Pettäjiä, juoppoja ja jännämiehiä. Kyllä teidän kannatta pysyä sinkkuna vaan niin se on parempi elämä teille eikä kukaan mies pahoita mieliänne.
Naiset valitsee aina vääriä miehiä
19
53
Vastaukset
Ei nyt aina. Jotkut osaa valita laakista oikean. Mut itse oon oppinut kantapään kautta valitsemaan seurani. Nyt sitten olenkin aika vaikean valikoiva. On kyse mistä vaan seurasta. Haluan olla hyvässä seurassa, missä ei ilkimykset pääse vaikuttamaan.
- Anonyymi
Ei oo ollu pettäjää, ei juoppoa, eikä jännistä. Siltikään kaikki ei aina elämässä mene ku jossain sadussa. Elämä on arvaamatonta.
- Anonyymi
Eikö miehet valitse koskaan vahingossa jännänaisia? Mitä silloin huudat?
- Anonyymi
Että naiset on p.skoja tietysti.
- Anonyymi
Naisille ei kelpaa kunnollinen ja kiltti mies jonka kanssa ei olisi mitään ongelmia.
- Anonyymi
Olin 7v sellaisen kunnollisen kiltin ja vieläpä kokemattoman ”kiltin” kanssa. Ongelmia ei ollut, mutta eipä ollut läsnäoloa, empatiaa, puhetta, pussaamista, kosketusta, seksiä ja tunneyhteyskin näivettyi pois vuosien nälkäkuurin seurauksena.
Anonyymi kirjoitti:
Olin 7v sellaisen kunnollisen kiltin ja vieläpä kokemattoman ”kiltin” kanssa. Ongelmia ei ollut, mutta eipä ollut läsnäoloa, empatiaa, puhetta, pussaamista, kosketusta, seksiä ja tunneyhteyskin näivettyi pois vuosien nälkäkuurin seurauksena.
Noinkin voi käydä. Vähän on kokemusta samasta.
- Anonyymi
Naisten aivoissa ei ole lohkoa jossa olisi kiltin ja kunnollisen miehen haluavaa dna ta.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa olla yksin ja neljän seinän sisällä, ettei vaan ikinä tapahtuisi mitään.
- Anonyymi
Missä ne mössöt sitten luuraa?
- Anonyymi
Hitto kun haisen savulle, kävin laavulla grillailemassa.
Grilliruoan jälkeen maistuisi pari olutta, uskaltaakohan sitä kauppaan mennä savunhajuisena. Ainakin naiset voivat ottaa pari askelta taaksepäin, nuuh ja häkämyrkytyksen vaara on ilmeinen. Savun haju on kyllä kaksijakoista mielentilaa tuottava, hyvää ja huonoa.
Kyllä suhteissa on aina omia ongelmia, olkoon kiltti tai tuhma.
AV- Anonyymi
Kysymys on siitä millaisen ongelmaisen kanssa haluaa elää toiset haluaa juopon, toiset narkin tai toiset muuten vaan luonnehäiriöisen, toiset puhunattoman.
Se on jokaisen oma valinta.
EI kyllä ne valitsee ihan oikeita miehiä, mutta valinnat ei aina ehkä ole niin järkeviä, kun ei pysähdytä kelaamaan tarkemmin sitä mitä itse todella haluaisi. Ja sama pätee ihan yhtälailla miehiin, ellei jopa enemmänkin.
- Anonyymi
Meinaatko että mukiin menevä eloisa nainen kiinnostaisi parin tuopin jälkeen iltaterassilla:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että mukiin menevä eloisa nainen kiinnostaisi parin tuopin jälkeen iltaterassilla:)
AVLainatakseni erästä Vaasalaista tunnettua bändiä:
"lyhtypylväskin silmissä humalaisen, näyttää Samanthalta tiedän sen"
Tosin voisin ehkä ottaa sellaisen vähän vähemmän "mukiin menevän", mennee lirkuttelut muuten helposti turhan kosteiksi. Mielikuvat lukijan vastuulla...
- Anonyymi
Ehkä se on parempi paha kun valittava ätmi.
Kutsuilla naiset selittävät toisilleen kuinka toopeja omat miehet ovat.
Miehellä on aina paita juoponnapissa ja kalsarit väärinpäin. Silti he ovat miehiinsä tyytyväisiä.
Miehen pitää olla sopivasti toope.Naiset valitsee sellaisia miehiä, joita on olemassa, ja miehet valitsee sellaisia miehiä, joita on olemassa. Muita ei ole. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974