Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesu+puhui+fariseuksille+ja+siinä+lainasi+sanoja+vanhasta+testamentistä.+Ei+Jeesus+käskenyt+surmaamaan+ketään.+Luepas+Matteus+15++ja+Markus+7+kokonaan.+Jeesus+halusi+sanoa,+että+fariseuksilla+oli+paljon+perinnäissääntöjä,+joita+he+noudattivat.+Siihen+Jeesus+halusi+puuttua.
17.09.2021 10:19
Kyllä+Jeesus+asuu+sydämessni+Pyhän+hengen+kautta.+Minä+kuulun+hänelle,+joka+kantoi+syntini+ristillä.
Minä,+joka+olin+vihainen,+olen+saanut+muuttua+hänen+kanssaan.+Hidasta+se+muutos+on+ollut,+mutta+hän+on+jaksanut+vierelläni+kulkea.
Kun+olin+nuori,+vihasin+ihmisiä.+Ainoastaan+eläimiä+rakastin.++Elin+vihan+ilmapiirissä.+Äitini+puolelta+suvussani+on+paljon+vihaa.+Kun+tulin+uskoon,+Jeesus+alkoi+tehdä+työtä+sydämessäni+ja+vähitellen+hän+on+ottanut+vihaa+pois+sydämestäni.+Olen+erottanut+nyt+ihmiset+ja+ihmisten+pahat+teot.+Ennen+vihasin+ihmisiä,+koska+katsoin+ihmisten+pahoja+tekoja.+Tuli+päivä,+jolloin+huomasin,+etten+ole+rakastamisen+arvoinen,+silloin+päätin+tehdä+itsemurhan.+Otin+pillereitä,+mutta+isäni+ja+äitini+löysivät+minut+ja+veivät+sairaalaan.+Vihani+itseä+ja+muita+kohtaan+meinasivat+tuhota+elämäni.
Sitten+otin+Jeesuksen+vastaan+ja+hän+muutti+elämäni.+Vihan+sijaan+hän+antoi+rakkauden.+Löysin+Jumalan+rakkauden+Jeesuksessa+Kristuksessa.+Ennen+vihasin+elämääni,+nyt+iloitsen+jokaisesta+päivästä,+jonka+saan+viettää+hänen+kanssaan,+joka+meni+ristille+syntieni+tähden.+Hän+on+ollut+kärsivällinen+minuakin+kohtaan,+vaikka+minä+olenkin+sellainen+jänkkä.
17.09.2021 10:07
Jeesus+kuoli+ristillä+meidän+syntiemme+tähden.+Hän+avasi+kuolemallaan+meille+tien+Jumalan+luo.+Mutta+meidän+täytyy+itse+tehdä+valinta,+missä+vietämme+iäsyyden.+Jokainen+voi+valita+Jeesuksen+elämäänsä+ja+viettää+iäsyyden+Jeesuksen+kanssa.+Valinta+on+ihmisen.+Jeesus+avasi+tien,+mutta+ihmisen+täytyy+itse+valita,+haluaako+hän+kulkea+Jeesuksen+kanssa+vai+paholaisen.+Valinta+on+ihmisen.
Jos+joku+kauppa+ilmoittaa+ilmaisista+ämpäreistä.+Monet+ihmiset+lähtevät+niitä+innoissaan+hakemaan.+Mutta+iankaikkinen+elämä+Jeesuksen+kanssa+ei+moniakaan+kiinnosta.+Sekin+on+ihan+ilmainen.+Se+ei+maksa+mitään.+Vain+sen,+että+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä.
17.09.2021 09:09
Eikö+siellä+ole+sinun+mielestäsi+yhtään+hyvää+käskyä,+jota+olisi+hyvä+noudattaa.+Ainakin+käsky,+joka+kieltää+tappamisen,+olisi+hyvä+noudattaa.+Myös+älä+tee+aviorikosta+olisi+tänä+päivänä+hyvä+totella.+Kuinka+monet+lapset+nykyään+kärsivät+avioerojen+takia.+Ei+ihmisen+pitäisi+myöskään+varastaa.+Nämä+ovat+vielä+Suomenkin+laissa+rangaistavia+tekoja,+murha+ja+varkaus.+Aviorikos+taitaa+olla+pois+potkittu+Suomen+laista.+
Jumalan+käskyt+ovat+elämänohjeita,+jotka+auttavat+meitä+elämään+lähimmäistemme+kanssa.+Jeesuksen+sanat:+"Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistä+niin+kuin+itseäsi."+Jos+me+rakastamme+lähimmäistämme,+emme+halua+tehdä+hänelle+pahaa.
Jos+ihmiset+eläisivät+täällä+maailmassa+noudattaen+kymmentä+käskyä,+olisiko+tämä+maailmaa+parempi+paikka+elää.+Ei+tarvitsisi+pelätä,+että+joku+tappaa,+joku+varastaisi,+joku+raiskaisi+tai+yleensä+kukaan+tekisi+itselle+pahaa+tai+itse+tekisi+kenellekään+mitään+pahaa.
17.09.2021 09:00
Älä+aina+lue+vanhaa+testamenttiä,+lue+välillä+uutta+testamenttiä.+Siellä+ei+Jeesus+kehota+ketään+tappamaan.+Jeesus+itse+kuoli+meidän+syntiemme+tähden.
Jeesus+antoi+meille+käskyn:+"Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistä+kuin+itseäsi."+Jos+me+rakastamme+lähimmäistämme,+emmehän+me+häntä+tapa.+Joku+voi+sanoillaan+haavoittaa+minua,+mutta+enhän+saa+tehdä+kuitenkaan+hänelle+pahaa.
17.09.2021 08:42
Ei+kaikkia+Jeesuksen+sanoja+ole++kirjoitettu+raamattuun.+Ei+sinne+ole+kirjoitettu+Jeesuksen+sanoja+insestistä.+Mutta+kuitenkin+useimmat+ymmärtävät,+että+se+on+syntiä.+Ei+ole+kirjoitettu+Jeesuksen+sanoja+siitä,+kun+jotkut+haluavat+olla+tekemisissä+ruumiiden+kanssa.+Ei+ole+kirjoitettu,+mitä+Jeesus+sanoi+siitä,+että+jotkut+haluavat+rakastella+eläinten+kanssa.
Jeesus+puhui+paljonkin+niiden+vuosien+aikana,+kun+hän+oli+esillä.+Kaikkia+hänen+sanojaan+ei+ole+meidän+luettavina.+Mutta+me+tiedämme+raamatusta,+mikä+on+syntiä.+Kyllä+sen+jokainen+sieltä+löytää.+Jotkut+asiat+ovat+useille+syntiä,+esim.+murha,+insesti,+kuolleisiin+sekaantuminen,+eläimiin+sekaantuminen+ja+niin+edelleen.+Jotkut+taas,+jotka+olivat+syntiä+60+vuotta+sitten,+nyt+ovat+sallituja.+Ihmisten+asenteet+muuttuvat,+mutta+Jumala+ei+muutu.
17.09.2021 08:35
Jeesus+antoi+meille+käskyn:+"Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi."
Vanhan+testamentin+käskyt+Jumala+antoi+juutalaisille,+mutta+Jeesus+toi+tilalle+uuden+liiton.++Silloin,+kun+Jeesus+kuoli+syntiemme+tähden+ristillä,+uusi+liitto+astui+voimaan.
Jos+me+elämme+Jeesuksen+sanojen+mukaan,+niin+me+rakastamme+Jumalaa+ja+lähimmäistämme.+Mutta+meillä+uskovaisilla+on+oikeus+sanoa+se,+mitä+raamattuun+on+kirjoitettu.+Jumala+tuomitsee+ihmiset,+emme+me.+Raamatussa+sanotaan+esimerkiksi,+että+aviorikos+on+syntiä.+Kyllä+mielestäni+minä+voin+sen+sanoa+niin+kuin+se+on+raamatussa+kirjoitettu.
Me+emme+saa+sotkea+vanhaa+liittoa+ja+uutta+liittoa.
Jeremia+31:+31-32++Katso,+päivät+tulevat,+sanoo+Herra,+jolloin+minä+teen+Israelin+heimon+ja+Juudan+heimon+kanssa+uuden+liiton;+en+sellaista+liittoa+kuin+se,+jonka+minä+tein+heidän+isäinsä+kanssa+silloin,+kun+minä+tartuin+heidän+käteensä+ja+vein+heidät+pois+Egyptin+maasta,+ja+jonka+liittoni+he+ovat+rikkoneet,+vaikka+minä+olin+ottanut+heidät+omikseni,+sanoo+Herra.
Onneksi+uusi+liitto+kuuluu+kaikille+uskovaisille,+niin+juutalaisille+kuin+pakanoille.
16.09.2021 19:04
Kun+minä+odotin,+minä+odotin+vauvaa.+En+ajatellut,+että+minun+kohdussani+kasvaa+joku+outo+olio,+joka+sitten+syntyessä+yht´äkkiä+tuleekin+vauvaksi.+Tuollainen+ajatushan+on+ihan+sairasta.+
Kyllä+kohdun+sisällä+olevalla+lapsella+on+jo+elämä.+Lapsi+liikkuu+kohdussa,+miksi+häntä+sitten+voisi+nimittää.+Nimittääkö+jotkut+häntä+olioksi,+joka+kehittyy+äidin+kohdussa+ja+vasta+syntymän+jälkeen+saa+ihmisen+muodon.+Älyttömiksikö+me+ihmiset+olemme+tulleet+?
15.09.2021 12:35
Minä+en+ymmärrä,+miksi+ihminen+haluaa+olla+toista+sukupuolta+kuin+on+syntynyt.+Mikä+on+se+tunne,+mikä+valtaa+ihmisen,+ettei+hän+halua+olla+se,+miksi+hän+on+syntynyt.+Mietin,+miksi+minä+haluaisin+olla+mies,+vaikka+olen+syntynyt+tytöksi.+Mikä+on+se+halu,+joka+valtaa+ihmisen+niin+totaalisesti,+että+haluaa+olla+toinen+sukupuoli.
Mikä+minusta+tekee+naisen+?+Se,+koska+olen+syntynyt+tytöksi.+Haluavatko+miehet+mieluummin+naiseksi,+että+he+kokevat,+että+naisena+on+paljon+helpompaa.+Kokevatko+he,+että+on+mukavampaa+olla+palvottu,+koska+miehet+useinkaan+ei+ole+palvottuja+?++Haluavatko+he+olla+mieluummin+heikkoja+naisia,+kuin+rohkeita+miehiä+?
Kun+katselee+niitä+miehiä,+jotka+ovat+leikattu+naisiksi,+kyllä+niistä+paistaa+mies+kaikkien+meikkien+takaa.+Toisaalta+he+ovat+luonnottomia,+koska+he+eivät+ole+miehiä+eikä+naisia.+Vain+leikattuja+ihmisiä,+joitten+pitäisi+muistuttaa+jompaa+kumpaa+sukupuolta.
10.09.2021 15:22
Mitähän+ulottovuuksia+sukupuolella+on+?+Jos+minun+ulottuvuus+olisikin+se,+että+tuntisin+olevani+koira.+Leikkaisivatko+lääkärit+minut+koiraksi+?+Minä+satun+pitämään+koirista+enemmän+kuin+ihmisistä,+joten+voisinkin+olla+koira+ihmisen+ruumiissa.+Jos+minä+olenkin+syntynyt+väärin+ihmiseksi,+koska+rakstan+eläimiä+ja+en+pidä+ihmisistä.+Onkohan+minun+ulottuvuus+silloin+koiran+ulottuvuus+tai+jonkun+ökkömönkiäisen+?+Täytyypä+alkaa+miettimään,+mikä+on+minun+ulottuvuuteni.
10.09.2021 15:08
Kyllä+minun+isäni+oli+paikalla,+vaikka+hän+kävikin+töissä.+Oli+illalla+minun+kanssani+ja+viikonloppuina.+Hän+ei+viettänyt+iltojaan+ryyppyporukoissa,+vaan+oli+kotona+perheensä+kanssa.+Parempaa+isää+en+olisi+voinut+saada.
10.09.2021 14:55
Jos+ihminen+on+uskovainen,+niin+silloin+hän+uskoo,+mitä+raamattuun+on+kirjoitettu.+Ihmiset+yleensä+lukevat+raamatusta+vain+sen,+että+Jumala+on+rakkaus.+He+eivät+lue+sitä,+että+synti+erottaa+ihmisen+Jumalasta.+Jumala+vihaa+syntiä,+vaikka+hän+rakastaa+ihmistä.+Sen+takia+Jumala+lähetti+Jeesuksen+sovittamaan+ihmiskunnan.+Jos+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä,+hän+pelastuu.
Ihminen+on+syntinen.+Me+kaikki+olemme+tehneet+syntiä,+ainoastaan+Jeesus+oli+synnitön.
Homouden+harjoittaminen+on+syntiä,+varastaminen+on+syntiä,+huorinteko+on+syntiä,+insesti+on+syntiä,+eläimiin+sekaantuminen+on+syntiä,+murha+on+syntiä+ja+niin+edelleen.+Uusi+testamentti+kertoo+meille+sen,+mikä+on+syntiä.+Mutta,+kun+me+otamme+Jeesuksen+vastaan+elämäämme,+me+saamme+syntimme+anteeksi.
10.09.2021 10:55
Kristinuskolla+ja+talibaanien+uskolla+ei+ole+mitään+yhteistä.+Jumala+on+eri,+talibaaneilla+on+Allah+ja+kristityillä+juutalaisten+Jumala.+Talibanit+palvovat+paholaista,+se+haluaa+tappaa+ja+tuhota.
10.09.2021 10:52
Huom.+se+kirjoitus+oli+Vanhassa+Testamentissä.+Se+kuului+vanhaan+liittoon,+jonka+Jumala+teki+juutalaisten+kanssa,+huom.+juutalaisten+kanssa.+Kristityt+eivät+kuulu+vanhaan+liittoon.
Kristitytnoudattavat+Uuden+testamentin+ohjeita.+Jumalan+kymmenen+käskyä+on+ollut+pohja+monien+valtioiden+lakiin.+Nyt+sitä+on+murennettu+monissa+maissa.
Uudessa+testamentissä+ei+ole+käsketty+tappamaan+poikalapsia.
Jeesus+antoi+käskyn+seuraajilleen:+"Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistä+niin+kuin+itseäsi."
10.09.2021 10:40
Kristinuskon+sanoma+on+se.+että+Jeesus+meni+ristille+ja+kantoi+meidän+kaikki+syntimme+siellä.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.+Kun+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä,+hän+haluaa+elää+Jeesuksen+sanojen+mukaan.+"Rakasta+Jumalaa+kaikesta+sydämestäsi+ja+lähimmäistä+kuin+itseäsi."
Olet+lukenut+väärin+Uutta+testamenttiä,+jos+luulet,+että+siellä+kehotetaan+kivittämään+tottelemattomat+poikalapset+kuoliaaksi.+Mistä+kohtaa+sen+olet+lukenut+?
Vanhassa+testamentissä+on+kerrottu,+kun+Jumala+antoi+lain+juutalaisille,+huom.+juutalaisille,+siellä+oli+rangaistuksia,+joiden+tarkoituksena+oli+estää+ihmistä+tekemästä+pahaa.+Samoin+on+meidänkin+laissamme.+Jos+joku+esim.+tappaa+toisen+ihmisen,+hän+saa+rangaistuksen.
10.09.2021 09:14
On+se+kauheaa,+jos+sinulle+meinasi+tulla+oksennus,+kun+näit+uskovaisen.+Tulisiko+sinulle+oksennus,+jos+näkisit+insestiä+?+Tulisiko+sinulta+oksennus,+jos+näkisit,+kun+mies+rakastelee+lehmän+kanssa+?
Ei+minulle+tule+oksennus,+jos+näen+homon,+vaikka+tiedänkin,+että+raamatussa+on,+että+houmouden+harjoittaminen+on+syntiä.+Samalla+lailla+avolittot,+abortit,+varkaudet,+murhat+ja+muut+väärinteot+ovat+syntiä.
06.09.2021 16:10
Kun+tulin+uskoon,+en+minä+heittänyt+järkeä+romukoppaan.+Paljon+on+asioita,+joihin+joudun+käyttämään+järkeäni.
Mutta+uskon+paljon+sellaiseen,+mitä+minun+järkeni+ei+pysty+selittämään.+Uskon,+että+munuaiseni+tekevät+työtä+koko+ajan.+Jos+minulla+on+kalium+arvot+korkealla,+ne+poistavat+virtsan+mukana+kaliumia+pois.+Järkeni+ei+osaa+selittää+minulle+sitä,+mistä+munuaiseni+tietää,+että+kalium+arvoni+ovat+koholla.+Mutta+minä+uskon+siihen,+että+näin+on+asia.+En+pysty+järjellä,+miten+äidin+kohdussa+lapselle+kehittyy+sisäelimet+(munuaiset,+maksa,+haima,+sydän,+keuhkot),+silmät,+korvat,+suu,+iho.+En+pysty+sitä+järjelläni+selittämään.+Mutta+uskon+siihen,+että+näin+tapahtuu.+Kun+pitelen+kädelläni+männyn+siementä,+en+pysty+järjelläni+selittämään,+miten+siitä+pienen+pienestä+siemenestä+kasvaa+iso+puu.+Mutta+minä+tiedän+ja+uskon,+että+näin+tapahtuu.
06.09.2021 15:12
Minun+isäni+Jumala+paransi+syövästä.+Minun+serkullani+oli+aivoissa+syöpä.+Hänen+puolestaan+rukoiltiin+ja+syöpä+hävisi.
Ei+ole+sairautta,+mitä+Jumala+ei+voisi+parantaa.+Jumala+on+antanut+myös+lääketieteen+kehittyä+ja+se+voi+parantaa+monia+tauteja.+On+edelleen+tauteja,+joita+lääketiede+ei+pysty+parantamaan.+Mutta+Jumala+voi+nämä+sairaudet+parantaa.+Mutta,+miksi+niin+harvoin+näin+tapahtuu+?+Onko+meidän+uskomme+niin+heikko,+että+parantumisia+tapahtuu+harvoin,+ainakin+länsimaissa.
Raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Se+on+totuudellinen+kirja,+se+kertoo+ihmisestä+totuuden.+Ennustukset,+jotka+ovat+Vanhassa+Testamentissä,+totetuvat,+osa+on+toteutunut+ja+osa+toteutuu+tulevaisuudessa.
06.09.2021 14:44
Gal.+3+:+1-3+Oi+te+älyttömät+galatalaiset!+Kuka+on+lumonnut+teidät,+joiden+silmäin+eteen+Jeesus+Kristus+oli+kuvattu+ristiinnaulittuna?+Tämän+vain+tahdon+saada+teiltä+tietää:+lain+teoistako+saitte+Hengen+vai+uskossa+kuulemisesta?+Niinkö+älyttömiä+olette?+Te+alotitte+Hengessä,+lihassako+nyt+lopetatte?
Kannattaisi+lukea+ainakin+koko+luku,+yksittäiset+jakeet+eivät+aina+kerro+koko+asiaa.
Jesaja+31+:+31-33+Katso,+päivät+tulevat,+sanoo+Herra,+jolloin+minä+teen+Israelin+heimon+ja+Juudan+heimon+kanssa+uuden+liiton;+en+sellaista+liittoa+kuin+se,+jonka+minä+tein+heidän+isäinsä+kanssa+silloin,+kun+minä+tartuin+heidän+käteensä+ja+vein+heidät+pois+Egyptin+maasta,+ja+jonka+liittoni+he+ovat+rikkoneet,+vaikka+minä+olin+ottanut+heidät+omikseni,+sanoo+Herra.+Vaan+tämä+on+se+liitto,+jonka+minä+teen+Israelin+heimon+kanssa+niiden+päivien+tultua,+sanoo+Herra:+Minä+panen+lakini+heidän+sisimpäänsä+ja+kirjoitan+sen+heidän+sydämiinsä;+ja+niin+minä+olen+heidän+Jumalansa,+ja+he+ovat+minun+kansani.
Jeesus+sanoi+Luuk.+20+:20+Samoin+myös+maljan,+aterian+jälkeen,+ja+sanoi:+"Tämä+malja+on+uusi+liitto+minun+veressäni,+joka+teidän+edestänne+vuodatetaan."
25.08.2021 19:32
Mikä+on+sinun+oppisi+?+Kerrotko+sen+minulle,+etkä+vaan+hauku+saviseutulaista+?+Olisi+kiva+tietää,+millainen+on+sinun+uskosi.
Miksi+olet+ottanut+saviseutulaisen+hampaisiisi+?+Mikä+hänessä+ärsyttää+sinua+noin+paljon+?
Minä+lueskelin+hänen+kirjoituksiaan+ja+minusta+ne+olivat+suurimmalta+osin+jakeita+raamatusta.+MInä+uskon,+että+Jeesus+kantoi+meidän+syntimme+ristillä.+Hänen+kauttaan+me+pelastumme,+kun+otamme+hänet+vastaan+elämäämme.+Minä+otin+hänet+vastaan+elämääni+vuonna+1981.+Minä,+joka+suunnittelin+itsemurhaa,+sain+häneltä+elämän,+joka+on+elämisen+arvoista.+Olen+saanut+katsoa+omaa+syntisyyttäni+ja+tehdä+parannusta.+Minä,+joka+ennen+arvostelin+kovin+sanoin+ihmisiä,+olen+saanut+häneltä+armeliaisuutta+muita+kohtaan.+Haluan+kunnioittaa+toisia+ihmisiä+ja+sen+on+Jeesus+saanut+aikaan.+
Ilm.+1:+16-17+Ja+kun+minä+hänet+näin,+kaaduin+minä+kuin+kuolleena+hänen+jalkojensa+juureen.+Ja+hän+pani+oikean+kätensä+minun+päälleni+sanoen:+"Älä+pelkää!+Minä+olen+ensimmäinen+ja+viimeinen,+ja+minä+elän;+ja+minä+olin+kuollut,+ja+katso,+minä+elän+aina+ja+iankaikkisesti,+ja+minulla+on+kuoleman+ja+tuonelan+avaimet.
25.08.2021 19:02
51 / 59