pitkä nainen on kuvottava!
163,54-203,4 cm
30
581
Vastaukset
- M___
Ei ole naisen mitoissa enää. Mikä joku 175 cm jokiniemen blondikin? Hyi hitto! Liian pitkä honkkeli!
Ihan jätkän pituinen jo! Harteikas. Painaakin jätkien määriä- no-onhan
kaikki missit ja mallitkin pitkiä. Kaikki vaatteetki valmistetaan heidän mitoissaan. Se on vaan ruman näköistä, jos nainen on miestään pidempi. Näyttää hassulta.
- M__
no-onhan kirjoitti:
kaikki missit ja mallitkin pitkiä. Kaikki vaatteetki valmistetaan heidän mitoissaan. Se on vaan ruman näköistä, jos nainen on miestään pidempi. Näyttää hassulta.
175 cm gaselli kolistelee 70 kiloisena eteenpäin. Jätkien paino! Sitä paitsi tiedän paljon pelikavereita jotka alle 175 cm. Jätkiä!
- M--
Toivottavasti tää on nyt puhdasta sarkasmia.
- M__
M-- kirjoitti:
Toivottavasti tää on nyt puhdasta sarkasmia.
Rumia on kaikki liian pitkät jätkämäisyyttä eukot!
Tissit lattanat! Bambi sääret, persettä ei yhtään! 70 kg painoa ja joka jätkä pidempiä
Hyi hitto! Oksettava näky se jokiniemen blondikin! - M--
M__ kirjoitti:
Rumia on kaikki liian pitkät jätkämäisyyttä eukot!
Tissit lattanat! Bambi sääret, persettä ei yhtään! 70 kg painoa ja joka jätkä pidempiä
Hyi hitto! Oksettava näky se jokiniemen blondikin!Jos sä nyt tiedät kuka mä olen, niin minä en ole millään tavoin samaa mieltä kanssasi tästä. Toki, onhan 175 pituus naiselle keskimääräistä enemmän, mutta olenhan minäkin sentään 183. Tuon pituinen nainen voi mun mielestä huoletta käyttää korkkareitakin mun vierellä kävellessä. Itse tykkään matalapohjaisista kengistä, mutta voisin hankkia 175-naista varten jotkut sellaiset, joissa on paksumpi pohja. Miltä kuulostaa?
Ja painosta sun ei tartte olla huolissasi. Kunhan ei ole liikaa ylimääräistä pehmikettä, kohtuudella saa toki olla. Ja kehonrakentajanaisetkaan ei muuten oikein nappaa. Ei ääripäitä siis.
Hartiat? Sopii mun mielestä kokonaisuuteen tosi hyvin.
Lattanat tissit? Kuumaa kamaa, jos ovat luonnollisen näköiset.
Perse? Hyvä se kuule on :)
Sääret? Sopivan pitkää sukkaa siihen päälle niin menetän keskittymiskykyni kaikkeen muuhun... - Itsekehu_haissoo
M-- kirjoitti:
Jos sä nyt tiedät kuka mä olen, niin minä en ole millään tavoin samaa mieltä kanssasi tästä. Toki, onhan 175 pituus naiselle keskimääräistä enemmän, mutta olenhan minäkin sentään 183. Tuon pituinen nainen voi mun mielestä huoletta käyttää korkkareitakin mun vierellä kävellessä. Itse tykkään matalapohjaisista kengistä, mutta voisin hankkia 175-naista varten jotkut sellaiset, joissa on paksumpi pohja. Miltä kuulostaa?
Ja painosta sun ei tartte olla huolissasi. Kunhan ei ole liikaa ylimääräistä pehmikettä, kohtuudella saa toki olla. Ja kehonrakentajanaisetkaan ei muuten oikein nappaa. Ei ääripäitä siis.
Hartiat? Sopii mun mielestä kokonaisuuteen tosi hyvin.
Lattanat tissit? Kuumaa kamaa, jos ovat luonnollisen näköiset.
Perse? Hyvä se kuule on :)
Sääret? Sopivan pitkää sukkaa siihen päälle niin menetän keskittymiskykyni kaikkeen muuhun...Haah! Paljastunut juuri pitkäks akaks!
Olet se pistepirkko joka kaikille muille akoille katketa!
Akateeminen lutka - M--
Itsekehu_haissoo kirjoitti:
Haah! Paljastunut juuri pitkäks akaks!
Olet se pistepirkko joka kaikille muille akoille katketa!
Akateeminen lutkaTässä(kin) on kuule niin monitasoinen ajattelu menossa, että turhaan yrität päätäs vaivata tämän enempää. Foldaaminen on hyvä ratkaisu jos ei ymmärrä mitä pelissä tapahtuu. Mutta sen voin kertoa että en todellakaan juttele itseni kanssa täällä.
- Lumppuuu_
M-- kirjoitti:
Tässä(kin) on kuule niin monitasoinen ajattelu menossa, että turhaan yrität päätäs vaivata tämän enempää. Foldaaminen on hyvä ratkaisu jos ei ymmärrä mitä pelissä tapahtuu. Mutta sen voin kertoa että en todellakaan juttele itseni kanssa täällä.
Mia Mia onkos kengänkoko 39 ?
- M--
Lumppuuu_ kirjoitti:
Mia Mia onkos kengänkoko 39 ?
Suurin osa mun kengistä on 46. Yhet Merrelit ja Sievit on 45.
- normimitta
Se vaan voi tuntuu kääpiöstä tuolle, normaali länsimaisen naisen pituus voipi olla pelottava juttu fyysisesti ja psyykkisesti kääpiölle.
- SadButTrue
Totta, jos mies on alle 175cm, hän on kääpiö. Sitten sitä täytyy kompensoida isolla egolla, mikä on joskus raivostuttavaa. Sama pienimunaisilla.
Homoilla tämä ei tosin haittaa, voi alkaa ”vaimoksi”.
Onneksi kuolemassa sukupuuttoon nämä kun porukka pitenee.
- ifis
Tämä typykkä kun lyö p-sakset lukkoon,niin siinä on tukeväkin kundi kuin kärpänen
liimapaperissa.... - Werty
Mitä,jos on joku nainen 163,55cm torppatko?
Kyse ei minusta, vaan kun noin tarkan mitat laitoit....- 19754
Täällon joskus jänniä yhteen- ja kahteensattumia.
Tosin tääki alotus nyt on mitä on.
Niin kuin nyt nuo luvut. Olen 163cm lyhyt.
- PituusValikossa
Niin no, ei kukaan nyt pituudelleen mitään voi sillä luita ei kai tiettävästi vielä voi lääketieteen keinoin lyhentää tai pidentää..
Vaikka tämä ns. Marginaaliryhmässä olo on toisinaan vaikeaa, sillä olen Lyhyt nainen. Harva asia käytännössä on mitoitettu toimivaksi minun mittaiselle. Siitä johtuen niskat on usein jumissa kun pitää tehdä töitä liian korkeilla pöytätasoilla hartiat jatkuvasti koholla ja kurotella kaappeihin ja jäätelöaltaissa kiikun jalat irti maasta kun yritän yltää pakettiin jonka haluan ostaa! ( tämä nyt vain lyhyt pikainen kuvaus siitä mitä hankaluuksia lyhyellä ihmisellä arjessa on)
Mutta silti jos naisena pitäisi valita ottaako itselleen 150cm pituuden vai 180 cm pituuden niin kyllä minä mieluummin lyhyt olen.
Kyllä sen itsekin baarissa huomaa että noin 170-175 cm miehet ympärilläni parveilee ja todennäköisesti syy se että hekin tajuaa olevansa minua reilusti pidempiä. Yleisjuttu siis taitaa kuitenkin olla niin ett miehet hakee itseään lyhyempää naista mieluummin vierelleen.
Ehkä se luo miehekkyyden, voiman tunnetta ja lisää miesten itsetuntoa ?
Pitkien naisten on vaikeampi ehkä löytää miestä ?
Vaikka toisaalta exäni joka oli jotain 171-173 cm ( en enää muista sen pituutta kun siitä jo niin kauan aikaa jo kun oltiin yhdes) sanoi ettei hän haittaisi vaikka nainen pitempikin olisi häntä. Silti jostain syystä hän oli valikoinut vierelleen 20 cm itseään lyhyemmän naisen!
Mut Kaippa se oli sellainen teoreettinen ajatus häneltä et jos ihastuu niin ei sit haittaisi. Eli ei ne pituudet sitten kuitenkaan tunteita ylitä jos ehtii kunnolla ihastumaan.- M--
"Niin no, ei kukaan nyt pituudelleen mitään voi sillä luita ei kai tiettävästi vielä voi lääketieteen keinoin lyhentää tai pidentää.."
Kyllä muuten voi. Kaukoidässä, jossa ihmisten keskimääräinen pituus on länsimaalaista lyhyempi, leikataan sääriluita ja vissiin reisiluitakin poikki, ja kasvatetaan niitä yhteen uudelleen, repimällä välillä väliä taas pidemmäksi, jotta uutta luukudosta syntyisi siihen väliin. Mitä siitä dokkarista aikoinaan kävi ilmi - se toimenpide on aivan helvetillistä, pitkäkestoista kidutusta! Miksi he sitä kipua olivat valmiita kestämään? Esim vain siksi, jotta heitä arvostettaisiin enemmän työelämässä :I Näin he kertoivat. Pitkät ihmiset saa kuulemma keskimäärin paremmin töitä ja parempaa palkkaakin kuin lyhyet. Että siitä vain kidutuspenkiin makaamaan hopi hopi jos ei pituutesi ole sulle sopiva.
Anteeksi että annoin tämän mielikuvan teille (varsinkaan jos ette tieneet), mutta itsepähän otit puheeksi :/
Mutta jotkut ihmiset ovat ilmeisesti valmiita tekemään MITÄ TAHANSA, jotta voisivat olla kroppaansa tyytyväisiä! Olkoon tämä kertomus siis muistutuksena siitä, ettei suhteellisuudentajuaan kannata ikinä menettää.
- Kahvikupponen
Meitä ihmisiä on monenpituisi jotkut lyhempiä jotkut pitempiä ei se kenenkään naisellisuutta tai miehellisyyttä vie. Tylsäähän se olisi jos kaikki olisivat samanlaisia. :)
- moneenjunaantosin
lähes kaikki yli 180 senttiset naiset ovat lespukoita kun kukaan normiukko ei kelpuuta kiraffikinttua vaimokseen. se puoliseiska ohjelman susanna l. onkuin rukoilijasirkka ja vielä piikkikorot kengis. karsean näköinen. ja sitten niillä ylipitkillä honkkeli typyillä on aivan suhteettoman pieni pää kroppaan verrattuna.pehkolla yrittävät naamioida isommaksi. minäkään mikään pitkä mieheksi ole (177cm) mutta naiseni oltava alle 160.
- SääliPikkuMiestä
Joidenkin heikko itsetunto vaatii omat kuvionsa, ettei oma heikkous ja puutteet vaivaisi.
Tämä on hyvä asia, että joku tajuaa, ettei kannata vongata itseään pidemmiltä naisilta. Minä en ainakaan huoli itseäni lyhyempää miestä, onhan se nolo, jos joutuu tyytymään sellaiseen kainalosauvaan.
- Rauhoittukaa
Täähän on ihan selkee trolli:)
- pitkätnäyttäviä
minä puolestani, vahvan itsetunnon omaavana, ihailen pitkiä naisia. He ovat näyttäviä ja useimmiten myös tyylikkäitä. Lyhyemmistä naisista kun tulee mieleen venäläiset maatuskat. :D
- reilusatakasikymmpiä
Juu, kyllä näitä persejalkaisia täällä riittää. Pitkät naiset ovat uljaita ja näyttäviä. niin ihania.
- EioleRumia
Mielestäni näyttäviä, itse kun persjalkainen =).
eikös niin että makuja on monia, jokaiselle jotakin.. - Imhero
Pitkät säärinen nainen saa veren kiehumaan siihen vielä iso peppu ooh uu lalaaa lämpöä riittää
- SuurillaRINNOILLA
Iso Nainen paljon lämpimämpi uhkea muhkea 180 cm kunnon peppu on pillulle hyväksi
Nykyisin näyttää jatkuvasti ilmestyvän pitkiä kauniita ihmisiä vastaantulijoiden joukossa kaupungilla, ainakin Helsingissä. Ovat tosiaan ilo silmälle.
- Mmiessss
Joo kyllä noi pitkät naiset ovat kuvottavia itseään täynnä olevia sikoja. 150-165cm on ihannepituus naiselle.
- Ettäniin
Kuules kitukasvuinen pikkuäijä. Tämän päivän nuoret naiset harvoin ovat alle 163,5...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783