Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1465

1. Mitä ovat hamasin miekkosille länsimaiset ihmiset, jotka arvostavat suureen ääneen terroristeja. Hamasin miekkoset nauravat partaansa länsimaisille ihmisille, jotka ihannoivat terroristeja, ihmisiä, jotka nostavat jalustalle hamasin terroristit. Länsimaalaiset ihmiset ihailevat hamasin terroristeja, kuin he olisivat kultakimpaleita. Kuitenkaan ihmiset eivät lähde tutustumaan näihin veikkoihin, millaisia he ovat. Eivät tietenkään uskalla, koska siellä voi kuolema tulla helposti.

Jos minun olisi valittava, menisinkö hamasin terroristin luo kylään tai juutalaisen luo, valitsisin ilman muuta juutalaisen.

Facebookissa minulla on muutama ystävä, joka asuu Israelissa. He kertovat totuuden, mitä siellä tapahtuu. Nytkin Israelissa on metsäpaloja, kun muslimit heittelevät pommejaan sinne.

Sen minä tiedän, etten halua ystävystyä terroristin kanssa. Hänen kanssaan ei olisi olo turvallista.
  2. En ihan saanut kirjoituksestasi selvää siitä, mikä oli ajatuksesi.

Muistatko sen, kun muslimit ohjasivat lentokoneet kerrostaloihin Yhdysvalloissa ? Kyllä sielläkin ruumiita tuli. En muista, että mikään muu kansanryhmä olisi sellaista tehnyt ? Miten on Ruotsin laita, siellä muslimit nujakoivat ? Suomalaisiakin Ruotsiin muutti aikoinaan paljon, mutten muista, että he olisivat siellä älämälöä aiheuttaneet.

Mikä minua inhottaa, kun uutisissa on katsellut, kun esim. Iranissa naiset huutaa kurkku suorana kuolemaa esim. Yhdysvalloille. Siitä varmaan minun inhoni muslimeja kohtaan on syntynyt. Se oli ihan älyttömyyttä, melkein näyttivät idiooteilta, kun painelivat huutaen pitkin tietä. Teki mieli oksentaa. Ne kerrat, kun katselin heitä, muodosti lähtemättömän kuvan muslimeista. He olivat kuin villi-ihmisiä, vailla tolkkua, vailla järjenhiventäkään. Olen lukenut muslimeista, jotka ovat aivan toisenlaisia kuin nuo naiset. Se on hiukan parantanut näkemystäni, mutta ihan vähän.

Juutalaiset ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin me muutkin, eivät sen parempia, mutta eivät huonompiakaan. Samanlaisia me olemme kaikki ihmiset. Joku erehtyy jossakin ja toinen taas toisessa asiassa. Ja jokaisessa maassa on niitä, jotka tekevät enemmän pahaa ja heitä varten on vankilat.

Mutta siinä olen sitä mieltä, että jokaisen maan on saatava puolustaa omaa maataa terroristeiltä. Se on saletti asia. Emmehän me suomalaisetkaan anna toisten hakata meitä henkihieveriin, yritämme toki puolustautua.
  3. Lue Raamattua, Jumala ei ole hylännyt omaa kansaansa. Juutalaiset eivät olisi olemassa, jos Jumala olisi sen hyljännyt.

Hes. 36:24-28 "Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne. Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen. Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne. Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne."

Tämän Jumala on luvannut ja Hän pitää lupauksensa.