Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1549

1. Minä+en+ymmärrä,+miksi+ihminen+haluaa+olla+toista+sukupuolta+kuin+on+syntynyt.+Mikä+on+se+tunne,+mikä+valtaa+ihmisen,+ettei+hän+halua+olla+se,+miksi+hän+on+syntynyt.+Mietin,+miksi+minä+haluaisin+olla+mies,+vaikka+olen+syntynyt+tytöksi.+Mikä+on+se+halu,+joka+valtaa+ihmisen+niin+totaalisesti,+että+haluaa+olla+toinen+sukupuoli.Mikä+minusta+tekee+naisen+?+Se,+koska+olen+syntynyt+tytöksi.+Haluavatko+miehet+mieluummin+naiseksi,+että+he+kokevat,+että+naisena+on+paljon+helpompaa.+Kokevatko+he,+että+on+mukavampaa+olla+palvottu,+koska+miehet+useinkaan+ei+ole+palvottuja+?++Haluavatko+he+olla+mieluummin+heikkoja+naisia,+kuin+rohkeita+miehiä+?Kun+katselee+niitä+miehiä,+jotka+ovat+leikattu+naisiksi,+kyllä+niistä+paistaa+mies+kaikkien+meikkien+takaa.+Toisaalta+he+ovat+luonnottomia,+koska+he+eivät+ole+miehiä+eikä+naisia.+Vain+leikattuja+ihmisiä,+joitten+pitäisi+muistuttaa+jompaa+kumpaa+sukupuolta.
  2. En+usko+noitiin.+Uskon+enkeleihin+ja+riivaajiin,+koska+niistä+on+kirjoitettu+raamatussa.+Uskon,+että+raamattu+on+Jumalan+sanaa.+Siellä+on+ennustuksia,+joista+osa+on+toteutunut+ja+osa+vielä+toteutumatta.+Jeesuksen+syntymä+on+ennustettu+vanhassa+testamentissä.