Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Piipis1
profiilit
Piipis1
Piipis1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+olen+kyllä+saanut+apua+GA+ryhmästä+ja+käyn+edelleen+siellä.+Ei+kukaan+voi+toisen+puolesta+pelaamista+lopettaa.+Ryhmän+tarkoitus+on+jakaa+kokemuksia+ja+tukea+muita+ryhmäläisiä.+Nämä+vuosia+kokouksissa+käyneet+ainakin+mulle+toimii+esikuvina+ja+heidän+kokemuksensa+on+auttaneet+minua+eteenpäin.+Nyt+takana+jo+3+vuotta+pelaamatonta+aikaa+ja+päivä+kerrallaan+tästä+eteenpäin.+Liikaa+on+käynyt+porukkaa+joka+kuvittelee+että+kun+tulee+ryhmään+niin+pelit+loppuu+automaattisesti.+Puuttuu+itseltä+kuitenkin+se+halu+lopettaa+pelaaminen
10.11.2019 09:39
Olen+ollut+nyt+pelaamatta+3+vuotta.+Käyn+2+kertaa+viikossa+GA-ryhmän+kokouksessa+ja+minua+on+henk+koht+auttanut+tuo+vertaistuki.+Omasta+päästähän+se+lopettaminen+on+kiinni+mutta+en+siihen+kyennyt+ilman+apua/tukea.+Mulla+siis+noin+30+vuoden+pelihistoria+takana+ja+ulosottomies+tuttu+etenkin+viimeisten+pelivuosien+ajalta.+Velkarahalla+pelaamiseksi+se+loppuajasta+meni+ja+sitä+velkaa+sai+näin+työssä+käyvänä+helposti+ja+paljon.+Yksin+en+vaan+kyennyt+lopettamaan,+aina+lankesin+uudelleen.+Mitään+ihmeitä+ei+noissa+vertaistukiryhmissä+tehdä,+mutta+on+helppo+keskustella+ihmisten+kanssa+jotka+tietää+mistä+puhutaan.
12.10.2019 14:32
1 / 1