Kiitos+kysymästä!++Vastaus+viipyi,+kun+palstan+seuranta+on+harventunut.++Ei+minulla+ole+suuria+muutoksia+elämässä;+ikää+karttuu+ja+sen+mukaan+mennään.++Ylläpitävää+huoltoa+noissa+kohteissa+joista+näytän+edelläkin+maininneen,+rauhallista+arkea.++Lenkkeilyä+koiran+ja+yhden+kaverin+kanssa.++Pari+Levinmatkaa+tänä+vuonna,+laskettelun+opettamista+pojanpojalle;+kuukauden+päästä+kylpylämatka+Tallinnaan+katsomaan+miten+KalevSpan+uudistus+on+onnistunut;+sellaista.++Loppukesästä+matka+jonnekin+pidemmälle,++Ateenaan+ehkä.+++Alkon+jäämisestä+kohta+21+vuotta.++Keskiviikon+ja+torstain+välisenä+yönä+näin+ahdistavaa+unta+juomisesta+ensimmäistä+kertaa+vuosiin;+on+se+viinapiru+sitkeä!Kuvailemasi+matka+ei+vaikuta+hyvältä+juomattomuuden+kannalta;+tilanteen+pitäisi+olla+niin+"normaali"+ja+paineeton+kuin+mahdollista.++Hyvä+kuitenkin,+että+olet+mieltänyt+tilanteesi+ja+tehnytkin+jo+jotain+asialle.++Epäonnistumisistakin+jää+jotakin+mieleen+ja+lopulta+onnistut!++Minulla+oli+lukuisia+epäonnisia+yrityksiä+ennen+nykyistä+"putkeani".++Hyvää+alkotonta+kesää+sinulle!P.S.+Suosittelen+kesälukemiseksi+Raimo+O.+Kojon+kirjaa+"Eroon+viinasta".++Siitä+oli+minulle+aikanaan+paljon+hyötyä.++Painos+on+loppunut,+mutta+kirjastosta+ja+divarista+löytyy.