Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

  1. Koirat+haukku,+mutta+karavaani+kulkee!Itse+laitatin+Heikki+Pilvisellä+kaksi+implanttia+ja+olen+enemmän+kuin+tyytyväinen+prosessiin,+kuin+myös+Tri+Heikki+Pilviseen.Se,+että+näitä+itkijöitä+ja+valittajia+riittää+joka+asiassa+ja+jokaista+henkilöä+kohtaa+kertoo+itkijöistä+itsestään.+Yleensä+he+kuuluvat+siihen+kuuluisaan+alempaan+sosiaaliluokkaan,+eli+"kerrostalokyttääjien"-kerhoon+ja+luulevat+olevan+joka+alan+ammattilaisia+ja+tietätävänsä+kaikesta+kaiken.Vittuako+mennä+Medidenttiin+hoidattaa,+jos+odotusarvo+on,+että+Pilvinen+aloittaa+hammashoidon+lirkuttelulla+juoruja,+sekä+jalkojen+hieronnalla?+Menkööt+kyseiset+henkilöt+sosiaalihuollon+puolelle+hoidattaa+hampaansa.+Siellä+ei+pidetä+turhaa+kiirettä+pidetä,+kun+yhteyskunta+maksaa+suurelta+osin+viulut.+Yksityinen+puoli+on+bisnestä+ja+hammashoidon+työssä+on+tarkoitus+saada+myös+elanto/tulosta.+Yrittäjänä+olen+tottunut+näihin+valittajiin+ja+suurin+syy+valittamiseen+on+hinta!+Kuvitellaan,+että+sosiaalihuollon+hintoja+reilusti+kalliimmilla+yksityisen+sektorin+hinnoilla+pitäisi+saada+hoitojen+lisäksi+myös+kuu+taivaalta+ja+ilmainen+platinium+taskuun!Suosittelen+Heikki+Pilvistä,+jos+on+tarvetta+implatteihin.+Ei+jaarittele+turhaa+skeidaa,+mutta+hoitaa+homman+asiallaisesti+ja+ammattitaidolla.Olen+erittäin+tyytyväinen+toimenpiteeseen+Medidentissä+ja+on+ainoastaan+positiivista+sanottavaa+toimijasta.+Suosittelen!Rahalla+saa+ja+hevosella+pääsee!Petri+SalomaaTAMPERE