Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hopeahalla
profiilit
Hopeahalla
Hopeahalla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ford+ruosteen+kemiallinen+merkki
Opel+onnettoman+pojan+ensimmäinen+lelu+/+onnettoman+Porvoolaisen+ensimmäinen+lelu
09.08.2021 00:00
Kuulostaa+siltä+ettei+kaverisi+koira+ymmärrä+sinun+tilaasi+että+missä+menee+raja.+Tosi+moni+tekee+sen+virheen+että+vahvistaa+koiran+ongelma+käyttäytymistä+jopa+tietämättään.+Esim.+Tervehtiminen+hyppimällä+ilman+lupaa+ei+ole+suotavaa.+Koiran+täytyy+myös+osata+rauhoittaa+itsensä+omistajan+tullessa+kotiin+ilman+että+saa+heti+kaipaamansa+huomion+riekkumalla.
Kaiken+saa+kouluttamalla+ei+siihen+mitään+erityisiä+rotuja+tarvi.
12.10.2020 12:54
PoRaa+kiinnostaa+vain+ja+ainoastaan+raha.
Mun+hyvä+ystävä+lopetti+vähän+ennen+mua+PoRalla+kun+oli+paha+masennuskausi+meneillään.+Omistaja+vertasi+masennusta+syöpään+ja+että+ilman+muuta+tulee+tunneille+kun+syöpäpotilaatki+voi+ratsastaa.+Hirveetä+painostusta,+asenteesta+tuli+mieleen+kuin+jossain+markkinoilla+oltais+ja+myyjät+huutelee+ett+"osta,+osta,+osta".+Pyysi+10x+kortista+vain+käytyjen+tuntien+laskua+mutt+PoRalla+tämmöstä+käsitettä+ei+tunneta.
Eipä+laskua+ikinä+sitten+tullut.+Todella+hankala+paikka+päästä+eroon.
22.09.2019 16:50
Ei,+en+joutunut+vankilaan.+Nuorena+tuhotyöntekijänä+nuorisorangaistus,+2vko+Kellokoskella+ja+20+tonttuu+velkaa.+Nyt+saatu+pää+kuntoon+ja+velkasaneerauksessa+ollaan+:)
Ihanaa+kun+ihmiset+spekuloi+täällä+tätä+asiaa+ja+kelataan+että+johtui+vain+siitä+etten+sisään+päässyt.+Sen+verran+voin+paljastaa+että+päässä+pimeni+sen+jälkeen+kun+mun+mutsia+haukuttiin.+Ymmärrän+silti+tehneeni+väärin+mutta+olis+noi+psyk.+Lääkäritki+voineet+hoitaa+asianmukaisesti.+En+tunnista+itseäni+tuolta+ajalta+löytyneistä+potilaskertomuksista.
Olen+jopa+miettinyt+että+antaisinko+kasvot+tälle+jutulle,+mutta+koska+tästäkin+tulee+jo+9+vuotta+täyteen+niin+antaa+olla+:)
17.01.2019 15:42
Entisenä+Porvoon+Ratsutallin+asiakkaana+boikotoin+heitä+vahvasti.+Ei+oteta+tarpeeksi+huomioon+ratsastajien+tunne+lukkoja+putoamisen+jälkeen.+Kallista,+hevoset+säikkyy+maneesissa+kun+eivät+ole+tottuneet+siihen.
Moni+hevonen+kilaroi+bokseissa+tai+ovat+muuten+vain+levottomia.+
Omistajan+mukaan+Ninni+27v+on+vain+laiska+eikä+vanha+vaikka+monen+ihmisen+mielestä+Ninnin+täytyisi+päästä+jo+eläkkeelle.+Hevosten+selät+ovat+monella+painautuneet,+toisin+kuin+Kylmiksen+hevoset.+
Muutama+työntekijä+ja+hevosia+ovat+vaihtaneet+PR-tallille+juuri+työnmäärä-palkka+suhteen+vuoksi+/+laadun+vuoksi.+
Matka+Kylmikselle+saattaa+tuntua+pitkältä,+mutt+riippuu+missäpäin+keskustaa+asuu+;)+itselleni+on+tärkeämpää+hevosten+hyvinvointi+kuin+raha+ja+PORA+ei+voi+sitä+minulle+tarjota.
Kylmäkiven+talli+on+myös+pienempi,+joten+ryhmätkin+ovat+pieniä+ja+näin+saa+yksilöllisempää+opetusta+perus+tunti+maksulla+kun+taas+PORAlla+yksityis-/erityisryhmien+hinnat+ovat+paljon+korkeampia+normaaliin+tunti+maksuun+verrattuna.
17.01.2019 15:10
1 / 1