- Moi! Tää on niin yleinen tilanne.. Melkein meille kaikille.. Pitkä "hallituskausi" rasittaa ja ei vaan kiinnosta kumppania....Eikä kumpikaan halunnut, että tässä näin kävisi..
Tiedän, niin tuon tunteen ja ajatuksen toiveesta, että, jos vaikka kerran viikossa...., mutta sekin tuntuu olla liikaa..??
Silloin miettii, että mikä mussa on vikana ja miksi hän ei halua? Torjutuksi tuleminen kerta toisensa jälkeen satuttaa ja laittaa miettimään, että tähänkö mun pitää tyytyä..
Omalla kohdallani olen päätynyt siihen, että etsin luotettavaa salarakasta helpottamaan omaa oloani.. Ei se ole mitenkään halutuin ratkaisu, mutta jotenkin tuntuu, että ei kaikkeen tarvitse alistua ja luopua omista tarpeistaan..
Jos haluat, niin voitais jutella lisää.?
Yksityis osoitteiden vaihto olisi mulle ok.. - Moikka! Sama tilanne, mutta toisinpäin.. Olen siis mies. Ja vaimon vaihdevuodet on vieneet halut häneltä. Saa vongata ja tanssia tunnin tangoa, että jotain kivaa heruu.?
Ennen pantiin aina, kun sopiva rako muista hommista löytyi...
Itse olisin vieläkin halukas, vaikka aamuin illoin...
Harmittaa... Ollaan muuten hyvä pari ja viihdymme yhdessä. Mutta on tää seksi vaan niin iso juttu suhteessa, että sitä miettii vaikka mitä....
toisaalta pettää ei haluais, mutta taas, kun halut vie, niin kaikkea pohtii, että tarviiko tähän sopeutua ja muuttuuko tää koskaan?
En tiedä mistäpäin oot, mutta haluaisitko vaihtaa tästä lisää ajatuksia...?
Voitais vaikka mennä hieman yksityisemmälle linjalle jutteleen..