Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
babasmith
profiilit
babasmith
babasmith
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jatketaanpa+aiheesta.+SISÄLTÄÄ+VAROITUKSEN+-+KANNATTAA+LUKEA!
Tämän+kesän+Norjan+reissu+oli+sitten+tosiaan+sellainen+keski-Norjan+kierros,+kaikkiaan+19+päivää.+Reittinä+Mo+i+Rana+-+Ålesund+-+Geiranger+-+Tukholma+...+ja+kaikkea+siinä+välissä.
Reissu+tehtiin+heinäkuussa,+ja+laskut+tuli+kahdessa+osassa+loka-marraskuussa.+Summaa+näille+kertyi+32+++18+euroa,+eli+on+kyllä+tuo+eteläisempi+Norja+ihan+eri+hintaa+kuin+suomalaisten+enemmän+suosima+pohjoinen.+Summat+siis+suunnilleen+saman+mittaisista+lenkeistä+pohjoisessa+6,5+euroa,+keski-Norjassa+50+euroa.
Tänään+(29.11)+tuli+sitten+kolmaskin+lasku,+mutta+nyt+olin+mukamas+ajellut+lokakuussakin+siellä.+En+ollut.+Ja+niinpä+oli+kuvassa+täysin+väärä+auto!!!+Rekkarit+oli+periaatteessa+oikein,+mutta+ei+ihan.+Mulla+on+musta+Bemari,+mutta+kuvassa+oli+vaalea+Volvo.+Olivat+norskit+sotkeneet+ruottalaisen+hurauttelijan+minuun.+Mulla+on+Bemmissä+kilvet+ABC-123+(muutettu),+ja+tällä+oli+Volvossaan+ABC+123.
Tästä+innostuneena+tsekkasin+sitten+nuo+vanhatkin+kesän+kuvat,+onhan+mahdollista,+että+sama+ruottalainen+Volvo+on+siellä+ajellut+ennenkin.+Ja+kappas+perkele!+Yhden+tullin+tummissa+kuvissa+olikin+se+sama+saamarin+Volvo.+Kaveri+oli+ajellut+sadan+kilometrin+päässä+meijän+reitistä+vain+kolme+päivää+myöhemmin.+Näille+nyt+ei+tullut+hintaa+kuin+2x8+kruunua,+eli+sellanen+1,5+euroa,+mutta+silti.
Laittelin+juuri+valituksen+menemään,+katsomaan+mitä+tuleman+pitää.
Eli+kuvat+kannattaa+tosiaan+tsekata+huolella,+suomalaiset+ja+hurrikilvet+menee+muunmaalaisten+silmissä+aika+helpolla+sekaisin.+Itsekin+olin+nää+läpi+käynyt+jo+kertaalleen,+mutta+kun+tummia+auton+perälankun+kuvia+on+kaikkiaan+kolmisenkymmentä,+niin+en+ollut+tätä+Volvoa+aiemmin+bongannut.
29.11.2019 01:48
1 / 1