Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuo+asiat+pitää+korjata+koska+ay-mafia+ei+tuota+kuin+harmeja+yhteiskunnalle!
05.04.2021 19:22
Neuvostoliitto+valmistautui+sotaan+haluten+koko+Euroopan+saappaansa+alle+ja+aloitti+Baltiasta+ja+jatkoi+Suomeen+hyökkäämällä+1939+marraskuun+viimeisenä.
Silloin+olivat+nuo+sosialismit+liitossa+keskenään+joka+todistaa+niiden+yhteneväisyyden!
05.04.2021 19:18
Kun+maksat+verosi+niin+luovutat+valtioneuvostolle+ja+eduskunnalle+oikeuden+päättää+mihin+niitä+rahoija+käytetään!
On+kummaa+jottei+sosialisti+tuon+vertaa+osaa+ajatella!
05.04.2021 19:15
Tuntuu+noille+sossuparoille+olevan+kova+asia+alkaa+tajuamaan+olevansa+lähes+natsejakin!
05.04.2021 19:13
Suomi+siirtyi+vihollisen+eli+NL+puolelle+hieman+pakosta.+NL+oli+alkanut+sodan,+NL+oli+varastanut+alueita,+NL+oli+tappanut+meitä+rutkasti!+Mikä+helevetin+ystävä+sellainen+on?+NL+oli+loppuun+asti+vihollinen+numero+YKSI+Suomelle!
Jos+NL+olisi+ollut+ystävä+tai+edes+kaveri+niin+se+olisi+palauttanut+varastamansa+alueet+ja+väärin+perustein+vaatimansa+korvaukset.+Niin+olisi+oikea+ystävä+toiminut+eikä+vuosi+vuoden+jälkeen+syventänyt+ystävyyttä+jota+ei+oikeasti+ollut+kuin+juhlapuheissa.
Joka+ryhtyy+sosialistiksi+on+jo+mielkestäni+yhteiskunnan+ulkopuolella+ja+siten+kohdeltava.+Sosialisti+valtaan+päästyään+on+aina+valmis+riistämään+ihmisten+omaisuuden,+ihmisten+vapauden+lisäksi.+Mikään+mikä+haiseekin+sosialismilta+ei+ole+järkevää+ja+sietää+tuhota!
Toisaalta+tyhmyyttään+ne+tekevät+sen+itse+ajanmittaan,+hyvänä+esimerkkinä+Suuri+ja+Mahtava!
Natsit+olivat+sosialisteja,+joten+tuo+minua+koskeva+arviosi+osoittaa+sinun+olevan+joko+typerä+tai+kaistapää,+saat+itse+noista+valita!
Nimitys+Natsi+tulee+saksankielen+ilmaisusta+Kansallissosialisti!+Sosialisti+mikä+sosialisti,+samaa+jaskaa+koko+sakki!+Toisaalta+kahden+eri+uskonlahkon+on+ennenkin+nähty+tappavan+toisiaan,+jos+muistelet+100+ja+30+vuotisia+sotia+niin+se+selviää+sinulle.+On+ihka+sama+minkä+sortin+uskonnoista+on+kyse!
05.04.2021 19:12
Minunhan+ne+verorahat+osin+ovat!+En+minä+muiden+veroja+maksa,+tai+muut+minun!
05.04.2021 16:33
Kaikki+ne+samaa+sontaa+ovat+ja+kuuluvat+tunkioon+kätkettäviksi+maatumaan!
05.04.2021 16:32
Et+sitten+kykene+omaan+ajatteluun,+se+on+nyt+selvinnyt+pohjiaan+myöden.
Kehitysapua+on+vähän+jokainen+sivistynyt+maa+syytänyt+kohtuudella+rahana+tai+tavarana+mutta+aina+on+puuttunut+valvonta+ja+ideointi+siitä+miten+pitää+noiden+maiden+kehitystä+tukea+tavalla,+jolla+siitä+tulee+se+suurin+hyöty+kansalaisille+eikä+vain+muutamalle+heimopäällikölle.
Meillä+muistaakseni+aikoinaan+oli+tuon+suuntaisia+projekteja+kaiketi+ainakin+Tansaaniaan,+miten+ne+lopulta+onnistuivat+en+ole+selvillä+mutta+aikanaan+niistä+raportoitiin.
On+siis+tärkeää+lähettää+täältä+osaavaa+porukkaa+olemaan+valvomassa+miten+homma+kulloinkin+alkaa+sujumaan+ja+valvoa+sitä+myös+jatkossa.+Silloin+on+mahdollisuuksia+saada+asiat+rullaamaan+siellä+eikä+ole+isompaa+syytä+lähteä+tänne+vaeltamaan.
05.04.2021 14:35
Olet+todella+sosialisti+koska+ymmärryksesi+on+lomalla!
Taloudessa+ja+elämässähän+kokonaisuus+muodostuu+siitä,+miten+sen+jokainen+itse+kykenee+itselleen+ansaitsemaan.+Kun+sinä+ja+minä+itse+ansaitsemme+omatoimisesti+elantomme+niin+kokonaisuutemme+on+omalta+osaltamme+kunnossa.
Yhteiskunnan+osalta+se+on+samaa+linjaa+vetävä+politiikka,+jossa+työpaikat+ovat+etulinjassa+ja+siten+yrityksillä+on+hyvät+edellytykset+toimia+ja+työllistää,+se+myös+tarkoittaa+hyvin+mennessään+ylijäämäisiä+budjetteja+yhteiskunnan+taloudessa!
Kun+asiat+ovat+tuolla+hantilla+niin+kokonaisuus+niin+meidän+molempien+kuin+yhteiskunnankin+osalta+on+kunnossa.
05.04.2021 14:25
Natsienko?
Natsithan+olivat+kansallissosialisteja+eli++silloisten+sosiaalidemokraattien+veljiä+ja+sittemmin+jopa+kommunistien+tehdessään+liiton+1939+kesällä!
Ne+jotka+eivät+antautuneet+ryssille+silloin+sodan+loppuessa+eivät+olleet+isänmaanpettureita+vaan+sen+viimeiset+puolustajat,+joiden+mahdollisuudet+tosin+olivat+olemattomat.+
Mehän+nyt+tiedämme,+että+koko+NL+proseduuri+oli+pelkkää+huijausta+paratiiseineen+kaikkineen.+Jos+se+olisi+ollut+reaalista+se+kukoistaisi+paratiiseineen+tuossa+itärajan+takana!+Se+joka+alkoi+NL:a+hännystelemään+oli+se+mainitsemasi+isänmaan+petturi!
05.04.2021 14:18
Vasen+laitahan+meillä+aina+kaikki+rettelöt+järjestää!
Aloittivat+vallankumouksen+aikoinaan+ja+yleislakollaan+-50+luvulla+pistvät+maan+sekaisin.+Pienempiä+sotkuja+on+sitten+ollut+kymmenittäin.
Jos+meillä,+joku+uhkailee+se+on+vasemmiston+lemmikkikoira+ay!
Oikeistohan+vain+haluaa+saada+työelämän+käyntiin+ja+ylijäämäiset+budjetit,+ei+noita+asioita+voi+luokitella+uhkailuksi!
Breivik+oli+kansallissosialisti+eli+vasemmistoon+lukeutuvan+sosialismin+kannattaja!
Kannattaa+sinun+vasurinakin+oppia+näkemään+todellisuus!
05.04.2021 10:49
Te+sosialistit+ette+näe+koskaan+kokonaisuutta!
04.04.2021 21:24
Ei+niinkään+ruokaa+vaan+tapoja+ansaita+ruokansa+siellä!
Kehitysapu+oikein+suunnattuna+auttaa+porukkaa+elämään+omilla+kotinurkillaan!
04.04.2021 21:23
Mikähän+aasenne+vamma+on+normaalius?+Voisitko+hieman+perustella?
04.04.2021 21:21
Palaa+asiaan+kun+olet+saanut+pääsi+selväksi,+siis+ehkä+noilla+promilleilla+ensi+viikolla!
04.04.2021 15:03
Vaikka+olen+suomalaiunen+niin+en+minä+noin+pieneen+tilisaldoon+tyydy+kuin+sinä!+Eikä+sinun+thaimaalaisesikaan+mitään+kunnon+pottia+hallitse.+Kyllä+siellä+eläkkeelle+päästessään+satoja+tuhansia+pitää+löytyä+ja+sitten+saa+viettää+eläkepäiviään+aika+huoletonna+ainakin+eväiden+suhteen.
04.04.2021 15:01
Minulla+ei+ole+mitään+demariutta+saatikka+paljon+muutakaan+kuin+itse+pärjääminen.
Tänään+ehkä+parhaat+ideat+ovat+Kokoomuksella+eli+työtä+ja+omavaraisuuteen+pyrkyä,+jotka+molemmat+ovat+vankan+hyvinvoinnin+pohjaa.
Sosiaalista+tulonjakoa+ei+pidä+jakaa+työkykyisille+ja+-ikäisille+vaan+vain+niille+jotka+eivät+muutoin+pärjää+sairauden+tai+muun+vajaakykyisyyden+vuoksi.
On+tosin+niinkin,+että+sosialistisiin+ideoihin+hurahtamista+voitaneen+pitää+vajaakykyisyytenä,+vai+miten+ajattelet,+jos+yleensä+ajattelet?
04.04.2021 12:10
Anna+mennä+vaan+mutta+toimi+lakien+ja+asetusten+mukaan,+jottei+tule+ylläreitä!+Saattaa+se+vääryys+tosin+olla+siinäkin,+jotta+pitävät+sinua+meidän+laskuumme+hengissä,+kun+sinulle+ei+työ+tunnu+maistuvan.
04.04.2021 11:31
Siis+mikä?
Miksi+et+tuo+esiin+mitään+mitä+viitsisi+oppia?
04.04.2021 09:19
Miksi+siitä+minulle+uhoat?
Kuitenkin+alkoi+kiinnostaa+mihin+perustat+nuo+patasi+tällä+kertaa?
Kun+kehoitat+oppimaan+niin+kerroppa+mitä+sinä+olet+oppinut+jolla+olisi+merkitystä?+Kerro+vielä+sekin+mitä+opettavaista+arvelet+omassa+sanomassasi+olevan+piilossa,+kun+julkisuuteen+ei+näy+pientäkään+vilausta?
03.04.2021 21:33
3 / 33