Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bessie----
profiilit
bessie----
bessie----
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voidaanhan+me+verrata+vaikka+mihin,+on+minullakin+mielikuvitusta+ihan+kotitarpeiksi+ja+vähän+ylikin,+mutta+en+nyt+viitsi+käydä+miettimään,+yhteisö+tämä+minulle+on.+Johtui+muuten+ihan+just+mieleeni,+että+verenhimoisiksi+pedoiksikin+on+täällä+kirjoittavia+joskus+luonnehdittu.+Tästä+on+jo+tosi+pitkä+aika.+Samainen+(vaikka+nimerkkinsä+tiuhaan+vaihtuivatkin)+jopa+näki+veriset+raateluhampaamme:)+Sama+kirjoittaja+kirjoittelee+vieläkin+täällä,+mutta+ilmaisu+tietenkin+on+vuosien+mittaan+muuttunut+ja+vähän+enemmän+itseluottamustakin+lienee+karttunut.+
Bussin+matkustajilla+yleensä+on+sama+tavoite,+määränpää+voi+vaihdella,+mutta+samaan+suuntaan+kuitenkin+ollaan+menossa+ja+kaikki+varmasti+toivovat+matkan+sujuvan+mutkattomasti+ja+turvallisesti.
Mukaan+muuten+eivät+kaikki+aina+mahdu+(oikeassa+bussissa),+ja+joskus+se+johtuu+siitä,+että+bussissa+jo+olevat+ovien+eteen+parkkeeraavat+eivät+suostu+väistämään+tuumaakaan.
Etenkin+huonosti+suomea+osaavat+bussikuskit+eivät+mielellään+ohjeista+matkustajia+vähän+tiivistämään,+mutta+viestittävät+sen+muilla+tavoilla+nähtyään+tilaa+olevan.+Viipyvät+ovet+auki+pysäkilla+ja+elehtivät+korostetusti+kurkkimalla+peilin+kautta+ja+olan+yli.+Koulukkaat+ovat+julkisissa++usein+jotenkin+arkoja+ja+vähän+anteeksi+että+olemme+olemassa+oloisia,+mutta+usein+myös+niitä+jotka+ensimmäiseksi+ryhtyvät+tekemään+tilaa+sulloutumalla+keskenään+ihan+limittäin+ja+lomittain.
Tämä+nyt+ihan+vain+kertomuksena+tosielämästä+näillä+minun+kotinurkillani,+älä+suotta+etsi+vertauskuvallisia+merkityksiä,+sellaisia+ei+minun+mielessäni+ollut,+kunhan+rupattelumielessä+kirjoitin.
Täällähän+se+on+sanomattakin+selvää,+että+kaikki+mahtuvat+kyytiin+ja+minun+mielestäni+mitä+enemmän+meitä+on+sen+parempi.
09.12.2018 20:29
Osoitit+kysymyksesi+varmaankin+Tellukalle+etkä+minulle,+mutta+vastaan+kuitenkin.+Minä+en+tiedä+miksi+kommentti+on+poistettu.+En+ehtinyt+sitä+itse+nähdä,+joten+en+lähde+edes+arvailemaan+poiston+syytä.
Olen+monesti+ihmetellyt+poistojen+mielivaltaisuutta+ja+linjattomuutta.+Juuri+eilen+yksi+viestini+poistettiin+salamannopeasti,+ja+uutta+en+enää+saanut+läpi+ensin+millään+konstilla,+en+edes+satunnaisella+irtonikillä,+vähän+myöhemmin+sentään+onnistui.+Jotain+tarkoitushakuisuutta+noissa+poistoissa+vaikuttaisi+joskus+olevan,+ihminen+siellä+häärää+eikä+robotti.
Usein+olen+saanut+vaikutelman,+että+joku+on+poistanut+omia+viestejään+huomattuaan+mokanneensa+tai+muuten+vain+tultuaan+katumapäälle.+Ihan+sama.+Minä+en+enää+kai+vuosiin+ole+pyytänyt+poistoon+yhtään+mitään,+ja+itseeni+kohdistettuja+mustamaalaus-+ym.+kieroiluviestejä+en+ole+ikinä+pyytänyt+poistettavaksi,+itseasiassa+minua+on+aina+harmittanut+niiden+poistaminen.
09.12.2018 17:55
Mitä+tarkoitat+viestilläsi?
Eilen+en+päässyt+läpi+vakituisesti+käyttämälläni+nimimerkillä+bessie--.+Kyseisen+nimimerkin+olen+jo+vuosia+sitten+rekisteröinyt,+mutta+enää+vuosiin+en+ole+sitä+pystynyt+käyttämään,+ei+vain+onnistu.
Siirryin+siis+lopulta+käyttämään+muodossa+"bessie--"+kirjoitettua+nimimerkkiä.+Rekisteröimään+en+sitä+pystynyt,+muuten+toimi+kyllä+toimi+monta+vuotta,+eiliseen+saakka.++Nimimerkillä+"bessie---"+pääsin+lopulta+eilen+läpi+ja+onnistuin+sen+myös+rekisteröimään.+Vaan+kohta+sekään+ei+toiminut.+Lisäsin+vielä+yhden+viivan+perään,+eli+"bessie----",+toimi+ja+rekisteröityminenkin+onnistui.+Ja+sitten+taas+ei+toiminutkaan.
Pian+näen,+toimiiko+nyt,+kirjautuminen+ainakin+onnistui.
09.12.2018 14:53
1 / 1