Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näyttää siltä, että aloittaja BOIKOTOI kaikki muiden yritykset paneutua asiaan, tuskin kuitenkin on kyse trollaamisesta. 🌹👀
16.10.2022 23:43
Tarkoitan sitä, jos on veto 'pahoihin poikiin', jotka yhdessäolon pitkittyessä rupeavat väkivaltaisiksi, kuten aloittaja kertoo. En toki muuten ole sitä mieltä, vaan sitä, että kiinteä suhde on paras, sekä herttaisen puolison että herttailu- ja parinvaihtoparin kanssa. 🌹👀
16.10.2022 21:59
Häntä on onnistanut. Vilpittömät terveiseni hänelle! Samalla iloa myös sinulle.🌹👀
16.10.2022 20:05
Ei minustakaan missään nimessä pidä. Minulla on yksi poika, jo yli 50 wee. Jos olisin tiennyt alkoholismin periytyvyydestä, mitä nyt tiedän, en olisi uskaltanut. Alkoholisti-isän pojista 40 % on alkoholisteja. Onneksi poikani ei ole.
Muutenkin olen sillä kannalla, että pahaan maailmaan tulisi synnyttää vain vähän lapsia, jolloin vanhukset tulisivat hoidetuiksi, mutta ihmiskunta vähitellen kuolisi sukupuuttoon. 🌹👀
16.10.2022 19:58
Tanssi tähtien kanssa -ohjelmassa joku pari sanoi, että moralismi on vaikea sairaus: "Kukaan muu ei voi sanoa, mitä rakkaudessa ei saa tehdä."
Olen TODELLA samaa mieltä. Moralisti ei ole kokenut täysipainoista rakkautta, mutta jos hän diggaa moralismia, hänellä on siihen OIKEUS. 🌹👀
16.10.2022 19:48
Jos ei tee lapsia, pitää sitten katsoa, ettei ole kovin kauaa yhden miehen kanssa. Seksi on silloin puhdasta mielihyvää. Hyvää jatkoa sinulle! 🌹👀
16.10.2022 19:07
Sellainenkin seksuaalinen suuntaus on, että 'pahat pojat' kiihottavat eniten. Sellaiset eivät pitkän yhdessäolon kannalta kuitenkaan ole parhaita. Sinun on nyt tehtävä valinta, noudatatko mahdollista suuntausta vai painaako kutsumus perhe-elämään enemmän. 🌹👀
16.10.2022 18:42
Kuten sanoin, edelleen vierastan katukieltä. 🌹👀
16.10.2022 18:17
60-luvulla ei ollut 'seksiriippuvuutta', eikä ole nytkään. Psykologistien uudissanoja.
Mutta seksuaalinen halu noudattaa normaalijakauman mukaan eri henkilöillä eri suuruutta, kuten päivänkakkaroillakin on eri kokoja. Ylivoimaisesti on meitä, joilla se on keskikokoisen voimakas. 🌹👀
16.10.2022 18:13
Kollaasi on tehty oikeasta aikuisesta naisesta ja pääministerin kasvoista. Herjaat siis AIKUISEN naisen suloista ja kaunista vittua. Pöyristyttävää. 🌹👀
16.10.2022 18:04
Vastaystävällisyys ja varmuus herttailun perillemenosta on ollut innoittamassa näyttöherttailuun useasti. Vaikuttaa, ettet itse ole kokenut. Myös minulle on muutama sisko osoittanut näin ystävällisyyttään.
Tavataan myös muualla luonnossa kuin ihmisten parissa, joten taipumus lienee geneettistä.
Mikähän on syynä siihen, että yrität löytää siitä NEGATIIVISTA? Mielikuvituksesi näyttää olevan sinulle todempi kuin tosi. 🌹👀
16.10.2022 15:58
Kuten sanoin, vierastan katukieltä. 🌹👀
16.10.2022 15:19
Kuten olen sanonut, en ole ollut yhdynnässä kuin kahden tytön kanssa. 60-luvulla ennen pillereitä harrastettiin kumppania etsiessä pettingiä eli toisen sukupuolielimien hyväilyä. Pettingiä harrastettiin muutenkin, koska se oli niin kivaa, mutta muuten olin VAIN VAIMOA etsimässä
Oli vain YKSI tyttö, joka kieltäytyi sormen työntämisestä emättimeen. Tytöt TODELLA pitivät siitä. Luulisin hänenkin vain pelänneen, että joutuisimme seuraavaan vaiheeseen eli yhdyntään. Silti hänkin mielellään hyväili minun paljasta kyrpääni aina orgasmiin saakka. 🌹👀
16.10.2022 15:17
Asiaa puhut. 🌹👀
16.10.2022 14:55
Minä lienenkin 'kakara', koska ikää on vasta noin 80 wee. Käytöshäiriöinenkin koska en suosi katukieltä. 🌹👀
16.10.2022 14:53
Jos ITSE haluat, mene, jos et halua, älä mene, mutta molemmissa tapauksissa kiitä nöyristelevästi, sulimmasti ja matelevasti kutsusta. 🌹👀
16.10.2022 14:47
Toki on pääosa anoista ihan kunnollisia, mutta valitettavasti juuri tällä, uskonto- ja politiikkapalstoilla monet ovat pahantahtoisia puskista huutelijoita ja ad hominem -hyökkääjiä. 🌹👀
16.10.2022 14:40
Jokainen vanha on myös ollut nuori. Seksillä ilahduttaminen vähenee iän karttuessa, mutta kauneudella pysyy, voi jopa vahvistuakin. 🌹👀
16.10.2022 14:33
Kun kyrpä kovettuu, se tuntuu itsestäkin miellyttävältä, mutta naiselle se myös paljastaa, että HERTTAILU on tullut perille. Sydämellistä ystävällisyyttä molemmin puolin. 🌹👀
16.10.2022 13:38
Vitun kauneus on moninaisuudessa. Kaikilla naisilla on kaunis. Jos näkee jonkin ulkonäön kuuluvaksi vain lapselle, on hyvin rajoittunut. Vittujen luokittelu iljettävillä nimillä on kuvottavaa ja paljastaa luokittelijan sivistystason. 🌹👀
16.10.2022 13:28
47 / 88