Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hkijanka
profiilit
hkijanka
hkijanka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+en+voi+suositella+Lunawoodin+lämpökäsiteltyä+terassilautaa+mihinkään,+jossa+se+joutuu+suoraan+auringon+tai+sateen+armoille.++
Itse+uskoin+mainoslauseeseen+"Lämpökäsittely+parantaa+puun+lahon-+ja+säänkestävyyttä"+ja+menin+lankaan+ostaessani+vajaa+4000+m+tuota+lautaa,+joka+asennettiin+saareen+konsolilaiturille+sekä+saunan+ja+päärakennuksen+terasseille.+Asennuksessa+käytettiin+ammattilaisia,+Lunawoodin+omia+kiinnikeitä+sekä+50+cm:n+ruodeväliä.+Terassilaudat+putsattiin+ja+käsiteltiin+Tikkurilan+terassi+öljyllä+ohjeistuksien+mukaisesti+vuosittain.+
7+vuoden+jälkeen+alkoivat+ongelmat.+Ensin+hapertuivat+laiturin+länsipäädyn+laudat.+Lähempi+tarkastelu+osoitti,+että+ne+olivat+täysin+lahonneet.+Laudat+olivat+kuivia+kuin+paperi+ja+murenivat+käsiin+niitä+koskettaessa.+Perheessämme+kävi+myös+haaveri,+kun+laiturin+kansi+paikoittain+murtui+alta,+kun+olimme+menossa+uimaan.+Suuremmilta+henkilövahingoilta+kuitenkin+vältyttiin,+mutta+läheltä+piti+tilanteita+oli+useita.++Laudat+yksinkertaisesti+murtuivat+ihmisten+alta+ja+jalat+menivät+läpi.+Tämän+jälkeen+huolestuimme+myös+saunarakennuksen+ja+talon+isoista+terasseista.+Lähempi+tarkastelu+osoitti,+että+kaikille+alapinnoille+oli+muodostunut+valkoista+rihmaa.+Olin+yhteydessä+Lunawoodin,+jonka+tuotevastaava,+joka+oli+sitä+mieltä,+että+kaikki+johtuu+asennusvirheestä.+Lunawoodiin+ollaan+oltu+useaan+vuoden+ajan+monta+kertaa+yhteydessä.+Tähän+päivään+mennessä+he+eivät+ole+pystyneet+kertomaan+missä+on+vika+tai+kommentoimaan+mitään+tuotevastuusta.+Lunawoodille+on+lähetetty+palaset+tuhoutuneista+laudoista,+ja+he+ovat+itse+todenneet+kyseiset+ongelmat.+Heitä+on+myös+pyydetty+tulemaan+katsomaan+paikanpäälle+jo+kaksi+vuotta+-+eivät+ole+tulleet.
Oma+mielipiteeni+on,+että+en+enää+ikinä+osta+kyseisen+valmistajan+tuotteita.+Kohteissa,+joihin+näitä+lautoja+on+käytetty,+olisi+tavallinen+käsittelemätön+puulautakin+kestänyt+paremmin.++Lasku+oli+aikanaan+suuri+ja+nyt+se+on+jo+moninkertainen,+kun+kaikki+pinnat+ja+juoksut+puretaan+ja+uusitaan.+Puhumattakaan+kuljetuksista+saareen.
Jos+haluaa+käyttää+runsaasti+rahaa+ja+paljon+vaivaa+niin+voin+suositella+kyseisen+yrityksen+tuotteita+-+mutta+muutoin+tavallinen+painekyllästetty+hakkaa+mennen+tullen+alhaisemmalla+hinnalla+ja+todella+pitkällä+kestävyydellä.
28.03.2020 21:56
1 / 1