Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

  1. En muista, kerrottiinko raamatussa, että opetuslapset tekivät ristinmerkkejä. Mielestäni katolinen kirkko toi sen tradition. En ole kylläkään luterilaisessa kirkossa nähnyt kenenkään tekevän ristimerkkiä.
  2. " Palstan helluntailaiset ovat tappankeet miljoonia Jeesuksen uskovia, raiskanneet näiden lapsia "

    Olemmepa me helluntailaiset paljon tappaneet Jeesukseen uskovia. Onkohan Suomessa Jeesukseen uskovia edes noin paljon ? Tiedätkö, miten paljon me olemme murhanneet Jeesukseen uskovia ? Kun Suomessa on yli viisi miljoonaa ihmistä, kuinkahan moni heistä on Jeesukseen uskovia. Heititkö tuon lukumäärän lonkalta vai ajattelitko ihan loppuun asti.

    En usko, että me olisimme raiskanneet uskovien lapsia. Silloin täytyy jo ihmiselle tapahtua jotain käsittämätöntä, jos hän tekee lapselle tuollaista. Minä tiedän, että sellaista tapahtuu, mutta ne ihmiset eivät ole Jeesukseen uskovia, en ainakaan usko.

    Minä en pitänyt luterilaisista silloin, kun itse oli luterilainen. Mutta, kun otin Jeesuksen vastaan elämääni, jäivät haukkumiset pois. Nyt ovat kaikki uskovaiset, ovatko he luterilaisia, vapaakirkollisia, baptisteja, metodisteja, helluntailaisia tai muuhun kristilliseen seurakuntaan kuuluvia, minulle rakkaita. Uskon Jeesukseen pitäisi yhdistää meitä. Minulla on monta luterilaista ystävää, samoin kuin vapaista suunnista. En ole koskaan aikonut murhata yhtään heistä, enkä todellakaan halua raiskata heidän lapsiaan.

    Sinä kirjoitat kyllä nyt niin paksua palturia ja tuntuu siltä, että sinulla on valtava viha helluntailaisia kohtaan.

    Me kaikki olemme vajavaisia, me emme ole täydellisiä. Yksi on ollut täydellinen, Jeesus Kristus, mutta me muut olemme vajavaisia. Meillä jokaisella on omat sisäiset traumamme, joita me kannamme. Se vaikuttaa paljon siihen, kun kohtaamme toisia ihmisiä. Heilläkin on omat traumansa ja sitten tulee näitä yhteentörmäyksiä.

    Jeesus toivoisi, että me pystyisimme rakastamaan myös toisiamme. Rakastihan hänkin meitä niin paljon, että meni ristille meidän tähtemme. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Hänessä on ainoastaan pelastus.
  3. Kyllä se on hamasin puolella se silmitön viha. Eivät kehtaa näyttää naamaansa, kun palauttavat panttivankeja.

    En ymmärrä, miksi suomalaiset ihannoivat terroristejä, luulevatko suomalaiset, että he ovat uuden ajan Robin Hoodeja. Murhaajia koko sakki, raukkamaisia pelkureita, jotka kätkeytyvät liinojensa taakse. Silmät vain mollottavat liinojen välistä.