Löytyisikö täältä sperman luovuttajaa lesboparille? Olemme 30-36v naisia ja olemme harkinneet lasta jo 5vuotta. Kävimme pari vuotta lapsettomuusklinikalla yksityisellä, mutta se kävi turhan kalliiksi. Toivomme että sinulla on puhtaat paperit. Itse haluat isäksi,kuulua lapsen elämään muutenkin kuin vain luovuttajana se ei ole ongelma haluaisimme että lapsella olisi kuitenkin ihan oikeakin isä, jos vaan luovuttaja itse haluaa.
Asumme pääkaupunki seudulla ja toivomme pikasia yhteydenottoja.
T:Marita ja Tuulikki
sperman luovuttajaa koti inseminaatioon???
31
2074
Vastaukset
- longhair77
Oletteko kokeilleet löytää luovuttajan/isän myös Setan Sateenkaariperheiden kautta? Sieltä voisi löytyä hyvällä onnella joko yksinäinen mies tai miespari, joka haluaisi perustaa kanssanne ns. moniapilaperheen.
- TT
e-mail osoittenne ?
- mies kommentoi
Muuten OK, voisihan hommaan alkaa...
En tosin minäkään ihmeisiin pysty, jos on pari vuotta jo takana klinikalla ja hormonihoidot käyty läpi niin kovin vaikea kuvitella että minunkaan kanssani onnistuisi.
Olen siis terve mies, lapsia on ennestään ja lisää kaipaisin. Vehkeet siis toimivat mikä lienee harvinaista täällä lapsettomuuspalstalla. En siis väheksy niitä joilla on ongelmia, joskus vaan sattuu kehno tuuri.- Anonyymi
Onko kyseinen tarjous voimassa ja mistä päin olet? Olen 27 vuotias itsenäinen nainen. En kaipaa isää ellei se olisi reunaehto luovuttamiselle. Tapaamiset mahdollisia mutta huoltajuuden pitäisin mieluiten itselläni. Olen kunnollinen, ammattiani syventävä aikuisopiskelija joka valmistuu pian ja jatkaa nykyisessä työpaikassaan. Tukiverkosto ja perhesuhteet hyvät joten elättäjää tai hoitajaakaan en lapselle kaipaa. Jos sopuun päästäisi olisi hienoa saada sisarukset samalta isältä. Laitan sähköpostia jos olet edelleen 'käytettävissä'
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseinen tarjous voimassa ja mistä päin olet? Olen 27 vuotias itsenäinen nainen. En kaipaa isää ellei se olisi reunaehto luovuttamiselle. Tapaamiset mahdollisia mutta huoltajuuden pitäisin mieluiten itselläni. Olen kunnollinen, ammattiani syventävä aikuisopiskelija joka valmistuu pian ja jatkaa nykyisessä työpaikassaan. Tukiverkosto ja perhesuhteet hyvät joten elättäjää tai hoitajaakaan en lapselle kaipaa. Jos sopuun päästäisi olisi hienoa saada sisarukset samalta isältä. Laitan sähköpostia jos olet edelleen 'käytettävissä'
Täältä löytys apua olen 27 vuotias mies pirkanmaalta ja yksi 8v lapsi löytyy
Olen täysin terve jos vielä avun tarve niin [email protected]
- spermanluovuttaja
Mä voin auttaa. Asun lähellä Helsingin keskustaa.
http://mina.suomi24.fi/spermanluovuttaja/tiedot Lapsi minunkin elämästä puuttuu. En halua silti jakaa elämääni kuin vain lapsen osalta. Terve ja tutkittu työssäkäyvä mies eikä myöskään perinnöllisiä sairauksia ole suvussa. Hesan alueella asun jos tavata haluaa.
- Anonyymi
Parempi myöhään kun ei milloinkaan... Vaikka sit 9 vuotta myöhemmin 😁
- Anonyymi
Moi!
Täällä terve ja luotettava suomalainen mies.
Lapsia on jo ennestään joten tuttua puuhaa. Olen hyvin koulutettu ja hyvässä työssä. Tervert elämäntavat. Ei alkoholia enkä tupakoi. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostuitte. S-posti: [email protected] - Anonyymi
[email protected]
Laitelkaa viestiä te, jotka etsitte luovuttajaa- Anonyymi
juoppohullut äijät aivan kiimassa kirjoittelee nuorille tytöille,menisitte lääkäriin pojat
- Anonyymi
Onko se sitten reilu peli että itse hoidatte lapsen, siis tarkoitan ihan itse maksatte kaikki kulut. Vai odotatteko 13-15vuotta ja alatte vaatia elatusmaksuja, ihan vaan sen takia että miehille pitää kostaa?
Mikä on totuus .... - Anonyymi
Olisin myös halukas auttaa teitä saamaan
- Anonyymi
kaikki peräkammarin pojat heränneet
Hei vapaa sinkku pasi 49v/182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 [email protected] Iisalmesta
- Anonyymi
Hei vapaa pasi 50 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 Iisalmesta [email protected] saako tuttua sinuun lapsita pidän voin autta tehdä lapsia kummakin
täälä olla urpoja liiketesä fekki miehiä.
- Anonyymi
ennemmin homoja liikenteessä
en mä homo ole vapaa sinkku mies
- Anonyymi
tuon ikäisiä sinkkuja sanotaan jo peräkammarin pojiksi
Anonyymi kirjoitti:
tuon ikäisiä sinkkuja sanotaan jo peräkammarin pojiksi
en ole vapaa sinkku mies
- Anonyymi
pasi55v kirjoitti:
en ole vapaa sinkku mies
pasi ei saatana tiedä mikä on, homppeli vai transsu taitaa olla jeesus
Anonyymi kirjoitti:
ole hupata jootava
Anonyymi kirjoitti:
Holdt pöhjä huijari mies täälä tyhmiä.
Anonyymi kirjoitti:
tyhmä olet pöhjä ääähää
Hei vapaa Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 Iisalmesta [email protected] saako tuttua sinuun lapsita pidän voin autta tehdä lapsia kummakin
Hei vapaa sinkku olen pasi 52v 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. , keskustelu taitoinen ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0453499077 Iisalmi mä olla isä lapselle jos käy yhteinen mies kaveri teille
Hei vapaa sinkku olen pasi 52v 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. , keskustelu taitoinen ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0453499077 Iisalmi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934