Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Hei+kaikki+katapulttien+ystävät!+Löysin+tämän+keskustelupalstan+vasta+hiljattain,+mikä+on+sinänsä+harmi,+sillä+täällä+on+selvästi+monia+katapulttien+ystäviä!+Olen+itsekin+melkoinen+nikkari!+Ajattelinkin+siis+tulla+jakamaan+omaa+katapulttitietouttani+ja+tarinoita+elämäni+varrelta.+Tuossa+viime+kesänä+16.8.+Saimaan+rannan+mökilläni,+jonka+omistamme+yhteisesti+veljeni+Jounin+kanssa,+rakensin+vaatimattoman+16+metrisen+yksilön.+Kyllä+oli+norpat+ihmeissään,+kun+päätin+jysäyttää+aivan+JÄÄTÄVÄN+lohkareen+kusipää+Miikkulaisen+mökin+katosta+sisään+:-D!+Tulinkin+nyt+tänne+tietävien+ihmisten+joukkoon+kysymään+seuraavaan+projektiini+vinkkiä;+Mikähän+materiaali+kimpoaisi+materiaalista+kuin+materiaalista+parhaiten?+Olen+nimittäin+keitellyt+teollisuuskattilassa+halkaisijaltaan+4.8m+kumiseospalloa,+jonka+ajattelin+lingota+hieman+isommalla+katapultilla+(jota+säilytän+mummuvainaaa+Matleenan+tontilla)+umpimähkään.+Haluaisin+kuitenkin,+että+tämä+pallo+pomppisi+mahdollisimman+pitkälle,+vaikkapa+naapuripitäjän+puolelle,+sen+sijaan,+että+se+vain+pasahtaisi+maahan.+Pelkään,+että+kumipalloni+massa+on+liian+suuri,+eikä+täten+pomppaa+:-(.+Olen+itse+hiukan+tumpelo+näiden+tietokoneiden+kanssa,+joten+rakas+vaimoni+Henna+seurailee+tätä+foorumia+odotellen+teidän+vastauksianne+pulmaani.+-Sydämellisin+terveisin,+katapulttien+suurkuluttaja,+A.+Keronen