Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Käkkis
profiilit
Käkkis
Käkkis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+venäjä+haluaa+hyökätä+natomaita+kohtaan,niin+ensinmäisenä+se+raivaa+suomen+tieltä,siinä+ei+mene+kuin+kaks+tuntia,kukaan+ei+kerkee+reakoida+mitään.Nato+vie+suomalaisten+viimeiset+rahat.
04.07.2022 19:18
Joo+justiisa,nyt+ne+rahat+laitetaan+ilmaston+muutos+torjuntaan,eikö+ne+pitäs+laittaa+koronan+hoitoon+ja+elvytykseen+koronasta?Ne+vihreät++ne+vihreät.
15.02.2021 21:49
Ei+ollu+mitään+järkevää+selitystä+miksei+maksanu,suhtautuminen++kyseiseen+työhön+muuttunut,(osuuskunta).idioottia+koko+sakki.
02.01.2021 00:45
Olen+ollu+ulosotossa+viimesyksystä,velkaa+vaikka+muille+jakaa,kaikki+ytk+kassan+syytä+2019+vuodelta,ei+mitään+mahkuja+selvitä+veloista,onko+kukaan+huomannu+että+ulosotto+mies+minun+tapauksessa+nainen+käy+tiliäkin+ronkkimassa?ei+voi+sinne+säästää+etes+arkkurahoja+kun+ne+viedään.veronpalautekset+vietiin+kaikki,10s+jäi+pitäskö+ne+tilittää?töiden+takia+tartten+suojalaseja+kaks+teho,jäi+hankkimatta,ei+mahdollisuuksia+lähtee+rakennuksille+töihin.olen+lomauttuna+ollu+marraskuusta+lähtien,sossu+luukulta+sitten.
01.01.2021 11:06
Olin+ytk+kassassa+2005+vuodesta+lähtien,tuli+riitaa+eivät+maksanu+2019+vuonna+senttiäkään+korvauksia,2009+vuonna+viellä+maksoivat,2020+erottivat+minut+koko+kassasta,maksoivat,Huom!maksoivat+minulle+kaikki+maksetut+jäsen+maksut+takaisin!!Hieno+kassa.Pysykää+erossa.Pitäkää+puolenne.
01.01.2021 10:41
Kokemusta+ytk.sta.+Olin+viime+vuona+6kuukautta+työttömänä.Te+keskus+hyväksy+minut+korvauksen+saajaks,mutta+ytk+ei,tästä+alko+aika+taistelu+ytk.n+kanssa.2009-2010sain+korvaukset+ilman+mitään+ongelmia+ja+pidin+ytk.ta+hyvänä+vaihtoehtona.Asia+eteni+pitkien+paperisotien+jälkeen+muutoksenhakulautakuntaan+Helsinkiin.No+siellä+se+kesti+taas+puolivuotta+ja+vastaus+odotettu,ei+ole+oikeutettu+työttömyysturvaan.Puolivuotta+olin+siinä+ilman+mitään+korvauksia,lainat+meni+perintään,nyt+ulosotossa,ikää+jo+60,töitä+olis+niin+paljon+ku+jaksaa+tehdä,mutta+ei+oikein+enää+kiinnosta,terveys+todennäkösesti+menee.Olin+siis+Osuuskunnan+töissä+sama+työnantaja+2005+lähtien.Ytk+on+työnantajien+perustama+kassa,vaikka+leikkiivät,+liittoo+ja+hyvät+maksetut+lakinaiset,samaten+muutoslakilautakunnassa+häärää+samat+henkilöt.Pysykää+siis+Erossa+koko+kassasta+liittykää+oikeisiin+liittoihin.Näin+meitä+Suomalaisia++kohdellaan,kyllä+innostaa+veroja+täällä+maksaa.
11.07.2020 11:15
1 / 1