Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KIKKARA54
profiilit
KIKKARA54
KIKKARA54
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
TekstiilipistooleiIta+saa+kaikista+halvimmalla+Kiinasta,++Wishiltä+nimikkeellä+TAG+GUN,+sillä+tulee+monta+myyjää+heti+esille.
+Ne+maksavat+3-10e/kpl+++pm,+kauppaan+kuuluu+5+neulaa+ja+1000+nailonklipsua.
Itse+ostan+aina+pari+laitetta+kerralla,+kerralla+sillä+ne+tuppaavat+aina+joskus+rikkoontua.+Itse+ostan+noita+3e+ja+Wishhin+sinisellä+väkäsellä+vahvistamia,+ovat+ihan+ok.
Ystävälläni+oli+Suomesta+ostettu,+joka+hajosi+kuukauden+päästä,+se+siis+siitä+laadusta+ja+hinnasta!
Tällä+nimellä+Wishiltä+löysin+ne+taas;Price+Label+Tagging+Clothes+Garment+Sock+Custom+Tag+Gun+Machine+1000+Barbs+5+Needles
Merkkinä+on+QIDA,+for+tagging+and+labelling,+SF-5S+TAGGING+GUN+tai+etsiin+vaan+nimellä+TAG+GUN+hakukenttään+ylös.+Monta+myyjää+löytyy,+ja+parissa+vkossa+tulee+postiin.
------------------------------------------------------------------------------------------
Suomessa+tekstiilipyssyn+saa+halvimmalla,(kun+googletin+kaikki+kaupat+nimellä+ohutneulapyssy+tekstiileille+)+9,30€,+ja+korkein+hinta+samalle+kapistukselle++oli+jopa+35€.+
Hintakate+siis+kohdallaan.+Itse+en+maksa+siitä+niin+paljon+koskaan,älkää+tekään,+se+on+kuitenkin+yksinkertainen+laite,+ja+voi+hajota,+sittenkös+harmittaa!!!!+
Kiinasta+saa+ihan+toimivan+pelin,+itse+käytin+jopa+samaa+5+vuotta.
10.02.2020 18:16
1 / 1