Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1549
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä valehtele.
28.03.2024 21:12
Pelastuiko minun enoni sen tähden, etttä hänet oli kastettu vauvana ? Hän luki mustaa raamattua, palvoi paholaista, kirosi ihmisiä joi viinaa ja viimein joi viinaa ja otti lääkeitä, että kuoli. Pelastuiko hän sen tähden, että oli kastettu vauvana ? Enoni palveli mieluummin paholaista kuin Jeesusta, vaikka oli lapsena kastettu.
Minun esi- isäni ja -äitini tappoivat miehen 1800 - luvun alussa. Heidät mestattiin. Pelastuivatko he sen tähden, että heidät oli kastettu vauvana. Ei, vielä kerran sanon sen, että he eivät pelastuneet sen tähden, että heidät oli kastettu vauvana. Mutta jos he vankilassa ollessaan ottivat Jeesuksen vastaan elämäänsä, he pelastuivat.
Kaste ei pelasta ketään, Jeesus pelastaa ainoastaan.
28.03.2024 21:11
Miksi noin huudat ja suollat kauheuksia ? Mikä onkaan sydämesi tila ? Eikö Jeesus sanonut, että sydämestä lähtevät pahat ajatukset ja tuntuu, että sinun sydämesi on täynnä myrkkyä.
Mitkä olivat Jeesuksen sanat opetuslapsille, kun he viettivät pääsiäisjuhlaa. Jeesus sanoi heille: "Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niin kuin minäkin olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne ."
Kysyn sinulta, missä on sinun rakkautesi muita kristittyjä kohtaan ? Me voimme ajatella asioista eri tavalla, mutta, kun Jeesus on meidän Herramme, meillä pitäisi olla keskinäinen rakkaus toisiamme kohtaan.
Uskonnollinen ihminen on olevinaan oikeassa kaikista asioista ja hän ei siedä muita ajatuksia kuin omansa. Niinhän fariseuksetkaan eivät hyväksyneet Jeesusta ja tuomitsivat hänet kuolemaan.
Emmehän me tahdo olla riidan kylväjiä, emmehän me tahdo olla toistemme vihaajia. Meidän pitäisi olla se viides evankeliumi, joka viestittää Jumalan rakkautta ihmisille.
Jeesus rakasti meitä ihmisiä niin paljon, että antoi henkensä meidän tähtemme. Miksi meidän on niin vaikea rakastaa toisiamme ja hyväksyä toisemme vajavaisina ihmisinä. Me olemme vajavaisia, meidän tietomme on vajavaista, me emme ole kukaan toistemme yläpuolella, emmekä saa polkea ketään maan rakoon.
28.03.2024 20:57
Oetko sinä henkisesti terve, se ajatus minulle tulee mieleen, kun luen kirjoituksiasi. Onko sinulla mielenterveys ongelmia, kun syydät vihaasi kaikkialle. Oletko katkeruuden täyttämä ihminen, joka kylvät katkeruuttasi ympärillesi ?
Katkeruus on kuin syöpä, se nakertaa sinua sisältäpäin, katkera ihminen on erittäin luotaantyöntävä ihmisten keskellä. Kuka haluaa olla katkeran ihmisen ystävä ja kuunnella hänen haukkumistaan ja panetteluaan ? Katkeran ihmisen kanssa on ihmisen ei ole hyvä olla.. Miksi olet täynnä katkeruuden sappea ?
28.03.2024 19:37
En ole koskaan lukenut mormonien kirjaa. Äidilläni oli se, koska yksi nainen hänelle sen antoi. Äitini kuoleman jälkeen se tuli minulle ja minä poltin sen. Ei tullut mieleenkään lukea sitä kirjaa.
Kerran, kujn mieheni oli sairaalassa, siellä oli mormonien lehti, luin sitä ja ainakin se kohta, minkä luin, oli sellaista soopaa, ettei kukaan järkevä ihminen siihen usko.
Minä luen vuoden 1933/1938 raamattua ja myös raamattua kansalle painosta. Vertailen niitä toisiinsa. Luen myös saksalaista ja englantilaista raamattua ja vertailen niitäkin. Nyt luen heprean kielistä raamattua päivittäin ja jotkut kohdat selventävät suomalaista raamattua.
Sinä valehtelet, kun sanot, että Raamattu kansalle on sovitettu parhamin oppeihin. Se on suuri valhe. Sinun pitäisi pestä suusi saippualla, kun moisia valheita levittelet. Kerro, mikä kohta siellä on sovitettu parhamin oppeihin.
22.03.2024 17:54
Tunnen ihmisiä, jotka sanovat uskovansa Jumalaan ja se on sillä selvä. Taivaspaikka odottaa, kun vain uskoo, että Jumala on olemassa. Mutta eihän se niin on.
15.03.2024 17:42
Pirukin uskoo Jumalaan, mutta ei siitä uskovaista tee.
15.03.2024 14:43
Minulla on muutama tuttu Israelissa ja heiltä saan tietoa tilanteesta, mikä siellä nyt on. Kyllä hamasin miehet valehtelevat, eivät he totuudessa pysy ja nauravat partaansa, kun länsimaalaiset ihmiset uskovat heidän valheensa.
Sotatilanne on aina paha. Siinä syntyy uhreja molemmilla puolin. Ihmettelen muslimien "rakkautta" omiinsa siinä, miksi he eivät vie palestiinalaisia turvaan onkaloihinsa, vaan jättävät heidät ulkosalle ja välillä menevät naisten hameitten alle suojaan. Aika raukkamaisia miehiä ovat, ei heitä voi suin surminkaan kunnioittaa. Halpamaisia omiaankin kohtaan.
Kun ajattelee, mitä kaikkia raakuuksia he tekivät lokakuussa viime vuonna, miksi heitä voisi kutsua. Eläinkään ei pysty sellaisiin raakuuksiin, mitä he tekivät Israelissa. Ei siinä loistanut järki vaan järjettömyys ja raakuuden ihannointi. Mitä kauheampia raakuuksia he keksivät, sitä nautinnollisemmaksi he varmaankin tunsivat itsensä. Eivät he olleet ihmisiä, vaan demonien täyttämiä petoja.
Nyt vain näytetään, mitä Israelin sotaväki tekee, mutta ei koskaan näytetä, mitä muslimit tekevät. He räjäyttelevät niin pohjoisessa kuin etelässäkin pommeja, mutta niistä ei kerrota mitään uutisissa. Vain Israelin tekemiset näytetään.
Kysyn vain, miten Israel voisi tehdä rauhan muslimien kanssa, koska muslimit haluavat tappaa juutalaiset. Kuinka rauha onnistuisi sellaisen kanssa, joka haluaa vain tappaa ?
15.03.2024 14:12
Nyt puhut palturia, oletko kuunnelut vääriä tietoja.
Kyllä usko on Jumalan armoa, Jumala antoi meille Jeesuksen, jonka kautta me voimme pelastua. Mutta mielestäni Jumala ei aivopese meitä uskomaan Jeesukseen, vaan Hän kutsuu meitä Jeesuksen luo, Sitten tulee ihmisen vuoro päättää, haluaako hän ottaa Jeesuksen vastaan elämäänsä vai ei.
Kun Jumala kutsui minua Jeesuksen luo, siinä meni joitain kuukausia, ennen kuin otin Jeesuksen vastaan elämääni. Se oli armoa, että minäkin sain löytää Jumalan armon Jeesuksessa Kristuksessa. Minä, joka olin täynnä vihaa, sain kokea Jumalan rakkauden, se oli valtavaa.
10.03.2024 12:17
Kuka on viaton ? Ovatko palestiinalaiset, jotka hyväksyvät hamasin veriteot, syyttömiä siihen verilöylyyn ?
Miksi hamasin miehet eivät vie turvaan naisia ja lapsia niihin tunneleihin, jos he haluavat turvata heitä. Mutta ei, he itse siellä lymyilevät ja nauravat partaansa, kun palestiinalaisia kuolee. Nämä hamasin miehet eivät välitä mistään muusta kuin siitä, että he haluavat tappaa juutalaisia.
Miksi ihmiset eivät sure ukrainalaisia, jotka kuolevat pommituksissa ? Eivät ihmiset siitä nosta porua, mutta, kun on kyse Israelista, silloin nousee poru. Israel ei saisi puolustaa omia kansalaisiaan. Israelin pitäisi ihmisten mielestä ottaa tyynesti kaikki iskut vastaan. He eivät saisi missään mielessä puolustautua. Näin jotkut länsimaalaiset ihmiset ajattelevat.
Ihmiset menevät mieluummin muslimien puolelle kuin juutalaisten. Vaikka ihmiset tietävät, millaista islam usko on, he valitsevat muslimit.
10.03.2024 11:45
Mistä sinä olet nuo tiedot saanut ? Kyllä minä en pelastu omien tekojen kautta vaan yksin armosta. Ei minulla ole mitään sellaisia tekoja, jotka voisivat pelastaa minut, kyllä pelastuminen riippuu kokonaan siihen, mitä Jeesus teki ristillä.
Mitä ratkaisuja minulla on ? Se päätös minulla on, että haluan seurata Jeesusta niin kauan kuin elän. Hän on Herrani ja Vapahtajani. Hän on kaikki, minkä takia tahdon elää.
10.03.2024 11:31
En usko, että kukaan Suomessa haluaisi hamasin miekkosia tänne, vaikka monet suomalaiset heitä niin rakastavatkin.
Kyse on siitä, että muslimit haluavat tappaa juutalaiset. Se on saatanan laittama ajatus heidän sairaaseen pääkalloonsa. Islamin uskonto, joka on pahin uskonto täällä maan päällä, haluaa poistaa kaikki muuta uskonnot täältä. Viha juutalaisia kohtaa muslimien kohdalla on sanoinkuvaamaton. He eivät ole onnellisia, ennen kuin juutalaiset ovat hävitetty kokonaan. Se on saatanan vihaa Jumalan omaisuuskansaa kohtaan.
Hamasin miekkoset eivät välitä ollenkaan palestiinalaisista naisista ja lapsista. Jos he heistä välittäisivät, he veisivät heidän turvaan onkaloihinsa. Mutta ei, he mielellään lymyilevät naisten hameiden alla ja sieltä ampuvat rakettejaan. Tietysti naisten hameiden alla on mukava lymyillä, oma henki säästyy, jos nainen kuolee. Sen jälkeen vain etsimään toinen nainen, jonka hameen kätköihin voi piiloutua.
10.03.2024 11:03
Mistä tämä kaikki alkoi ? Siitä, että hamasin äijät hyökkäsivät tappamaan juutalaisia. He raiskasivat naisia, tappoivat miehiä, naisia ja lapsia. He tekivät sellaisia raakuuksia, ettei sitä meinannut uskoa, että joku ihminen voi sellaista tehdä. Mutta saatanan omat voivat tehdä. Muslimit ovat saatanan omia ja he tekevät niin, kuin heidän palvontansa kohde käskee.
Miksi Israel ei saa puolustaa omia kansalaisiaan tuoolaisilta veriteoilta ? Miksi, minä vaan kysyn. Onko Israel ainoa maa, joka ei saa puolustaa omia kansalaisiaan terroriteoilta ?
Jos Suomeenkin kohdistuu terroriteko, Suomella on oikeus puolustautua, vai seisommeko vain tumput suorina ja odotamme seuraavaa terrori-iskua.
10.03.2024 10:50
Muslimeja ei kannata uskoa, ne valehtelee niin, että korvat heiluvat vinhasti.
Jos siellä on kuollut niinkin paljon ihmisiä, miksei koskaan ole näytetty hautajaisia ja missä ne sadat uhannet haudat sijaitsee, kun niitä ei ole näytetty. Valittavat nälkäänsä, mutta eivät näytä nälkiintyneiltä, mieluummin näyttävät ylensyöneiltä.
Välillä näkee filmin, missä kannetaan ruumista ja ihmiset nyyhkäilevät siinä vieressä. Sitten sattuu jotain ja ihme tapahtuu ruumis herää henkiin.
Hamas elää valheesta, totuuden tietä se ei tunne. Ja se on vetänyt mukaansa ihmiset, jotka eivät kyseenalaista sen valheita. Valhe on valhe, vaikka sen voissa paistaisi.
He ovat samanlaisia, kuin se suomalainen muslimi, joka hyökkäsi ihan vieraan vanhan miehen kimppuun ja hakkasi sitä. Tänä aamuna luin lehdestä. Vanha mies kuoli ja muhamettilainen sai rangaistuksen. Mikä aiheutti, että joku muhamedin palvoja saa tappaa suomalaisia ihmisiä. Menkööt tappamaan omia kansalaisiaan omaan maahansa.
10.03.2024 10:39
Kuinkahan paljon on syydetty rahaa palestiinalaisille ? Eivät he pärjää ilman muun maailman tukea. Jos he saisivat oman maan, he eivät tulisi toimeen ilman muun maailman rahoja. Muissa muslimaissa olisi kyllä heille tilaa, menisivät sinne, siellä asuu ystäviä ainakin uskonnon suhteen.
En ymmärrä, miksi palestiinalaiset eivät aja hamasin väkeä pois. Miksi he sietävät niitä äijiä, voisivat nujertaa heidät.
Minä en anna senttiäkään palestiinalaisille, mieluummin annan rahani nälkää näkeville koirille ja kissoille.
Jos täällä Suomessa tapaisin nälkäisen palestiinalaisen, veisin hänet syömään, mutta rahaa en hänelle antaisi.
03.03.2024 18:02
Minä kävin rippikoulun, ei siellä opetettu mitään muuta kuin Katekismusta. Ei siitä hullua hurskaammaksi tullut. Ei tullut uskoa sydämeen.
Nuorena koin hengellisen herätyksen ja menin kirkon nuorten iltoihin. Kävin siellä joitain kertoja, mutta en sielläkään saanut mitään opetusta siitä, miten tulla uskoon. Pelastuksen sanoman pitäisi olla kaikkein tärkein sanoma, miksi siitä ei puhuta ihmisille.
Kun äitini kuoli, pappi kysyi minulta, olenko uskossa. Sanoin hänelle, että valitettavasti en ole. Se hetki jäi mieleeni.
Olen käynyt kirkossa, mutta harvoin olen kuullut sanomaa pelastuksesta. Sanoinkin niitä aina kirkkokomennoiksi. Yhtä tyhjänä sieltä lähti, kuin oli mennytkin.
03.03.2024 17:37
En osaa kertoa, milloin kirkon taholta minua olisi opetettu tuntemaan Jeesus. Ei koskaan kukaan pappi kertonut minulle, että minun pitää ottaa Jeesus vastaan elämääni, niin pelastun. Minkähän takia niin ei tapahtunut koskaan. Missä oli se opetus ?
03.03.2024 16:58
Miksi Syyria vainoaa kurdeja ? Miksi Turkki vainoaa kurdeja ? Miksi siiat ja sunnit vihaavat toisiaan ? Onko Iranissa mukava asua, täytyykö siellä laulaa niiden lauluja, jotka ovat vallassa. Miksi Pakistanissa muslimit vainoavat kristittyjä ? Miksi Afrikassa muslimit tappavat kristittyjä ? Miksi he eivät hyväksy muita uskontoja kuin omansa ? Eikö uskonnonvapaus toimi Pakestinassa tai Afrikan valtioissa ?
Olen sen varran lukenut koraania, että siellä on kehotuksia tappamaan vääräuskoisia.
Miten on sitten, kun muslimi ottaa Jeesuksen vastaan ja hänestä tulee kristitty. Kohtaako hän kuoleman, koska on hyljännyt islam uskonnon ?
03.03.2024 14:31
Hamasin miehet valehtelevat niin, että korvat heiluvat kuin pörriäisen siivet.
Muslimeilla ei ole muuta mielessä kuin tappaa juutalaiset ja kristityt pois täältä maailmasta, että he voisivat patsastella herroina kuin kukot kanojensa kanssa.
Palestiinalaisilla ei ole omaa maata ja he himoitsevat Israelia, jonka juutalaiset ovat kovalla työllä tehneet siksi, mikä se on nyt. Nyt palestiinalaiset ovat iskeneet silmänsä siihen ja unelmoivat siitä, että voisivat lekotella rauhassa ja olla tekemättä mitään paitsi sotia muun uskoisia vastaan. Sotimisen he osaavat, rauhan tietä he eivät tunne.
Palestiinalaiset ovat samaa kaliiberia kuin isisin miehet, ihan samanlaisia, verta himoavaa sakkia.
03.03.2024 14:22
Jokaista Jumala vetää Jeesuksen luo. Mutta kaikki eivät halua tulla Jeesuksen luo.
Jeesus kantoi kaikkien ihmisten synnit ristillä ja Jumala tuomitsi ne. Ihmisen pitää vain ottaa vastaan Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa ja uskoa häneen, joka kuoli ristillä meidän tähtemme.
29.02.2024 16:54
15 / 78