Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Kerronpa+mielipiteeni+vironmäen+ponitallista.+Hevoset+mukavia+ja+tallirakennus+siisti+mutta+se+tallin+omistaja.....+Huhhuh+miten+ylimielinen+ja+empatiakyvytön+joku+voi+olla.+Itse+olin+siellä+leirillä+ja+kokemus+oli+hirvein+ikinä.+Kaikki+alkoi+siitä+kun+sanoin+että+en+uskalla+tehdä+yhtä+tuntitehtävää+koska+hevonen+oli+hermostunut.+Tästä+hän+sitten+suuttui+ja+alkoi+kuittailemaan+ratsastustaidoistani...+Koko+lopputunti+meni+itkiessä+ja+hän+vain+naureskeli+ylimielisesti+ja+jotain+ilkeili+siinä.+Itkin+koko+loppuillan+ja+hän+ei+vaivautunut+edes+pyytämään+anteeksi+käytöstään+vaikka+näki+kuinka+murtunut+olin.+Oletan+että+hän+ei+omasta+mielestään+edes+tehnyt+mitään+väärää+koska+kuvittelee+voivansa+käyttäytyä+miten+haluaa.+Seuraavana+päivänä+oli+siirtänyt+minut+alkeisryhmään+vaikka+tiesi+hyvin+että+osaan+ratsastaa.+Oletan+että+se+oli+jonkinlaista+piilovittuilua.+Oli+jo+toisena+päivänä+niin+paska+fiilis+kaikesta+että+lähdin+kotiin.+Kuulin+myös+hänen+tiuskivan+jollekin+pikkutytölle+kun+tämä+tuli+kysymään+apua+ärhäkän+ponin+hoitamisessa.+Hän+on+mukava+niin+kauan+kun+kaikki+menee+niin+kuin++hän+itse+haluaa.+En+halua+samaa+kokemusta+kenellekään+joten+suosittelen+kiertämään+paikan+kaukaa.+T.+10+vuotta+ratsastanut+ja+monilla+talleilla+käynytPöyristyttävää,+en+ole+ikinä+tavannut+yhtä+hankalaa+ihmistä.