Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1176

1. Minä en kyseenalaista translakia sen takia, että nainen on synnyttävä ja mies siittävä osapuoli.

Eikö naisella ja miehellä ole muuta arvoa, kuin se, ovatko he lisääntymiskelpoisia. Kyllä minä olen nainen, vaikka en ole vuosiin synnyttänyt. En ole joku sukupuoleton olio tässä yhteiskunnassa.

En usko, että monikaan katsoo asiaa niin, että nainen on synnyttävä osapuoli ja mies siittävä. Mutta se on totuus. Emme me voi siltä ummistaa silmiämme. Mutta vaikka nainen ei olisi synnyttänyt yhtään lasta, hän on nainen, samoin mies on mies, vaikka ei olisi siittänyt yhtään lasta.

1 Moos. 1:27 "Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."
  2. Ystäväni käy usein uimahallissa. Kerran, kun hän oli siellä, sinne tuli ihminen, jolla oli naisen rinnat, mutta miehen kikkeli. Oli se näky. Hän varmaankin koki olevansa nainen, mutta ei halunnut luopua kikkelistään.

Kuinka monta kertaa ihminen voi vaihtaa sukupuoltaan. Jos mies tuntee olevansa nainen ja hän haluaa muuttaa sukupuolensa naiseksi. Sitten hän leikkauttaa itsensä naiseksi. Ajan mittaan hän haluaakin takaisin mieheksi, kun huomaa, ettei naisena niin auvoista ollutkaan. Sitten taas leikkaus, rinnat pois ja pimpan tilalle takaisin kikkeli.

Miksi transun pitää saada lapsia. Eihän naiseksi leikattu mies voi synnyttää. Hänellä ei ole kohtua. Vai pystytäänkö jo miehelle siirtämään kohtu ? Voiko mieheksi leikattu nainen siittää lapsia ? Minun mielestäni se on mahdotonta. Tietysti jos mies, joka on leikattu naiseksi, pitää kikkelinsä, voi siittää lapsia japäinvastoin.

Millaisia ihmisiä tulevaisuudessa on ? Miehiä, joilla yläpuoli on naisen ja alapuoli miehen ja naisia, joilla yläpuoli on miehen ja alapuoli naisen.

Pystyykö lääketiede leikkaamaan sukupuolikromosomin ja vaihtamaan leikatulle naiselle miehen ja leikatulle miehelle naisen sukupuoliskromosomin ?

Olen miettinyt sitä, miksi ihminen ei ole tyytyväinen siihen sukupuoleen, mikä hän on. Onko hormoneilla tässä jotain sanomista ? Voitaisiin ensin tutkia se juttu, ennen kuin aletaan leikkelemään.

Minun mielestäni monilla ihmisellä on syvä haava sisimmässään, kun hän ei ole tyytyväinen omaan sukupuoleensa. Eikö hän pysty hyväksymään itseään miehenä tai naisena. Hänellä on paha olla ihmisenä ja hän yrittää etsiä syytä siitä, että hän on väärässä sukupuolessa. Se paha olo jatkuu, vaikka hän vuoden väliajoin vaihtaisi sukupuoltaan.
  3. Minä luen Raamattua, onko se mielestäsi valheuskoa. Minä uskon, että Raamattu on Jumalan sanaa. Minä luen myös kirjoja, jotka pohjautuvat Raamattuun. Kirjoja, joita luen, ovat kirjoittaneet luterilaiset, helluntailaiset, babtistit ja muihin uskontokuntiin kuuluvia. Jos kirja ei perustu Jumalan sanaan, jätän lukemisen kesken. On sellaistakin tapahtunut.

MIkä erottaa luterilaisen Raamatun ja helluntailaisen Raamatun. Ei mikään.

Mikä on valheusko ? Mistä Jeesus varoitti ?

Minä uskon tähän Jeesuksen sanaan : "Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." (Joh. 6:44) Minä uskon, että Jeesus on ainoa tie Isän Jumalan luo.

Jeesus sanoi, että me ihmiset olemme pahoja. Se on totta. Me näemme sen kaikkialla. Me olemme aina haukkumassa toisia, me lyömme mieluummin kuin siunaamme. Meistä on hauskaa lyödä toinen henkihieveriin ja sitten vielä potkaisemme lähimmäisemme ojaan.

Kuka on minun lähimmäiseni ? Eivätkö kaikki ole minun lähimmäisiäni ? Käskeekö Jeesus meidän vihata toisiamme ?

Kun olemme saaneet kokea Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa, emmekö me voisi rakastaa myös toisiamme. Jos emme pysty toisiamme rakastamaan, niin emmekö voisi kuitenkin olla vihaamatta.