Naiset valitsee aina vääriä miehiä

Anonyymi

Pettäjiä, juoppoja ja jännämiehiä. Kyllä teidän kannatta pysyä sinkkuna vaan niin se on parempi elämä teille eikä kukaan mies pahoita mieliänne.

19

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt aina. Jotkut osaa valita laakista oikean. Mut itse oon oppinut kantapään kautta valitsemaan seurani. Nyt sitten olenkin aika vaikean valikoiva. On kyse mistä vaan seurasta. Haluan olla hyvässä seurassa, missä ei ilkimykset pääse vaikuttamaan.

    • Anonyymi

      Ei oo ollu pettäjää, ei juoppoa, eikä jännistä. Siltikään kaikki ei aina elämässä mene ku jossain sadussa. Elämä on arvaamatonta.

    • Anonyymi

      Eikö miehet valitse koskaan vahingossa jännänaisia? Mitä silloin huudat?

      • Anonyymi

        Että naiset on p.skoja tietysti.


    • Anonyymi

      Naisille ei kelpaa kunnollinen ja kiltti mies jonka kanssa ei olisi mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        Olin 7v sellaisen kunnollisen kiltin ja vieläpä kokemattoman ”kiltin” kanssa. Ongelmia ei ollut, mutta eipä ollut läsnäoloa, empatiaa, puhetta, pussaamista, kosketusta, seksiä ja tunneyhteyskin näivettyi pois vuosien nälkäkuurin seurauksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin 7v sellaisen kunnollisen kiltin ja vieläpä kokemattoman ”kiltin” kanssa. Ongelmia ei ollut, mutta eipä ollut läsnäoloa, empatiaa, puhetta, pussaamista, kosketusta, seksiä ja tunneyhteyskin näivettyi pois vuosien nälkäkuurin seurauksena.

        Noinkin voi käydä. Vähän on kokemusta samasta.


    • Anonyymi

      Naisten aivoissa ei ole lohkoa jossa olisi kiltin ja kunnollisen miehen haluavaa dna ta.

      • Mutta kiltti ja kunnollinen nainen lohko löytyy. :)


    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa olla yksin ja neljän seinän sisällä, ettei vaan ikinä tapahtuisi mitään.

    • Anonyymi

      Missä ne mössöt sitten luuraa?

    • Anonyymi

      Hitto kun haisen savulle, kävin laavulla grillailemassa.
      Grilliruoan jälkeen maistuisi pari olutta, uskaltaakohan sitä kauppaan mennä savunhajuisena. Ainakin naiset voivat ottaa pari askelta taaksepäin, nuuh ja häkämyrkytyksen vaara on ilmeinen. Savun haju on kyllä kaksijakoista mielentilaa tuottava, hyvää ja huonoa.

      Kyllä suhteissa on aina omia ongelmia, olkoon kiltti tai tuhma.

      AV

      • Anonyymi

        Kysymys on siitä millaisen ongelmaisen kanssa haluaa elää toiset haluaa juopon, toiset narkin tai toiset muuten vaan luonnehäiriöisen, toiset puhunattoman.

        Se on jokaisen oma valinta.


    • EI kyllä ne valitsee ihan oikeita miehiä, mutta valinnat ei aina ehkä ole niin järkeviä, kun ei pysähdytä kelaamaan tarkemmin sitä mitä itse todella haluaisi. Ja sama pätee ihan yhtälailla miehiin, ellei jopa enemmänkin.

      • Anonyymi

        Meinaatko että mukiin menevä eloisa nainen kiinnostaisi parin tuopin jälkeen iltaterassilla:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että mukiin menevä eloisa nainen kiinnostaisi parin tuopin jälkeen iltaterassilla:)

        AV

        Lainatakseni erästä Vaasalaista tunnettua bändiä:
        "lyhtypylväskin silmissä humalaisen, näyttää Samanthalta tiedän sen"

        Tosin voisin ehkä ottaa sellaisen vähän vähemmän "mukiin menevän", mennee lirkuttelut muuten helposti turhan kosteiksi. Mielikuvat lukijan vastuulla...


    • Anonyymi

      Ehkä se on parempi paha kun valittava ätmi.

    • Kutsuilla naiset selittävät toisilleen kuinka toopeja omat miehet ovat.
      Miehellä on aina paita juoponnapissa ja kalsarit väärinpäin. Silti he ovat miehiinsä tyytyväisiä.

      Miehen pitää olla sopivasti toope.

    • Naiset valitsee sellaisia miehiä, joita on olemassa, ja miehet valitsee sellaisia miehiä, joita on olemassa. Muita ei ole. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe