Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Anonyymisyys+pidettävä+edelleen++-+ei+chatissa+tarvita+valtaa+eikä+hallittavuutta,+koska+se+on+vapaaehtoinen+foorumiOlen+samaa+mieltä,+että+ihmisillä+pitää+olla+foorumi+missä+voi+keskustella+anonyymisti.++Olen+käyttänyt+suomi+24+chattiä+vanhemmat++parin+vuoden+ajan+ja+yllättynyt+siitä,+kuinka++hyvin+se+kuitenkin+toimii.+++Paljon+keskustellaan+ajankohtaisista+asioista++ja+olen+saanut+myös+sieltä+hyviä+vinkkejä+vaikka+auton+tai++asunnon+ostoon.++Olen+myös+tutustunut+moneen+miellyttävään+ihmiseen+-+joista+on+tullut+chatti+kavereita.++Heidän+kanssaan++on+anonyymisti+vaihdettu+ajatuksia+elämän+iloista+ja+suruista.+Suurin+osa+chattaajistä++on+fiksuja,+mutta+toki+joukkoon+mahtuu+aina+niitä+jotka+kirjoittavat+törkeyksiä.+++Ehkä+heidänkin+ääni+pitää+kuulua+jossain.+Suomessa+on+kuitenkin+sananvapaus.++Parempi+että+purkavat+itseään+chatissa+eivätkä+kohdista++vihaansa+ketään+kohtaan+fyysisesti.++Aina+voi+käyttää+ruksia:)+.+Aina+ei+kaikkea+tarvitse+uudistaa++vaan+uudistamisen++takia.+++Kiitos+chatista+ja+toivon+että+tämä+jatkuu+myös+tässä+muodossa:)