Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Tilasin++mustepatruunan+maaliskuussa.+Tuli+muutaman+viikon+jälkeen,+viallinen.+Valitin,+lähettivät+uuden,+tuli+muutaman+viikon+päästä+ja+sekin+viallinen.++Lähetin+kuvia+tulostejäljestä.+Paksuja+mustia+mustetahroja+täynnä.+Ei+auttanut+patruunan+hytkyttely+eikä+asettunut+tulostettaessa+enemmän+jne+neuvot+mitä+antoivat+tilanteessa.+Sen+sijaan++joka+paikka+täynnä+kasetista+valuvaa+mustetta.+Väittivät+että+tuotteen+sijaan+vika+minun+tulostimessa.++Vaihdoin+vanhan+mustepatruunani+takaisin+tulostimeen+ja+toimi+moitteettomasti,+joten+vika+ei+tulostimessani.+Sanoivat+lähettävänsä+jälleen+uuden.+Mutta+sitten+tulikin+uusi+viesti,+että+minun+pitäisi+lähettää+tuotteet+takaisin,+jolloin+voivat+maksaa+hinnan+takaisin.+Mutta+minun+tulisi+itse+maksaa+postikulut.+Kysyin+postista+postitushintaa+2+mustepatruunalle+ja+se+on+enemmän+kuin++mitä+maksoin+tuotteesta,+joten+ei+kannata.+Väkisin+tulee+mieleen,+että+lähettelevät+viallisia+patruunoita+ja+saavat+rahan,+mutta+eivät+joudu+maksamaan+tuotteen+hintaa+takaisin,+kun+tuote+sen+verran+halpa,+että+postikulut+yksityiseltä+henkilöltä+Hongk+Kongiin+sen+verran+kalliit,+että+takaisin+lähetys+ei+kannata.++Tilasin+sitten+toisesta+firmasta+mustepatruunan,+tuli+2+päivässä+ja+toimii+moitteettomasti+tulostimessani.+Eli+jos+eivät+suostu+maksamaan+hintaa+takaisin++lähettämieni+kuvien+perusteella+niin+epäilen+vahvasti,+että+myyvät+tahallaan+viallista.+Todella+huonoa+ja+hidasta+palvelua+eikä+minkäänlaista+vastuuta+ainakaan+tähän+mennessä.+Lupaan+kirjoittaa+tänne+uuden+viestin,+jos+maksavat+menetetyn+rahan+takaisin,+odotusjan+korvausta+en+uskalla+edes+odottaa.