Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Cali1100
profiilit
Cali1100
Cali1100
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaduttaa+oma+käytökseni..miksi+ihmeessä+luin+insinööriksi?+Olisi+pitänyt+jatkaa+muusikkona,+muuttaa+Marbellaan,+eli+tehdä+Sofia+Belorfit+ja+metsästää+rikkaita+vanhempia+rouvia.+Nythän+Sofialla+on+ns.+win-win+tilanne.+Toinen+miljonääri+linnassa,+ja+toinen+odottaa+kotona.
Paljonko+lyödään+vetoa,+niin+Sofia+selviää+sakoilla+ja+jatkaa+tissiensä+esittelyä++7päivää+lehden+sivuilla?
Seppo+O.+Saarela
11.06.2020 11:40
Mulla+tekstinä+Cali,+mutta+en+koskaan+kirjoita+nimimerkillä,+kuten+pelkurit+näillä+sivuilla.+Eli+Seppo+O.+Saarela+Lauttasaari.+Satun+tuntemaan+kaukoidästä+muutamia+ihmisiä,+ja+he+myöntävät,+että+kaikki+ovat+paniikissa,+MUTTA+vaaraa+on+liioiteltu.+Sikainfluenssat,+apinatartunnat+ym..myönnän+että+tuhansittain+ihmisiä+on+kuollut+ja+asia+on+oikeasti+vakava,+mutta+että+yli+puolet+maailman+väestöstä+sairastuisi,+taj+jopa+kuolisi..on+hieman+yliammuttua.+Se+täytyy+kyllä+myöntää,+että+bakteereilla+ja+viruksilla+on+älyä.+Kun+löydetään+virusrokote,+niin+jollakin+keinolla+virus+oppii+vastustamaan+ko.++rokotetta.+Eli+itse+vanhana+tietokoneinsinöörinä..AINA+löytyy+sinua+fiksumpi+kaveri,+joka+läpäisee+palomuurit.+Jatkuvaa+taistelua..mutta+pelätään+pahinta+ja+toivotaan+parasta.+Sepi
11.02.2020 18:31
Olen+1000+kertaa+kirjoittanut+samasta+asiasta,+mutta+kun+lähdet+arvostelemaan,+niin+sinua+pidetään+rasistina.+Miksi?+Eikö+epäkohtia+saa+arvostella?+Kirjoitin+jo+aiemmin+asumisestani+ulkomailla.+En+kehuen,+vaan+kertoen+faktat..mutta+jos+täällä+sanoo+yhdenkin+vastakkaisen+sanan+somaliluusereista,+niin+poliisiauto+odottaa+ovella.+Hauska+juttu+muuten..olen+eläköitynyt+puhelininsinööri,+joten+ala+kiinnostaa+vieläkin.+Valehtelematta..en+ole+nähnyt+Stadissa+KOSKAAN+somalinaista+ilman+puhelinta.+En+koskaan.+Seppo+O.+Saarela
10.02.2020 17:19
1 / 1