Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juutalaiset+ja+arabit+kuuluvat+seemiläiseen+rotuun.+Mutta+milloin+arabit+ilmestyivät+historian+lehdille.+Babylonian+ja+Assyrian+hallitessa+en+muista,+että+olisin+lukenut+arabeista+mitään.++Kreikan+ja+Rooman+hallitessakaan+en+muista+heitä+mainitun.+Vasta,+kun+Muhammad+perusti+Islamin+uskonnon,+muistan+heistä+lukeneeni.+Sen+jälkeen+heistä+aina+välilä+tuli+luettua.
20.05.2021 13:23
1+Moos.+21:12-13++Mutta+Jumala+sanoi+Abrahamille:+"Älä+pahastu+poikasi+ja+orjatteresi+tähden.++Kuuntele+Saaraa+kaikessa,+mitä+hän+sanoo,+sillä+vain+Iisakin+jäkeläisiä+kutsutaan+sinun+jälkeläisiksesi."+"Mutta+myös+orjattaren+pojasta+minä+teen+suuren+kansan,+koska+hän+on+sinun+jälkeläisesi"
Jumala+valitsi+Iisakin,+ei+Ismaelia.+
1+Moos.++28:+13++Yhtäkkiä+Herra+seisoi+hänen+luonaan+ja+sanoi:+"+Minä+olen+Herra,+sinun+isäsi+Abrahamin+ja+Iisakin+Jumala.+Tämän+maan,+jonka+päällä+sinä+makaat,+minä+annan+sinulle+ja+sinun+jälkeläisillesi.+
Jumala+valitsi+Jaakobin,+ei+valinnut+Eesauta.
Jaakobin+pojat+ovat+Israelin+kantaisiä.
20.05.2021 13:05
Oletko+sinä+paholaisen+palvelija,+kun+sitä+niin+kovasti+avuksesi+huudat.+Taitaa+paholainen+olla+sinulle+hyvin+läheinen.
19.05.2021 21:18
Olivatko+suomalaiset+terroristeja,+kun+he+puolustivat+omia+kansalaisiaan+?+Minun+mielestäni+eivät+olleet.
Pitäisikö+juutalaisten+seisoa+tumput+suorina,+kun+Hamas+lähettää+rakettejaan+juutalaisia+kohti.+Eikö+maalla+ole+enää+oikeutta+puolustaa+kansalaisiaan.+Olisiko+se+sinun+mielestäsi+oikein,+että+juutalaiset+ajettaisiin+pois+Israelista.
On+se+vänkää,+että+ihmiset+ihannoivat+muslimiterroristia.+En+kyllä+ymmärrä+sitä.+MInä+en+ihannoi+terroristeja,+ne+eivät+ole+minulle+idoleita.+Joillekin+ne+ovat,+jopa+suomalaisille.+Ihmettelen.
19.05.2021 20:25
Kyllä+minä+ihmettelen+Jumalan+kärsivällisyyttä+suomalaisia+kohtaan.+Me+teemme+syntiä+joka+päivä.+Eduskunta+on+tehnyt+lakeja,+jotka+ovat+Jumalan+sanan+vastaisia.+Joka+vuosi+useat+lapset+murhataan+äitinsä+kohtuun.+Viattomat+lapset.+Avioliittolaki+on+Jumalan+sanan+vastainen.+Jumala+loi+miehen+ja+naisen.+Avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen+liitto.+
Raamatussa+on+kirjoitettu,+että+lopun+aikoina+laittomuus+pääsee+valtaan.
Me+kaikki+maailman+ihmiset+olemme+syntiä+tehneet,+niin+juutalaiset+kuin+muittenkin+maitten+ihmiset.+Yksi+ainoa+on+ollut+synnitön,+Jeesus+Kristus,+joka+kantoi+meidän+syntimme+ristinpuulla,+että+meillä+olisi+pääsy+Jumalan+luo.+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.
Ihmettelen+todella+Jumalan+kärsivällisyyttä+meitä+ihmispoloisia+kohtaan.+Teemme+kaikkea+sitä,+mikä+on+Jumalan+sanaa+vastaan.+Mutta+tulee+aika,+jolloin+Jumalan+kärsivällisyys+loppuu+ja+ilmestyskirjan+tapahtumat+alkavat.
19.05.2021 20:11
Jos+Suomessa+ei+maksa+vuokraa,+joutuu+lähtemään+kodistaan.+Jos+on+vuokralla,+pitää+maksaa+vuokra,+senhän+sanoo+jo+järkikin.+Pitäisikö+Suomessakin+vuokranantajien+antaa+ihmisten+asua+ilmaiseksi+asunnossa.+Eihän+se+olisi+oikein.+Pitäähän+se+vuokra+maksaa,+jos+menee+vuokralle.+Vai+asutko+sinä+toisen+asunnossa+ilmaiseksi.
19.05.2021 19:29
Olitko+silloin+Saksassa+?+Minä+en+ollut,+mutta+olen+lukenut+siitä+ajasta.+Ei+ole+keskitysleirejä+Israelissa.+Ei+Israelissa+tapeta+kehitysvammaisia+sen+tähden,+että+he+ovat+kehitysvammaisia.+Ei+siellä+tapeta+homoja,+mutta+Saksassa+tapettiin.+Saksassa+tapettiin+pappeja,+jos+he+eivät+saarnanneet+Hitlerille+mieluisia+saarnoja.
19.05.2021 19:25
Kenen+jälkeläisiä+palestiinalaiset+ovat+?+Kerro+minulle.++Juutalaiset+kuuluvat+Jaakobin+kahdentoista+pojan+jälkeläisiin.+Kenen+pojan+jälkeläisiä+palestiinalaiset+ovat+?
19.05.2021 19:15
Roomalaiset+antoivat+sille+alueelle+nimen+Palestiina.+Mutta+Palestiinan+valtiota+ei+ole+ollut.+Kun+se+alue+oli+Turkin+hallussa,+ei+se+silloinkaan+ollut+oma+valtionsa.+Se+kuului+Turkille.
19.05.2021 19:12
Juutalaiset+eivät+ole+sen+parempia+kuin+me+muutkaan,+mutta+eivät+myöskään+sen+huonompia.+Samanlaisia+me+olemme+kaikki.
Jos+ajattelee,+kuinka+isot+maat+muslimit+saivat.+Ne+ovat+ihan+valtavat+alueet,+verrattuna+pieneen+Israelin+alueeseen.+Mutta+sitäkään+ei+muslimit+antaisi+juutalaisille.+Muslimeille+on+valtavat+öljytulot,+ne+ovat+rikkaita+maita,+ainakin+osa.+Kun+katselee+kuvia+Saudi-Arabiasta,+niin+näkee,+että+se+on+rikas+valtio.+En+tiedä,+onko+siellä+kellään+köyhyyttä.+Muslimivaltioilla+on+valtavat+alueet,+mikseivät+he+anna+tilaa+omille+veljilleen.+Eivätkö+he+pidä+palestiinalaisista,+vai+mikä+siinä+kiikastaa+?
Juutalaiset+ovat+tehneet+siitä+maasta+se,+mikä+se+nyt+on.+Palestiinalaiset+olivat+lähinnä+beduiinejä,+jotka+matkasivat+pitkin+maata+eläintensä+kanssa.+Juutalaiset+kuivattivat+soita+ja+alkoivat+viljellä+maata.+Vastassa+oli+vielä+vihaisia+muslimeja.
19.05.2021 19:02
Minä+en+kannata+terroristeja.+En+kannata+islamia.+Se+on+vihan+uskonto.+Jos+katselee+noita+islamistisia+valtioita,+missä+niissä+olisi+ihmisen+hyvä+olla.+Kaikissa+lietsotaan+vihaa+ja+anarkiaa.+Facebookissakin+on+nykyään+näitä+islamisteja,+he+huutavat+kurkku+suorana,+vihan+vallassa.+On+se+mukavaa+katseltavaa.+Voihan+nenä.
19.05.2021 18:50
Älä+sinä+puhu+paskaa+vaan+tutki+asioita,+ennen+kuin+avaat+se+summosesi.
Oletko+sinä+islamin+kannattaja+?++Haluaisitko+mennä+sinne+muslimien+joukkoon,+jos+he+ovat+niin+ihania.+Siellä+sinulla+olisi+ihanaa.+Lokoisat+päivät+odottaisivat+sinua.+Lukisit+päivät+pitkät+koraania+ja+löytäisit+sieltä+tiedon,+kuinka+pitää+vihata+vääräuskoisia.+Kun+olisit+lukenut+koraanin+muutaman+kerran+läpi,+tietäisit,+jos+olisit+totuudellinen,+että+se+on+vihan+uskonto.+Siinä+vihataan+kaikkia+muita+kuin+muslimeja.+Kaikki+muut+ihmiset+voi+hyvällä+mielellä+tappaa.+Ainakin+kristityt+ja+juutalaiset.
19.05.2021 18:41
Wikipedia+"Israel+perustettiin++itsenäisyysjulistuksella+14.5.1948.+Yhdysvallat+ja+Neuvostoliitto+tunnustivat+heti+juutalaisvaltion."++Näin+lukee+Wikipedian+sivulla.
19.05.2021 18:34
Juutalaiset+eivät+tee+terroria,+ne+puolustavat+omia+kansalaisiaan.+Joka+maalla+on+oikeus+puolustaa+omaa+maataan.+Israel+on+ainoa+demokraattinen+valtio+tuolla+alueella.
Luepas+koraania,+niin+tiedät,+millaiset+ohjeet+siellä+on+juutalaisten+ja+kristittyjen+kohdalle.+Islam+on+vihan+uskonto.+Viha+pursuaa+siellä+joka+sivulla.+
Kun+lukee+koraanin+tekstejä,+ei+voi+muuta+kuin+todeta,+että+se+on+täynnä+vihaa+toisen+uskonnon+edustajia+kohtaan.+Kaikkien+maailman+ihmisten+pitäisi+olla+muslimeja+heidän+mielestään.+Silloin+maailma+olisi+heidän+mielestään+hyvä+paikka+asua.+Minun+mielestäni+se+olisi+silloin+hirveä+paikka+asua.+Joku+ajatolla+sanoisi,+mitä+pitää+tehdä.+Naisilta+vietäisiin+kaikki+oikeudet+pois.++Jos+katselee+rehellisesti+esimerkiksi+iranilaisia,+niin+tulee+suru+puseroon.+Niin+kauheaa+on+heidän+elämänsä.+Ei+mitään+vapautta.+Olla+vain+uskonnollisten+orjana+ja+tehdä+heidän+ohjeittensa+mukaan.++Katkaistaisiin+kaula,+jos+olisi+eri+mieltä.
Ihannoitko+sinä+islam+uskoa+?+Olisitko+onnellinen,+jos+Suomesta+tulisi+muslimivaltio+?+Olisitko+onnellinen,+jos+terroristit+ampuisivat+täällä+raketteja+?+Menisitkö+silittämään+heidän+päätään+ja+sanoisit,+hyvä,+hyvä.
19.05.2021 18:28
Älä+unta+näe.++MIksi+ihmiset+eivät+näe+totuutta.+Muslimit+eivät+tahdo+rauhaa,+ne+tahtovat+sotaa.+He+tahtovat+käännyttää+kaikki+ihmiset+muslimeiksi.+Sitten+maailma+on+ihana+heidän+mielestään.+Muslimivaltioilla+on+paljon+varallisuutta,+öljyn+takia.+Mutta+onko+niissä+hyvä+asua.+Ainakin+länsimaalaisena+en+haluaisi+asua+siellä.++Naisilla+ei+ole+mitään+arvoa,+he+ovat+miesten+jalkarättejä+useinkin.++Kun+nykyään+ei+saa+homoista+sanoa+mitään,+niin+muslimimaissa+heidät+kylmästi+tapetaan.+Tasa-arvo+on+niissä+maissa+tuntematon+käsite.
En+itse+ole+tappamisen+kannalla.+Mutta,+miten+olisi+Suomen+käynyt,+jos+Suomi+ei+olisi+puolustanut+itseään+1930-luvulla.+Me+kuuluisimme+Venäjään+tällä+hetkellä.+Minunkin+isäni+vietti+rintamalla+viisi+vuotta,+ne+vuodet+maksoivat+Suomelle+paljon.+Olen+kiitollinen+siitä,+että+meillä+on+oma+isänmaa.
Israel+puolustaa+omia+kansalaisiaan+terroristejä+vastaan.+Terroristit+tahtovat+tappaa+ja+Israel+puolustaa+kansalaisiaan.+Se+on+yleensä+joka+maassa+tapana,+että+maa+puolustaa+omia+kansalaisiaan.
Israel+on+Jumalan+omaisuuskansa.+Jumala+lupasi+Abrahamille,+Iisakille+ja+Jaakobille+sen+maan,+missä+nyt+juutalaiset+ovat.+Minkä+Jumala+on+luvannut,+sen+Hän+myös+sen+pitää.
19.05.2021 08:44
Häpeä+itse,+koska+olet+Hamasin+puolella.+Jos+olisit+elänyt+1930-luvulla,+olisitko+ollut+Hitlerin+kannattaja.+
Hamas+kylvää+kuolemaa.+Haluaisitko+sinä+elää+Hamasin+lähettyvillä+ja+pelätä+aina,+koska+sieltä+tulee+raketti+päähän.+Ei+ne+Hamasin+taistelijat+päätä+silittele.+Ne+on+koulutettu+tappamaan.+Ei+niillä+ole+sääliä+ketään+kohtaan.+Ei+niillä+ole+myötätuntoa+ketään+kohtaan.+Vain+viha,+viha+toisia+kohtaan.+
Mitähän+tekisit,+jos+joutuisit+Hamasin+terroristin+kanssa+kasvokkain.+Haluaisitko+tervehtiä+häntä+ystävällisesti,+vaikka+hän+polttopullo+kädessä+olisi+edessäsi.+Mitä+siinä+tekisit+?+Kertoisit,+että+olet+hänen+rakas+ystävänsä,+etkä+tahdo+hänelle+mitään+pahaa.+Mitähän+tämä+terroristi+tekisi+?+Ehkä+hän+kyynelsilmin+heittäisi+polttopullon+pois+ja+heittäytyisi+sinun+kaulaasi+ja+olisi+ystäväsi.+Ehkä+nämä+Hamasin+terroristit+kaipaisivatkin+rakkautta+vihan+tilalle.+Ei+sitä+tiedä.
Meillä+ei+ole+vielä+ollut+terroristeja.+Me+emme+voi+tietää,+mitä+on+asua+maassa,+missä+heitä+on.+Minä+saan+joka+kuukausi+kirjeen+Israelista.+Suomalaispariskunta+on+asunut+jo+kauan+siellä.+He+tietävät,+millaista+on+asua+pelon+keskellä.
19.05.2021 08:27
Ne,+jotka+kannattavat+Hamasia,+hyväksyvät+Hitlerin+teot,+kun+hän+tapatti+juutalaisia,+homoseksuaaleja,+romaaneja+ja+muita+kansalaisia,+jotka+eivät+häntä+miellyttäneet.+Hamasian+teot+voi+hyvin+rinnastaa+Hitlerin+tekoihin.+Tappaa,+tappaa+ja+tappaa.+Halu+aiheuttaa+kuolemaa.+
Hamas+on+terroristiryhmä,+millä+ei+ole+muuta+ajatusta,+kuin+kylvää+kuolemaa.+Polttoaineena+on+viha+niitä+kohtaan,+jotka+eivät+ole+muslimeja.+Viha+polttoaineena+on+hirveä+ase+ihmisen+kädessä.+Me+saamme+siitä+lukea+armaassa+kotimaassamme.+Sitten,+kun+se+viha+on+jossain+järjestössä,+niin+kuin+Hamas,+siellä+ei+kuulu+järjen+sanoja.++Hamas+on+vihan+kyllästämä+järjestö,+millä+ei+ole+muuta+tehtävää,+kuin+tappaa+juutalaiset+ja+kristityt.+Kun+ne+on+tapettu,+silloin+he+ovat+onnellisia.
Iran+on+hyvin+mukana+tässä+taistelussa.+Ei+ole+kauaa+siitä,+kun+Iranissa+joku+sanoi,+että+Iranin+suuri+päämäärä+on+ajaa+juutalaiset+mereen.+Sitähän+ne+ovat+tahtoneet+alusta+asti.
19.05.2021 08:12
En+todellakaan+tahdo+tappaa+ketään+ihmistä,+en+muslimeja,+en+hinduja,+en+ketään.+En+edes+tahdo+tappaa+muurahaista,+mitkä+kipittää+keittiössäni.+Otan+ne+lasilla+kiinni+ja+vien+ne+ulos.++Samoin+myös+muutkin+ötökät.
Miksi++tahtoisin+tappaa+ihmisen.+Se,+että+hän+uskoo+johonkin+muuhun+Jumalaan+kuin+minä,+ei+aiheuta+sitä,+että+tahtoisin+tappaa+hänet.
Minä+en+vastusta,+että+pakolaisia+tulee+meidän+maahamme.+Suurin+osa+heistä+on+muslimeja.+Jos+he+alkavat+räjäytellä+pommeja,+silloin+en+siitä+pidä.+Mutta+kyllä+varmaan+Suomi+suojelee+meitä,+jos+näin+tapahtiuu.+Tietysti,+jos+he+tekevät+väärin,+heitä+pitää+rangaista,+niin+kuin+suomalaisiakin.+Meidän+ja+pakolaisten+täytyy+totella+lakia.
19.05.2021 07:54
Isrel+ilmoittaa+ensin,+jos+sillä+on+aikomus+räjäyttää+kerrostalon,+että+ihmiset+voivat+lähteä+sieltä+pois.+Israel+ei+räjäyttele+muita+kuin+niitä,+missä+epäilee+olevan+terroristeja.+Muslimit+eivät+ilmoittele,+minne+lähettelevät+rkettejaan.
Emmekö+voisi+ajatella,+niin+kuin+muslimit+ajattelevat.+He+koraanin+mukaan+pääsevät+paratiisiin.+Sehän+on+hyvä+paikka.+He+pääsevät+siihen,+minne+heidän+sydämensä+halajaa.
Jos+ei+olisi+näitä+terroristeja,++palestiinalaisilla+olisi+hyvä+olla+Israelissa.+Kerran+olin+kuuntelemassa+palestiinalaista+naista,+joka+oli+ottanut+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä.+Hän+kertoi,+kuinka+hänet+aivopestiin+lapsena+vihaamaan+juutalaisia.+Kun+hän+tuli+uskoon,+hänen+koko+sukunsa+hylkäsi+hänet.+Monet+muslimit,+jotka+ottavat+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä,+tapetaan.+Muslimit+vihaa+juutalaisia+ja+kristittyjä,+koska+olemme+vääräuskoisia+heidän+mielestään.
19.05.2021 07:44
Kenelle+kuului+maat+Lähi-Idässä+ennen+Ensimmäistä+maailmansotaa+?+Turkille+ne+kuuluivat,+monta+sataa+vuotta.+Pitäisikö+kaikki+ne+maat+palauttaa+Turkille.+Muslimimaat+saivat+hirveän+suuret+maa-alueet+ja+juutalaisille+jäi+pienen+pieni+pläntti.+Sitäkään+maailman+ihmiset+eivät+antaisi+heille.+Mutta+muslimeille+he+antaisivat+vaikka+Euroopan,+jos+he+sitä+vaatisivat.
Juutalaisilla+ei+joittenkin+mielestä+saisi+olla+isänmaata.+Heidän+pitäisi+edelleen+olla+kodittomia.+Heidät+karkotettiin+sieltä+70+luvulla+Tituksen+johdolla.+Sen+jälkeen+juutalaiset+joutuivat+olemaan+pakolaisina+ympäri+maailmaa.+Sitten+tuli+aika,+jolloin+heille+luvattiin+oma+maa,+missä+Aabraham+asui.+Se+maa,+jonka+itse+Jumala+heille+lupasi.
Pienen+pieni+pläntti+suurten+muslimivaltioiden+vierellä.+Sitäkin+muslimit+ahnehtivat+itselleen.++Kuka+ihailee+muslimivaltioita+?+Haluaisimmeko+me+suomalaiset,+että+muslimit+pääsisivät+Suomessa+valtaan,+emme+kai.
Uskon,+että+paljon+on+palestiinalaisia,+jotka+haluavat+elää+rauhassa+Israelissa.+Mutta,+kun+on+Hamasin+terroristit,+jotka+haluavat+väkivaltaa.+He+ovat+samanlaisia+kuin+Adolf+Hitler,+eivät+he+välitä+omasta+kansastaan,+vaan+vallasta+ja+anarkiasta.+He+haluavat+lietsoa+väkivaltaa,+että+heidät+huomattaisiin.+Maailman+huomio+tulee+heidän+osakseen+ja+he+osaavat+käyttää+länsimaisia+ihmisiä+hyväkseen.+He+haluavat+myötätuntoa,+vaikka+heillä+on+sydämessään+halu+murhata+paljon+ihmisiä.+Heille+ihmiset+eivät+merkitse+mitään,+ei+omat+eikä+muittenkaan+kansojen+ihmiset.+Se+on+viha,+joka+on+polttoaineena+heillä.
19.05.2021 07:34
58 / 59