Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
silmukk
profiilit
silmukk
silmukk
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoittelin jos on jotain toivoa saada lehmän pillua niin kirjoittele minulle sopis se oikein hyvin koska naisia en saa ja tykkään lehmistä. hoitaisin hyvin ja maksaisin, nimimerkki on en voi peitellä eikä ole syytä ota yhteyttä.
07.05.2023 03:09
Olen iäkäs mies ja tykkään lehmistä. Jos jossain olis mahdollisuus rakastella lehmää maksaisin siitä. nuorena sain se olisi helppoa jakkaralta ja muutenkin normaalia ja ihanaa. jos saat yhteyttä voin laittaa numeroni asun Hesan lähellä. Jatkuva puute on eikä enää jaksa runkkailla. Kirjoita viesti.
07.05.2023 02:46
Kirjoitin+äsken+tuolle+suomi+24+sivulle.+Voisithan+sinäkin+laittaa+nimimerkin+ei+sitä+ole+mitään+haittaa+voisin+sinulle+kirjoittaa+.+Myöhemmin+jos+tämä+edistyy+niin+laitamme+muutkin+yhteys+tietomme.+Toivottavasti+heti+löytyy+sellainen+parsi+navetan+omistaja+joka+on+luopumassa+bisneksestä.+atulis+sille+apua+ja+rahaa+meistä+olis+mukava+tehdä+töitä+ja+saada+pyyteetöntä+kuumaa+pillua.+Vai+voiko+lehmän+ihanaa+kutsua+pilluksi+minusta+se+on+parempi+kuin+pillu.
04.03.2022 22:47
Kirjoitin+äsken+pitkän+tarinan+mutta+painoin+väärää+painiketta.+Sinun+tekstisi+on+täyttä+asiaa.+Seuraava+anonyymi+myös.+Tämä+sivu+on+ollut+vuoden+hiljaa.+Minun+on+vanhoilla+päivillä+saatava+helpoisti+nussittavaa+kuumaa+pillua.+Minun+ikäisillä+Naisilla+ei+sitä+ole+lisäksi+he+ovat+kärttyisiä.+Nämä+hoito+ja+muut+asiat+kehittyvät+sen+haaremin+mukaan+minkä+tämä+parsi+navetan+omistaja+voi+meille+tarjota.+Sen+takaan+että+hän+pärjää+kohtuullisella+tuotolla.+Meistä+tulee+hyvä+tuki+joukko+kunhan+tieto+leviää.+Hänen+ei+tarvitse+piiloitella+bisnestään+koska+ei+ole+kiellettyä.+Jotkut+ihmiset+ihmettelee+mutta+me+tiedämme+miten+tärkeä+tämä+on+Miesten+hyvin+voinnille+ja+naisten++ylivaltaa+vastaan.+Mutta+miten+organisoimme+alkuunsa.+Uskon+että+tieto+kiirii+suusta+suuhun+ympäri+Suomen.+Alkuun+tarvitaan+yksi+yrittäjä+jolla+on+välineet+ja+mahdollisuus.Teitä+on+nyt+kaksi+anonyymiä+voisitte+laittaa+nimimimerkin+niin+voisin+kirjoittaa.+Voi+olla+että+keväällä+saadaan+kunnon+pillua.
04.03.2022 22:07
seitsen+kumppinen+joka+on+ensimmäisen+pillun+saanut+lehmällättä.+Anna+osoite+minne+tulen.
01.09.2021 19:54
Lapissa+on+poronpurijoiden+paikkoja+vapaana+jos+Oulun+onnistuvat+ohittamaan+ikkunat+teipattuina.
19.04.2019 21:24
1 / 1