Mielipiteitä palstauudistuksista..

No tänään näköjään taas säädetää palstaa..

Huomasin että vastaukseni eivät näy enää vihreällä vastausketjussa, mikä mielestäni huonohko uudistus..

Uusia viestejä ei ole merkitty erikseen. Mikä myös huono uudistus noin mielestäni.

Ja se, että ketjuun kommentoituani ja saatuani vastauksen, en pysty vastaamaan siihen saamaani kommenttiin. Se lienee vielä työn alla..

Noin yleisesti voisin sanoa, ettei muutokset tällä hetkellä vakuuta. Muilla mielipiteitä tai huomioita aiheesta?

119

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oo vielä huomannut mitään muutoksia.

      • Jos mä nyt vastaan sulle, sä et ehkä pysty vastaamaan takaisin...


      • Anonyymi

        Ei täällä ole muuttunut mikään. Mitä nää valittaa?


      • Nyt taitaa palsta toimia taas. Jos tämä viesti tulee läpi, niin vastaaminen on saatu toimimaan.


    • Anonyymi

      Ylläpidolle valitettu niin paljon sarjavastaajasta, että oli pakko tehdä jotain.

      • Ymmärrän, mutta kyllä kommentteihin pitää kyetä vastaamaan. Kyseessähän on kuitenkin keskustelupalsta.

        Mutta no hätä.. säätäköön .. ja veikkaan, että sitä juuri paraikaa tehdään.


      • Anonyymi

        Viimein!!


    • Anonyymi

      Omaan viestiin pystyy vastaamaan eli itselleen, muttei toisen kommenttiin. Aika jännä uudistus. Kokeilin nimittäin. 😕

      -Jasu-

      • Mä nyt vastaan sulle.. pystytkö vastaamaan suoraan tähän kommenttiin, vai joudutko vastaamaan ketjuun..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä nyt vastaan sulle.. pystytkö vastaamaan suoraan tähän kommenttiin, vai joudutko vastaamaan ketjuun..

        Päivämäärästä lähti sekunnit pois.. hyvä juttu.


      • Anonyymi

        Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudestaan.

        Tuli, kun koitin vastata Pirpana sulle tähän.

        "Mä nyt vastaan sulle.. pystytkö vastaamaan suoraan tähän kommenttiin, vai joudutko vastaamaan ketjuun.."

        Näin.. Kokeillaan. Hep.. :)

        -Jasu-


    • En pysty vastaamaan Jasu sulle suoraan. Enkä omaan kommenttiinikaan.

      • Anonyymi

        Eli hyvin toimii uudistus. 😅

        -Jasu-


    • No ehkä hierovat vielä päitään yhteen ja ovat aivoriihessä...
      Tälläisenään tää ei toimi .. ei ole keskustelumahdollisuutta.

      • Ei taaskaan onnistunut sulle vastaaminen, ei edes anona.


    • Ehkä ei vielä keskeneräistä voi arvostella. Toivottavasti tulee entistä ehompi.

      • Varmasti tulee. Eikä tässä arvostella .. ollenskaan. Saavat säätää ihan rauhassa.


    • Anonyymi

      Suoli24 on maailman juntein ja osaamattomien vammanaamojen riistokapitalistipentujen temmellyskenttä.

      Nuo Suoli24 ylläpidossa ei vain osaa yhtään mitään. Luuserivajakkeja ovat. Tyypillisiä kapitalistioikeistolsisia.
      >simiti<

    • Anonyymi

      Huorapelle ääs 24 ei vain osaa yhtään mitään. Täysiä pellejä ovat. >simiti<

      • Anonyymi

        Mistäs sirkuksesta sä olet karannu


    • Tuo vihreällä näkyminen on uutta, minulla ei ole koskaan näkynyt, oisko puhelimen ominaisuuksia?

      • Voipi olla. Mulla on aina omat viestit, jopa vanhat näkynyt vihreällä taustalla. Ei enää.


    • Anonyymi

      Näin näyttää olevan, joku estää lisäkeskustelut? 🤔
      Kerran saa kysyä ja vastata.

      • Anonyymi

        Tämähän on hyvä uudistus! Turha, aiheeseen kuulumaton höpötys ketjun sisällä loppuu.


      • Aika tyhmää josnoin on.


    • Palstauudistukset ovat huomattavasti vaikeuttaneet palstailua. Käyttäjän kannalta pahin on pari vuotta sitten tapahtunut, jossa kaikki rekisteröitymättömät pakotettiin nikille Anonyymi. Nosti hetkessä puskasta huutelun potenssiin.

      Firma kannalta taas on kyse vain RAHASTA. Kokeilevat eri kuvioita, mitkä tuottavat eniten lyhyitä kommentteja, runsaita klikkauksia ja mainostuloja. Näitä eivät paljasta. Osa on kuitenkin silkkaa taitamattomuutta. 🌹👀

      • Anonyymi

        Se olisi kaikkein pahin, ettei voisi olla anonyymi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi kaikkein pahin, ettei voisi olla anonyymi.

        Me kaikki ollaan anonyymejä, jopa rekkautuneet. Rekkautuneet ovat vain nimimerkillisiä anonyymejä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Me kaikki ollaan anonyymejä, jopa rekkautuneet. Rekkautuneet ovat vain nimimerkillisiä anonyymejä.

        Rekkautunut paljastaa olevansa aina SAMA henkilö. Anonyymi huutaa puskasta ja moittii rekkautunutta siitä, että tämä luulee anonyymejä aina samoiksi henkilöiksi. Tietysti anonyymi tietää ITSE, mitä on kirjoittanut, mutta muut eivät voi sitä tietää.

        Puskista huutavat anonyymit ovat halukkaita HENKILÖHYÖKKÄYKSEEN ja varaavat siihen itselleen EPÄSYMMETRISEN mahdollisuuden. 🌹👀


      • kynä..mi kirjoitti:

        Rekkautunut paljastaa olevansa aina SAMA henkilö. Anonyymi huutaa puskasta ja moittii rekkautunutta siitä, että tämä luulee anonyymejä aina samoiksi henkilöiksi. Tietysti anonyymi tietää ITSE, mitä on kirjoittanut, mutta muut eivät voi sitä tietää.

        Puskista huutavat anonyymit ovat halukkaita HENKILÖHYÖKKÄYKSEEN ja varaavat siihen itselleen EPÄSYMMETRISEN mahdollisuuden. 🌹👀

        Noh.. on osa anoistakin ihan ok. Ainakin minun nähdäkseni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh.. on osa anoistakin ihan ok. Ainakin minun nähdäkseni.

        Toki on pääosa anoista ihan kunnollisia, mutta valitettavasti juuri tällä, uskonto- ja politiikkapalstoilla monet ovat pahantahtoisia puskista huutelijoita ja ad hominem -hyökkääjiä. 🌹👀


      • kynä..mi kirjoitti:

        Toki on pääosa anoista ihan kunnollisia, mutta valitettavasti juuri tällä, uskonto- ja politiikkapalstoilla monet ovat pahantahtoisia puskista huutelijoita ja ad hominem -hyökkääjiä. 🌹👀

        Niin.. rekkautuminen edistää hyvää käytöstä.

        Muistetaan sekin seikka, että jotkut ilmeisen sairaat yksilöt tulevat tälle alustalle oksentamaan pahaa oloaan anonyymisti. Voipi olla heille jopa ainoa tapa helpottaa omaa pahoinvointiaan.

        Laupias antaa heille tuon mahdollisuuden ja ylentää itsensä heidän tarjoaman saastan yläpuolelle. Ymmärtää sen, että aika ajoin saa paskaa niskaansa. Kääntää siis toisen posken.

        Jokainen meistä valitsee ihan itse, minkä antaa vaikuttaa itseensä. Tervepäinen on täysin kykenevä sivuuttamaan asiattomuudet. Myös ja varsinkin näin anonyymipalstalla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. rekkautuminen edistää hyvää käytöstä.

        Muistetaan sekin seikka, että jotkut ilmeisen sairaat yksilöt tulevat tälle alustalle oksentamaan pahaa oloaan anonyymisti. Voipi olla heille jopa ainoa tapa helpottaa omaa pahoinvointiaan.

        Laupias antaa heille tuon mahdollisuuden ja ylentää itsensä heidän tarjoaman saastan yläpuolelle. Ymmärtää sen, että aika ajoin saa paskaa niskaansa. Kääntää siis toisen posken.

        Jokainen meistä valitsee ihan itse, minkä antaa vaikuttaa itseensä. Tervepäinen on täysin kykenevä sivuuttamaan asiattomuudet. Myös ja varsinkin näin anonyymipalstalla.

        Asiaa puhut. 🌹👀


    • Anonyymi

      En tykkää siitä, että vastauksia ei voi enää lajitella niin että näkyisi ensin uusimmat. Pitkissä vastausketjuissa se on ollut tärkeää. Ei ole tarvinnut aikaleimoja tarkastaa.

      • Anonyymi

        Menisiköhän tähän vastaus perille.


      • Olen palstaillut jo tovin, mutta tuo oli uutta minullekin. Kuis toi toimii?


    • Anonyymi

      Jotain vikaa täällä, vastaukset ei mene perille.

      • Ei mene ei. Keskustelupalsta, jossa ei voi keskustella.


    • Anonyymi

      Tällä yritetään saada vanhoja nostoja aikaiseksi . En tiedä onko hyvä idea. Harmis tästäkin rahat tienaa.toisille merkkaa niin paljon se RAHA💩

    • Anonyymi

      Joka ainut uudistus, on vaikeuttanut keskusteluja. Pitkää mielipiteiden vaihtelua pitää lyhentää. Oikeesti, keskustelijat palstalta ovat muuttaneet toisaalle, niin minäkin pääasiassa juttelen muualla. Pistäydyn täällä aina välillä, vanhasta tottumuksesta kai.
      Lisää uudistuksia ja palstan modet saavat keskustella keskenään aivan rauhassa.
      trollikka

      • Juu, ei jää paljon moderoitavaa, kun ei voida keskustella ollenkaan..

        Yhden vastauksen saa antaa kommenttiin ja sit tyssää. Jos tää tälläiseksi jää niin minäkin vaihdan maisemaa.


    • S24 palstauudistukset eivät ole koskaan olleet mun suosikkeja. Raaka totuus on se, että ne onnistuu aina sössimään jotain ja palsta takkuillee pitkään.
      Pian apinakuva lävähtää ruudulle "Oho-se on rikki nyt".

      Täällä ovat palstauudistukset olleet aina amatöörimäisen huonoja.

      Ihan vaan rehellinen mielipide, ei mulla muuta.... Jatkakaa!

      • No mutta tämä uudistus on ehdottomasti pohjanoteeraus. Ei pysty vastaamaan viesteihin.


    • Sen nyt arvaa, että uudistukset täällä ovat aina pohjanoteerauksia, mutta koska ei pysy vastaamaan viesteihin, se on pöyristyttävä katastrofi!

      Pakko vastata näin.

      • No testaan joko saan vastauksia läpi...


      • Kas onnistui.


      • No saivatkin toimimaan. Äsken ei muuten toiminut. Tulisikohan tämäkin, kun kaksi edellistäkin tuli.


    • Anonyymi

      Hävettää raharikkaiden puolesta. Monta autoa ja asuntoa ja yhyy kun meidänkin pitää elää. Johan kirpaisee.

      • Anonyymi

        Kyllä yksikään ihminen maanpäällä ei enenpäänsä tarvitse. Ei kahta ja useampaa autoa ei monta miljoonakämppää. Te saatanan itsekkäät paskat . Teille annettiin että ymmärtäisitte antaa. Ymmärsittekö? Kun kuolema teidät korjaa niin viimeistään ymmärrätte ja siitä moninkerroin maksatte.


    • Sun vastaukset tulee, minulta ne ei lähde mihinkään.
      Pakko laittaa taas sivun jatkoksi.

      • Joo. Yllättävää. Kaipa siellä pusketaan hiki hatussa korjauksia.. saa nähdä mikä on lopputulema.


    • "Jokin meni pieleen - yritä hetken kuluttua uudestaan."
      (punainen teksti)

      • Samaa se herjaa minullekin vähän väliä. Yllätyin kun sain sulle vastattua kolme kertaa ..
        Viestittely menee kikkailuksi tällä tavalla. On hieman turhauttavaa.
        Uskon kyllä, että saavat kuntoon kuitenkin.


    • Joo, samaa mietltä. Toivottavasti saavat tämän nopeasti kuntoon. Mulla mene hermo asioihin, jotka takkuilee ihan turhaan.

      Katsotaan myöhemmin, tai huomenna uudestaan. Palataan.... :D

      • Bye.. mene levollisesti. Eiköhän ensiviikkoon mennessä asia ole ratkennut.


    • Kohta on Putin saatu blokattua :D

      • Blokattu on kylläkin palstalaiset.. puttepossuliini loistaa poissaolollaan.

        Kuis sinulla? Onko siellä satanut?


    • Salmiakkia imeskelen. Päivällä alkoi hiljakseen satelemaan, jatkuu vieläkin

      • Täällä kans. Äsken katsoin leffan ja söin karamellipoppareita. Ny alkoi munkin tekemään mieleni salminakkia.. ja jotakin tukevampaakin. Mutta jaksanen odottaa viikon verran. :D


    • Äkkiähän tuo viikko vierähtää. Kohta pitää hakea purkkijäätelö

      • Sinä olet sellainen sokerihiiri että oksat pois.. mulla oli laatikossa lätkäliigoja, joen sain salmiakkihimoni tyydytettyä. Mitään ruokaahan minulla ei ole, joten otin lonkeron.. tai siis sokeritonta greippilimpparia ginillä.. melkein sama asia.

        Huomenna olisi tarkoitus tehdä hernekeittoa maalaishyytelöllä. Tulee naapuritkin syömään. Lähtevät ensiviikoksi maalle lomailemaan, joten saan olla ihan itekseni.


    • Tänään tuli 2 kertaa syötyä hernekeittoa, purkkikeittoa vaan, ilman mitään lisukkeita

      • No sinähän hurjaksi ryhdyit. Hernaria purkista, salmiakkia ja jätskiä. Sä liikut niin paljon ja työsikin on fyysistä, niin tuolla ruokavaliolla ilman noita .. sä olisit pullukka. Tosin pullukoissa lle mitään vikaa...

        Mä olinkin jo unohtanut.. piti kysymäni kuis sunnuntaisessa pelissä kävi? Tuliko vierasvoitto?


    • Anonyymi

      Te vakinaamat täytätte palstan turhanpäiväisellä lätinällä, sitä pitäisi rajoittaa, ettei ketjuun saa kirjoittaa kahta kertaa enempää. Ei muita kiinnosta kahdenkeskiset jutut. Vaihtakaa yhteystietoja ja keskustelkaa keskenänne. Yrittäkää huomioida muitakin!

      • Katsos,kun niitä ei tarvitse lukea, mitkä ei kiinnosta. Sulla kovin pikkusieluinen asenne tähän touhuun. Tämä ON keskustelupalsta. Täällä saa keskustella.. vaikka niitä kahdenvälisiä kuulumisia. Sä voit yrittää saada privaviestit takaisin, niin toisilleen tuntemattomat läpisijät voivat vaihtaa kuulumisiaan sinun huomaamattasi.

        Mutta mitempä sitä voisikaan anonyymi ymmärtää, että rekattujen kesken syntyy palstasuhteita. Joihinkin vain tykästyy. Heistä kiinnostuu. Heihin luo tunnesiteitä. Anonyymisti.


      • Anonyymi

        Ei sun rassukan tarvitse lukea pitkiä ketjuja. Harppaat vaan niitten ohi! Kun sanot:"Ei muita kiinnosta kahdenkeskiset jutut" niin kuinka monelta olet asiaa kysynyt? En ainakaan minä ole tuollaista kyselyä nähnyt. Joitakin voi hyvinkin kiinnostaa mitä toiset juttelevat


      • Anonyymi

        Just näin!

        Uudistus on hyvä!!


    • Tappio tuli, meillä ollut pahoja kokoonpano ongelmia, huomenna ois tarkotus avata voittotili

      • No harmi. Toivotaan että voittoputki siitä aukenisi.
        Mutta kai tärkeintä että pääsette pelaamaan.
        Muistan kun harmittelit koronasulun aikaan, kun et päässyt jäälle. Paitsi silloin kun kävimme luistelemassa.. tai siis sinä luistelit,mulla jäi yritykseksi. Ja aika heiveröiseksi sellaiseksi.


    • Anonyymi

      En pystynyt vastaamaan sillä kohtaa missä kysyit mikä juttu tuo uusimpien vastausten katselu on. Laitoin palautteen suomi24:lle, kun se on lakannut toimimasta.

      Vastausketjun alussa lukee oikealla Vanhimmat. Kun siitä klikkaa saa näkyviin listan, josta voi valita Vanhimmat, Uusimmat tai Suositut. Se vain harmillisesti ei nyt toimi. Se näkyy siis samalla rivillä missä lukee vastaukset lihavoidulla tekstillä.

      • Joo. Viestisi jälkeen otin silmät käteen ja löysin tuon valikon. Varmaan kätsy jos on anonyymi.
        Rekkautuneena mä saan ilmoituksen minulle tulleista uusista viesteistä, niin en ole moista toimintoa tarvinnutkaan.

        Mä yritin kanssa vastata sulle, että löysin tuon valikon, mutta ei onnistunut. Palstalla keskusteleminen on vähän jäissä nyt, kun ei vastaaminen onnistu.


    • Muistan ku joskus armon vuonna 2006 tai seittemän nää keskustelut näkyi semmosena "viestipuuna" et vastauksista näkyi vaan otsikot ja ne piti klikata auki jos halus lukea, tai jotenki sinnepäin..
      Profiilisivut oli paremmat ennen, kuvia pysty laittaan enempi ja profiilin kautta pysty laittamaan yksityisviestejä muille rekkautuneille, sitä en sit tiiä kuinka toivottava ominaisuus se olis täälä nykyään kirjottaville🤔
      Mää sanoisin et kaikki suunnilleen vuoden 2010 jälkeen tulleet uudistukset on menny lähinnä huonompaan suuntaan, ja nyt jos ei kommentteihin tai kommentin kommentteihin pysty vastaamaan nii meleko perseestä on se,

      • Mulla näkyy vihreänä mun vastaus


      • No nyt ei enää näy🤔


      • No jos toimii niinkuin mulla, viimeisin vastaus näkyy hetken vihreänä ja sit ei enää. Jaa, dä olet kanssa "vanhan liiton miehiä" eli tarkoitan kokenutta palstalaista.

        Vastaaminen onnistuu aloitukseen vastaamalla, mutta ei kommentteihin pysty vastaamaan. Toivottavasti saavat kuntoon. Pian. Sillä tää on pyllystä. Niinkuin AV sen totesi "Pitäkää tunkkinne!" alkaa olemaan minunkin mielipiteeni.

        Pitääkö tässä organisoida joukkopako toimivalle alustalle..?


      • Kuitti tälle, muistaakseni 2011 keväällä tuli joku isompi uudistus, joka oli ensimmäinen pelkästään mallia hanurista ja sen jälkeen suunta ei ole muuttunut...


    • Anonyymi

      Ainahan nämä uudistukset ovat huonontaneet palstan laatua. Seurannut 10- vuotta ja joka kerta huonontunut. Palaisivat takaisin.

    • Niin, harrastelutasolla voitto ei ole tärkeintä. Ehkä me vielä kokeillaan yhdessä luistelua. Nyt täytyy lopettaa palstailu, ärsyttää kun ei voi suoraan vastata

      • Niin. Kovin on ärsyttävää. Heipsans.


    • Anonyymi

      Sanotaan, että palautetta voi antaa, mutta mitään ei koskaan ole tapahtunut parempaan suuntaan (takaisin entiseen) Surkeaa.

    • Anonyymi

      jaa, kun suolisto ei toimi niin kyllä sille tarttee tehdä jotain, ohitusleikkaus?

    • Ei oikeastaan muuta kuin se, että luultavasti taas tehdään alusta huonommaksi.

      Ja kun ne aina yrittää tehdä isommat muutokset ns. livenä, niin lopputulema on joka kerran se, että palsta toimii miten sattuu, kunnes ne tajuaa, että se ei vaan onnistu livenä ja sitten ne panee kioskin kiinni pariksi päiväksi. Eivätkä tunnu ikinä oppivan...

      Joten sitä sulkua odotellessa, siihen asti on paha sanoa mikä kaikki muuttu ja miten...

      • Totta .. keskeneräistä on vaikeaa arvostella. Lopulliset muutokset näkyvät sitten viiveellä.


    • "No jos toimii niinkuin mulla, viimeisin vastaus näkyy hetken vihreänä ja sit ei enää. Jaa, dä olet kanssa "vanhan liiton miehiä" eli tarkoitan kokenutta palstalaista."

      Joo näkyy vihreänä ku on just vastannu, sit myöhemmin ei enää,
      Ja joo, mää oon ekoja kertoja kirjottanu näille palstoille ehkä 2005 tai 2006, ekan nimimerkin rekkasin 2007, mää olen jo lähes antiikkia..

      "Pitääkö tässä organisoida joukkopako toimivalle alustalle..?"

      Huuhaa-palstalta muistaakseni lähti porukkaa, tai oli lähdössä jollekki toiselle alustalle jatkuvan trollaamisen ym. vuoksi joskus muinoin, pyysivät muakin mukaan mut en mää sit, tää oli joskus n. 10 vuotta sitten noin, muistu vaan mieleen,

      • Sä olet patinoitunutta antiikkia. Hyvä että heebot jaksaa vielä heilua.

        Eiku oikeasti olen sitä mieltä. Tunnen kyllä sinuakin vanhempia palstalaisia. Palstailu ny on mullekkin muodostunut jo osaksi elämää. Ihan konkreettisesti. En kadu sitä päivää kun aloin palstailemaan. Tosin olen uunituore sinuun verrattuna..


    • Anonyymi

      Onko tämä turinatiimin tuho nyt?

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Voiko vastata?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko vastata?

        -harmiseikirj-

        Ainakin yhden kerran itselleen

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yhden kerran itselleen

        -harmiseikirj-

        ja toisenkin.

        -harmiseikirj-


      • On. Ja sinun mieliksesi tehty.


    • Kuules harmis.. tää on tehty sinua varten, tää koko palstauudistus.. voit pitää monologia ja kukaan ei pääsevastaamaan sinulle.

      • Anonyymi

        Vastasithan sinäkin :D

        -harmiseikirj-


    • Niih.. onnistuin yhden kerran vastaamaan. Kaikki muut yritykset epäonnistuivat. Ketjuun pystyy vastaamaan, mutta ei kommentointeihin.

    • Anonyymi

      Yritätkö sä nyt sanoa ett, koko systeemi olisi muutettu Harmiksen vuoksi; koska hän on erimieltä kuin muut palstalaiset? !!!
      Siis pyhä hymnikerhoko tästä tulee, hallelujaa!
      Siis kai nyt saa olla mitä mieltä haluaa ja olla vaikka mielipuolikin, kuten Välis.

      Vai tykkäätkö sä vain piikitellä Harmikselle?
      Mä ainakin olen ollut yhden sun toisenkin kanssa eri mieltä, no niistä on tullut mielipiteiden vaihtoa, hiton monenkin palstalaisen kanssa, sinunkin.
      Tasapuolisuuden nimissä, demokratiassa; syytetylläkin on puheenvuoro!

      Alkaako se olemaan sananvapauskin kohta kortilla, kuten veikkauksen pelit.
      Arvatenkin virallinen pelaaminen tulee loppumaan; se vaan siirtyy maanalaiseksi. Kuten nytkin rahakkaat pokeririt, suuremmissa kaupungeissa niitä pelataan yhä.
      IsoVeli valvoo... eikä pimeässä näe mitään!
      Mutt joo nettipoliisia mä kyllä kannatan, ihan järkevä juttu, mutt sen pitää olla viranomainen, eikä mielivaltainen mode.;"en oo samaa mieltä." Poistoon!
      trollikka

      • En piruile harmissedälle pahalla. Tykkään harmiksesta omalla tavallani. Pahoitteluni jos annoin väärän mielikuvan.


      • Kyllä tarkoitukseni oli pikkuisen lämmöllä napauttaa harmista, mutta kaikella rakkaudella..


    • Soon jo aikoja sitten sanottu laulussa: "Jos metsään haluat mennä nyt, sä takulla yllätyt." - kynä..mi 🌹👀

      • Olen yllätyksekseni ihan metsässä monenkin asian suhteen...


    • Anonyymi

      Palstauudistuksessa on erittäin huonoa, että ei näe selvästi mitkä ovat uusia kommentteja sekä päivämäärä ja kellonaika ovat tekstissä liian lähellä toisiaan, hankala lukea.

    • Anonyymi

      Valta ei lopu kesken vaan se käy liiallisuuksiin voi luulla vielä.

    • Anonyymi

      Onhan täällä (ollut) sellaisia aktiivikirjoittajia, jotka mielellään sanelevat mitä ja miten muut saisivat kirjoittaa. Eivät ainakaan keskenään saa kirjoitella, ainoastaan vastailla "oikein" määräilijän aloittamiin ketjuihin.

      Jos tämä ei tästä parane, voi olettaa että joku pertti-tyylinen narsisti vetelee naruja väärässä paikassa.

      xLiner

      • Niih.. monenmoista kirjoittelijaa on mahtunut minunkin suhteellisen pieneen palstailuaikaani.

        Määräilijöistä en minäkään pidä. Kaikki mahtuvat palstalle ja tämä on kuin onkin vapaa maa.

        Henkilökohtaisesti pidän erilaisuutta rikkautena ja keskustelun monimuotoisuutta oleellisena. Erimielisyys on luonnollista, eikä sitä pidä väheksyä.

        Ihmisillä on eriäviä mielipiteitä,mutta se ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmisenä.
        Yhdenmielisyys on tylsää.. kuin lammaslauma joka sanoo bää...

        Jos tämä ei tästä parane.. soon moro minultakin Randen sanoin - keskustelu on tapettu. Pitää vain löytää toinen alusta.


      • Anonyymi

        Joo. Ei kiinnosta muakaan tällainen keskustelun rajoittaminen.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei kiinnosta muakaan tällainen keskustelun rajoittaminen.

        xLiner

        Nyt taas palsta toimii. Ainakin pääsee vastaamaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nyt taas palsta toimii. Ainakin pääsee vastaamaan.

        Moi, pistäydyin nyt lukemaan tätä ketjua, eilen ei ainakaan päässyt tähän millään ilveellä.
        Kirjoitin tällä koneella, systerin läppärillä ja omalla kännyllä, millään niillä ei päässyt tähän ketjuun vastaamaan. Lukemaan kyllä kaikilla pääsi ketjuun kuin ketjuun.trollikka
        Jos tämä näkyy nyt iltapäivälläkin täällä, ovat nähtävästi ratkaisseet jonkin probleeman.

        Vieläkin ihmettelen Harmiksen 3 viestiä, jotka pääsivät lävitse, silloin kun muilla oli hankaluuksia. Mietipä sitä miten se on mahdollista ??? Mulla on itselläni mielessä 3 vastausta, kyseiseen tapahtumaan. Asiaa pitää kysyä Harmikselta itseltäänkin.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, pistäydyin nyt lukemaan tätä ketjua, eilen ei ainakaan päässyt tähän millään ilveellä.
        Kirjoitin tällä koneella, systerin läppärillä ja omalla kännyllä, millään niillä ei päässyt tähän ketjuun vastaamaan. Lukemaan kyllä kaikilla pääsi ketjuun kuin ketjuun.trollikka
        Jos tämä näkyy nyt iltapäivälläkin täällä, ovat nähtävästi ratkaisseet jonkin probleeman.

        Vieläkin ihmettelen Harmiksen 3 viestiä, jotka pääsivät lävitse, silloin kun muilla oli hankaluuksia. Mietipä sitä miten se on mahdollista ??? Mulla on itselläni mielessä 3 vastausta, kyseiseen tapahtumaan. Asiaa pitää kysyä Harmikselta itseltäänkin.
        trollikka

        Minäkin onnistuin itselleni vastaamaan kolmesti.. mutta yhteenkään vastaukseeni en voinut enää kommentoida. Koko homma oli ihan sekaisin vielä eilen, mutta nyt näyttäisi pelittävän taas.. siis siltäosin, että keskusteleminen on mahdollista.


    • Anonyymi

      Vaikka kaikki aina haukkuvat vauvapalstaa, siellä on älykkäämpää porukkaa kuin täällä.

      Kukaan ei vastaa ätmien itkuvirsiin.

    • Anonyymi

      Ei toimi. Joten goodbye.

    • Anonyymi

      Onko vauvapalsta lopetettu

      • No höh.. mitä se ny tähän kuuluu?


    • Anonyymi

      pääsit supojen vihkoon numerolla 2

    • Anonyymi

      väsyä epäilen kaikkia supoiksi

      tunnusta!
      minkälaisen supon tytär sinä olet!

    • Anonyymi

      Tämä on ollut ihan p:stä tuosta asti.

      Kirjautumattomana käyttäjänä oleellista oli ennen, että ketjun sai käännettyä asentoon: uusin ensin. Silloin pystyi jopa keskustelemaan jos palstalla vietti aikaa.

      Ei toimi enää. Ja omia vanhoja kommentteja on työlästä kaivella.

      -keinovaginamies-

      • Se suosii rekkautumista.. ite en jaksa plärätä vanhoja kommentteja, vellikello toimii hyvin ja en tosiaankaan olisi enää anona. Liian vaikeaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2555
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1127
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1084
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1034
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      920
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      769
    Aihe