Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottakai+kannattaa+tavata+kaikki,+jos+vähänkin+kiinnostaa.+Mutta+ei+kannata+kertoa,+että+tapailee+useampaa+yhtäaikaa,+miehet+eivät+sellaista+ymmärrä+ja+jäät+kokonaan+yksin.
01.05.2018 18:02
Totta,+minä+käyn+joka+päivä+treffeillä+eri+miehen+kanssa.+Syödään+pitkän+kaavan+mukaan,+hän+tietenkin+maksaa.+Vähintään+4-6+kk+ollaan+kirjoiteltu,+mutta+edes+puhelinnumeroita+ei+olla+vaihdettu.+Säästän+pitkän+pennin+tällä+tavalla,+kun+ei+tarvitse+itse+tehdä+eikä+varsinkaan+maksaa+ruokailusta.+Kun+mies+on+maksanut+laskun,+kerron,+etten+halua+jatkaa+tapailua,+koska+kemiaa+ei+ole+ja+häivyn+paikalta.
01.05.2018 14:37
Ja+kun+olet+täällä+neuvomassa,+niin+olet+myös+eronnut.+En+ihmette+yhtään+miksi.
01.05.2018 14:32
Sä+et+vaan+tajua,+mitä+provosointi+tarkoittaa,+olet+siis+tollo.
01.05.2018 14:28
Siitä+puhe,+mistä+puute+ja+palstan+miehillä+todellakin+on+naisenpuute.+Vahinko+vaan,+että+älykkyys+on+samaa+tasoa+vasemman+jalan+saappaan+kanssa,+sellaiset+jää+auttamatta+ilman.
30.04.2018 21:01
Tämä+on+niin+totta.+Ja+jos+erehdyt+jonkin+kommentin+kirjoittamaan,+niin+heti+on+joku+jankkaamassa+typeriä+totuuksiaan.+Vähän+kun+jaksaa+nau'uttaa+sellaista+älykköä,+niin+hyvät+naurut+saa+ja+oma+huono+päivä+on+heti+parempi.
30.04.2018 20:58
Hienoa,+että+mieskin+voi+tunnustaa,+että+jonkinlaiset+ulkonäkökriteerit+on+olemassa.+Tällä+palstallahan+miehet+toitottaa+suureen+ääneen,+että+heille+käy+ihan+minkälainen+nainen+tahansa,+mutta+kun+naisille+ei+mikään+kelpaa.
29.04.2018 09:23
Entäs+sitten+jos+saakin+rikas+komea+mies+huomiota+enemmän+kuin+tavis+postinkantaja?+Ei+se+minulta+mitenkään+ole+pois,+sinua+se+tuntuu+kuitenkin+kovasti+harmittavan.+Minulla+ei+ole+tarvetta+juosta+rahan+perässä,+kun+tienaan+itse+ihan+tarpeeksi,+kustantaakseni+omat+menoni.+Raha+helpottaa+kummasti+elämää+ja+valintoja,+mutta+eihän+se+onnellisuuden+perusta+ole.+En+haaveile+elätin+elämästä+rikkaan+miehen+leluna,+mutta+en+huoli+itsellenikään+lokkia+sohvannurkkaan+loisimaan.
29.04.2018 09:18
Kovat+on+luulot+sulla+itsestäsi,+mutta+yllättävästi+ilman+naista+joudut+olemaan.+Jos+jonkun+saat+jallitettua+treffeille+asti,+naisparka+huomaa+erehdyksensä+hyvin+nopeasti+ja+yrittää+paeta+paikalta+mahdollisimman+nopeasti.+Tyhmyytesi+todistat+kerta+toisensa+jälkeen,+kun+epätoivoisena+lähettelet+viestejä.+Vain+idiootti+ottaa+itseensä+noin+syvästi+keskustelupalstan+kommenteista,+minua+tuo+sinun+putkiaivoinen+nillityksesi+huvittaa+suunnattomasti.+Kiitos+sinulle,+alkoi+aamu+taas+kunnon+nauruilla.
29.04.2018 09:01
Missä+minä+ihmettelen+kirjoittelun+loppumista,+kun+en+vastaa+painouteluihin?+Itse+asiassa+minulta+ei+tälläisia+ole+koskaan+kyseltykään.+Puhelinnumeroa+on+kyllä+vaadittu+ja+tapaamista+välittömästi+ja+näihin+kun+en+suostu,+niin+sitten+loppuu+viestittelykin+joko+minun+tai+miehen+toimesta.+Juuri+tuollaisten+lukutaidottomien+kanssa+en+lähde+treffeille,++sehän+on+selvä+merkki+sivistymättömyydestä.
27.04.2018 15:10
Totta,+me+naiset+ollaan+nirsoja,+ihan+mikä+tollukka+ei+käy,+vaan+etsimme+sitä+oikeaa+miestä+parisuhteeseen.+Sellaista+miestä,+jolla+ei+ole+itsetunto-ongelmia.+Ulkonäkö+tietenkin+vaikuttaa,+minulle+esimerkiksi+oheneva+tukka+tai+pakeneva+hiusraja+on+yöks+yöks.+Minä+tunnustan+ihan+täysin,+että+todellakin+karsin+miesehdokkaita+rankalla+kädellä.
27.04.2018 06:35
Naiset+pukeutuvat,+miten+haluavat,+osa+tietenkin+on+huomiohoroja+ja+pukeutuvat+sen+mukaisesti.+Samat+naiset+julkaisevat+tissiselfieitä+ja+vouhottavat,+miten+miehet+kiinnittävät+huomion+vain+tisseihin,+vaikka+kuvissa+ei+paljon+muuta+näykään.+Suurin+osa+naisista+pukeutuu+ihan+tilanteen+mukaan+oman+itsensä+vuoksi,ettei+tulisi+pakkasessa+kylmä+tai+tunteakseen+itsensä+seksikkääksi.+Minkäs+sille+voi,+jos+mies+ei+ikinä+ole+naista+nähnyt+ja+silmät+putoaa+päästä,+jos+vaatetta+on+vähemmän+päällä+kuin+pilkkihaalari.+Miehen+käytös+on+miehen+vastuulla,+vaikka+nainen+kulkisi+alasti,+se+ei+tarkoita++että+idiootin+pitäisi+tulla+siihen+pällistelemään+suu+auki.+Nudistirannoillakin+ongelmana+on+juuri+nämä+vähä-älyiset+tirkistelijät,+tarkoituksena+tuijotella+vanhojen+akkojen+riippareita.+Jos+mies+näkee+silmää+miellyttävän+naisen,+jolla+on+avonainen+kaula-aukko,+voisi+kai+näkymästä+nauttia+ihan+kaikessa+hiljaisuudessa+tekemättä+numeroa.+Mutta+urpohan+jää+tuijottamaan+ja+hokee+"tissit+tissit+tissit",+heidän+takiaan+miehet+yleistyvät+kuolaaviksi+sioiksi.
27.04.2018 06:27
Aika+moni+mies+sitä+on+minultakin+kysynyt+suurinpiirtein+toisessa+viimeistään+kolmannessa+viestissä.+Kun+en+suostu,+niin+sitten+suututaan+ja+minä+lopetan+yhteydenpidon+siihen.+Yksi+ainoa+mies+on+ollut+yhtä+varovainen+kuin+minä,+vasta+ensitapaaminen+jälkeen+ehdotti+numeroiden+vaihtoa.
26.04.2018 22:13
Deittailu+vaan+sattuu+olemaan+ulkonäkö+keskeistä,+lässytä+mitä+lässytät.+Minä+arvostan+itseäni,+enkä+huoli+mitä+tahansa+kääpää+seuralaiseksi,+mutta+en+ikinä+varta+vasten+vaatisi+mieheltä+painostaan+tai+painoindeksistään+selvitystäi,+se+selviää+lopulta+vasta,+jos+tavataan.+Enkä+lähtisi+tapaamaan+miestä,+joka+utelee+näitä+asioita+minulta.+Etpä+sinäkään+mikään+penaalin+terävin+kynä+ole,+joten+ei+mitään+mahdollisuuksia+päästä+deiteille+mun+kanssa.
26.04.2018 22:06
Tämä+on+hyvä+asia,+että+joku+tajuaa,+ettei+kannata+vongata+itseään+pidemmiltä+naisilta.+Minä+en+ainakaan+huoli+itseäni+lyhyempää+miestä,+onhan+se+nolo,+jos+joutuu+tyytymään+sellaiseen+kainalosauvaan.
26.04.2018 16:42
Sinä+ilmeisesti+deittailet+sekä+miehiä+että+naisia,++kun+pystyt+vertailemaan.
26.04.2018 16:27
Tottakai+karsin,+osan+ulkonäön+takia,+mutta+suurimman+osan,+koska+keskustelua+ei+vain+synny.+Ulkoiset+ominaisuudet+pitää+miellyttää+omaa+silmää,+enhän+minäkään+viehätä+kaikkia+miehiä,+joiden+kanssa+viestittelen+tai+jopa+tapaankin,+se+on+aivan+normaalia!
26.04.2018 12:35
Pitänee+laittaa+deittiprofiilin,+että+suolisto+vaivaiset+älkööt+vaivautuko.
26.04.2018 12:28
Jos+kysymys+on+teoreettinen,+vastauksenkin+pitää+olla+teoreettinen,+sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+toisen+asemaan+asettumisella.+Mutta+minkäs+sille+voi,+ettei+putkiaivoinen+mies+tätä+pysyy+käsittämään,+nostan+kädet+pystyyn+ja+poistun+paikalta...
26.04.2018 12:25
Perustuu+täysin+kokemukseen,+sun+kohdallakin+näköjään+osuu+ja+uppoaa,+kun+noin+käy+tunteisiin.+Kun+miehen+tapaa,+kyllä+ne+pituudet+ja+painot+selviää,+ei+niitä+erikseen+tarvitse+kysyä.+Mutta+jos+keskusteluyhteyttä+ei+viestien+välityksellä+synny,+ei+sitä+synny+livetapaamisellakaan.
26.04.2018 08:29
9 / 11