Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Mullakin+on+ollut+peräpukamat+pitkä+ajasta+maaliskuusta+lähtien+menin+monta+kerta+akuutti+päivitykseen+vain+annettu+monta+kerta+kävin+aina+kipulääke+panakod+se+myös+tekee+ummetusta.++Nyt+elokuun+alussa+peräaukiollaa+tehnyt+botox+oli+upea+ensimmäinen+kerta+rauhassa+kävin+wceen.++Mutta+nyt+syyskuussa+aloitti+taas+kivut+takaisin.+Eilen+olin+taas+päivityksessa+:((+pyysin+ystävällistä+haluan+proferööri+oikein+tutkija++90+kpl+burana+600mg++söin+20+päivässä+niin+kivullinen+on.+Vielä+jatka+kärsimykseni.++İtse+lukenut+netissä+paljon+silloin+botox+itse+pyysin+lääkeriltä.+Sanoin+voiko+olla+minulle+fissura+?+Läákeri+sanoi+kyllä+se+on+fissura+.Fissura+on+peräpukamosta+eri+ulos+tiellä+havaa+ja+se+on+vain+wc+jälkeen+kivut+tulee.+İbumax+400+++2kpl+otan+aina+se+autta+enemmän+kuin+burana.+Botox+auttanut+paljon.+Mutta+se+kestä+vain+3_tai+4+viikkoa.+Fissurassa+ulkopuolella+pieni+kova+patti+se+on+hirveä+kivullinen+saakeli.++Nyt+annettu+varattua+aika+taas+lokaakuun+tiistaina+.+Pyydän+leikakaa+pois+se+patti+tai+haava+mitä+tahansa.+Olen+laihtunut+20+kg+3+kk+.+Se+on+hirveä+.+Eilen+kun+kävin+päivitykselle+odotin+5+tuntia,+annettu+taas+burana+600+.+Minä+sanoin+en+ota+enää+ollenkaan+lääke.+Vain+antakaa+uuden+ajan+haluan+leikkausta.