Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Tuli+vaan+mieleen+että+joku+kutituspulverikin+vois+olla+aika+kiduttavaa+mut+mitä+vois+käyttää+kutituspulverina😊.+Kihomadot+ja+sellaset+ei+tietty+kiinnosta.+Joku+mikä+ei+kans+aiheuttas+mitään+haittaa+oikeesti+mut+ois+jonkin+aikaa+tunne+et+pitäs+raapia+kun+se+kihelmöi+mut+sit+pitäs+olla+raapimatta.
  2. Mä+en+oo+koskaan+saanu+selkääni+mutta+silti+joskus+elämän+aikana+sillon+tällön+tulee+sellanen+tunne+että+haluais+että+joku+antais+vitsaa.+en+tiijä+mistä+se+tunne+tulee+mutta+kyllä+se+seksuaalisesti+kiihottaa+se+ajatus.+ja+oon+siis+nainen.+Ite+välillä+haen+koivurisun+ja+sillä+jonkun+kerran+lyön+mutta+kun+ite+lyö+niin+sen+voi+lopettaa+parin+lyönnin+jälkeen+mutta+en+tiijä+oisko+se+hienoo+jos+toinen+löis+ja+vaan+jatkais+vaikka+kymmenen+kovaa+lyöntiä.+kun+tällästä+mietin,+niin+kyllä+jalkovälissä+alkaa+sykkiä.+Mulla+on+mielikuvia+mitä+tykkään+ajatella+ja+muutella+sellaset+että+oltas+ennenvanhaan+koulussa++ja+tekis+mieli+tehdä+jotain+pahaa+mistä+sitten+opettaja+antais+piiskaa+siinä+luokan+edessä.+Tai+että+siellä+koulussa+ois+ihastunu+johonkin+toiseen+ja+salaa+oltas+jossain+nurkan+takana+ja+sit+opettaja+sais+siitä+kiinni+ja+kiskois+housut+alas+ja+antais+vitsaa.+Joskus+mietin+että+ois+hieno+sellanen+larppaus+että+päivän+oltas+jossain+oikeesti+koululuokassa+ja+ikään+kuin+näyteltäs+ja+koettas+näitä+ja+suunnilleen+ois+käsikirjotettu+mitä+tapahtuu+mut+sit+siinä+vois+tapahtua+mitä+vaan+sen+mukaan+miten+kukin+toimis,+jokasella+ois+joku+etukäteen+määrätty+rooli+ja+sitä+vois+esittää+miten+haluaa+:).++Ja+lähinnä+vaan+siis+koivuvitsa+ois+se+mun+juttu,+ei+ollenkaan+mitkään+ruoskat+ja+sellaset+seksivälineet,+ne+mua+jotenkin+ällöttää.++ja+jotenkin+se+pelkoon+varmaan+liittyy+ja+jännitykseen+tuo+seksuaalinen+kiihtyminen+kun+yhen+kerran+sain+yllättäen+orgasmin+fysiikan+tunnilla+lukiossa+kun+meillä+oli+koe+koko+lukion+fysiikan+alueesta+kertauskurssilla+ennen+kirjotuksia+ja+olin+hyvä+fysiikassa++ja+jotenkin+pakko+saada+hyviä+numeroita,+mutta+sitten+kun+jaettiin+se+koepaperi+ja+katoin+sitä+niin+totesin+että+mitään+niistä+tehtävistä+en+varmaankaan+osaa+tehdä,+sillon+tuli+se+orgasmi+ja+se+oli+kyllä+ihan+täysi+yllätys.+no+osasin+mä+jotain+mutta+vitosen+vaan+sain+siitä+kokeesta.