Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

291

1. taas++se+eeva+erkanise+koettaa+selostaa+sellaista+paskaa++et++kirjoitanjonneki+misshe+on+pieniä+kun+he+tahtoo+uskoa+et+joku+on+jotaintahdon+vain+että+on+normaalia+tervettä++elämääMinä+olen+vaan+normaali+,+terve.+Kirjoitan++ihan+kenelle+vaan+++ja+kenen+kanssa+vain.kun+ilmenee++tällaista++kuvottavuutta+++esim+noista+lähistön+ihmisistä+kuuluu+heidän+reagointia++siihen+mitä+ajattelenmä+en+voi+elä'ä+jos+sä+olet+siellä+suuri+sanoi+joku+heistä++..+++??minä+olen+vaan+normaali+ja+terve++en+ymmärränoita++++skitsoiluja.+++++Kun+en+voi++tehdä+mitäänkukaan+ei+kirjoittanut+ja+kesksustele+kanssani+joko++mitä+voi+arvata+että++hyvää+iltaatääl+menee+hyvin++hyvää+jatkoatai+++sitten+jotain+asioita+++enemmä'n++++++menen++katsomaan+mitä+tv+stä+tullee.+tv+ohjelma.++Ostin+keksejä.+++++++lataan+kännykkäää+++pitää+lähteä.++++++++tosi+ikävä+että+ette+tahtoneet+olla+++normaaleita+ja+terveitä.olette+pahan+vallassa+siinä.++kyl+ihminen+osaa+kirjottaa+++++vastauksen.++(+on+jotain+kirjoitettu++++)+++(+tai+ehkä+siel+ei+ollut+ketään.+++Jo+s+onjoku+++ohjelma+mitä+kaikki+katsoo+tms.++Illlallinen.+++niin+voikolaskea++tod+näköisyy+sprosentin++miten+monta+ihmistä+++tässä+onjonkun+aiheen+ääressä+,+tiet+koneen.++??
  2. Niin+Joel++silitti+vasenta+käsivartta,+++seistenvasem+puolella,++niin+päässäni+alkoi+tuntu+a+rakkauden+tunne.+++synapsit+adapterit+hermoradat+heräsivät+toimimaan.Sillä+kohden+päätä.+++ja+tunsin+sitä+vasten+miten+rouidassa+muu+pääni+on.++Anteeksi+olen+ilman+henkeä+ei+hengessä+hyvässä+kirjoittanut+tä'hän+astikaikki+tuntuu+vain+turhalta+olen+väh+kyynises+hengessä+piittaamattomassa.++En++ymmärrä+miten+saa+otteen+siitä+++hengestä+++tai+mihin+uskoa+tms.tai+mistä++on+kyse.+++Se+kuitenkin+oli+totta.++++todellista,++että+rakkauden+tunne++tuntui+päässä++aivoissa.++Olin+todella+avuton+keskellä+päätäni,+++++ja+ajattelin++että+jos+olisi++kokoajan+++++esim+aviomies++++tai+joku++++jonka+seurassa+olla+++aamusta+iltaan+päivästä+toiseen+++se+tunne+olisi+kokoajan.++eli+minun+pitäisi++järjestää+itseni+jonkun+seuraanjonkun+jota+voin+kunnioittaa.++(+hän+oli+säveltäjä+sanoittaja+kitaristi+++laulaja++kosetinsoittaja..+++ja+Jeesus++ilmeisesti.++Evan+poika+Kan,+++Salomo+Daidin+poika,ja+Suleima+Suuri++(+jokaoli+isoisäni+++)++olin+Humasahin+tytär++joka+on+Riitta+Väisänen+ja++grand+vizir++Pasan++joka+oli+Spede+pasanen.++Lala+kara+PasaMustafa.++(+tuossa++elämäs+minul+oli+kuulemma+suuri+rakkaus.+++)missä+minun+tunteet+on+ja+henkikun+lancaster+tytön+luona+nukuin.Hän+kuulee!!!++kuulolaitteellatv+25+++äänellä+kun+on+hän+kuulee.+++Niin++++voi+ollaniin+yksinkertaista++että+kun+on+joku+++kunnioitettavakuten+tvs+sä+näkyy+älyllisiä+++jonkaseurassa+ollajokavälittää+++normaalisti++kukaanhan+ei+nyt+välitä+mistäänmitäänaamusta+iltana++yksin++(+se+on+vakavaa++se+oli+vakavaa+++että+vastoin+tahtoa++aamusta+iltaanyksin+++Tuletko+heti+tarjoamaan+k0olmea+lajia+kakkuja++Kaisan+kahvilaan??++[email protected]+++ehkä+tämä+on,+++ett+yleensä++etsin++hyvin+tärkeänä+oliona+itselleni+++mit+tarvitsennyt+etsin+väsellasel++++henge+ett+toi+tyyppi+tossa++sillejoku++(+se+ei+sovi+minulle.+)++en+ole+sellainen.....+++Muttaei+ole+rahaa....++++jos+ostan+kahvin+2+esitten+on+vain+2+e+olis+pakko+ostaa+vettä++++ai+jaa++se+tyttöpullero+kuolee+jos+olen+jotain++?sellaist+puhinaa+kuulinhän+ei+pysty+pitäm+minua+minäänett+hänen+tunteet+kuolee++?++++onko+niin+yhä?hänen+parisielu+on+Vivaldionhan+se+jotain?++hän+juoksi+10+km+joka+päivä+++ja+oli+laiha,ja+lauloi+räppiäHän+on++tavannut+Toni+Wn++heinolankioskilla++10+vuotiaanaHän+kuulee+kuulolaitteella+normaalisti.++vaikkakuiskauksen.+++Vivaldi+kun+teki++videon+se+on+nerokas.++++se+vaan+oli.++Muttahän+sitten+lihoa+lösähti.minä+tekisin++sen+saunan+missä+kuntopyörä++missä+++laihtua.++Lähetän+nämä+Ismolle+++???+jos+hän++tekisi+saunanmut+eoäilen+hänonjotebki+sellainen+ylimeileinenj+jäykkä++jöymä+++missä+minun+tummatukkainen+poikakaveri+?++Jumala++++anna+yli+sen+lancasterinai+se+on+joku+muka+se+++minulta+estetty+nukkuminen++3+vse+on+edessä++että+maksvatkalliistis+en+häpäisyn+h'äväistä+valaistunuttahe+on+vaan+taviksia++ei+mit'ääänkuollut+sairastunutpukeutunut+++hengityssuojaimiin++tuhansia+++heidän+hengettömyydessäMutta+Jumala+ei+antanut+minulle+paikkaa+nukkua..++sen+ymmärsin+että+krisna+ei+ole+jumala+++vaan+vallanhaluinen+mies.+)mutta+Oikea+Jumalavie+nyt+juomaankahvia!!!
  3. en++niin+ajattele+että+heidät+sai+alas+sillä...+++++en+ole+ehtinyt+ajatella++eikä+siitä+välitet+mit+sanoin(+jouduin+häädyllenimimerkkini+on+häädylläeikun+jäähylläja+toinenkin+nimimerkki+++joutu+heti+jäähyllestamariasalomeja++kristinuskonperustaja+++nimimerkit.++Olen+kyllä+arka..+jos+ne++bigbrothers++++valinnat+on+n+yt.+++Helsingissä.en+tahtoisi+olla+joka+tahtoisi+pahaa.++++mistäotan+voimani.+++kahvilanpitäjästä+++jos+hän++antaa+velaksi+kahvin.++ei+ole+yhtäkään+ihmistä+siis+++ette+saa+katsoa+kauhuelokuvaa.+++Se+voi+tapahtua+teille+itsellenne+se+kauhu.+?++ei+dekkaria+saa+lukea.++++++Ihminen+lukee+vain+jos+on+turvassa,+että+ei+hänelle+itselleen+voi+tapahtua+sellaista.minul+oli+niin+paljon+kauhua+++että+reaktioni++on+pysyä+erossa++kaikesta+kauhusta.++++tahtoisin+välittää+ihmisistsiis+elää++hirveässä+hurmioss+a+tahdon+++rakkaudessa++tahdon+elää+++rakkauden+tunteesseteen+tuotiin++lastenvaunut++++tunsin+heikkoa+rakkauden+tunnetta+päässäni+++Ihan+heikko+tunne.+++miksi+tehtiin+niin.Toinenoli+kun+Joel+suuteli+kaulalle,++++tunsin++tunnetta+jossa+ymmärsin++miksi+jotkut+seurustelevat,+++seurustelun+idean++++++(+se+vain+tuntui,+se+tunne++)kun+puhuttua+hänelle+++ja+hyvästellessä++suuteli+kaulalle++vasemmalle+puolelle++Se++kesti+tunnin+verran,++1-2++h+++kulkiessani+Taddeus+Judalle++olohuoneen+matolle+nukkumaan+++muistan+että+olsin+tehnyt+mitä+vain+että+tuntisi+siten++.++(+se+ei+silti+kohdistunut+häneen,++++hän+oli+liian+nuorikin+esimvaan+ymmärsin+siitä+vain+++että++enkä+ajatellut+häntä++++++en+ollut+hänene+ihastunut.Toisen+kerran,++hän+silitti+vasenta+käsivarttani++kun+istuin++teelläseisoi+vasem+puolel+++kopeloi++silitti++olkapäätä+ja+käsivartta+(+johon+ammmuttiin+1944,++luomi+on+luodinjäljen+kokoinenn++ja+katseli+++ylitseni+ikääistään+tyttöä+(+joak+s+eoikea+salome+)+++(++tunnistin++niistä+++miksi+sitä+sanotaan++++missä+pyhimysten+kuvia+maalattunajos+esim+ismo+olis+päättänyt+ett+pitää+arvossa+++olisinjoit+vuosia+sitten+++aivan+varmasti+ollut+ja+pysynyt+arvossamutta+hän+palveli+vaan+niitä+naisiajoilla+ei+ylevyyttä++++pelastaa++++++niitä+vartaloita++jotka++++(+onko+jossain+se,+jolle+minun+sielu,++vaikak+se++ei++enää+nyt++jaksa+tuntea....ei+ole+yhteytt+siihen+oikeeseen+tunteeseenJumala+tietää++Lähdin+blondin+talosta+++++missä+en+voinut+mitään+tuntea++(+minull+annettiin+pahat+ihmiset+lapsiksi++1800(+vallankumouksen+jälkeenn+se++on+mahdollista+he+halusi+++aatelisten+ylhäisten+elävän+++pahojen+toisilleen+pahojen+kanssa???(+aateliset+voi+tahtoa+toisilleen+hyvää,mutta+ismo+Toni+W++jne++eivät++tehneet+niin++++he+ei+pelastaneet+ottaneet++joukkoonsa+++++mutt+se+oli+monimutkaista...+markolle+jos+fausta+madonna+olioiekaja+minulle+hän+oli+todel+siveetön+++olikohan+hän+Lancasteren+tiedä.++++++eli+pyrin+väärien+luo.+Menin+juuri+evan+poikien+luo.+++Toni,+Ismo++he+oli+vahvoja..+he+osasi+olla+luovia..mut+he+on+todel+psykoppaattisia++++ei+mitään+väliä+++(+koko+Evasta+ja+Adamista+oleva+on+toivotonta+++Jeesus+kain+++Evan+poika+ja+salomo++Basheban+heille+ei+ollut+mitään+että+rauiskauttivat+tämän+joka+oli+onnistunut+olemaan+tunteva.++Miten+selviän+++++Jumala+toivottavasti+tietää.
  4. en+siedä+että+työntää+käsiä+++kohti++päin+naamaa+++kuin.en+voi+katsella.++en+ole+Buddhan+seuraaja.++Buddhan+opetukset+ovat++hyvät+++varmasti.++mutt+miten+ne+sielut+sitten+eli+kadehditutettä+++saat+sä+nyt+kaikkee++kun+sä+olet+budhhahe+ei+antaneet+hänen+edes+valaistua?++olivat+kateellisia.++++???+++????++++++++roikkuuko+kaikki+pienet+ja+kurjatJeesuksessa+?+++++ja+Krisnasta+sanotaan+että+saa+pitää+itseään+hänen+puolisona+tai+ystävänä+tai++lapsena.+++++(+en+todella+tiedä)+en+pitänyt+edes+tuosta+tytöstä.+Jokin+vaan+sanoi+hän+on+Buddhan+parisieluvoisiko+jostakinpitää???++mitä+ihmiselle+,+sielulle+tehdään???++++voinko+luotta+aJumalaan?++Äitini+saattoi+olla+Jeesuksen+parisielu.+++Äitini+tyyppisestä+pidänmutta+hän+oli+paha+minulle,++Ei+sietänyt+että++olin+häntä+vahvempi+tms.++minunkokemus+elämästäolinoikeasti+todellapieni+++ja+äitini++oli+myös++Voisin+kirjoittaa+siitä.+++++Tuhannet+vuodet+ovat+pitkä+sukutarina,+dynastia.++?aateliset++pitivät+toisistaan++++he+kannattivat+että+he++syntyivät+uudestaankiin++mielekkääseen+myös++elämään+++ja+kehittävään++++++Joku+pääsi+kuninkaaksi,+mutta+ei+hän+ollut+sitä+seuraavassa+elämässä++tuskin+kahta+elämää+peräkkäin,++++roctähdet++++ovat+varmasti+olleet+kuningas++tai+kuningatar,++(+ja+paljon+muutakin,++)++Minul+eiolelfiilistä!+nyt+ylleensä+kirjoitan+fiilikselläolen+vihollisen++lancasterin+luona++nukk+3+yötä+++++++kuulovammainen+joka+kuulee++kuulolaitteella++Minul+ei+jostain+syystä+ole+mitäänihmisuhdetta+(+en+nyt+löydä+fiilistä+sitäkään+++selostaa.++(mut+jos+oli+soikea+ihminen+hän+saisi+tästäkin+jotain+irti++.+?++nyt+on+kännyk+ladannut++100.soikea+ihminen++tule+e+aura+kirja+mieleenaura+oli+soikea...+++Lähden+kahville+nyt!++++Tuolla+on++kahden+elämän+++sukulainen++++kahvilaapitää.++Maria+Timmers++1668++Caspar+netscher+maalasi(+hänellä+olikin++molem+peukaloissa++mustaviiru++++peukaloruuvien.+++ja+hän+oli++++apua+ei+kai+ne+samaan+aikaan+ole++++++++Hänestä+toinen+muotokuva.++Pitää+tutkia+tuo+asia.
  5. Koin+myös+että+kun+harvoin+oli+mies+pappi,+hän+osasi+puhua.Naisten+puhetta+en+jaksanut+kuunnella.+Kun+kävin+kirkossa.Naistenkin+puheessa+oli+hyviä+kohtia.naiset+ovat+kateellisia+toisille+naisilleolin+hyvässä+kunnossa,+tuhansien+vuosien+kehityksen+perustalta,+olin+valaistunut,en+saanut+yhtäkään+ihmisuhdetta.+vastoin+tahtoani.(+tunne+joka+oli+viimeksi,+oli+kun+lauluraadissa+nuoria+ja+voittaja+lauloi+2Milla+hei+sun+täytyy+muuttuu,+lapselliset+leikkis+lopettaa,+.."+joka+oli+joskus+90+l+lopulla.en+pitänyt+siitä+biisistä+(+todella+en+pitänyt+mutta+sitä+kuului+aina+jostain.ja+kuulin+nyt+siinä+sen+ajan+henkeä,kuulin+koiranikin!!+siinä+biisissä+saks+paim+koira+Ramanäköjään+s+ekuuro+tyttö+yrittää+olla+isompi+kuin+minäja+turruttaa+pääni..hän+täysin+erilainenja+nukahdin+luottamuksessaettä+Jumala+huolehtiikullakin+kukin+nukkuu+omaa+untaan(+nukahdin+syötyäni+1+nukahtamislääkkeen+plus+1/+4+1/4+1/4+1/4+1/4+1/423.30-2.30?+heillä+on+unessa+taistelut+että+ovatko+he+jotain+ja+suurempia+kuin+minä+he+haluaisi+ollaolen+valaistunut+ja+olisi+loukkaus+että+en+olsi+korkeaja+sii+hengessä+missä+elänyt+kevyestielämäni+kymmenet+vuodetasuntoa+ei+yhtäk+löytynytLuotan+Jumalaan+...+nt+menen+sinne+telttaanoli+niin+pöhl'ä+uskovainen+se+ahionoam+että+hyväjumalaselaijennlässyttäjä+just+sellanenjoka+alkaa+sen+jäkeenkun+keetonute+ton+aian+elänyyt+kaikissa+hengellisisssä+tilaisuuksiss+a+uskonut+Jumalaan+ja+elää+Jumana+kANSSAHÄN+KYSYY+MUTTA+SINUN+PITÄIS+LÖYTÄÄ+jUMALAsiisellainenuskovainejoka+ei+tajua+että+kaikki+eivät+ole+alaoittelijoita+ja+hän+mestariH'n+alkoi+kaataa+saippuaa+käsilleni.+siis+pesin+kädet+kun+pyysi+sisään+tullessani,+mutta+hän+tahtoi+että+saisi+kaata+a+lisääsaippuaaeli+vallanhaluinen+hirviösen+vanhuksen+luo+en+men.kun+just+joku+on+pessyt+saippaual+kädet+vaikak+en+tatrvits3e+sitä+edesni+hän+tahtoi+vallanhaluisesti+pikein+kaataa+sitä+nestemäistä+saippuaaai+hän+on+hullu+kun+joku+saattoi+tuhota+sen+akan+sen+evan.kyll'ä+Jumala+varMSTI+SEN+TEKEEjos+tosiaan+Eeva+on++tavallinenihminenjoka+inkarnoituu+++uudestaaneikä++jokin+mestaritaivaassa+++eevasta+ja+adamista+alkaen.+++Muutkin+Raamatun+nimet+++uudeleensyntyviä+sieluja.+++”Teidän+täytyy++syntyä+uudestaan+”++++sanoi+Jeesus..+++”+olette+kuin+tuuli++se+ei+tiedä+mistä+tulee++ja+minne+menee,+samoin+teidän+täytyy+syntyä+uudestaan+++ylhäältä+”++ilmeisesti+Buddha+on+samanlainen,+voisin+näyttää+Budhan+erään+inkarnaation+niin+ymmärrätte+että+tavallinen+ihminen.He+otti+vastaan+sen+opetuksen,+mutta+ei+he+tahtoneet+pitää+Buddhaa+minään.hänei+sitten+viel+päässyt+nirvanaan+vaan+syntyi+uudestaan+jaminkälaista+se+sitten+oli.Ja+hänen+parisielun+kuulema+kohtasin.+filmillä.