Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1465
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitäs ne hamasin terroristit sitten ovat ? Ne ovat paholaisen armeija ?
Tykkäisitkö, että hamasin miehet tulisivat pommittaamaan sinua tai heittelemään kivillä. Ei ne ole kiviä, mitä hamas käyttää.
Kyllähän ympäri maailmaa ovat ihmiset rahoittaneet hamasin terroristeja. Sinne on mennyt valtabvasti rahaa, minkä olisi pitänyt mennä palestiinalaisten hyväksi. Niillä rahoilla on rakennettu tunneleita hamasin miesten turvaksi. Ei sinne naiset ja lapset pääse, vain nämä urhoolliset hamasin miekkoset sinne pääsevät. Siellä he lymyilevät ja olla möllöttävät piilossa.
Jos rakastat noin paljon hamasin miekkosia, etkö voisi mennä sinne heidän luokseen nauttimaan heidän ihanuudestaan.
13.01.2024 13:26
Älä kirjoita potaskaa.
Israel on itsenäinen valtio, joka on perustettu vuonna 1948. Se haluaisi olla rauhassa, mutta kuin nämä muslimit, jotka asuvat Israelissa, eivät jatkuvasti pommittavat juutalaisia. Itsemurhapommittajat siellä ovat räjäyttäneet pommejaan kaduilla näiden vuosikymmenten aikana.
Jokaisella valtiolla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan terroristeja vastaan.
Maailma ei huomaa sitä vihaa, mitä muslimit tuntevat juutalaisia ja myös kristittyjä kohtaan. Mitä me suomalaiset tekisimme, jos muslimit meidän rakkaassa maassamme alkaisivat hyökkäämään meitä kohtaan. Meilläkin näitä muslimeja on ja emme koskaan voi olla varmoja, etteivät he hyökkää meidän kimppuumme. Silloin me voisimme nähdä muslimien pahuuden, joka on suurinta pahuutta tässä maailmassa.
Ensimmäisen maailmasodan jälkeen jaettiin maita muslimeille ja juutalaisille. Muslimit saivat valtavat alueet ja juutalaisille annettiin pienen pieni pläntti. Muuta sekin oli liikaa muslimeille. Heidän pitäisi saada sekin itselleen. He haluavat saada kaiken ja sitten he ovat onnellisia, kun koko maailma on valloitettu islamille.
13.01.2024 13:14
Jos Jumala ei rakastaisi ihmisiä, Hän olisi antanut meidät tuhota toisemme. Uskon, että me olisimme tuhonneet jo tämän maapallon ja olisimme ydinpommeillamme tehneet tästä asuinkelvottoman asuinsijan.
Jumala antoi ainokaisen Poikansa kuolla meidän syntiemme tähden, että meillä olisi iankaikkinen elämä Hänen luonaan. Eikö se ole rakkautta, että Jeesus kuoli meidän syntisten ihmisten tähden ristillä ? Eikö se ole rakkautta, että Jeesus otti kantaakseen meidän syntimme ja Jumala tuomitsi ne siellä ristillä ? Eikö se ole rakkautta, että Jeesus kärsi pilkan, ruoskimisen, piikkikruunun ja ristiinnaulitsemisen, vain sen tähden, että meillä olisi mahdollisuus viettää iankaikkisesti Hänen luonaan.
Kaikille ihmisille se on tarjolla, mutta se on surullista, että se valtava armo kelpaa niin harvoille. Onko se niin, koska se on jokaiselle ilmainen, sen tähden se ei kelpaa. Jos siinä olisi hintalappu, kelpaisiko se paremmin.
Kun Tokmanni lupaa ilmaisen ämpärin, monet menevät Tokmanniin juoksujalkaa hakemaan ämpärin, vaikka ei edes tarvitsisi sitä. Mutta, kun se on ilmainen.
Jumala tarjoaa ilmaiseksi pelastusta Jeesuksessa Kristuksessa, liian monet menevät sen tarjouksen ohi ja kohauttavat olkapäitään ja sanovat toisilleen: "Ei kelpaa minulle." Ja niin he ohittavat kaikista parhaimman tarjouksen, iankaikkisen elämän Jeesuksen luona.
06.01.2024 17:53
Mitä sinä haluaisit kysyä , en löytänyt kysymystäsi.
Olet oikeassa, joihinkin kysymyksiin on vaikea vastata. Joihinkin kysymyksiin Raamattu antaa vastauksen.
Mutta siihen Raamattu antaa vastauksen, että Jumala rakastaa ihmistä niin paljon, että Hän antoi meille Jeesuksen, että me voimme Hänen kauttaan pelastua. Jeesus on ainoa tie Isän Jumalan luo. Jo Vanhassa Testamentissä on kerrottu Jeesuksen syntymisestä ja kuolemasta.
Ilmestyskirja kertoo tämän ihmiskunnan viimeiset 7 vuotta. Me emme tiedä, milloin ne seitsemän vuotta alkavat. Mutta ne jossain vaiheessa tapahtuvat, uskoimme niihin tai emme.
Meille on annettu yksi ainoa elämä täällä maan päällä ja Jumala haluaisi, että me valitsisimme oikein. Hän sanoo:"Minä asetan teidän eteenne elämän ja kuoleman tien. Valitkaa elämän tie." Jumala haluaisi, että me valitsisimme elämän tien ja Jeesus on tie, totuus ja elämä.
06.01.2024 16:23
Kotonahan minä olen möllötellyt ja miettinyt ihmisten pahuutta. Joskus se ottaa koville.
Aloin taas tutkia sukuani Rautalammilta, siellä on mielenkiintoista tutkittavaa. Sen kanssa vierähtää usein tunteja ja sitten on aivan loppu. Nyt jätän taas sukuni rauhaan.
Kun nyt päivät pitenevät, ehkä aivotoimintani alkaa elpyä, joten yritän tulla tänne kirjoittelemaan ajatuksiani maailman menosta.
06.01.2024 13:48
Ihan kotosalla olen ollut. Joulun jälkeen tuli väsymys ja aivoni ottivat lomaa, ettei päässäni ollut yhtään järkevää ajatusta. Syksyn heprean opiskelu otti voimille ja en yhtään tykkää talven pimeydestä ja kylmyydestä. Ehkä sitä piristyy, kun kevät tulee ja aurinko luo meille ihmisille säteitään.
06.01.2024 13:38
Kiitos, samoin sinulle hyvää tätä vuotta.
Minä väsähdin joulun aikana, enkä jaksanut kirjoitella. Syksyn heprean opiskelu vei voimat. Ensi viikolla alkaa taas opiskelu, luulen, että tulee silmiin vielä kevään kuluessa monta kyyneltä, kun taon kovaan päähäni heprean sanoja.
06.01.2024 13:27
Jumala rakastaa niin paljon meitä ihmisiä, että Jeesus syntyi ihmiseksi ja Jeesus meni ristille meidän ihmisten syntien tähden, Jeesuksen päällä oli meidän kaikkien synnit ja Jumala tuomitsi ne siellä. Joka ottaa vastaan Jeesuksen, hän pelastuu. Jeesus on ainoa tie Jumalan luo. Jokainen ihminen on Jumalalle arvokas, mutta me ihmiset emme halua ottaa vastaan Jumalan rakkautta.
Jumala valitsi Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin ja Jaakobin pojista muodostui juutalaisten esi-isät. Jeesus kuului Jaakobin pojan Juudan jälkeläisiin. Jeesus syntyi juutalaiseksi ja Hänestä tuli pelastus kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan elämäänsä, myös meille pakanoille.
24.12.2023 23:03
Nythän kirjoitat aivan potaskaa. Lue historiaa, mitä tapahtui ensimmäisen maailmansodan jälkeen, kun ottomaanit joutuivat luopumaan alueistaan. Niitä jaettiin runsain mitoin muslimeille ja pienen pieni pläntti annettiin juutalaisille.
Eikö mielestäsi juutalaiset saisi asua missään ? Pitäisikö heidän edelleen olla pakolaisina muissa maissa ? Jumala lupasi Abrahamille, Iisakille ja Jaakobille ja heidän jälkeläisilleen sen maan ja näin tulee tapahtumaan.
Sinulle varmaan merkitsee nämä Allahin palvojat paljon, olet heidän puolellaan, vaikka he olisivat silmää räpäyttämättä valmiit tappamaan sinut, jos olet kristitty.
Etkö näe sitä vihaa, mitä muslimit tuntevat juutalaisia ja kristittyjä kohtaan ? He ovat vasta silloin onnellisia, kun koko maailma on käännytetty muslimeiksi. Silloin vasta he lopettavat juutalaisten ja kristittyjen tappamisen.
Katso kartasta, miten suuret alueet ovat muslimien hallussa. Miksi muslimimaista ihmisiä pakenee niin paljon muihin maihin, jos muslimit ovat rauhan asialla. Afrikassakin muslimit tappavat joukoittain kristittyjä.
24.12.2023 22:15
Wikipedia: "15. toukokuuta Egypti, Jordania, Syyria, Libanon ja Irak hyökkäsivät Israeliin. Saudi-Arabia lähetti muodon vuoksi pienen joukon omia sotilaitaan. Jemen piti itseään sodassa Israelia vastaan, mutta ei lähettänyt joukkoja sotaan."
Kyllä se vain arabimaat hyökkäsivät yhdissä tuumin Israeliin.
02.12.2023 21:59
Sanotaan näin, että muslimit eivät halunneet juutalaisia naapurikseen. Muslimit kaiken aloitti, heidän uskontonsa on vihan uskonto. Se uskonto haluaa tuhota toiset uskonnot maan päältä.
Kun juutalaiset alkoivat 1900-luvulla palata omaan maahansa, vainot Venäjällä, Puolassa, Saksassa ja monissa muissa maissa aiheuttivat sen, että heille tuli kaipuu päästä omaan maahan, missä he voisivat rauhassa asua. Ja se maa on se, missä he asuivat silloin, kun Jeesus oli maan päällä. Vaikka juutalaiset asuivat Rooman vallan alaisuudessa, he asuivat siinä maassa, minkä Jumala oli heille luvannut. Sinne heidän sydämensä kaipasi.
Kun Israel itsenäistyi vuonna 1948, heti Egypti, Syyria, Libanon, Irak ja Jordania hyökkäsi heidän kimppuunsa. Nämä kaikki olivat muslimimaita, jotka eivät halunneet, että juutalaisvaltio tulee heidän lähelleen. Kyllä se suurempi vihanpito on sieltä muslimeilta tullut.
02.12.2023 21:55
Gasalaiset eivät ole sivistyneitä, he ovat kuin kivikaudelta.
Kun katselee hamasin ottamia videoita, missä he retostelee, mitä kaikkea raakuuksia he ovat tehneet. He nauttivat julmuuksista, he nauttivat raakuuksista, heillä ei ole aivoissaan muuta kuin koraanin käsky: "Tappakaa kaikki muut kuin muslimit." Kusi on mennyt näiden hamasin miesten päähän. Heidän aivoissaan on vain viha toisia uskontoja kohtaan, valtava viha, jonka paholainen on iskostanut heihin.
Ei tiennyt Muhammad, millaisen uskonnon hän laittoi alulle, vihan uskonnon.
02.12.2023 21:41
Oletkos kovasti haistellut vuohen kakkaa ? Kun kävin Israelissa, en minä nähnyt yhtään vuohta, enkä myöskään haistanut vuohen kakkaa.
Muslimit uhraavat jumalalleen paholaiselle. Haisevatko he vuohen kakalle ?
02.12.2023 21:33
Oletpa sinä vihainen. Onko hamasin väki sinun sukulaisiasi, kun noin vaahtoat ?
Voithan sinä liittyä hamasin miesten joukkoon, kun niin haluat sotia. Sinne vaan, kyllä sinne yksi mies Suomesta mahtuu. Sinä voisit olla onnesta soikeana siellä hamasin miesten kanssa ja nauttia sodasta. Olisi sinulla siellä kissanpäivät.
02.12.2023 21:28
Sanoivatko kaikki juutalaiset niin ? Emme voi ajatella, jos joku on niin sanonut, niin kaikki ovat sitä mieltä.
Minä olen nuorena sanonut niin, että jos minun eteeni tuotaisiin ihminen ja eläin ja minun pitäisi tappaa toinen, niin minä tappaisin ilman muuta ihmisen. Vaikka eläin olisi vaikka rotta. Niin paljon vihaa minun sydämessäni oli ihmisiä kohtaan. Nyt häpeän sanomistani. Vaikka edelleenkin rakastan enemmän eläimiä, mutta en halua tappaa ketään. Eläimet ovat paljon mukavampia kuin ihmiset. Ihmiset niin mielellään puukottavat toisiaan, siitä en pidä.
Usein me sanomme jotain, mitä myöhemmin kadumme. Minä ainakin olen sanonut paljon sellaista, mitä en enää sanoisi.
02.12.2023 21:23
Onko hamas syytön ?
Eikö palestiinalaisten pitäisi olla omiensa luona, niiden, jotka palvoo paholaista. Siellähän heidän olisi hyvä elää yhdessä toisten muslimien kanssa palvomassa paholaista.
Miksi juutalaisilla ei saisi olla omaa maata ? Palestiinalaiset saisivat asua rauhassa siellä, mutta, kun siellä on niitä, jotka pommittavat muita, eivätkä anna ihmisten elää rauhassa. Ja ymmärrän hyvin, ettei Israel hyväksy, että heidän kansalaisiaan teurastetaan.
Hyväksyisitkö sinä, että sinun sukulaisiasi joku terroristiryhmä tappaisi ? Etköhän nostaisi metakan siitä.
Kirjoitinko, että juutalaiset ja kristityt eivät tapa ? Minä en ole nyt tähän päivään mennessä tappanut ja tiedän monia, jotka eivät ole tappaneet. Mutta eihän sitä tulevaisuudesta koskaan tiedä, mitä tapahtuu. Voihan olla, että joku hyökkää kimppuuni ja puolustautuessani voinkin tappaa hänet. Tai voin autolla ajaessani ajaa jonkun kuoliaaksi.
Miksi et katso sitä, mitä hamas tekee. Sinä tuijotat vain silmät ymmyrkäisinä, mitä Israel tekee ja ohitat toisten teot. Hamas on mielestäsi puhdas kuin pulmunen ja juutalaiset joutuvat kantamaan syyllisyyden viittaa,
Minä en ymmärrä sitä, että ihmisten mielestä juutalaisten pitäisi olla tumput suorina, kun hamas tappaa heitä. Ihmisten mielestä juutalaisten pitäisi vain nöyrinä odottaa, kun hamas teurastaa heitä. Miksi ihmiset haluavat, että juutalaisten pitäisi hävitä maailman kartalta ? Miksi ihmiset vihaavat juutalaisia niin paljon, etteivät he anna heille lupaa elää.
Toistasataa vuotta sitten Suomessa punaiset ja valkoiset tappoivat toisiaan. Kummat olivat mielestäsi roistoja ja kummat puhtaita pulmusia ? Olisiko valkoisten pitänyt antaa punaisten tappaa heidät tai toisinpäin ?
02.12.2023 21:08
Älä valehtele. Syyllisiä ovat islamuskoiset terroristit, jotka ovat pommittaneet juutalaisia ja siinä sivussa myös palestiinalaisia monien vuosien ajan. Nämä terroristit haluavat vain tappaa ja rauhan teitä he eivät tunne. Murhan himo silmissä kiiluen he hyökkäävät ihmisten kimppuun. Terroristien sydän on täynnä vihaa ja heidän ainoa halunsa on tappaa kaikki muut kuin islamistit.
Jos islamuskoiset eivät vihaisi niin paljon juutalaisia, siellä olisi paljon parempi ihmisten olla. Mutta, kun islamuskoiset palvelevat paholaista, niin he tekevät myös sen tekoja.
30.11.2023 14:30
Kuinka valtio voi miehittää omaa maatansa ?
28.11.2023 16:06
Katsopa Lähi-idän karttaa. Siellä on mainittu esim. Libanon, Syyria, Jordania, Saudi-Arabia, Irak, Iran, Egypti ja Israel. Mutta missään ei lue Palestiina, vaikka kuinka tarkkaan katsoisi. Jos olisi sokea, ei näkisi noitakaan valtioita. Palestiina nimistä valtiota ei ole mainittu kartassa.
28.11.2023 14:53
Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa. Jumala valitsi Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin. Se oli Jumalan valinta.
Jumala ei valinnut Ismaeliä.
Islam uskoiset taas palvelee paholaista. He ovat antautuneet paholaiselle. Islam uskoiset kantavat sydämessään valtavaa vihaa muun uskoisia kohtaan, koska heillä on pakkomieli siitä, että kaikkien ihmisten pitäisi palvoa paholaista.
26.11.2023 15:13
15 / 74