Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. Jos+on+niin+pimeää,+että+näkyvät+vain+kiiluvat+silmät,+niin+se+voi+olla+susi+tai+ilveskin.+Mutta+jos+myös+sen+hengitys+haisee+viinalta,+niin+se+on+varmasti+'luonnonsuojelija'.+Juokse+karkuun+niin+nopeesti,+kun+kerkiät.++🌹👀
  2. Tilla+ja+Veeti+3Saunassa+Tilla+kiipesi+heti+ylälauteelle+ja+Veeti+viereen.+Vielä+oli+kova+löyly+savukiukaassa.+Pulahtivat+järveen+ja+saunan+portaille+mehulle+vilvoittelemaan.+Veetin+kyrpä+oli+kovana+pystyssä,+kuten+oli+ollut+koko+ajan+riisumisesta+lähtien.Tilla:+"Mullon+kyllä+vittu+kuukautisist+huolimatta,+ja+vaikken+ole+vielä+oo+kenenkään+jätkän+kaa+ponnahtanu,+mitä+ny+ollaan+vähän+koltun+alta+hyväilty+paljaita+elimii,+niin+se+on+niin+kiihottunu,+että+saisit+kyl+ensmäisenä+työntää+sisään,+jos+ei+ois+Tampaxii."Veeti:+"Emmääkään+ole+ollu+gimmojen+kans,+mut+ei+mulloo+kuiteskaan+mitään+kamaloitusta,+jos+tytön+vittu+on+verinen.+Mut+sauna+on+kyl+huono+paikka+sivuumiseen,+niet+voitas+täällä+niiku+ensteks+hypistellä+toisen+elimii,+ja+sit+mää+myöhemmin+työntäsin+sun+vittuun."Kuin+salamana+Tilla+tarttui+Veetin+kyrpään+ja+rupesi+hiljaa+runkkailemaan+sitä,+ja+yhtä+nopeasti+Veeti+rupesi+sormettamaan+Tillan+klittaa+ja+suloisen+ihania+häpyhuulia.+Oli+järisyttävan+iiii-ii-+i-hanaa.+Laukesivat+yhtä+aikaa+syntisen+hekumallisesti.+Veeti+ruiski+runsaan+spermansa+Tillan+päälle,+osan+kasvoillekin.Tilla:+"Sä+oot+maailman+ihanempi+mies."+++Veeti:+"Ja+sää+maailman+sulosempi+ja+herttasempi+nainen."Tilla:+"Olaan+ESIMMÄISEN+kerran+tavattu+ja+vasta+muutaman+tunnin,+ja+mää+oon+rakastunu+suhun+niin,+että+kipeetä+tekee."Veeti:+"Ja+mää+suhun,+niet+enää+en+oo+varma,+et+ollaaks+me+ees+eri+ihmisii.+Must+tuntuu,+ku+oisin+sulautunu+suhun.+ja+LOPULLISESTI."Tilla:+"Nii+tuntuu+mustki.+Mun+vittu+on+eelleenkin+ku+tulessa,+vaan+ei+näytä+sunkaan+kyrpä+olevan+pletruna.+Ei+kai+me+voida+odottaa+varsinaista+ponnahtamista,+vaan+kyl+meijän+tarvii+täällä.+Jos+mää+nojaan+tuohon+lauteeseen+ja+työnnän+perseen+oikeen+taakse,+niin+sä+voit+sitten+nussii+mua+takaapäin.+Mut+oota,+ens+mä+otan+Tampalin+pois."Nautinto+kestikin+pitempään+kuin+elimien+hypistelyssä,+koska+oli+juuri+lauettu.+Kun+saapuivat+hekuman+huipulle,+Tilla+ja+Veeti+parkuivat+toisilleen:+"Mää+rakastan+sua,+mää+rakastan+sua,+mää+ra..."+Siihen+se+vaimeni+orgasmin+ajaksi,+mutta+sen+jälkeen+kumpikin+sanoi+vielä+heikolla+äänellä:+"Mää+rakaastaan+suuaaa."Tilla+ja+Veeti+ottivat+toisensa+syleilyyn,+suutelivat+suutelemasta+päästyään+ja+silittelivät+toisiaan+silittelemästä+päästyään.++Niin+kaunista,+että+silmä+kostuu,+kun+ajatteleekin,+miten+herttaista+se+on.+++🌹👀
  3. Tilla+ja+Veeti+2Tilla:+"Noi+isofossiilit+pitää+meitä+ihan+sryybyinä,+kun+ne+ilman+muuta+olettaa,+et+mennään+viel+tässä+iassä+yhessä+saunaan,+mut+kyl+mun+puolest+sopiiki,+jos+sulle+vaan+sopii."Veeti:+"Joo+kyl+muute+sopiski,+jos+mul+ei+herkästi+ottas+eteen,+ja+josson+saunassa+tytön+kaa,+niin+varmasti+keulii."Tilla:+"Elä+ny+hassuttele.+Tietysti+seisottaa.+Kyl+kai+sää+oot+lukenu,+et+meil+gimmoil+on+ihan+sama+reaktio+ku+jätkil,+mut+ei+se+niiku+näy.+Vittu+on+kiree+ku+kellon+jousi+ja+valuu+valtoimenaan+glöttyy,+ja+olo+muuteski+on+ihan+kiihottunu.+Mut+sehän+on+ihan+normaalii.+Mää+on+vaan+otettu,+jos+sulla+keulii,+sil+mää+tiijän,+et+se+tapahtuu+MUN+niiku+takii."Veeti:+"Hyvä+ku+sanoit+eeltä.+Sithän+me+voijaan+mennä+yhessä+ihan+lunkisti.+Tai+emmää+oikeesti+tiijä,+voiks+sitä+olla+lunki,+mut+rento+ainaski,+kun+tietää,+mitä+toinen+ajattelee."Kun+isofossiilit+oli+ollu+saunassa+ja+vielä+pulahtivat+järveenkin+ilkosillaan+ja+tulivat+ilkosillaan+tupaankin,+oli+jo+selvää,+ettei+ujosteltu.Saunakammaria+ei+ollut,+joten+Tilla+ja+Veeti+riisuivat+luhdissa.+Nyt+Veeti+näki+Tillan+koko+kauneudessaan.+Meloksen+Aphrodite+jäi+kerralla+kakkoseksi.+Tillan+vartalo+oli+niin+täydellinen,+että+pienintäkään+lisätoivetta+ei+voinut+olla.++Mutta+Veeti+aivan+hätkähti,+kun+näki+Tillan+vitun.+Se+oli+todella+kaunis,+ja+niin+huolellisesti+sheivattu,+ettei+pienintäkään+karvan+juurta+näkynyt.+Vitusta+riippui+nauhassa+nätti+punainen+rusetti.+Veeti+kehui+ujostelematta+vitun+yletöntä+kauneutta,+ja+Tilla+oli+kuin+olisi+vaipunut+kehuun:+"Ja+varmaan+mietit,+mikä+tuo+punanen+rusengi+on.+Soon+SULLE+merkiks,+et+mullon+kuukautiset.+Ja+tuo+nauha+on+tietennii+Tampaxin+nauha.+Mää+nimittäin+arvasin,+et+mollaan+ilkosillaan+aineski+uidessa.+Mää+otan+sen+si+pois+parin+päivän+päästä."-++"Muuten+siks+mulleioo+uikkariikaan,+ja+niiku+varmana+huomasit+riisuessa,+nii+ei+kyl+pöksyikään,+ei+mitään+niiku+sorttia.+Silt+varalt,+et+tulis+vilu,+on+vaan+pitkikset+paksuu+kangasta."Veeti:+"Sähän+oot+ihana,+sulotar+par+exemple."Tilla:+"Ja+sää+imarteleellinen+genslemanni,+myös+par+exemple."+++🌹👀
  4. Ja+monet+ihmiset+pitävät+moraalittomana+ja/tai+sairaana+kaikkea,+mihin+eivät+henk.koht.+tunne+vetoa.+Kapea+on+sellainen+maailma.++On+ilmiöllä+sosiologinen+nimikin:+yhdenmukaisuuden+paine.+On+muuten+jännä,+miten+yhdenmukaisuuden+paine+voi+toimia+myös+'moraalittomaan'+suuntaan.+Olin+kerran+työporukan+kanssa+saunomassa,+naisetkin+alasti.+Yksi+sisko+tuli+myöhemmin,+kun+työvuoro+oli+kestänyt+pitempään.+Piti+aluksi+pikkuhousuja,+mutta+kun+oli+ainoa,+pikkuhousut+hävisivät.+Tarvitsee+olla+aika+kova+pokka,+jos+saunassa+pitää+ainoana+vaatetta.+Jos+usealla+on+vaatetta,+ei+tarvitse+pokkaa+ollenkaan.++++🌹👀🌹👀