Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1481

1. Jos+tytöllä+on+miehen+testoronipitoisuus,+eikö+olisi+helpompaa+antaa+hänelle+estrogeeniä,+että+hän+voi+olla+se,+miksi+hän+on+syntynyt.+Jos+pojalla+on+liikaa+estrogeenia,+eikö+olisi+helpompaa+antaa+hänelle+testoronia.+Tiedän+näistä+lapsista,+joista+esim.+ei+voida+synnytyksen+jälkeen+päättää+kumpaa+sukupuolta+he+ovat.+Olen+ajatellut+sitä,+että+me+syömme+paljon+myrkkyjä+elintarvikkeissa.+Viljoissa+on+myrkkyjä,+kasviksissa+on+myrkkyjä,+onkohan+mitään+ruokaa,+joka+olisi+puhdasta+myrkyistä.+Me+emme+tiedä,+mitä+ne+vaikuttavat+meidän+ruumiissamme.++Ja+mitä+ne+vaikuttavat+syntymättömässä+lapsessa.+Minä+olen+ymmärtänyt,+että+siittiö+ratkaisee+sukupuolen.+Jos+silloin,+kun+siittiö+ja+munasolu+yhtyy,+ratkaistaan+sukupuoli,+miksi+sitä+pitäisi+muuttaa.Mutta+puhe+oli+siitä,+että+ihmisten+aivot+alkaa+huutaa+julki+sitä,+että+sinä+oletkin+tyttö+pojan+ruumiissa+tai+poika+tytön+ruumiissa.+Minulle+aivoni+ei+ole+koskaan+huutaneet,+että+olen+tyttö+tai+poika.+En+ole+kuullut+aivojeni+huutelevan+tuollaisia.En+ymmärrä+transihmisiä,+miksi+he+eivät+voi+hyväksyä+sitä,+miksi+he+ovat+syntyneet.+Ei+se+elämä+sen+helpompaa+ole,+jos+on+vaihdettu+sukupuolta.
  2. "Taas+yksi+hellari+joka+nimittelee+lahkonsa+kristittyä+uskonnonuhria+"valehtelijaksi"."Minä+tarkoitin,+että+et+pysty+tuntemaan+kaikkia+helluntailaisia+ja+siihen+minä+kirjoitin,+että+valehtelet.+Ethän+sinä+tunne+minuakaan.+Sinä+et+voi+tietää,+mitä+minä+ajattelen.+Tule+tutustumaan+ja+jutellaan,+silloin+sinä+tiedät,+mitä+mieltä+minä+olen+asioista.+Eihän+tuntemattoman+suuhun+saa+laittaa+sellaista,+mitä+toinen+ei+ole+sanonut.Oletko+sinä+uskonnonuhri?+En+tiedä,+mitkä+ovat+ne+syyt,+joitten+takia+olet+joutunut+uhriksi.+Me+ihmiset+olemme+niin+erilaisia.++Toiset+ovat+luonteeltaan+"hallitsijoita",+jotka+mielellään+määrävät+toisia.Kun+ihminen+tulee+uskoon,+ei+hän+heti+ole+omaksunut+raamatun+sanaa.+Se+on+opettelua+alussa,+kun+niin+monet+asiat+ovat+monille+vieraita.+Jos+kotona+ei+ole+puhuttu+uskon+asioita,+niin+melkein+kaikki+on+vierasta.+Kasvaminen+uskossa+ei+ole+aina+niin+nopeata,+kuin+haluaisi.++Äitini+luona+kävivät+Jehovan+todistajat+ja+äitini+opetti+minulle+sen+opin.+Kun+tulin+uskoon,+raamatusta+luin+ne+kohdat,+jotka+olivat+Jehovan+todistajien+opissa.+Pääsin+niistä+vääristä+opinkohdista+eroon,+kun+tutkin+raamattua.Älä+yleistä,+että+kaikki+helluntailaiset+ovat+samanlaisia.+Meissä+kaikissa+suomalaisissa+on+niin+paljon+rikkinäisyyttä,+että+se+tekee+kanssakäymisemme+hankalaksi.+Me+olemme+niin+helposti+toisiamme+vastaan+ja+syytämme+toisiamme+kaikesta.+Syyttäminen+on+monista+ihanaa,+koska+silloin+tuntee+itse+olevansa+parempi+kuin+tuo+toinen.Minä+olen+arka+ihminen,+olen+joutunut+kiusatuksi+lapsena.+Vetäydyin+ihmisistä+ja+kartan+vieläkin+ihmisryhmiä.+En+viihdy+ihmisten+keskellä.+Loukkaukset+ovat+sattuneet+välillä+kovastikin,+mutta,+kun+tulin+uskoon,+halusin+antaa+kaikille+anteeksi.++Eikö+Jeesuskin+sanonut,+että+me+ihmiset+olemme+pahoja.+Ja+se+on+totta.+Olen+onnellinen,+että+Jeesus+on+näyttänyt,+millainen+minä+olen.+Luulin+itseäni+paremmaksi,+mutta+nyt+olen+vapaa+niistä+luuloista.
  3. Me+emme+saa+korottaa+ketään+ihmistä.+Me+kaikki+ihmiset+olemme+syntisiä,+myös+Luther.+Se+oli+hyvä,+että+Luther+toi+esille+armon.+Me+emme+voi+omilla+teoillamme+tulla+Jumalan+edessä+paremmiksi,+Vaikka+kuinka+hakkaisimme+selkänahkaamme.+Me+ihmiset+olemme+kaikki+erehtyväisiä,+jos+me+luulemme+olevamme+toisia+parempia,+siellä+väijyy+ylpeys.Minä+en+pidä+siitä,+että+ihmistä+korotetaan.+Ihminen+on+syntinen+kuolemaansa+asti,+mutta+osa+ihmisistä+ovat+armahdettuja+syntisiä.+Kestään+meistä+ei+tule+täällä+maan+päällä+enkeleitä+tai+täydellisiä+ihmisiä.Jos+ihminen+ottaa+Jeesuksen+vastaan+elämäänsä,+minun+mielestäni+hänestä+tulee+kristitty.+Onhan+paljon+ihmisiä,+jotka+uskovat,+että+Jeesus+on+elänyt,+mutta+he+eivät+tahdo+ottaa+häntä+elämäänsä.+He+eivät+tahdo+elää+raamatun+sanan+mukaan.Mikä+se+on+se+"omilla+tavoillanne"+usko.+Kerro+minulle,+että+sen+tietäisin.+Itselläni+on+raamatus+sana+ohjenuora,+jonka+mukaan+yritän+elää.+Monesti+epäonnistun.+Ajatuksin,+sanoi+ja+teoin+monesti+huomaan+tekeväni+syntiä.+Mutta+haluan+olla+Jeesuksen+oma+ja+Jumalan+lapsi.+Uskon+siihen,+että+Jeesus+on+ainoa+tie+Jumalan+luo.+Ei+ole+muuta+tietä.