Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Monkki
profiilit
Monkki
Monkki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1465
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä ovat hamasin miekkosille länsimaiset ihmiset, jotka arvostavat suureen ääneen terroristeja. Hamasin miekkoset nauravat partaansa länsimaisille ihmisille, jotka ihannoivat terroristeja, ihmisiä, jotka nostavat jalustalle hamasin terroristit. Länsimaalaiset ihmiset ihailevat hamasin terroristeja, kuin he olisivat kultakimpaleita. Kuitenkaan ihmiset eivät lähde tutustumaan näihin veikkoihin, millaisia he ovat. Eivät tietenkään uskalla, koska siellä voi kuolema tulla helposti.
Jos minun olisi valittava, menisinkö hamasin terroristin luo kylään tai juutalaisen luo, valitsisin ilman muuta juutalaisen.
Facebookissa minulla on muutama ystävä, joka asuu Israelissa. He kertovat totuuden, mitä siellä tapahtuu. Nytkin Israelissa on metsäpaloja, kun muslimit heittelevät pommejaan sinne.
Sen minä tiedän, etten halua ystävystyä terroristin kanssa. Hänen kanssaan ei olisi olo turvallista.
16.06.2024 18:23
Kyllä kaikilta vaaditaan usko Jeesukseen, myös juutalaisilta.
16.06.2024 18:12
Amnesty lähettää minullekin jatkuvasti sähköposteja. Melkein aina pelkkää puppua he kirjoittavat, vessapaperin arvoista. He eivät ota mitään kantaa Afrikassa olevaan kansanmurhaan. Siellä on monilla kauheat oltavat. Mutta amnesty on kuin pissa sukassa niistä asioista.
16.06.2024 17:28
Nyt en ymmärrä kysymystäsi. Minun mielestäni, jos tänne tulisi hamasin terroristeja pullikoimaan, poliisit ottaisivat heidät kiinni ja he joutuisivat oikeuteen. En minä ainakaan menisi tulilinjalle, olisin kiltisti kotona ja sanoisin pojillenikin, että pysyvät pois kahinoista. Miksi meidän pitäisi mennä sinne muslimien kanssa rähinöimään ? Annetaan valtiojohdon ratkaista asia.
No , mitä pitäisi tehdä, jos idästä tulisi joukko sotimaan. Olla möllötettäisiinkö vain ja odotettaisiin, mitä he tahtovat.
16.06.2024 17:24
Juutalaiset ovat samanlaisia ihmisiä kuin mekin. Jokainen ihminen on tehnyt elämänsä aikana jotain väärin. Täällä ei ole yhtään täydellistä ihmistä maan päällä.
Mutta olen sitä mieltä, että jokainen maa saa puolustaa omia kansalaisiaan. Jos idästä hyökätään kimppuumme, meillä on oikeus puolustaa itseämme, vai seisommeko tumput suorina ja odotamme onnellisina sitä hetkeä, kun meidät ammutaa tai viedään sotavangiksi.
16.06.2024 17:16
Luen juuri yhtä kirjaa, missä perhe 1900-luvun alussa meni silloiseen palestiinaan. Arabit olivat siellä silloin, mutta olivat päästäneet maan kurjaan kuntoon. Arabit olivat paimentolaisia, jotka kulkivat lampaittensa perässä ja asuivat teltoissaan. Jos siellä olisivat arabit nyt, siellä olisi vain autiomaata. Arabit ovat laiskoja, he tykkäävät vain kulkea lampaittensa perässä. Siellä on niin lystiä lampaiden kanssa.
Juutalaiset ovat tehneet siitä maasta sen, mikä se nyt on. Juutalaiset antoivat arabeille työtä. Juutalaiset kuivasivat soita, tekivät siitä maasta rehevän. Juutalaiset tekivät siitä maasta sen, mikä se nyt on.
Miksi muslimit saivat valtavat alueet ja juutalaiset saivat vain pienen pläntin verrattuna muslimeihin. Miksi muslimit haluavat kaiken, kohta he haluavat koko maailman itselleen.
Jokaisella maalla on oikeus puolustaa omia kansalaisiaan. Miksi muslimit eivät vapauta panttivankeja, miksi ?
Eiköhän hamasin pitäisi hävetä, he laittoivat pienen vauvan elävänä uumiin ja paistoivat hänet. Ajattele, jos se olisi tehty sinun sukulaisellesi, olisitko ollut siitä iloinen.
16.06.2024 17:09
Kun menee geniin, sieltä voi löytyä mukaviakin esi-isiä. Minäkin löysin tiedon sieltä, että esi-isäni ja -äitini olivat murhanneet yhden miehen ja heidät oli mestattu. Kivoja juttuja sieltä löytyy. Meinasin silloin lopettaa sukulaisten etsimisen. Jatkoin kuitenkin ja onneksi ei tullut pahempaa.
Minun appeni syntyi Viipurissa ja Viipurissa oli juutalaisia, joten suvussa voi olla juutalaista verta.
12.05.2024 20:34
Mikä Suomessa oikeuttaa tappamisen ? Viha, kateus, mustasukkaisuus vai joku muu syy ?
Jos juutalainen tappaa omassa maassaan jonkun, hän joutuu vankilaan. Jos palestiinalainen uhkaa ampua ja juutalainen sotilas on siinä, jompi kumpi siinä ampuu. Mutta en usko, että juutalainen sotilas kadulla alkaa ampua noin vain ihmisiä.
12.05.2024 20:30
Tiedätkö mitä ? Minä en itke näiden palestiinalaislasten tähden yhtään. En yleensä itke ihmisten tähden. Isäni kuoleman jälkeen minä itkin itkuni, koska isäni oli minulle rakas, äärettömän rakas. Häntä parempaa ihmistä en ole tavannut. Siihen päättyi itkeminen ihmisten puolesta.
Kun kissani kuoli, sen puolesta minä itkin monta kuukautta. Eläinten puolesta voin itkeä. Tiedätkö miksi ? Eläimet eivät ole aiheuttaneet minun sisimpääni niitä verestäviä haavoja, vaan ihmiset. Siksi en itke ihmisen tähden. Miksi itkisin ihmisen tekia, joka lyö, haukkuu ja mitätöi ? Miksi itkisin ihmisen tähden, joka vei minun ihmisarvoni ? Miksi itkisin ihmisen tähden, joka sai minut vihaamaan itseäni ? Miksi itkisin ?
12.05.2024 20:20
Kyllä minä luen Vanhaa Testamenttiä niin kuin Uuttakin. Siellä on Danielin kirja, joka koskee tätä aikaa ja tulevaa.
Minä uskon siihen, että seurakuntaan kuuluu uskovat, jotka koostuu pakanoista ja juutalaisista, jotka ovat ottaneet vastaan Jeesuksen elämäänsä.
Mutta tulee päivä, jolloin Jeesus ilmestyy juutalaisille ja he ottavat kansakuntana Hänet vastaan. Silloin he näkevät, että se Jeesus, joka ristiinnaulittiin, on heidän Messiaansa.
Sakarja 11:10 "Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista."
12.05.2024 20:05
Se on totta, että he pelastuvat ainoastaan Jeesuksen kautta, koska ei ole muuta tietä. Siksi olen iloinen, kun näin, että paljon juutalaisia oli ottanut Jeesuksen vastaan elämäänsä.
Mutta tulee päivä, jolloin Jeesus ilmestyy Öljymäelle ja silloin juutalaiset kohtaavat Messiaansa.
Jeesukseen uskovat on oksastettu öljypuuhun. Ei me olla 2-luokan israelilaisia, me kuulumme Jeesuksen seurakuntaan, jonka Hän verellään osti.
12.05.2024 19:53
Niin on. En ymmärrä mokomaa muotia. Mitähän seuraavaksi ?
12.05.2024 19:41
Minä olen ihmetellyt, millainen on muunsukupuolinen. Mistä hänet erottaa ihmisestä ? Mikä tekee ihmisen muunsukupuoliseksi ? Onko hän neutri, vailla sukupuolta, niin kuin eunukki, jos hän on mies.
Joillain eliöillä ei ole sukupuolta, olisivatko nämä muunsukupuoliset sellaisia eliöitä ?
12.05.2024 19:10
Ei se tarkoita sitä, vaan Israel aikoo tyhjentää Gazan hamasin ukoista. Mutta, kun hamas piiloutuu ihmisten sekaan, niin siellä voi mennä nainen tai lapsi. Israel ei tarkoituksella surmaa lapsia. Suomalaiset suramasivat lapsia ja nauttivat vielä siitä.
12.05.2024 18:52
En ihan saanut kirjoituksestasi selvää siitä, mikä oli ajatuksesi.
Muistatko sen, kun muslimit ohjasivat lentokoneet kerrostaloihin Yhdysvalloissa ? Kyllä sielläkin ruumiita tuli. En muista, että mikään muu kansanryhmä olisi sellaista tehnyt ? Miten on Ruotsin laita, siellä muslimit nujakoivat ? Suomalaisiakin Ruotsiin muutti aikoinaan paljon, mutten muista, että he olisivat siellä älämälöä aiheuttaneet.
Mikä minua inhottaa, kun uutisissa on katsellut, kun esim. Iranissa naiset huutaa kurkku suorana kuolemaa esim. Yhdysvalloille. Siitä varmaan minun inhoni muslimeja kohtaan on syntynyt. Se oli ihan älyttömyyttä, melkein näyttivät idiooteilta, kun painelivat huutaen pitkin tietä. Teki mieli oksentaa. Ne kerrat, kun katselin heitä, muodosti lähtemättömän kuvan muslimeista. He olivat kuin villi-ihmisiä, vailla tolkkua, vailla järjenhiventäkään. Olen lukenut muslimeista, jotka ovat aivan toisenlaisia kuin nuo naiset. Se on hiukan parantanut näkemystäni, mutta ihan vähän.
Juutalaiset ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin me muutkin, eivät sen parempia, mutta eivät huonompiakaan. Samanlaisia me olemme kaikki ihmiset. Joku erehtyy jossakin ja toinen taas toisessa asiassa. Ja jokaisessa maassa on niitä, jotka tekevät enemmän pahaa ja heitä varten on vankilat.
Mutta siinä olen sitä mieltä, että jokaisen maan on saatava puolustaa omaa maataa terroristeiltä. Se on saletti asia. Emmehän me suomalaisetkaan anna toisten hakata meitä henkihieveriin, yritämme toki puolustautua.
12.05.2024 18:48
Mikä on se puolueeton taho, johon uskot ? Mistä tiedät, että se on puolueeton taho ?
12.05.2024 18:23
Mikähän se kysymys oli, kun en löytänyt edellistä kirjoitustasi.
12.05.2024 18:22
Minä en tunne yhtään juutalaista. Mutta tiedän, että ortodoksi juutalaiset ovat kristittyjä vastaan ja ovat lakihenkisiä. Ehkä heitä välttelisin.
Lakihenkisyys on aina pahasta. Lakihenkinen ihminen on hankala tapaus, meissä on helposti tuo oikeaoppisuus kiinni kuin syylä.
Kun olin Israelissa, en kokenut heiltä mitään vainoa, sai ihan rauhallisesti kävellä kaduilla. Mutta siitä on jo aikaa. Nyt Israelin puolella pommit raikaa, näin ovat kertoneet ystäväni Israelissa.
12.05.2024 18:18
Lue Raamattua, Jumala ei ole hylännyt omaa kansaansa. Juutalaiset eivät olisi olemassa, jos Jumala olisi sen hyljännyt.
Hes. 36:24-28 "Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne. Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen. Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne. Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne."
Tämän Jumala on luvannut ja Hän pitää lupauksensa.
12.05.2024 17:02
Minä uskonkin siihen, mitä suomalaiset, jotka ovat Israelissa, sanovat. He kertovat totuuden, vaikka se olisi epäedullinen Israelille. Minä saan suomalaiselta joka kuukausi sähköpostia, missä hän kertoo Israelin tilanteesta.
Oletko sinä hörhöihminen, kun uskot kaiken, mitä terroristit kertovat ?
12.05.2024 16:54
6 / 74