Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. No+nyt+kyllä+herra+toimitusjohtaja+puhuu+palturia,+mitä+ihmettelen+suuresti,+kun+asiallista+kyselyä+laitoin.+Minä+oon+laittanu+jo+monta+palautetta+heille+menemään,+mutta+ne+poistuvat+todella+nopeaa+heidän+sivuiltaan,+vaikka+kerran+herra+toimitusjohtaja+jo+vastasikin,+vaikkakaan+ei+kysymykseeni.Herra+toimitusjohtaja+moitti+nimittäin+minua+väärien+arvostelujen+antamisesta,+kun+en+ollut+antanut+kuin+2+tähteä.+Kyllä+nyt+tähtiluokitus+tippuu+yhteen+tähteen,+kun+näin+eriskummallisesti+käyttäydytään.+Ja+ei+ne+perustuksetkaan+kyllä+kovin+häävinnäköiset+olleet.+Eli+kysymykseni+ja+ihmettelyni+kuuluukin:Enpäs+ole+aiemmin+törmännyt+ja+siksi+mielenkiinnosta+kyselen.+Mikä+idea+on+teidän+toteuttamissa+kohteissa?+Kun+parissakin+perustuksessa+olen+nähnyt+läikikkään+(kuin+lehmänselkä)+toteutuksen+ja+vieressä+isot+kyltit:+suunnitellut+toimitusjohtaja+itse+ja+toteuttanut+Pohjois-Suomen+Perustuspalvelu.+Ehdotin+vielä,+että+voin+minä+iltalenkin+varrelta+näpsästä+kuvatkin+tänne+ihmeteltäväksi,+kun+herra+tj+niitä+toivoi.+Sehän+olisi+todella+hyvää+mainosta+firmalle.