Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä..mi
profiilit
kynä..mi
kynä..mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
96
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos! 🌹👀
09.10.2022 14:41
Näen vain painajaisunia. Lapsena ollessani isärovasti pahoinpiteli, karjui, raivosi ja riehui usein. Pelkäsin häntä monta vuotta, ja pelkäsin, että hän tapaa jonkun menettäessään totaalisesti malttinsa. Mielenvikainenhän hän oli. Osin äitinikin. Edelleen näen, ja usein, vain painajaisunia, joissa hirviö on mukana.
Hän on päässyt rauhaan yli 40 wee sitten. Kohta lienee minun vuoroni. 🌹👀
09.10.2022 14:31
Ap:lle sanoisin, että jos ei tunne vetoa jotakin vastakkaista sukupuolta olevaa kohtaan, ei sitä pitäisi sanoa, ei edes siinä tapauksessa, että enemmistökin ajattelisi niin. Eri asia on, jos toinen tuottaa pahaa jollekulle eläimelle tai ihmiselle. Sellainen tulee paljastaa selvästi ja asettua uhrin puolelle. 🌹👀
09.10.2022 13:27
Syvä viha panee sinut mahdollisesti kuvittelemaan sellaisiakin keskusteluja, joita et todellisuudessa ole käynyt. On myös mahdollista, että valehtelet tietoisesti.
Ei ole vaikea arvata, miksi vihasi on päässyt valloilleen. Syy lienee siinä, että olen kertonut tietoa sinulle rakkaan feminismin synnystä 1960-luvun vihantäyteisessä USA:ssa ja sen ad hoc -filosofiasta. Siihen ei olisi saanut koskea, kuten ei fundamentalistin mielestä raamatunsanaan. 🌹👀
09.10.2022 13:16
Ei ole korrektia yrittää estää olemasta jonkin kanssa. Ei kuulu kolmannelle edes sillä perusteella, että on ollut tästä kiinnostunut. 🌹👀
09.10.2022 11:15
Jos noudatettaisiin kapeaa psykologistista näkemystäsi, millainen ihmisen tulee olla, tuskin olisi tervettä ihmistä. Tulisi vain kaikkien juosta alvaria psykoterapiassa. Oikeasti maailma on moninaisempi. 🌹👀
09.10.2022 10:40
Ap. on ihan kunnossa, mutta sai heti ilkeilyryöpyn niskaansa. Se on sitä netin meininkiä. 🌹👀
09.10.2022 07:38
"Hänhän on jopa oikein kehunut tehotuotantoa sen hyvästä eläinten kohtelusta."
En ikinä, sillä eläinten kasvattaminen on nykyisellään karmeata. Olen vain maininnut, että LAKI ei salli sellaista teurastamista, jossa eläin joutuu kitumaan, kuten metsästettäessä. Mielestäni lakia pitää valvoa tiukasti. 🌹👀
09.10.2022 02:47
Tuli vielä mieleeni mahdollisuus, että olet ehkä luullut osaa anonyymikirjoituksista minun tekemikseni. Kirjoitan aina nikilläni kynä..mi ja emojiparilla 🌹👀. Hyvät ystäväni Kyöpeli 👻 ja Hiiru🐁 käyttävät AINA emojia ja sööttiä kieltä. 🌹👀
09.10.2022 02:29
Jos kirjoitat anonyyminä, minulla ei voi olla pienintäkään mahdollisuutta tunnistaa sinua lukuisten anonyymien joukosta. Tunnen kyllä nimimerkin trollikka, mutta en tunnista sinua silloin, kun et sitä käytä, kuten et kommentissasi, johon viittasin.
Toisekseen en ole puolustanut tehokarjankasvatusta yhdessäkään keskustelussa kenenkään kanssa. Kuinka olisinkaan, kun olen siitä kanssasi SAMAA mieltä. Olen puolustanut vain lainmukaista TEURASTUSTA, ja siinäkin kontrollin tulisi olla tarkempi.
Oletko päätellyt siitä, että kun puolustan lainmukaista teurastusta, puolustaisin myös tehokarjankasvatusta? Ehdottomasti virhepäätelmä.
Sen sijaan eläinrääkkäys metsästyksen ja luontoharrastuksen varjolla on mielestäni aivan ILJETTÄVÄ.
Oletko jotenkin sekaisin, muistatko olemattomia, vai mistä on kyse? Sekoitatko minut sittenkin johonkin toiseen? Vai oletko jonkin kemikaalin vaikutuksen alainen? 🌹👀
09.10.2022 02:06
Riippuu siitä, että minkälaiset välit on siskon kanssa. Jos on hyvät välit, ihan luontevalta se tuntuu, mutta kyllä minusta tuntuisi vielä luontevammalta sheivata siskon karvat. Itsellä ei ole niin väliä, mutta jos sisko tahtoisi sheivata, tietysti sekin kävisi. 🌹👀
08.10.2022 23:35
Laitonta on, jos on seksiä, laillista jos ei ole seksiä. Viiden vuoden päästä on myös laillista harrastaa seksiäkin. 🌹👀
08.10.2022 21:30
Se haluu herttailla sun kanssa. 🌹👀
08.10.2022 19:34
En tiedä, kuka on tämä, joka sanoo olleensa kanssani 'eniten napit vastakkain'. Paikkansa ei pidä, että olisi puolustanut minulle seikkoja, joista olen TÄSMÄLLEEN SAMAA MIELTÄ, kuin hän kertoo olevansa. 🌹👀
08.10.2022 19:27
Tuolla aikaisemmin (klo 11.45) muuan vegaaniksi tunnustautuva kertoi tuntevansa MYÖTÄHÄPEÄÄ, kun lukee pyssysankarin kirjoituksia.
Tosiaan, kun lukee 'luontoihmisen' eli torrakkosankarin vastakirjoituksia, on sellainen inhottava tunne, kuin vedättäisi toista, joka ei vedätystä huomaa; kuin väittelisi kansanperinteen Pölhö-Kustaan kanssa.
Ei kuitenkaan ole kysymys vedätyksestä, vaan itse hän tunkee esiin ajatelmiaan, mutta silti tunne, että vedättää, on kiusaava. 🌹👀
08.10.2022 14:33
Tietysti verenhimoisen pyssysankarin mielestä olisi parempi, että menisin mahdollisimman huomaamattomaan paikkaan. Kiitos moderoinnille, että voi olla täälläkin. 🌹👀
08.10.2022 14:08
Mitä ovat 'sivulliset ulkoilijat'? Onko ulkoilu rajoitettu? 🌹👀
08.10.2022 14:02
Meillä on laki, miten teurastetaan. Jos lakia ei noudateta, on tehty rikos. 🌹👀
08.10.2022 13:55
Ei ole sellaista lakia, jonka mukaan yhteisymmärrys tulisi olla kirjallisena. 🌹👀
08.10.2022 13:44
Oikeampi analyysi lienee, että palstalle yrittää pesiytyä verenhimoinen 'luontoihminen', jonka kengässä hiertää kivi, omatunto on kuin riivinrauta ja omanarvontunto on surkeassa tilassa. 🌹👀
08.10.2022 11:25
52 / 88