Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sitäonliikkeellä
profiilit
sitäonliikkeellä
sitäonliikkeellä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Dancing+in+the+Rain...
18.09.2019 09:14
Eriasia?+Kyse+on+vain+hajusta+oli+se+sitten+vaikka+rahan+tai+ruumiin+tuoksua..++Liian+steriiliä?+Tarkoitatko+tosiaan,+että+ihmiset+voutaisiin+siedätys+hoidolla+opettaa+homeisiin..+Huoh..+Eipä+taida+ihan+niin+menmä+kuin+ainoastaan+siitepölyn+osalta..
23.08.2019 15:42
Tuo+väite+on+kyllä+on+aivan+huuhaata.++Miksiköhän+viranomaiset+käyttävät+koiria+löytääkseen+mm.+Huumeet?++Itse+olen+rakennusalalla+eikä+homeessa+olevat+rakenteet+näy+ulospäin.+Ainoastaan+koulutettu+koira+löytää+sen+mitä+sille+on+opetettu.++Koira+voi+sotkea+maaperäisen+kosteuden+mm.+kellarissa+joka+ei+ole+home+ongelma+vaan+tähän+tarvitaan+ihmistä+tulkitsemaan+koiran+merkkausta.+
Sen+verran+korjaan,+että+on+niitä+päteviä++talon+kuntotarkastajiakin+olevassa.
20.08.2019 00:14
Elämän+valintoja+ne+vain+on.++Ei+halua+muutakuin+hetken+seuraa+niin+ehkä+siitä+kannattaa+sanoa+etukäteen.+Mies+olen+enkä+ole+kenenkään+riippakivenä+ollut+vaikka+irtosuhteita+onkin+ollut.+Onhan+tuo+naimissa+olo+opettanut+parisuhteesta+yhtäsuntoista+eikä+kyllä+enään+naimisiin+menisikään.++Kun+ei+jaa+yhyeystietoja+ja+käyttäö+vaikka+prepaidia+yhteydenpitoon+niin+ei+tyypit+raavi+ovea.
15.08.2019 11:45
Eroon+lapsettomuus+lopulta+johtaa.+kokemusta+tuosta+miehen+roolissa+kun+vaimo+ei+kyenyt+saamaan.++Lapsen+hyväksyminen+varmaankin+se+suurin+haaste+miehelle+on+jos+se+ei+ole+ns.+omaa+verta.++Parempi+kuitenkin+olisi+ollut+kun+vain+tavalla+tai+toisella+olisi+lapsi+tullut+mutta+ei.++Itse+olisin+hyväksyn+myös+luovutus+siitiöt+tavalla+tai+toisella.+Nonjoo+lapseton+olen+edelleen+lukuunottamatta+ehkä+lapsia+ilman+vastuuta+vaikka+se+ei+omaa+lapsettomuuden+tunnetta+poistakaan.
15.08.2019 03:14
Eikai+vauvan+haluaminen+hullutta+ole.+Mutta+huorien+paneminen+verolle+ei+Suomen+valtiolta+ei+käy..+;)
08.08.2019 20:11
Lapsi+on+iso+osa+elämää.+Kyllä+auttaisin.
06.08.2019 14:32
Ainahan+sitä+voi+luovuttaa+tosin+en+kyllä+ymmärrä+miten+se+ns.+Anonyyminä+onnistuu.
06.08.2019 14:15
Lapsi+minunkin+elämästä+puuttuu.+En+halua+silti+jakaa+elämääni+kuin+vain+lapsen+osalta.+Terve+ja+tutkittu+työssäkäyvä+mies+eikä+myöskään+perinnöllisiä+sairauksia+ole+suvussa.+Hesan+alueella+asun+jos+tavata+haluaa.
06.08.2019 10:57
1 / 1