Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

4

  1. No+meillä+oli+juurikin+pörssisähkö+eli+tuote+Kraft+Prime+Pörssi.+Soppari+tehty+silloin+kun+puljun+nimi+oli+vielä+Finkraft.+Ovat+kusettaneet+alusta+lähti+ja+eivät+suostu+muuttamaan+hinnoittelua+oikeaksi.+Tekivät+hyvityslaskun+mutta+sekään+ei+ole+oikein.+Olen+tehnyt+rikosilmoituksen+ja+vaikka+mitä,+mutta+ketään+ei+tunnu+kiinnostavan+tämä+rikollinen+toiminta!+Sopimuksessahan+lukee+että+hinta+perustuu+Nord+Pooliin+ja+lisäksi+tuo+marginaali+0,5snt.+Väittävät+nyt+kuitenkin+että+ostohintaan+lisätään+GNP+hallinnollisia+kuluja+yms+paskaa.
  2. Itsellä+tällä+hetkellä+tilanne+se,+että+GNP+ei+ole+vieläkään+hyvittänyt+yli+1000+euroa+takaisin.+Ensimmäisen+valituksen+tein+yli+3kk+sitten.+Olen+tehnyt+ainakin+5+kertaa+reklamaation,+soittanut+useita+kertoja+asiakaspalveluun+ja+myös+kuluttajariitalautakunnan+kautta+homma+kesken.+Se+on+kyllä+hidasta+meininkiä+mutta+kannattaa+tehdä.+Tuotteeni+oli+Kraft+Prime+Pörssi+joka+piti+sopimuksen+mukaan+perustua+Nord+Pool+Spot-hintaan+ja+päälle+marginaali+0,5snt+kWh.+Minua+on+veloitettu+törkeillä+hinnoilla+etenkin+2018-2019.+Kun+pyysin+reklamaatiota+GNP+oli+poistanut+osan+laskuista+ja+nostanut+hintaa+entisestään!+Käytönnössä+tämä+tarkoittaa+sitä+että+minulta+on+kiskottu+1.8.2018-31.5.2019+ajalta+8,67snt+kWh+hinnalla+sähköä!!+Selittävät+että+"hinta+tulee+järjestelmästä"+ja+"hinta+on+sopimuksen+mukainen".+Lisäksi+vastauksissa+on+lukenut+"GNP+hankkii+sähkön+sähköpörssistä+jolloin+pörssissä+ilmoitettu+hinta+ei+ole+suoraan+sama+asia+kuin+asiakkaalta+veloitettava+hinta,+koska+siihen+lisätään+GNP:n+hallinnollisia+sekä+hankintakuluja".+<--+Mitä+v***a?!+Tällaista+kohtaa+ei+ole+sopimuksessa+niin+ei+todellakaan+lisätä!!+Vanhemmilani+oli+täysin+sama+soppari+kotiin,+firmalle,+mökille.+Ylilaskutusta+on+tapahtunut+yli+13000+euron+edestä+v2015+lähtien!+Asian+selvittely+on+kesken+mutta+GNP+mielestä+hyvitettävä+summa+olisi+vain+3200+euroa!Nyt+asiaa+alkaa+tutkia+myös+Lounais-Suomen+poliisilaitos.++Pysykää+erossa+tästä+firmasta!+Mikäli+olet+jo+asiakas+tutki+kaikki+laskut+alusta+pitäen.++Meillä+laskut+ovat+olleet+niin+sekavia,+että+niistä+ei+saa+aluksi+mitään+tolkkua.Laskuilla+pyörivät+sekä+arviolaskutus+että+sähkö+todellisen+kulutuksen+mukaan.+Käytännössä+tuo+arviosysteemi+on+täyttä+humpuukia,+koska+hyvitettävät+summat+eivät+täsmää+veloituksiin.