin olevan vähemmän, kuin sitä todellisuudessa on. On luultavaa, että sisarusrakkauttakin havaitaan olevan enemmän, kunhan se tulee yhteiskunnassa hyväksytyksi.
Eräissä maissa kieltävää lakia ei ole, eivätkä meilläkään enää viranomaiset lutkauta korvaansakaan kolmannen osapuolen tekemälle 'ilmiannolle', koska kanteen nostaminen on asianomistajan tehtävä, eikä vapaaehtoisuuden vallitessa kanne ole mahdollinen. 🌹👀
23.10.2022 22:11
Miten geenivirheet vaikuttavat, jos sisaruksilla ei ole yhteistä lasta? 🌹👀
23.10.2022 21:45
Surullinen kertomus sekä exääsi että rikasta miestä ajatellen. Sinulla tuntuu menevän paremmin. 🌹👀
23.10.2022 21:39
Saa surra, mutta ei saa määrätä. 🌹👀
23.10.2022 20:19
Suruun pitää suhtautua kaikella antaumuksella ja myötätunnolla, mutta pappi ei saa edes kertoa, että on keskustellut vanhempien kanssa. 🌹👀
23.10.2022 20:17
Jos sopimista ei synny, koskee myös pariskuntaa. Kukaan ei omista toista, eikä voi vaatia, mitä toinen ei halua. Itsemääräämisoikeus on rikkomaton. 🌹👀
23.10.2022 20:04
Oletko sitä mieltä, että vanhemmat saavat määrätä, mitä aikuinen lapsi tekee tai on tekemättä? 🌹👀
23.10.2022 19:57
Onko mielestäsi jokin muu seksin laji kielletty, kuin painostaminen, raiskaus, pedofilia, parittaminen ja muu hyväksikäyttö? Miksi? 🌹👀
23.10.2022 19:52
38 / 88