Paras ominaisuutenne?

Anonyymi-ap

Jos nyt unohdetaan ulkonäköasiat niin mikä on vahvin ominaisuus mitä teillä on annettavana parisuhteeseen?

Itselläni uskollisuus ja sitoutuminen. Mikään ei voi uhata niitä piirteitä ikinä.
Kaikenlaiseen pettämiseen suhtaudun epäsuopeasti. Miehillä henkinen pettäminen on vielä pahempi asia kuin fyysinen pettäminen.

73

688

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Simppelisti luonne, en vaikeuta asioita koskaan tarpeettomasti, saatan erehtyä jopa kuuntelemaan muitakin toisinaan :)

      • Anonyymi

        Millainen luonne sinulla sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen luonne sinulla sitten on?

        Itsekäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekäs

        Avoin ja rehellinen, toisin kuin tällä tollolla joka vastasi tähän väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoin ja rehellinen, toisin kuin tällä tollolla joka vastasi tähän väliin

        Miksi toisten kuunteleminen on mielestäsi erehtymistä? Olet koko ajan äänessä? Muilla ei ole mitään sanottavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toisten kuunteleminen on mielestäsi erehtymistä? Olet koko ajan äänessä? Muilla ei ole mitään sanottavaa?

        Se oli ns. itseironian sävyttämää huumoria joka ei kaikkiin uppoa


    • Minä olen uskollinen sille jonka kanssa olen. Suojeleva ja välittävä. Haluan että toisella on hyvä ja turvallinen olla ja että voi luottaa 100%.

      • Anonyymi

        Haluan sinut. Tuo on Erittäin tärkeää että on suojeltu olo. Mikä on horoskooppimerkkisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sinut. Tuo on Erittäin tärkeää että on suojeltu olo. Mikä on horoskooppimerkkisi?

        Olen rapu.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen rapu.

        Olet täydellinen minulle. Koska sovimme hääpäivän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet täydellinen minulle. Koska sovimme hääpäivän?

        Sokkotreffit alttarilla?! Minä kaipailen vain neitosta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen rapu.

        Ravut ovat uskollisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ravut ovat uskollisia.

        Niin on ja minä varsinkin. En halua sitä huonoa omaatuntua mistään pettämisestä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin on ja minä varsinkin. En halua sitä huonoa omaatuntua mistään pettämisestä.

        Samoin ajattelen kalana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen kalana.

        Kalat on hyvä merkki. Siitä on kokemusta.


    • Anonyymi

      Uskollisuus ja luotettavuus, ei tosin koske pelkää parisuhdetta.

    • Paras mitä voisin antaa suhteeseen .. oikeastaan kaikkiin ihmissuhteisiini.. on se, että annan toiselle vapauden olla oma itsensä.

      Toinen saa olla sellainen kuin on. En vaadi uskollisuutta, en sitoutumista. En tarvitse viihdyttäjää tai luottokaveria. En ketään joka jakaa murheeni tai hoitaa arkea kanssani.

      Mulle riittää, että on oma aito ja rehellinen itsensä. Se on vähimmäis- ja samalla enimmäisvaatimus. Feikkaajat ja valehtelijat putoavat nopeasti elämästäni pois.

      Tarjoan sitä mitä moni ei voi antaa. Vapautta.

      • Anonyymi

        Kannattaa muidtaa että surut puolittuu jakamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muidtaa että surut puolittuu jakamalla

        Vapaudessa tosiaan on vaaran tietty yksinäisyys, kun elämä potkii päähän. Sellainen rusinat pullasta meininki, jossa pahoissa hetkissä ei tukea kauheasti löydy. Vaikka itselläkin on ystäviä, niin ei heidänkään niskaansa voi kaikkea kaataa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muidtaa että surut puolittuu jakamalla

        Niin.. ja ilo tuplaantuu.

        Oikeastaan olen jo surrut suruni.
        Ja sitäpaitsi suru on kaunis tunne, sen jakaminen voi toki helpottaa monia, minä itse mieluummin nautin sen yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vapaudessa tosiaan on vaaran tietty yksinäisyys, kun elämä potkii päähän. Sellainen rusinat pullasta meininki, jossa pahoissa hetkissä ei tukea kauheasti löydy. Vaikka itselläkin on ystäviä, niin ei heidänkään niskaansa voi kaikkea kaataa.

        Minä olen aina kohdannut vaikeuteni yksin. Pienestä pitäen. Olen oppinut jo käsittelemään niitä ominneuvoin.

        En ole yksin. Minulla on perhe, rakastaja ja joitakin ystäviä. En ole tottunut huolenpitoon tai siihen, että joku kantaisi taakkaani. Eikä tulisi mieleenikään kaataa ystävieni taakaksi omia murheitani.

        Tosiasiassa minun tulisi opetella tarvitsemaan jotakuta. Senkin aika koittaa...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä olen aina kohdannut vaikeuteni yksin. Pienestä pitäen. Olen oppinut jo käsittelemään niitä ominneuvoin.

        En ole yksin. Minulla on perhe, rakastaja ja joitakin ystäviä. En ole tottunut huolenpitoon tai siihen, että joku kantaisi taakkaani. Eikä tulisi mieleenikään kaataa ystävieni taakaksi omia murheitani.

        Tosiasiassa minun tulisi opetella tarvitsemaan jotakuta. Senkin aika koittaa...

        Niin, moni sairastuu vahvuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, moni sairastuu vahvuuteen.

        No toi oli hyvin sanottu.

        Päähän potkituista tulee kitisijöitä tai vahvoja. Yleensä sairastuvat vahvuuteen, kun tarpeeksi on potkittu.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No toi oli hyvin sanottu.

        Päähän potkituista tulee kitisijöitä tai vahvoja. Yleensä sairastuvat vahvuuteen, kun tarpeeksi on potkittu.

        mulkkuja niistä yleensä tulee, ei sillä ole mitään tekemistä vahvuuden kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mulkkuja niistä yleensä tulee, ei sillä ole mitään tekemistä vahvuuden kanssa.

        No .. mielipide tuokin. Mulkkuus on suhteellista. Riippuu ihan katsantokannasta.


    • Niska-, hartia- ja jalkahieronta kuten vain *hänelle* annetaan.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa!

      Nainen pettää aina ensin! Nainen vain oikeuttaa sen itselleen! Kun on ensin täydellisellä piittaamattomuudella läheisyyttä kohtaan saatu tapettua miehenkin kiinnostus ainaiseen kosketuksen ruinaamiseen, loppuu läheisyys parisuhteesta kohta kokonaan ja nainen syyttää asiasta miehen välinpitämättömyyttä.

      Kosketus, läheisyys ja erotiikka on kaikki yhtä, ja kun tekeydyt välinpitämättömäksi jotain niistä kohtaan, menee kaikki mukana. Ei mies halua aina pyytää kosketusta, se on molempien tehtävä!!!!!

      Naisen alkaessa työntää vanhaa miestä pois uuden tieltä lakkaamalla läheisyydestä vaalimisen omalta osaltaan, se on jo pettämistä! Ja itse olisin valinnut mieluummin vaimon tekevän syrjähypyn, kuin vuosia kestävän kylmyyden ja täydellisen kosketuksen puutteen.

      • Anonyymi

        Noinhan se on. Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia.


      • Anonyymi

        Itse erosin jo monta kuukautta sitten enkä ole vieläkään pettänyt. Ei kuulu tapoihin. Ap


    • Anonyymi

      No kyllähän ne ehdottomasti on kova kanki, himokas mieli ja kova panokunto :)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Puoliso ei kyllä vahvista rehvasteluasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoliso ei kyllä vahvista rehvasteluasi.

        Kommentistasi selviää ettet tunne muoria.
        Se vaihtaisi minut koska tahansa vähemmän himokkaaseen kaveriin :)

        -keinovaginamies-


    • Pitkäpinnaisuus ja kunnollisuus

      • Pikku-pirpana

        Kiltteytesi ja aitoutesi. Välittömyytesi. Rehellisyytesi. Ja tietty se, että olet hyvä ja hellä rakastaja.

        Sinä olet hyvä. Siinä parhaat puolesi. Olet just sopiva minulle.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiltteytesi ja aitoutesi. Välittömyytesi. Rehellisyytesi. Ja tietty se, että olet hyvä ja hellä rakastaja.

        Sinä olet hyvä. Siinä parhaat puolesi. Olet just sopiva minulle.

        Sinähän olet kehunut enemmän kun minä ite :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinähän olet kehunut enemmän kun minä ite :D

        Ja ihan aiheesta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja ihan aiheesta.

        Tässä ei varmaan kysytty palstahahmoille luoduista ominaisuuksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei varmaan kysytty palstahahmoille luoduista ominaisuuksista.

        Heh, jaksat olla hauska...


    • Anonyymi

      Seison myrskyissä luotettavasti kuin toteemipaalu. Silloinkin kun mies kaatuu.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että minulla on vahvuutena kyky käsittää erilaisuutta ja hyväksyä ihmisyyttä. Ettei ihminen ole "ikinä virheetön", siksi hän onkin ihminen ei taruolento.


      Vilpitön rakkaus lienee kuitenkin vahvuuteni kaikista vahvuuksistani.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Ei ole ajankohtainen asia minulle, joten en jaksa edes miettiä moisia asioita. Oma elämä ensin kuntoon.

    • Anonyymi

      Se lienee lempeys. Olen myös hyvin sitoutunut ja luotettava kumppani, mutta lempeys on sellainen luonteenpiirre, josta eniten olen saanut kehuja niin sanon sen.

    • Olen luotettava, rakastava ja huomaavainen.

      • Anonyymi

        Sekä myös kristillisiä arvoja kunnioittava lypsytaitoinen maatalon tyttö ja vähällä ruolla elämään oppinut tulemaan toimeen vaan en kuitenkaan mikään ripulisuolinen anorektikko.

        Tykkään myös perata kaikki kalat mitkä oma iki-ihana jännämieheni vain kykenee toimttamaan minulle. Sallin jännämieheni viinanjuonnin sillä se on ihanan miehekästä mihin eivät pikkupojuätmit kykene.

        Kaikkein parhaiten miesihannettani vastaava mies olisi tämä Aki Palskanharju. Niin jotta jos tuollaisia ihanuuksia olisi liikuskelemassa yönpimeydessä ihan tässä asuntoni lähistöllä niin passaisi tulla sisällekkin asti eikä tyytyä huutelemaan ruokottomuuksia siellä pihaomenapuiden alla. Viinakin saatte jos kahvi laittaa vatsan ripulinarulle.

        ( hihitystä )


    • Anonyymi

      Rakkaus tietysti, ihan kaikissa ihmissuhteissa.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Terveet elämän tavat, liikunnallinen.

    • Anonyymi

      Luottamus ja uskollisuus suhteessa.
      Oon horoskooppi merkiltäni Kalat, jos sillä on mitään merkitystä.
      Saa olla omia menoja ja sit kun ollaan, ollaan....sitä aikaa on vähän vain antaa.

    • Anonyymi

      Lievä psykoottisuus ja sitoutumishaluttomuus. Ota minut nuorena.. nyt se on vähän myöhäistä 🤭
      No okei, huumorintaju ja ymmärtäväisyys elämää sinun hölmöilyjä kohtaan.

    • Anonyymi

      Parasta minussa on todennäköisesti se. Että pystyn viihdyttämään itseäni pitkiäkin aikoja ihan vaan naureskelemalla omille jutuille mielessäni. Eli minut voi jättää huoletta huomiota ja minä vaan tyytyväisenä istuskelen typerä virne naamalla .

    • Anonyymi

      Kaksi viimeistä sopii yhteen? 🤣

    • Anonyymi

      Rauhallinen, ymmärtäväinen, iloinen, en suutu helposti silloin kun voin hyvin, tietyllä tavalla lapsenmielinen.

    • Anonyymi

      Toimiva kikkeli ja ehtymätön varasto puujalkavitsejä ja tulannekomiikkaa.

      Osaan myös suoristaa keittiön kaappien ovet ja rakastua järjettömästi.

      • Anonyymi

        Aikamoinen paketti.


    • Anonyymi

      Huumorin ymmärtämättöömyys

    • Anonyymi

      Eli ajatuksetkin voivat johtaa eroon

    • Anonyymi

      Aivan hillitön kaljamaha. Joo joo sillä lähden rakentelemaan suhdetta.

    • Anonyymi

      Luottamus on minulle nro 1, kaikessa. Annan toiselle tilaa olla oma itsensä, tehdä omia asioita.

    • "...mikä on vahvin ominaisuus mitä teillä on annettavana parisuhteeseen?"

      "Servi inutiles sumus; quod debuimus facere, fecimus" "Olemme arvottomia palvelioita; olemme tehneet vain sen, minkä tiesimme tehtäväksi." 🌹👀

    • Vaikea keksiä ihmisenä mitään tiettyä piirrettä, mutta sanotaan nyt vaikka se että en ole mustasukkainen, stalkkeri, väkivaltainen tms. vaikka välillä pieniä tunteenpurkauksia yms. pääseekin jos menee sukset ristiin syystä tai toisesta. Toisena varmaankin mun kyky monissa asioissa laskelmoida, ennakoida, hahmotella suunnitelmia El Plan A, B, C....G ja niin edespäin, joten mä todennäköisesti osaisin auttaa monessakin arkisessa, ja/tai miehisessä asiassa tai aihepiirissä. Sähköautot ei kuulu tähän. 😅 Toisen ihmisen elämään liikaa puuttumatta, mutta tavallaan ulkopuolisena antamaan vinkkejä hyviin meriselityksiin jos vaikka autoasioissa, työelämässä tai harrastuksissa on vaikeaa tms. Sekin toki riippuu ihmisestä, että onko mun "What would Sergei Lavrov say" pohdinnat vahvuus, vai nähdäänkö ne automaattisesti täytenä outoutena, vaikken ihan noilla sanoilla kuvailisikaan. 😅🙄 Tai no, todennäköisesti en malttaisi olla kuvailematta noin 😆

      Käytännön tasolla varmaan paras mitä mulla olisi antaa, on joustava ajankäyttö osaltani. Työjuttuja toki on vaikea ennustaa, mutta niihin nyt ei kuitenkaan kaikki aika mene, ja monen asian aikataulu on ihan järjestelykysymys verrattuna monen muun työaikoihin tai siihen käytettävään aikaan.

      • Huomasin oikeastaan itse, että toi oli kovin pragmaattista ja asiapitoista pohdintaa, mutta heti sen jälkeen tulin ajatelleeksi sitä että mulle sanottiin ekan kerran "mä rakastan sua" kun olin 28-ikäinen, tähän asti pisimmässä suhteessani, mutta valitettavasti en kyennyt ihan 110%:sti sanomaan samaa takaisin. Eikä tule äitivainaan suustakaan tuota lausetta juurikaan mieleen, ainakaan ilman valtavaa perheriitaa, tai pirunsikiöksi ja stanan kakaraksi haukkumista sitä lauseen kakistamista ennen. 🙄 Toisin sanoen lähes kukaan ei ole koskaan sanonut mikä olisi mun paras ominaisuuteni, tai edes yksi sellainen, niin sen takia se jää paljolti oman pohdinnan varaan ja tunnetasolla vähän ontoksi.

        Tai no sanoi hän jossain vaiheessa myöhemmin, että arvosti/arvostaa mua siitä etten missään vaiheessa luvannut mitään kuuta taivaalta mitä en välttämättä voisi pitää, tai sanonut mitään mitä en olisi tarkoittanut. Ja näinhän se oikeastaan menikin. Loppujen lopuksi ihmissuhteet mun kanssa on aika mutkattomia, mutta en sitten tiedä millaista puhetta valtaosa naisista odottaa, ja kuinka paljon se on ristiriidassa sen kanssa, millaista miesten käytöstä naiset silti yleensä eniten moittii keskenään tai eri alustoilla. 🙄 Täytyyhän niiden tyhjänlupailijoiden edes lähtökohtaisesti päästä treffeille, tai saada edes osumia, että naisilla riittää niin paljon kerrottavaa heistä seuraaville miehille 🙄


      • Anonyymi
        hondakuski125 kirjoitti:

        Huomasin oikeastaan itse, että toi oli kovin pragmaattista ja asiapitoista pohdintaa, mutta heti sen jälkeen tulin ajatelleeksi sitä että mulle sanottiin ekan kerran "mä rakastan sua" kun olin 28-ikäinen, tähän asti pisimmässä suhteessani, mutta valitettavasti en kyennyt ihan 110%:sti sanomaan samaa takaisin. Eikä tule äitivainaan suustakaan tuota lausetta juurikaan mieleen, ainakaan ilman valtavaa perheriitaa, tai pirunsikiöksi ja stanan kakaraksi haukkumista sitä lauseen kakistamista ennen. 🙄 Toisin sanoen lähes kukaan ei ole koskaan sanonut mikä olisi mun paras ominaisuuteni, tai edes yksi sellainen, niin sen takia se jää paljolti oman pohdinnan varaan ja tunnetasolla vähän ontoksi.

        Tai no sanoi hän jossain vaiheessa myöhemmin, että arvosti/arvostaa mua siitä etten missään vaiheessa luvannut mitään kuuta taivaalta mitä en välttämättä voisi pitää, tai sanonut mitään mitä en olisi tarkoittanut. Ja näinhän se oikeastaan menikin. Loppujen lopuksi ihmissuhteet mun kanssa on aika mutkattomia, mutta en sitten tiedä millaista puhetta valtaosa naisista odottaa, ja kuinka paljon se on ristiriidassa sen kanssa, millaista miesten käytöstä naiset silti yleensä eniten moittii keskenään tai eri alustoilla. 🙄 Täytyyhän niiden tyhjänlupailijoiden edes lähtökohtaisesti päästä treffeille, tai saada edes osumia, että naisilla riittää niin paljon kerrottavaa heistä seuraaville miehille 🙄

        Miehen pitää ainakin joka päivä sanoa

        "Olet kaunis"

        "Olet rakas"

        "Rakastan sinua"

        "Miten voit"

        "Olen onnellinen"


    • Anonyymi

      Voi hyvä ristus sentään teitä ölömölöjä !

      Menkää jonnekkin tositeevee hömppään kehuskelemaan "vahvimpia ominaisuuksianne".

      Tässä on herra etten jopa sanoisi Mister-Lothar. Kuka tekee ensimmäisen tarjouksen vahvimmista ominaisuuksista ? Siellä tarjottiin bikinien yläosa ja näin on saannut Mister-Lothar uuden valloituksen. Siirrymme seuraavan kauppatuotteeseen joka onn, ... joka onnn ... , jännitys tiivistyy enkä vielä paljasta kyseistä jännämiestä. Kappaletavaramies on, ... kappaletavaramies on ... , No tietenkin Mister Ron Jeremy !

      Kiitoksia, kiitoksia sillä tämä jo riittää näistä hurraavista huudoista sekä pikkupöksyjen heittelemisistä tänne lavalle vaan saanen huomauttaa etten minä ole tässä kaupan vaan Misteeerrr, Misteeerrr Rrrooonnn Zerjjemmyyiiii. Onneksi olkoon yläosaton mummo siinä eturibissä sillä saitte huudettua itsellenne jo toisen miehen mitä vahvimmilla ominaisuuksillanne ja millaisia vahvimpia ominaisuuksia onkaan miehillä jotka olette juuri huutokaupalla ostaneet itsellenne.

      Tähän loppuun soitetaan sitten Porilaisten marssi. Äänittämö olkaa hyvä ja ottakaa eetteri haltuunne. Meillä on tässä nyt pieniä teknisiä ongelmia jotta saisimme googlen taikka juutstuubbin toimimaan vaan tämmöistähän tämän asianlaita on aina silloin kun teinipojat alkavät mörssäilemään toimimattomien nettiyhteyksien kanssa.

    • Anonyymi

      Olen välittävä, kiltti, romanttinen, hassu, auttavainen, uskollinen, omaan vahvan selkärangan joka ei helposti taivu vaikeuksista, olen 38 vuotias m, vaikka olenkin kaikkia noita niin tapaan vääränlaisia naisia.
      Exäkin sanoi että kohtelun kuin prinsessaa ja nostin rimaa miesten osalta hänelle.

      • Anonyymi

        Niitäkin miehiä on jotka ei ymmärrä että naisen menettää jollei kohtele tätä rakkaudella joka hetki


    • Mummielestä mun kaiken paree ominaisuus on, et mä voin tarpeen tullen olla näkyvä tai näkymätön. Toiseks parempi on, et en oo olemassa. Terv. Kyöpeli 👻

    • Anonyymi

      Sopeutuvainen. Passaa kaikki ruoat, lähes kaikki menot, Yleisin toteamani on ehdotuksiin. ok, mennään, tehdään, lähdetään... Jotenkin helppo.
      On tietenkin reviiri, jonka sisälle ei pääse kukaan, mutta aika pieni.
      Uskollinen ja sitoutunut, joku toinen kirjoitti jo nuo ominaisuudet. Olen sitä.
      Muun jutustelun lomassa yxkax totean, tässä sun kans on hyvä olla tai no mutta minähän vähän susta tykkään, siks teen näin. Mihinkään draamaattisiin tunnelatauksiin en taivu.

    • Anonyymi

      Se, että mä oon tosi hyvä käsltöissä. Onnistuu puutyöt ja metallityöt ja kaikki muu. Muovityöt elektroniikka. Että kyllä mä suosittelen itseeni jollekin naiselle. Että mitä vaan tarvit, niin tulee. Ja mitä ite haluat tehdä, niin mulla on koneistoa. Ja sen takia oon niitä harvoja miehiä, jotka pystyy täyttämään naisensa seksin tarpeen. Koska näillä koneilla teet dildon ihan omien mittojesi mukaan. Ja vaikka joka päivä.

    • Anonyymi

      No mulle on sanottu ettei mussa ole mitään. Että olkoon sitten niin.

    • Anonyymi

      En pihtaa.

    • Anonyymi

      Ehdoton rehellisyys.

    • Anonyymi

      Olen vaikea😉..joten haastetta💋

    • Anonyymi

      Parhaat ominaisuuteni on paksu kulli ja olen todella hyvä nuolemaan pillua. Nainen saa aina orgasmin minun kanssa. 17 vuotiaan opettelin nuolemaan pillua yhden vanhemman naisen kanssa. Sen jälkeen jokainen saanut orgasmin.

    • Anonyymi

      Ystävyys ja Luottamus! Asiakysymyksissä.
      Muuten voimme jakaa elämämme.Kerra tässä vain ollaan nuoria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2053
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1415
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1378
    4. 51
      1253
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe