RIP Vesa Matti Loiri

Anonyymi

https://www.is.fi/viihde/art-2000008995585.html
"Viihdetaiteilija Vesa-Matti Loiri on kuollut. Loiri oli kuollessaan 77-vuotias. Hän oli pitkään vakavasti sairas.
IS:lle vahvistetaan, että Loiri sai alkuvuodesta 2022 tietää sairastavansa kahta eri syöpää, joista toipuminen ei ollut enää mahdollista. Tammikuussa lääkärit uskoivat Loirilla olevan elinaikaa 2–6 kuukautta."

Nämä tällaiset surulliset uutiset tulee aina niin yllättäen.
Koko ajanhan sitä on mielessä ollut, että milloinka on Loirin aika täältä lähteä ja nyt se aika koitti.
Hieno ja omalaatuinen persoona oli Hän. Uuno Turhapuro komedioista hänet muistamme, kuten Speden ja Simon.
Myös taitava muusikko oli Loiri.
Enää ei Uuno elokuvia voisi tehdä, tähti on sammunut, niissä elokuvissa Loiri jää elämään.
Osanotot omaisille ja kaikille kaipaamaan jääville.

124

932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 75% syövistä todetaan miehillä. Pistäkää alkot pannaan nyt jo. Juokaa vaikka vettä.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

75% syövistä todetaan miehillä. Pistäkää alkot pannaan nyt jo. Juokaa vaikka vettä.

Vettä kannattaa juoda paljon mutta ei se tuo lohtua yksinäisyyteen. Onnettomana on sama vaikka kuoleekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Vettä kannattaa juoda paljon mutta ei se tuo lohtua yksinäisyyteen. Onnettomana on sama vaikka kuoleekin.

No on kai tuota muutakin vaihtoehtoista kun ryyppääminen?

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ja vanhemmat taas vois miettiä lapsiaankin, että elää niin ettei tartte hautaan kärrätä ennen vanhuusikää.

• Anonyymi

75% syövistä todetaan miehillä. Pistäkää alkot pannaan nyt jo. Juokaa vaikka vettä.

Niinkö? Tuota en tiennytkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö? Tuota en tiennytkään.

En löytänyt nopella googletuksella kuin.. "Miehet sairastuvat nykyään syöpään naisia useammin. Suomen Syöpärekisterin mukaan vuonna 2003 syöpään sairastuneita miehiä oli 12 600 ja naisia 12 200. "

Eli aika tasan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En löytänyt nopella googletuksella kuin.. "Miehet sairastuvat nykyään syöpään naisia useammin. Suomen Syöpärekisterin mukaan vuonna 2003 syöpään sairastuneita miehiä oli 12 600 ja naisia 12 200. "

Eli aika tasan.

Ahaa, alkoholin aiheuttamista syövistä tosiaan 75% todetaan miehillä.

Ja vanhemmat taas vois miettiä lapsiaankin, että elää niin ettei tartte hautaan kärrätä ennen vanhuusikää.

Tällaista keskustelua ei tule käydä ketjussa, jonka aiheena on kuolinviesti, ei edes vihjailua vihjailua tähän suuntaan. Muinaisroomalainen sananlasku sanoo: De mortuis nihil nisi bene. 'Kuolleista ei muuta kuin hyvää.'

• kynä..mi kirjoitti:

Tällaista keskustelua ei tule käydä ketjussa, jonka aiheena on kuolinviesti, ei edes vihjailua vihjailua tähän suuntaan. Muinaisroomalainen sananlasku sanoo: De mortuis nihil nisi bene. 'Kuolleista ei muuta kuin hyvää.'

Nimenomaan pitää. Menee ehkä paremmin perille, ettei kannata leikkiä terveydellään, jos sellaisen on sattunut saamaan. Toisilla sitä ei ole ollut lapsenakaan vik vink ja toiset sitten tuhoaa terveytensä ihan tahallaan.

• Anonyymi

20% alkoholi lisää syöpäriskiä tupakoitsijoilla tutkimusten mukaan

• Anonyymi kirjoitti:

20% alkoholi lisää syöpäriskiä tupakoitsijoilla tutkimusten mukaan

Ja kumpaakaan ei tarvitse elääkseen, alkoholia eikä tupakkaa. Syökää kanaa! Hengitelkää metsää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Divetyoksidi tappaa liikaa nautittuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, alkoholin aiheuttamista syövistä tosiaan 75% todetaan miehillä.

Loiri ja Hakulinen, tyypillisiä miehiä, jotka vanhenevat ja kuolevat ennen aikojaan, kun ei viitsitä huolehtia omasta kropasta.

• Anonyymi

Ja kumpaakaan ei tarvitse elääkseen, alkoholia eikä tupakkaa. Syökää kanaa! Hengitelkää metsää!

Idiootti kuspiä, Haloo! Eikö sinulla ole minkäänlaisia eettisiä arvoja?

• Anonyymi kirjoitti:

Lässynlää. Kaada itelles vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loiri ja Hakulinen, tyypillisiä miehiä, jotka vanhenevat ja kuolevat ennen aikojaan, kun ei viitsitä huolehtia omasta kropasta.

Loiri oli 20 vuotta Hakulista vanhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kynis pusikossa : D

• Ite juon joskus lasillisen tai pari viiniä tai pienen tölkillisen olutta. Tupakkaa en ole polttanut koskaan. Ruokavalioni koostuu enemmistöltään kasvispitoisesta ruuasta, punaista lihaa en syö paljon (joskus jauhelihana saatan ja joskus syksyllä tai talvella makkaraa tai nakkia, mutta en kovin usein). Lihahana mulla yleensä kana ja kala, jos kala lasketaan lihaksi, silloin kun lihaa syön. Kesällä syön eniten kasvisruokaa tai hyvin kasvispainotteista. Janojuomana mulla yleensä vesi ja vesi se on yleensä saunajuomanakin, kun en ole tottunut juomaan alkoholia saunajuomana. Alkoholia nautin joskus ruuan kanssa tai vaikka teeveetä katsellessa, mutta yleensä hyvin maltillisesti.

• Norppa83 kirjoitti:

Ite juon joskus lasillisen tai pari viiniä tai pienen tölkillisen olutta. Tupakkaa en ole polttanut koskaan. Ruokavalioni koostuu enemmistöltään kasvispitoisesta ruuasta, punaista lihaa en syö paljon (joskus jauhelihana saatan ja joskus syksyllä tai talvella makkaraa tai nakkia, mutta en kovin usein). Lihahana mulla yleensä kana ja kala, jos kala lasketaan lihaksi, silloin kun lihaa syön. Kesällä syön eniten kasvisruokaa tai hyvin kasvispainotteista. Janojuomana mulla yleensä vesi ja vesi se on yleensä saunajuomanakin, kun en ole tottunut juomaan alkoholia saunajuomana. Alkoholia nautin joskus ruuan kanssa tai vaikka teeveetä katsellessa, mutta yleensä hyvin maltillisesti.

Tolkku onkin hyvä asia. :)

• Anonyymi

Lässynlää. Kaada itelles vaan.

Monisairas palsta-addikti valistamassa palstalaisia terveydestä :D

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä toinen, sulla ne sairaudet on vaan kaikki päässä. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Juoksitko maratoonia tupakka huulessa ja viinipullo repussa? :D

• Anonyymi

Juoksitko maratoonia tupakka huulessa ja viinipullo repussa? :D

Olen muutaman juossut nesteyttämällä edellisenä iltana parilla punkkupullolla. Ja maalissa olen ensimmäiseksi halunnut röökin. :D

Mutta veikkaanpa, että Loiri on elänyt lopulta hienon ja rikkaan elämän, mistä sinä voit vaan haaveilla. Itsekin olen sitä mieltä, että elämä on liian lyhyt välttääkseen asioita mitkä tuottaa nautintoa. Minua haittaisi ollenkaan, jos kuolisin vaikkapa huomenna. Minäkin olen elänyt aika hyvän ja rikkaan elämän ylä- ja alamäkineen. Mitään kokemisen arvoista ei ole jäänyt kokematta.

Mitä sinä voit elämästäsi sanoa? Palstoilla mennyt parhaat vuodet 24/7. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Olen muutaman juossut nesteyttämällä edellisenä iltana parilla punkkupullolla. Ja maalissa olen ensimmäiseksi halunnut röökin. :D

Mutta veikkaanpa, että Loiri on elänyt lopulta hienon ja rikkaan elämän, mistä sinä voit vaan haaveilla. Itsekin olen sitä mieltä, että elämä on liian lyhyt välttääkseen asioita mitkä tuottaa nautintoa. Minua haittaisi ollenkaan, jos kuolisin vaikkapa huomenna. Minäkin olen elänyt aika hyvän ja rikkaan elämän ylä- ja alamäkineen. Mitään kokemisen arvoista ei ole jäänyt kokematta.

Okei. Vaan kun jos ei nauti noista asioista mitkä susta ja Loirosta on ollu elämää?

Mikä sä oot määrittelemään mikä on nautittavaa ja mikä ei? Et niin, et mikään. Kuten sanoin päässä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja 3 tai 4 puolimaratoniakin mennyt darrassa. Ja kaikki alle kahden tunnin... :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja 3 tai 4 puolimaratoniakin mennyt darrassa. Ja kaikki alle kahden tunnin... :)

Teen kumarruksia. :D

• Anonyymi

Okei. Vaan kun jos ei nauti noista asioista mitkä susta ja Loirosta on ollu elämää?

Mikä sä oot määrittelemään mikä on nautittavaa ja mikä ei? Et niin, et mikään. Kuten sanoin päässä...

Ok. Palstailu ja miljoonineen nimimerkkineen on parasta nautintoa... :D

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Palstailu ja miljoonineen nimimerkkineen on parasta nautintoa... :D

Ei, vaan motocross olis sellaista. Hyötypuutarha on kans kiva, saa tuoretta puhdasta ruokaa omasta maasta. Tanssiminen myös ihanaa ja luonnossa oleilu.

Ei, vaan motocross olis sellaista. Hyötypuutarha on kans kiva, saa tuoretta puhdasta ruokaa omasta maasta. Tanssiminen myös ihanaa ja luonnossa oleilu.

Unohtu laulaminen. Montaa näistä voi harrastaa kotona päivittäin.

https://youtu.be/ngL8GXN6AvE

• Anonyymi

Eikä ole. Kyllä palstailu on se ykköslaji!

Oletko laskenut kuin monta nimimerkkiä sulla on ollut? Tai oletko jo seonnut laskuissa?

Mutta tosissaan. Sinä olet kyllä ihan viimeinen ihminen valistamaan yhtään ketään. 24/7 palstailu ei tee sinusta minkäänlaista asiantuntijaa. Ei edes palstailusta. Koska sellainen määrä palstalla notkumista hämärtää kenen tahansa todellisuuden tajun.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko laskenut kuin monta nimimerkkiä sulla on ollut? Tai oletko jo seonnut laskuissa?

Mutta tosissaan. Sinä olet kyllä ihan viimeinen ihminen valistamaan yhtään ketään. 24/7 palstailu ei tee sinusta minkäänlaista asiantuntijaa. Ei edes palstailusta. Koska sellainen määrä palstalla notkumista hämärtää kenen tahansa todellisuuden tajun.

No eikä oo, mutta voittaa kyllä telkkarin ja Aku Ankan.

En laske, annan niitten stalkkereitten pitää lukua jotka vahtaa. :)

Idea onkin ettei kukaan jaksa kytätä loputtomiin ja stalkata, kun alkaa olla vaikeeta nimimerkkien vaihtuessa.

Jaa? Mulla on oikein hyvä todellisuudentaju, psykoligi kertoi. :)

Idea onkin ettei kukaan jaksa kytätä loputtomiin ja stalkata, kun alkaa olla vaikeeta nimimerkkien vaihtuessa.

Logi... :"D

Koulutus toki auttaa asiantuntemuksessa ja kantapääoppi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se nimimerkkien vaihtaminen oli itseasiassa poliisin ehdotus, kun aikoinaan sain perääni mielipuolen häirikön.

• Anonyymi

Se nimimerkkien vaihtaminen oli itseasiassa poliisin ehdotus, kun aikoinaan sain perääni mielipuolen häirikön.

Heh... Sellaiset voi välttää kun kirjoittaa ilman nimimerkkiä anonyymina. Mutta sehän ei sinulle käy. Voidakseen olla edes palstalla omasta mielestä jollain tavalla relevantti, sinulla pitää olla näkyvä rekisteröity nimimerkki. Muuten kukaan ei kiinnitä sinuun ja sun juttuihin minkäänlaista huomiota. Ja uskotko tosissaan, että ketään kiinnostaa sinun henkilöllisyys ja sellainen? No ok, disse(addikti sekin) ja se hinttari utr. Mutta muita? Rohkenen epäillä. Täällä ei ole kuin munattomia huutelijoita, joista kukaan ei uskalla tavata ketään, vaikka kiinnostaisikin. Tai sitten sellaisia, joita ei todellakaan kiinnosta yksikään palstalle kirjoittava palstahahmo livessä tai yksityisesti.

Ja taas kuulutan perään sinun todellisuuden tajua. Sitä ei sinulla ole. Ja onhan psykologi kertonut valtakunnallekin, että se on melkein mensalainen... :D

• Anonyymi

"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school. It's a miracle that curiosity survives formal education"

-Albert Einstein-

En sinuna, enkä kenenäkään muunakaan ylpeilisi koulutuksella, jos kaikesta koulutuksesta huolimatta lyö korvien välissä tyhjää. Koulutukset on mennyt hukkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Heh... Sellaiset voi välttää kun kirjoittaa ilman nimimerkkiä anonyymina. Mutta sehän ei sinulle käy. Voidakseen olla edes palstalla omasta mielestä jollain tavalla relevantti, sinulla pitää olla näkyvä rekisteröity nimimerkki. Muuten kukaan ei kiinnitä sinuun ja sun juttuihin minkäänlaista huomiota. Ja uskotko tosissaan, että ketään kiinnostaa sinun henkilöllisyys ja sellainen? No ok, disse(addikti sekin) ja se hinttari utr. Mutta muita? Rohkenen epäillä. Täällä ei ole kuin munattomia huutelijoita, joista kukaan ei uskalla tavata ketään, vaikka kiinnostaisikin. Tai sitten sellaisia, joita ei todellakaan kiinnosta yksikään palstalle kirjoittava palstahahmo livessä tai yksityisesti.

Ja taas kuulutan perään sinun todellisuuden tajua. Sitä ei sinulla ole. Ja onhan psykologi kertonut valtakunnallekin, että se on melkein mensalainen... :D

On niin paljon helpompi keskustella, kun vellikellosta näkee viestit eikä tartte etsiä niitä. Ja samalla annan jutuilleni identiteetin käyttämällä nimimerkkiä ja välillä naamaanikin.

Tosin eri syyt, kuin sinä arvelet käyttää nimmaria.

Luotan nyt kumminkin ammattilaisiin toisin, kun teikäläisiin siinä mitä mun pääni käsittää ja ei käsitä. Sun on aivan turha yrittää mua kyykyttää, luulis jo tietävän ettet siihen pysty vsikka verbaliikkaa väännät miten päin.

Mun itsetunto ei ole sun mielipiteiden varassa vieläkään. :)

• Anonyymi kirjoitti:

"Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school. It's a miracle that curiosity survives formal education"

-Albert Einstein-

En sinuna, enkä kenenäkään muunakaan ylpeilisi koulutuksella, jos kaikesta koulutuksesta huolimatta lyö korvien välissä tyhjää. Koulutukset on mennyt hukkaan.

Niin, mulla on kolme ammattia opiskeltuna ja liuta lyhyempiä kursseja. Yli 6 vuotta meni opiskeluihin. :)

Niin, mulla on kolme ammattia opiskeltuna ja liuta lyhyempiä kursseja. Yli 6 vuotta meni opiskeluihin. :)

Työpaikkoja ja koulutuksia on 2 kpl A4 arkkia, jos luettelona kirjataan ne ylös. Allekkain kuten ennenmuinoin cv tehtiin.

Työpaikkoja ja koulutuksia on 2 kpl A4 arkkia, jos luettelona kirjataan ne ylös. Allekkain kuten ennenmuinoin cv tehtiin.

Ihan hyvin tällä terveydentilalla sanoisin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, voiko olla absurdimpaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei muakaan huvita täältä tapailla ihmisiä. Ehkä nyt yksi tai kaksi vois joskus tavatakin, mutta nykyään aika haasteellista.

Aikoinaan 3 tapasin. En täältä, mutta s24.

• Anonyymi

Mutta ammatteja et ole pahemmin ehtinyt harjoittamaan palstailulta.

Sä oot niin full of shit kuin joku voi vaan olla. Ja taidat uskoa itsekin omiin satuihin.

Mutta samapa se mulle. Jätän sut taas valtaamaan palstaa. Mulla on parempaakin tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot niin full of shit kuin joku voi vaan olla. Ja taidat uskoa itsekin omiin satuihin.

Mutta samapa se mulle. Jätän sut taas valtaamaan palstaa. Mulla on parempaakin tekemistä.

Ps. Mä oon ollut työelämässä viittä vaille 30 vuotta. Entäs sinä?

• Anonyymi kirjoitti:

13 vuotta ehdin. Vielä pitäs joku työ keksiä mitä fyysisesti pystyis tekemään.

Voithan sä tulla katsomaan mun todistukset, työ ja koulu. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ps. Mä oon ollut työelämässä viittä vaille 30 vuotta. Entäs sinä?

Jo mainitsin. Lue ylempää. Sä et ole opiskellut, etkä ollut kotiäiti. Päde nyt tyhmyydellä. :)

• Anonyymi

13 vuotta ehdin. Vielä pitäs joku työ keksiä mitä fyysisesti pystyis tekemään.

Voithan sä tulla katsomaan mun todistukset, työ ja koulu. :)

Ja loput ajastasi onkin mennyt palstaillessaan. Jepjep... :D

Jo mainitsin. Lue ylempää. Sä et ole opiskellut, etkä ollut kotiäiti. Päde nyt tyhmyydellä. :)

Ps. Ja mitä siitä n. 30 vuodesta on jäänyt käteen?

• Anonyymi

Oppia voi muuallakin kuin kouluissa. Ja sivistää itseään. Koulut ei sivistä ketään. Ihminen sivistää itse itseään, jos niin haluaa ja kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja loput ajastasi onkin mennyt palstaillessaan. Jepjep... :D

Ei, vaan monessa muussakin jutussa. :)

Kun ei käy dokaamassa ja festareilla, jää aikaa vaikka palstailla. Kätevää. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Oppia voi muuallakin kuin kouluissa. Ja sivistää itseään. Koulut ei sivistä ketään. Ihminen sivistää itse itseään, jos niin haluaa ja kiinnostaa.

Juu, mutta jos haluaa ammattipätevyyden on käytävä koulunsa. Mä olen halunnut.

• Anonyymi

Juu, mutta jos haluaa ammattipätevyyden on käytävä koulunsa. Mä olen halunnut.

Mitä olet niistä hyötynyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä olet niistä hyötynyt?

Paljonkin. Osalla elättänyt itseni, hankkinut irtainta ja omaisuutta. Viimeisin ammatti taas ei ennättänyt paljon poikia, kuin yleissivistystä ja kemiaa.

Kroppa ei sitä työtä kestä.

Paljonkin. Osalla elättänyt itseni, hankkinut irtainta ja omaisuutta. Viimeisin ammatti taas ei ennättänyt paljon poikia, kuin yleissivistystä ja kemiaa.

Kroppa ei sitä työtä kestä.

Toki voin tehdä työtä viimeisenkin ammatin mukaan, mutta olen sairaseläkkeellä viimeistään 5-10 vuoden päästä, niin kuluttavaa kropalle.

• Anonyymi

Toki voin tehdä työtä viimeisenkin ammatin mukaan, mutta olen sairaseläkkeellä viimeistään 5-10 vuoden päästä, niin kuluttavaa kropalle.

Pikkusen itsekuria nyt vaan, itsehän olet polkusi valinnut.

• Anonyymi kirjoitti:

Pikkusen itsekuria nyt vaan, itsehän olet polkusi valinnut.

Ja aina voi valita uusiksi, kun jokin paikka prakaa. Kuten nyt, ammatillinen kuntoutus tulee tässä syksyllä eteen. Ehkä vielä opiskelujakin.

Ja aina voi valita uusiksi, kun jokin paikka prakaa. Kuten nyt, ammatillinen kuntoutus tulee tässä syksyllä eteen. Ehkä vielä opiskelujakin.

Mullahan on siis rutkasti itsekuria, todistaa historiani kun miettii missä kunnossa olen mennyt eteenpäin ja saavuttanut asioita mitä terveetkin, mutta vaan vitusti enemmän hammasta purren ja terveyden kanssa kamppaillen.

Mullahan on siis rutkasti itsekuria, todistaa historiani kun miettii missä kunnossa olen mennyt eteenpäin ja saavuttanut asioita mitä terveetkin, mutta vaan vitusti enemmän hammasta purren ja terveyden kanssa kamppaillen.

Oon aika ylpee itsestäni ja henkisestä vahvuudestani. Ja on aihetta ollakin, kun elää kehossa minä minä ja vaivojen kanssa joissa elän.

• Anonyymi

Oon aika ylpee itsestäni ja henkisestä vahvuudestani. Ja on aihetta ollakin, kun elää kehossa minä minä ja vaivojen kanssa joissa elän.

Jos sulla olis itsekuria, ei olis niin paljon sairauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla olis itsekuria, ei olis niin paljon sairauksia.

Niinhän sitä luulisi, vaan viinan vetäminen on töysin itsestä kiinni. Mun sairaudet ei.

Niinhän sitä luulisi, vaan viinan vetäminen on töysin itsestä kiinni. Mun sairaudet ei.

Siks en viinaa vedäkkään, kun tiiän etten ainakaan tulis terveemmäksi. Ei tartte olla nero tajutakseen.

• Anonyymi

Ihan samalla tavalla ne on susta itsestäsi kiinni. Sairaus kuin sairaus.

• Anonyymi

Älä ainakaan lähihoitajakoulutuksiin mene.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan samalla tavalla ne on susta itsestäsi kiinni. Sairaus kuin sairaus.

Ei ole. Alkoholismi ei puhkea, kun ei koskaan korkkaa pulloa. Eikä juo sitä. Mutta mun sairaudet puhkes, vaikken ole houkutellut niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä ainakaan lähihoitajakoulutuksiin mene.

Käyny jo 1996.

Käyny jo 1996.

Sillon kun osa oli vielä vauvoja täällä. Fossiili. :)

• Anonyymi

Ei ole. Alkoholismi ei puhkea, kun ei koskaan korkkaa pulloa. Eikä juo sitä. Mutta mun sairaudet puhkes, vaikken ole houkutellut niitä.

Oletpa.

• Anonyymi

Käyny jo 1996.

Miten mua ei yhtään yllätä?

Sopii sulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletpa.

Mene kouluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten mua ei yhtään yllätä?

Sopii sulle.

Niin ne psykologitkin sano ja hymytyttöpatsaan ojentanut opettaja. Aina niin muista välittävä. :)

• Anonyymi

Niin ne psykologitkin sano ja hymytyttöpatsaan ojentanut opettaja. Aina niin muista välittävä. :)

Tietääkö ne muuten siellä työkkärissä/kelalla, miten paljon vietät aikaa palstaillen? Ja että vastaat niin nopeeta, ettei sua ainakaan fibromyalgia eli ns. Joka Paikan Kippee paljoa häiritse, ei kirjoittamista eikä istumista?

• Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö ne muuten siellä työkkärissä/kelalla, miten paljon vietät aikaa palstaillen? Ja että vastaat niin nopeeta, ettei sua ainakaan fibromyalgia eli ns. Joka Paikan Kippee paljoa häiritse, ei kirjoittamista eikä istumista?

Miksi pitäs tietää? Fibromyalgia elää. Ota selvää. :)

• Anonyymi

Mene kouluun.

Mene itse, typerys.

• Anonyymi kirjoitti:

Mene itse, typerys.

Mee sä kun oot pihalla. :)

• Anonyymi

Miksi pitäs tietää? Fibromyalgia elää. Ota selvää. :)

Koska eläkeasiat kuuluvat meille rehellisille veronmaksajille. Sinä et kuulu niihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska eläkeasiat kuuluvat meille rehellisille veronmaksajille. Sinä et kuulu niihin.

En ole eläkkeensaajakaan. Mun asiat ei sulle kuulu.

• Anonyymi

En ole eläkkeensaajakaan. Mun asiat ei sulle kuulu.

Tuolla koulutuksellasi varmaan ymmärrät, että yhteiskunta pitää huolen loisistaan, mutta ilmaista se ei ole. Jotkut sen loisimisen aina maksavat. 13 vuoden työura ei riitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla koulutuksellasi varmaan ymmärrät, että yhteiskunta pitää huolen loisistaan, mutta ilmaista se ei ole. Jotkut sen loisimisen aina maksavat. 13 vuoden työura ei riitä.

No maksa se pari kymppiä mitä kuntoutuksesta saan kerta. :D

26 euroa.

• Tykkäät kinastella?

• Anonyymi

Röökistä saa keuhkosyövän, mutta

Ei sen väliä,

On yleisesti tiedossa, Tämäkin vaiva

• Anonyymi

Vihreetä kokaa ja nuuskaa, ovat paljon terveellisempiä

• Anonyymi kirjoitti:

Vihreetä kokaa ja nuuskaa, ovat paljon terveellisempiä

Onko?

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Ite juon joskus lasillisen tai pari viiniä tai pienen tölkillisen olutta. Tupakkaa en ole polttanut koskaan. Ruokavalioni koostuu enemmistöltään kasvispitoisesta ruuasta, punaista lihaa en syö paljon (joskus jauhelihana saatan ja joskus syksyllä tai talvella makkaraa tai nakkia, mutta en kovin usein). Lihahana mulla yleensä kana ja kala, jos kala lasketaan lihaksi, silloin kun lihaa syön. Kesällä syön eniten kasvisruokaa tai hyvin kasvispainotteista. Janojuomana mulla yleensä vesi ja vesi se on yleensä saunajuomanakin, kun en ole tottunut juomaan alkoholia saunajuomana. Alkoholia nautin joskus ruuan kanssa tai vaikka teeveetä katsellessa, mutta yleensä hyvin maltillisesti.

Älä kitise, vaan opettele ryyppään ja polttaa niinkuin muutkin

• Anonyymi

Onkohan sale enää tolkussaan, horisee niitä näitä, idästä länteen

Onko järjestys tolkussaan

• Anonyymi kirjoitti:

Onkohan sale enää tolkussaan, horisee niitä näitä, idästä länteen

Onko järjestys tolkussaan

??????

• Anonyymi

Mutta asenteessa olisi korjattavaa.. Oletko kuullut itsemääräämisoikeudesta ja tasa-arvosta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta asenteessa olisi korjattavaa.. Oletko kuullut itsemääräämisoikeudesta ja tasa-arvosta?

Olen kuullut. Asenne saattaa ärsyttää, aivan kuten minua ärsyttää alkoholistien asenne omaan terveyteensä.

Jos tietää, että on jotain kremppaa kropassa tai että jollain sitä pahentaa, niin asenne pitäs muuttaa suuntaan, en ota kuppia. Eikä hällä väliä ja antaa kaiken mennä huonompaan jamaan tahallaan.

Kaikkia sairauksia sairastavat joutuu muuttaa parantaen asenteitaan ja elämäntapojaan, kun sairastuu. Eikä jatkaa tyhmällä tiellä...

Olen kuullut. Asenne saattaa ärsyttää, aivan kuten minua ärsyttää alkoholistien asenne omaan terveyteensä.

Jos tietää, että on jotain kremppaa kropassa tai että jollain sitä pahentaa, niin asenne pitäs muuttaa suuntaan, en ota kuppia. Eikä hällä väliä ja antaa kaiken mennä huonompaan jamaan tahallaan.

Kaikkia sairauksia sairastavat joutuu muuttaa parantaen asenteitaan ja elämäntapojaan, kun sairastuu. Eikä jatkaa tyhmällä tiellä...

Siinä ei ole mitään hienoa, että tuhoaa tahallaan lopunkin terveydestään. Ja on lopulta osastolla tekemässä kuolemaa. Minkä olis voinut välttää muuttamalla asennettaan ja hakemalla apua alkoholismiinsa.

Siinä ei ole mitään hienoa, että tuhoaa tahallaan lopunkin terveydestään. Ja on lopulta osastolla tekemässä kuolemaa. Minkä olis voinut välttää muuttamalla asennettaan ja hakemalla apua alkoholismiinsa.

Faijalle riitti muutto pois ryyppykaverien lähettyviltä ja totaalinen kaverisuhteiden katkaisu heihin. Ja ajatustyö mitä järkee tässä juopottelussa muka on?

Joku muu voi vaatia enemmän tukea muilta ja se on ok, kannattaa hakea apua eikä tuhota elämäänsä hyväksymällä et oon alkkis koska mulla on joku vitun geeniperimä.

Faijalle riitti muutto pois ryyppykaverien lähettyviltä ja totaalinen kaverisuhteiden katkaisu heihin. Ja ajatustyö mitä järkee tässä juopottelussa muka on?

Joku muu voi vaatia enemmän tukea muilta ja se on ok, kannattaa hakea apua eikä tuhota elämäänsä hyväksymällä et oon alkkis koska mulla on joku vitun geeniperimä.

Alkoholismi on kuutenkin sairaus, johon voit itsekin vaikuttaa. Toisin sairaudet mihin ei itse voi vaikuttaa. Kaikki mitä kurkusta sisään työntää on oman käden vallassa ja oman päätöksen.

Alkoholismi on kuutenkin sairaus, johon voit itsekin vaikuttaa. Toisin sairaudet mihin ei itse voi vaikuttaa. Kaikki mitä kurkusta sisään työntää on oman käden vallassa ja oman päätöksen.

Oman vaikutusvallan alla.

• Anonyymi

Tuotahan oli palstalla jo ennakoitu useasti.

• Anonyymi

Näitä kuolinuutisia on tullut nyt monta peräjälkeen. Kepeät mullat Veskulle.

• Anonyymi

Rip, kyllä tuli tippa nyt linssiin, omakin elämä kulki vahvasti spedeshown ja uunojen kanssa. Upea näyttelijä ja persoona!

• Anonyymi

Se on surullista. Viikonloppuna on kuunneltava Eino Leinoa Loirin laulamana. Aika monessa niistä lauluista kerrotaan myös kuolemasta ja nyt niihin teksteihin tulee taas yksi kerros lisää merkityksiä.

• Anonyymi

Arvaatteko mitä tulee kohta tv:stä ? Turhapuroja vitutukseen asti!

• Anonyymi

Kaukosäätimestä voi vaihtaa kanavaa.

• Uunoja on tullut jo ainakin heinäkuusta lähtien. Tänään illalla Uuno muuttaa maalle. Itse olen katsonut, jopa nekin Uunot, joista ennen en ole niin välittänyt kuten Uuno armeija leivissä ja Uuno Espanjassa ja on naurattanut, vaikka olen katsonut monet Uunot monta kertaa.

• Anonyymi

Onnea sinne seuraavaan paikkaan jonne menet, uskon, että valloittat heidätkin sillä charmillasi ja asenteella, josta monet voisivat ottaa oppia. Haluan uskoa, että sinun on nyt paljon parempi olla ilman syöpiä ja muita sairauksia. Olet legenda, joka elää muistoissamme vielä pitkään. Minun kohdalla lopun elämäni RIP Vesku 🙏

Olit monelle lahjakkuudella tukena ja turvana, vaikka oma ellei oli jo loppusuoralla. Se on kunnioitettava teko. Uskon, et olit monella tapaa epäitsekäs ja sen myötä saatiin paljon tunnustusta ja arvostusta myös muilta. Mahtava ihminen olit. Tämä todisti ehkä senkin, että olemme täällä vain lainassa, jotain uutta varten? Näin on hyvä ajatella. Kiitos Vesku!

• Anonyymi

Mahtava taiteilija on poissa. Hyvää taivasmatkaa Loiri. ❤️

• Anonyymi

Kun on sanonta "Itku pitkästä ilosta", niin kun koomikko oli, niin voisi sanoa että tuli "Kuolema pitkästä naurusta".

Ei sentään kuollut nauruun kuitenkaan.

• Anonyymi

Täällähän joku bimbo on tuota ennustellut jo monta vuotta.

• Jep. Täällä Kaknelosessa on ennusteltu milloin kenenkin kuolemaa. Milloin se on ollut Loiri (no, nyt kuoli), milloin Danny ja milloin taas joku muu.

• Anonyymi

Purskahdin itkuun, kun "Virta venhettä vie" alkoi soida radiosta. Vesku oli niin rakastettava persoona.

• Vesa-Matti Loiri on jo kaiken kärsimyksen ulkopuolella. R.I.P.

• Anonyymi

Lepää rauhassa Loiri.
      Olit myös kova panomies.

-kovapanomies-

• Anonyymi

Se on nyt perkeleellisen suuri RIP nyt, ei tässä lepää rauhassa riitä, sen verran kosmopoliitteja ollaan!

• Anonyymi

Hyvä uutinen tämä

• Ei ole kuolema hyvä uutinen, paitsi sitten, jos ihminen kärsii kovia tuskia ennen kuolemaansa.

• Norppa83 kirjoitti:

Ei ole kuolema hyvä uutinen, paitsi sitten, jos ihminen kärsii kovia tuskia ennen kuolemaansa.

Eli jos jonkun sairauden takia kovia tuskia, niin kuolema voi sitten ehkä armahtaa.

• Juurin luin suru-uutisen Vesa-Matti Loirin kuolemasta ja ajattelin tehdä siitä aloituksen tänne Sinkut-palstalle, mutta joku oli näköjään ehtinyt ensin.

Nyt on sitten Uuno Turhapuron jengi Elli Castrenia (vuorineuvos Tuuran sihteeri Unelma Säleikkö) lukuun ottamatta kuollut, jos lasketaan mukaan myös ohjaaja Ere Kokkonen ja Uunoihin musiikin säveltänyt Jaakko Salo. Täytyy pitää tänään Uuno-elokuvaa katsellessa pieni hiljainen hetki Loirin muistolle (olen katsellut nyt kesällä Uunoja, kun on tullut taas teeveestä).

Taas on yksi poissa keskuudestamme. Eilen menehtyi Yö-yhtyeen alkuperäinen jäsen ja bändille kappaleita tehnyt Jussi Hakulinen ja toissapäivänä australialainen laulaja ja näyttelijä Olivia Newton-John (tuttu musikaalielokuvasta Grease, jossa esiintyi John Travoltan kanssa).

• Anonyymi

Oletko unohtanut Hannele Laurin?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko unohtanut Hannele Laurin?

Unohdin. Hänkin oli joskus sivurooleissa Uunoissa.

• Anonyymi

Rip

• Anonyymi

Sydämellinen osanotto Loirin läheisille, Loirille rauhaa ja valoa.

• Anonyymi

Loiri oli kunnon mies ja sai elää normaalin elämän
      mikä meille joskus suodaan.Mahtava laulaja.Valtiolliset hautajaiset olisi Loirille paikallaan,fiksu mies.

• Anonyymi

Täällä on jo niin monta kertaa sanottu, että Loiri on kuollut, että mä en enää usko.

• Mutta nyt tää on ihan totta. Niitä juttuja, joita joku tai jotkut levittelee täällä Kasnelosessa (nytkin jollain palstalla, oliko Maailmanmenoa joku on laittanut, että Juha Mieto on kuollut) ei kannata uskoa, mutta nyt tämä uutinen Loirin kuolemasta on Iltalehdessä ja muissa medioissa, että täytyy olla totta.

• Anonyymi

Valtiollisiin hautajaisiin kannattaa uskoa, tulee nosttetuksi kaapin päälle, niinku palo

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Mutta nyt tää on ihan totta. Niitä juttuja, joita joku tai jotkut levittelee täällä Kasnelosessa (nytkin jollain palstalla, oliko Maailmanmenoa joku on laittanut, että Juha Mieto on kuollut) ei kannata uskoa, mutta nyt tämä uutinen Loirin kuolemasta on Iltalehdessä ja muissa medioissa, että täytyy olla totta.

Dystopia, loiro majailee Phuketin hiekoilla

• Anonyymi

Jaahas taas, täälläkin on jo joku rummuttanut miten Loiri teki väärin kun joskus olisi lötrännyt alkoholin kanssa, polttanut pikkusikareja aterian päätteeksi.

Olen ihan varma ettei yksikään palstan täysraitis kireellä pipolla varusteltu tapaus päädy kuollessaan iltalehden etusivulle, mutta Loiri pääsi.
      En tiedä kumpi sitten olisi elänyt antoisamman elämän...

AV

• Anonyymi

Valtiolliset hautajaiset ei pidä järjestää. Koska hän on saanut kerran jo Presidentiltä armahduksen veloistaan ulosottoon. Eli sai velat anteeksi.

Nyt voisi omaiset maksaa hautajaiset ja kuolinpesä voisi maksaa hänen velkansa valtiolle takaisin.

Näin tapahtuisi oikeus oikealla tavalla ei kukaan muukaan saa velkojaan noin vain anteeksi ulosotossa.

Näin hän saisi sovitettua asiansa. Nythän varmaan omaiset tappelevat omaisuudesta.

• Ja huonot uutiset sen kuin vain jatkuu.

1990-luvun suosikkinäyttelijä Anne Hetche (53) on kuollut. Oli pahassa auto-onnettomuudessa ja vaipui koomaan, josta ei enää selvinnyt. Tunnetaan esim. elokuvista "Kuusi päivää ja seitsemän yötä", "Donnie Brasco" ja "Häntä heiluttaa koiraa".

Kirjailija Salman Rushdieta (75) on puukotettu New Yorkissa, kun oli luennoimassa. Rushdie tunnetaan vuonna 1988 ilmestyneestä kirjastaan "Saatanalliset säkeet", jonka takia joutui maanpakoon ja elämään useita vuosia maan alla. Kirja on kielletty useissa maissa. Rushdie ei ole kuollut (ainakaan MTV-uutisten tämän hetkisten tietojen mukaan), mutta on saanut useita vammoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe