Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nevarru
profiilit
Nevarru
Nevarru
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+asiattomasta+palautteesta.
Toivon+että+sinulla+on+kokemusta+tällaisesta+sairaudesta+niin+voit+samaistua+asiaan.
Toivotan+sinulle+oikein+hyvää+elämän+jatkoa.
26.01.2020 09:21
”Mutta+muut+elämän+vaivat+ovat+nousseet.+Tietynlaisiin+tilanteisiin,+matkat,+nähdyt+elokuvat,+liittyvät+muistijäljet+ovat+kadonneet,+olen+nopeasti+ärtyneessä+tilassa,+masennusjaksojen+osuessa+kohdalle,+on+seuraus+esimerkiksi+puolisoa+kohtaan+kylmäävä.+Olo+tarkoitukseton,+lopullinen+ratkaisukin+käynyt+ajatuksissa,+useastikin.+Hyvin+avoin+käytökseltäni,+jopa+ylisosiaalinen,+pidetty.+Seksielämä+toimii+hyvin.+Mutta+kuitenkin+sellainen+Jekyll+ja+Hyde+-tapaus.+”
Kiitos+tästä+kokemuksesta.+Ilman+lamictalia+olisin+itse+ainakin+täysin+toimintakyvytön,+mutta+ikävä+kyllä+tunnen+aivan+samoja+tuntemuksia+kuin+sinäkin.+Vaimo+sano+että+tuo+sinun+kommenttisi+kuvaa+juuri+sitä+minkälainen+olen.+Tiedän+tämän+itsekin+mutta+taas+se+että+minun+tulee+elättää+perheeni+niin+se+ei+onnistuisi+millään+ilman+tämän+lääkkeen+positiivisia+puolia.+Onneksi+vaimoni+(20+v.+naimisissa)ja+lapseni+tietävät+tämän+inhottavan+sairauden+huonot+puolet+niin+osaavat+suodattaa+huonojen+käytöksen+seuraukset.+Kaikkien+niiden+puolisot+ja+lapset+joiden+jompi+kumpi+vanhemmista+tai+puolisosta+sairastaa+kaksisuuntaista+mielialahäiriötä+ansaitsisivat+korkeimman+urhoollisuus+mitalin+mitä+maa+päällään+kantaa.+
Ne+jotka+arvostelevat+sitä+jos+käyttää+lääkettä+mutta+eivät+sairasta+tätä+tautia+vain+pahentavat+niiden+oloa+joilla+tämä+sairaus+on.
Kukaan+tervejärkinen+ei+varmasti+huvin+vuoksi+käyttäisi+lääkettä,+mutta+kun+muutakaan+ei+ole.
Olen+varmasti+yrittänyt+kaikkia+mahdollisia+vaihtoehtoja+urheilusta+terveelliseen+ruokavalioon+mutta+tämä+sairaus+ei+Ikävä+kyllä+koskaan+parane+tai+poistu+elämästä.
Kun+tässä+sairaidessa+tulee+masennuskausi+niin+se+on+tavallisen+ihmisen+masennus+kertaa+10+000.
Olen+miettinyt+miten+tätä+voisi+kuvailla,+kun+ahdistus+ja+masennus+tulee+ja+ei+ole+mitään+järkevää+syytä+on+kuin+olisi+veden+alla+ja+loppuu+happi.+Terveet+pääsevät+pinnalle+vetämään+happea+mutta+itse+jää+epätoivoisena+pinnan+alle+katsomaan+niiden+jalkapohjia+jotka+nousevat+pintaan.
Pyydän+välittämään+SUURET+kiitokset+puolisoille+ja+lapsille+jotka+ovat+valineet+pysymään+uskollisina+ja+elämään+tätä+sairautta+sairastavan+ihmisen+rinnalla.
25.01.2020 12:47
1 / 1