Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

650

1. Taidat+aliarvioida+ilmaston+lämpenemisen+seurauksia.+Oletko+mahtanut+lainkaan+miettiä+mitä+seurauksia+siitä+oikeasti+voisi+seurata?Lämpeneminen+tarkoittaa+myös+merien+lämpenemistä,+se+taas+lisää+haihtumista+ilmakehään+ja+sateiden+runsastumista.+Tätä+on+jo+nähty,+jopa+meillä+ainakin+eteläisessä+Suomessa+on+satanut+runsaasti+eikä+lapissa+1,5m+hankineenkaan+ole+pulaa+valkoisesta+vedestä.Merien+lämpeneminen+myös+helposti+muuttaa+ilman+liikkeitä,+matalat+kulkevat+entistä+voimakkaampina+korkeapaineita+siirtäen+ja+sateet+muuttavat+sekä+määriään+että+alastulokohtiaan.+Se+taas+tuo+kuivuutta+moneen+paikkaan,+jossa+ennen+satoi+sopivammin+ja+tulvia+sinne+missä+ennen+oli+kuivaa.Nuo+mmuutokset+taas+muutamassa+vuodessa+vievät+osan+alueiden+asukkaista+epätoivoon+ja+saamme+nähdä+kansainvaelluksia+joista+emme+edes+ole+kyenneet+uneksumaan.Pitää+siis+paljolti+valmistua+maailman+uudelleen+järjestelyyn,+jos+ilmasto+jatkaa+lämpiämistään+ja+silloinkin+jos+se+jää+tähän,+mikä+näyttää+epätodennäköiseltä+koska+muutos+on+jo+alkanut!
  2. Vastaa+sille+jolle+vastaat,+tai+sitten+itsellesi.+Teitä+Anonyymejähän+riittää+kopallinen,+tyyppejä+jotka+kiertavat+kunnon+keskustelua.+Miten+voit+jotakuta+syyttää+kahdesta+rekisteröidystä+nikistä+kun+et+itse+uskalla+yhtäkään+rekisteröidä?Kenelle+minä+vastaan+jos+kuvittelen+vastaavani+sinulle?+Et+saane+siitä+edes+linkkiä+etkä+muutakaan+tietoa,+joka+kuitenkin+olisi+keskustelun+kannalta+tärkeää.+Minä+saan+aina+linkin+kun+joku+vastaa+joskin+monesti+turhaan,+koska+monet+aivoipierunne+ovat+ylläpidon+toimesta+kuopattu+tunkioon,+ennen+kuin+ehdin+niitä+linkata.Kenelle+tämäklin+mennee,+koko+Anonyylijoukolleko?+Vai+ehkä+sinne+tunkioon.+Huhuuu+vaan+itsellesi+pölvästi!