sperman luovuttajaa koti inseminaatioon???

Apua lapsettomuuteen

Löytyisikö täältä sperman luovuttajaa lesboparille? Olemme 30-36v naisia ja olemme harkinneet lasta jo 5vuotta. Kävimme pari vuotta lapsettomuusklinikalla yksityisellä, mutta se kävi turhan kalliiksi. Toivomme että sinulla on puhtaat paperit. Itse haluat isäksi,kuulua lapsen elämään muutenkin kuin vain luovuttajana se ei ole ongelma haluaisimme että lapsella olisi kuitenkin ihan oikeakin isä, jos vaan luovuttaja itse haluaa.
Asumme pääkaupunki seudulla ja toivomme pikasia yhteydenottoja.

T:Marita ja Tuulikki

31

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • longhair77

      Oletteko kokeilleet löytää luovuttajan/isän myös Setan Sateenkaariperheiden kautta? Sieltä voisi löytyä hyvällä onnella joko yksinäinen mies tai miespari, joka haluaisi perustaa kanssanne ns. moniapilaperheen.

    • TT

      e-mail osoittenne ?

    • mies kommentoi

      Muuten OK, voisihan hommaan alkaa...

      En tosin minäkään ihmeisiin pysty, jos on pari vuotta jo takana klinikalla ja hormonihoidot käyty läpi niin kovin vaikea kuvitella että minunkaan kanssani onnistuisi.

      Olen siis terve mies, lapsia on ennestään ja lisää kaipaisin. Vehkeet siis toimivat mikä lienee harvinaista täällä lapsettomuuspalstalla. En siis väheksy niitä joilla on ongelmia, joskus vaan sattuu kehno tuuri.

      • Anonyymi

        Onko kyseinen tarjous voimassa ja mistä päin olet? Olen 27 vuotias itsenäinen nainen. En kaipaa isää ellei se olisi reunaehto luovuttamiselle. Tapaamiset mahdollisia mutta huoltajuuden pitäisin mieluiten itselläni. Olen kunnollinen, ammattiani syventävä aikuisopiskelija joka valmistuu pian ja jatkaa nykyisessä työpaikassaan. Tukiverkosto ja perhesuhteet hyvät joten elättäjää tai hoitajaakaan en lapselle kaipaa. Jos sopuun päästäisi olisi hienoa saada sisarukset samalta isältä. Laitan sähköpostia jos olet edelleen 'käytettävissä'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseinen tarjous voimassa ja mistä päin olet? Olen 27 vuotias itsenäinen nainen. En kaipaa isää ellei se olisi reunaehto luovuttamiselle. Tapaamiset mahdollisia mutta huoltajuuden pitäisin mieluiten itselläni. Olen kunnollinen, ammattiani syventävä aikuisopiskelija joka valmistuu pian ja jatkaa nykyisessä työpaikassaan. Tukiverkosto ja perhesuhteet hyvät joten elättäjää tai hoitajaakaan en lapselle kaipaa. Jos sopuun päästäisi olisi hienoa saada sisarukset samalta isältä. Laitan sähköpostia jos olet edelleen 'käytettävissä'

        Täältä löytys apua olen 27 vuotias mies pirkanmaalta ja yksi 8v lapsi löytyy
        Olen täysin terve jos vielä avun tarve niin [email protected]


    • spermanluovuttaja
    • Lapsi minunkin elämästä puuttuu. En halua silti jakaa elämääni kuin vain lapsen osalta. Terve ja tutkittu työssäkäyvä mies eikä myöskään perinnöllisiä sairauksia ole suvussa. Hesan alueella asun jos tavata haluaa.

      • Anonyymi

        Parempi myöhään kun ei milloinkaan... Vaikka sit 9 vuotta myöhemmin 😁


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Moi!
      Täällä terve ja luotettava suomalainen mies.
      Lapsia on jo ennestään joten tuttua puuhaa. Olen hyvin koulutettu ja hyvässä työssä. Tervert elämäntavat. Ei alkoholia enkä tupakoi. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostuitte. S-posti: [email protected]

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        juoppohullut äijät aivan kiimassa kirjoittelee nuorille tytöille,menisitte lääkäriin pojat


    • Anonyymi

      Onko se sitten reilu peli että itse hoidatte lapsen, siis tarkoitan ihan itse maksatte kaikki kulut. Vai odotatteko 13-15vuotta ja alatte vaatia elatusmaksuja, ihan vaan sen takia että miehille pitää kostaa?
      Mikä on totuus ....

    • Anonyymi

      Olisin myös halukas auttaa teitä saamaan

      • Anonyymi

        kaikki peräkammarin pojat heränneet


    • Hei vapaa sinkku pasi 49v/182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 [email protected] Iisalmesta

    • Anonyymi

      Hei vapaa pasi 50 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 Iisalmesta [email protected] saako tuttua sinuun lapsita pidän voin autta tehdä lapsia kummakin

    • täälä olla urpoja liiketesä fekki miehiä.

      • Anonyymi

        ennemmin homoja liikenteessä


    • en mä homo ole vapaa sinkku mies

      • Anonyymi

        tuon ikäisiä sinkkuja sanotaan jo peräkammarin pojiksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuon ikäisiä sinkkuja sanotaan jo peräkammarin pojiksi

        en ole vapaa sinkku mies


      • Anonyymi
        pasi55v kirjoitti:

        en ole vapaa sinkku mies

        pasi ei saatana tiedä mikä on, homppeli vai transsu taitaa olla jeesus


      • Anonyymi kirjoitti:

        pasi ei saatana tiedä mikä on, homppeli vai transsu taitaa olla jeesus

        ole hupata jootava


      • Anonyymi kirjoitti:

        pasi ei saatana tiedä mikä on, homppeli vai transsu taitaa olla jeesus

        Holdt pöhjä huijari mies täälä tyhmiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        pasi ei saatana tiedä mikä on, homppeli vai transsu taitaa olla jeesus

        tyhmä olet pöhjä ääähää


    • Hei vapaa Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 Iisalmesta [email protected] saako tuttua sinuun lapsita pidän voin autta tehdä lapsia kummakin

    • Hei vapaa sinkku olen pasi 52v 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. , keskustelu taitoinen ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0453499077 Iisalmi mä olla isä lapselle jos käy yhteinen mies kaveri teille

    • Hei vapaa sinkku olen pasi 52v 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. , keskustelu taitoinen ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0453499077 Iisalmi
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe