Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Peltte
profiilit
Peltte
Peltte
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi!+Tää+on+niin+yleinen+tilanne..+Melkein+meille+kaikille..+Pitkä+"hallituskausi"+rasittaa+ja+ei+vaan+kiinnosta+kumppania....Eikä+kumpikaan+halunnut,+että+tässä+näin+kävisi..
Tiedän,+niin+tuon+tunteen+ja+ajatuksen+toiveesta,+että,+jos+vaikka+kerran+viikossa....,+mutta+sekin+tuntuu+olla+liikaa..??+
Silloin+miettii,+että+mikä+mussa+on+vikana+ja+miksi+hän+ei+halua?+Torjutuksi+tuleminen+kerta+toisensa+jälkeen+satuttaa+ja+laittaa+miettimään,+että+tähänkö+mun+pitää+tyytyä..+
Omalla+kohdallani+olen+päätynyt+siihen,+että+etsin+luotettavaa+salarakasta+helpottamaan+omaa+oloani..+Ei+se+ole+mitenkään+halutuin+ratkaisu,+mutta+jotenkin+tuntuu,+että+ei+kaikkeen+tarvitse+alistua+ja+luopua+omista+tarpeistaan..+
Jos+haluat,+niin+voitais+jutella+lisää.?+
Yksityis+osoitteiden+vaihto+olisi+mulle+ok..
27.07.2020 11:02
Moikka!+Sama+tilanne,+mutta+toisinpäin..+Olen+siis+mies.+Ja+vaimon+vaihdevuodet+on+vieneet+halut+häneltä.+Saa+vongata+ja+tanssia+tunnin+tangoa,+että+jotain+kivaa+heruu.?
Ennen+pantiin+aina,+kun+sopiva+rako+muista+hommista+löytyi...+
Itse+olisin+vieläkin+halukas,+vaikka+aamuin+illoin...+
Harmittaa...+Ollaan+muuten+hyvä+pari+ja+viihdymme+yhdessä.+Mutta+on+tää+seksi+vaan+niin+iso+juttu+suhteessa,+että+sitä+miettii+vaikka+mitä....+
toisaalta+pettää+ei+haluais,+mutta+taas,+kun+halut+vie,+niin+kaikkea+pohtii,+että+tarviiko+tähän+sopeutua+ja+muuttuuko+tää+koskaan?+
En+tiedä+mistäpäin+oot,+mutta+haluaisitko+vaihtaa+tästä+lisää+ajatuksia...?+
Voitais+vaikka+mennä+hieman+yksityisemmälle+linjalle+jutteleen..
27.07.2020 10:45
1 / 1