Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Pakko+kysyä+täällä+jos+joku+osaisi+vastata.mulla+on+pään+sisällä+hahmoja/piruja+jotka+välillä+puhuvat+minulle,kuulen+ne+3eritavalla.+pään+sisältä,takaata+tai+läheltä+tai+korvanjuuresta.ne+voivat+myös+lähettää+viestejä/dataa+(esim.äitisi+on+kuollut,sinä+kuolet,kaverisi+eivät+ole+kavereitasi,sinua+vastaan+juonitaan+jotain.)+Sit+on+epäluuloisia/paranoidisia+ajatuksia+(esim.vessassa+kameroita,asunnossa+mikkejä,juotaviin+ja+pesuaineisiin+pistetty+jotain,huonetta+tutkitaan)toi+viimeinen+noista+johtanut+siihen+että+tutkin+oveani,miten+auki+se+on+ja+laittelin+tulitikkuja+ympäri+huonetta.myös+kuolleita+on+tullut+huoneeseeni+samalla+kuin+korvanjuuressa+ne+ovat+kuiskineet.olen+nähnyt+verisiä+piirroksia+tanssimassa+ikkunoissa,varjot+ovat+liikkuneet+huoneessa.välillä+ahdistaa+hirveästi,oireita/harhoja+ollut+niin+paljon+etten+muista+edes+kaikkia.mutta+haluaisin+tietää+mikä+minulla+voi+olla,joo+tiedän+täältä+ei+diagnoosia+saa+mutta+jos+jollain+on+ollu+samallaista+osaisi+vastata.oon+nyt+ilman+neuroleptejä,kokeiltu+on+kyllä,abilify,ziprasidon,ketipinor,olantsapiini,risperdal.mutta+pääpointti+tässä+ois+tietää+et+vaikuttaako+vakavalta,+et+on+isomahdollisuus+et+ne+alkaa+taas+tekee+kepposiaan?viimeksi+meni+2kk+ilman+lääkityksiä+et+alko+oireita+tulla+tai+olihan+mulla+200mg+ketipinor,mut+se+ei+nyt+mitään+tee+niin+kiinnostaa+alkaakohan+ne+keksii+uusia+temppuja+vai+onko+vaan+jotain+pientä+ongelmaa+et+ei+välttis+tuu+enää+mitään.