Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

1743

1. Keskikokoinen+se+on.+Mutta+nyt+jatkamaan+kirjoittamista!++++👀🌹
  2. Muistan+omasta+seurusteluajastani.+Etsin+todella+aviokumppania,+enkä+irtoseksiä,+mutta+seksi+kuuluu+mielestäni+seurusteluun+välttämättömästi+heti+alusta+lähtien.+Muuten+EI+VOI+TUTUSTUA+'henkisestikään',+sillä+seksi+on+ehdottomasti+osa+henkistäkin+tutustumista.+Eli+tutustuminen+on+kokonaispaketti,+jota+ei+voi+jakaa+henkiseen+ja+seksuaaliseen+osaan.Sen+ajan+seksi+oli+pettingiä+eli+sukupuolielimien+hyväilyä,+koska+e-pillereitä+ei+vielä+ollut+saatavissa.+Useimmat+tytöt+pitivät+pettingistä+kovasti.+Tavallisesti+vieraammankin+tytön+kanssa+juteltaessa,+pidettiin+sormea+tytön+emättimessä.Kun+muutamalle+tytölle,+joihin+olin+rakastunut+vuorollaan,+kerroin+että+etsin+puolisoa,+vastaus+oli+ei.+Menetin+HETI++mielenkiintoni+ko.+tyttöä+kohtaan,+eikä+se+koskaan+palannut.Tytöt+taas+luulivat,+että+piiritän+edelleen+heitä,+ja+käyttäytyivät+kuin+se+olisi+selvä.+Yksi+jopa+rupesi+lirkuttelemaan+ja+flirttailemaan,+kun+en+enää+osoittanut+kiinnostusta.+Kun+toiselle+kerroin,+että+ylioppilaskodissani+vietetään+joulujuhlia,+joihin+pitää+tuoda+myös+tyttöystävä,+tämä+sanoi+hyvin+tomerasti:+"Minä+en+tule."+En+tohtinut+pahoittaa+hänen+mieltänsä+kertomalla,+että+en+ollut+sellaista+edes+ajatellut.+Annoin+hänen+elää+kuvitelmassaan,+että+piiritin+häntä.+Hän+tarvitsi+sitä,+koska+muutenkin+mainitsi+kilpakosijoina+kaksi+herrasmiestä.Minusta+piirittäminen+on+aivan+inhottavaa,+moukkamaista+ja+alentavaa+kissa-hiiri-leikkiä.+Mieleni+vaatii+suoruutta,+eikä+lapsellista+pelaamista+ja+kisailua,+joita+vanhoissa+suomalaisissa+elokuvissa+on+jo+ihan+kylliksi.+Itse+en+ajattele+asiaa+'olotilan'+kannalta,+vaan+ennen+kaikkea+siltä,+että+jos+ei+rupea+sujumaan+jo+heti+alussa,+ei+suju+jatkossakaan.+Siksi+minun+mielenkiintoni+lopahti+ensimmäiseen+eihin.Kun+löysin+suloisen+vaimoni,+sujui+heti+alussa+ja+sujuu+edelleen+aivan+ihanoittavasti.+++🌹👀
  3. 84 / 88