Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

291

1. Monta+kertaa+katsoin+kaikki+kolme+penaalia+missä+kortteja+++Ei+ollut++henkkaria,++muistin+näin+sen+kun+näytin+sitä++eilen++++ett+putosiko+taskusta+++kun+kävelin+eksyksissä,++++Lähdin+katsomaan+joslöytyisi++++kirjoitin+tekstin+++siitä+et+olis+oltava+laatikkoja+minne+laittaa+jos+löytää+henkkarin+tai+matkakortin++Sen+koki+siinä+tilanteessa++++Että+miksipoimisivat+maasta+++mutta+todennäköisesti++ihmiset+poimii+R+kioskille++tai+kaupan+kassalle+++tai+bussikuskille+voi+antaa++mutta+ei+voi+sanoa+että+löytyi+muualta++Tai+he+ei+ota+vastaan.++Masensiettä+myös++se+danske+pallukka+oli+kadonnut+++ja+tilinumerovihko+++Kaupasta++tahdoin+palatessa+lohdukseni+++jotain+ostin++++muistankatsoun+pähkinäsuklaata++Ja+dubblesuklaata..mut+en+muista++mitä+ostin..Jäätelöäkin+ajattelin..Siis+sain+Amma+ihmiseltä+3.30++BussilippuunSillä+matkakortti+++on++oikeasti+hukassaMuistan+kuin+eilisenpäivän+++pyöräilin++Näin+sen+lentoturma+dokumenttia+pätkän+++..Kirjoitin+siitä+++Matkakorttia+ei+yhtäkkiä+ollutMietin+ajanko+Nuuksionpäähän+pyörän++sen+pimeän+++loppumatkan+++vai+jätänkö+Haltiaan..olin+tähtiä+päin+ajanut+++mietin+++hämärtyi+sii+nä++Mihin+ei+tunteet+riitä.....Joku+istui+nurkkapöydäss+ja+puhui+puhelimeen+++helpottuneena+tai+vapautuneena??häneltä+kyselin++onko+tuo+elokuvaa+vai+dokumentti?++Olin+ahdistunut+++bussimatkan+++kun+ei+matkakorttia+löytynyt+++++Nyt++siis+ostin+jotain.....en+yhäkään+muista+mitä+ostin.++Se+maksoi+n+80+c.+Tiesin+kortilla+oli+2.60,Katsoin+ed+päiv+++++eilen+maksoin+jollekin+vieraalle+eräälle+++pahvimukillisen+vettä+++Hessburgerissa,+se+oli+80+c...+++Elieilen+meni+n+1+e+ja+nyt+n+1+e...Menen+katsomaan+++kuitista?+Mitä+hemmettiä+ostin....?ai!!!!!!ne+oli+nuo+++irtokarkkipussi+on+näkyvill..Salmiakkikaloja!!!!jasöin+ne+pimeässä+rapussa+portailla+istuen++kuin++masentunut+kurja+onneton+nuori+++(+ja+2+ananas+irtokarkkia+)++Ja+ohi+meni+joku+kauhea+täti+++ja+jokin+sanoi+ett+se+intialainen+joka+tahtoo+hävittää+kaiken+++,+henkkarin+kun+heillä+ei+ole,+että+nyt+se+meni+ihan+alas++kun+istuskelin+alimmillaportailla+senkin++tädin+alla+joka+meni+ohi+++(+se+oli+minusta+hyvä+..Että+jos+minussa+luuli+voivansa+roikkua++kun+minullakaan+eihenkkaria++)++Mutta+sitten++tääl+eteises++päätin+vielä+katsoa++niin+penaalissa+oli+ensinnä+danske+pallukka++ja+tilinrovihko++ja++sitten!!+henkkari!!!+Siis+täytyy+olla+että+se+oli+liimaantunut+pankkikorttiin???+Ja+olin+ostanutkin+kaupassa+ne+irtokarkit+niin+että+henkkarikin+meni+pankkikortin+kanssa+siihen++laitteeseen++Helpotus++kaik+ajatukset+ehti+ajatella+oikeasti++et+kun+sitä+ei+ollut++++ja+nyt+se+sitten+taas+olikin,+(+ja+nukuin+siin+hetken++)++olisellaistakin..++avasin+sohvan+laitoin+patjan+ja+nukuin,+kaikki+kortit+ja+pallukka+vieressä,+Sitten+hän+saapui+ja+sanoi+että+tulee+kylään+kohta++toinen+Amma+ihminen,+ja+hän+oli+ensimmäinen+tapaamani+joka+oli++älyllinen.++(+mutt+en+minä+pidä+siit+Amma+ihailusta+)++Saako+syödä+toisenjoulutortun++ja+lisää+teetä?En+uskalla+ottaa+++laitan++jotain+ruokaa
  2. Miten+niin+tyhmiä+voi+ollakuin+tuo+Toivoin+kaikesta+sielustaettä+lakkaisitte+olemasta+kaikki++++Laitoin+kirkosta+saadun+ikonin+roskasangon+pohjalle++Tuollainen+impesilli+sanoo+älä+pidä+ääntä+kun+vettä++otin+hanasta+++Kyllä+krrrostaloissa+saa+elää+ja+katsoa+tv+ohjelmia+niin+myöhään+kuin+niitä+on++Ja+juoda+vettä+vrsihanasta+toivon+oikeastiettä+teidän+sielut+lakkautetaan+olemastaHän+asuu+minun+kristinuskon+rake+nuksessaJaOn+miljardi+kertaa++minua+alempi+roskaTuossa+ilmeni+joku+niin+saatanan+tyhmä+mies+Kirjoittaetaen+niin+saatanan+tyhmän+viestin+Etä+mitä+antasinsullelahjaks+kiedonitsenisilkkpaperiin++rukoilenetsellanen+kuvotus++++näkyy+haihtuvanLuuli+ett+on+jotai++kun+olen+niin+tyhmän+ihmisen+luona++etvarmaan+kukaan+ei+kadehtinutSellaisia+he+valitsi++joksikin+kuninkaaksi++Jumalan+ei+olis+pitänyt+luodaketään++Kaikki+on+saatanan++mystiikkaa+++Muuttui+röyhkeäksikun+rahani+loppuiJa+se+kuuro+++on++Jotain+nyt++kun+hänen+luo+voimennä++ja+hän+luulee+että+jotkin+äänet+häiritsee+naapureita++Niinkuin+nauraminen+++++Vastenmielisiä+ihmisiäJa+uskomattomia+++++Eikö+Jumala+voisi+auttaa+selkaisten+lyo+kyin+tvssä+radiossa+älylliset+ihmisetVoisko+kuvitella++joku+++tv+ssä+näkyvä++olusi+niin+pikkumainen+että+sanoisi+sinullemutään+jos+cesihanasta+otatvettä+keittiössä+Niin+mitätöntä+tv+esiintyjää+ei+ole++He+jaikki+ymmärtää+ett+kerrostalossa+on+ääniäJa+en+ole+koskaan+kuullutvesihanan+ääntä+Tuskin+sitä+huomaisi+++se+on+kuin+autojen+ääni+ulkoa+ei+huomaa+sitä++hurisee+siellänytkin++Kuulema+jokuoli+sanonut+ett++pissaamisen+lorinastavessanpönttöön+olisi+joku+naapuri+valittanut+hänen+naapurilleHän+luulee+ett+olen+arvottomampi+kuin+minun+kristuskon++kerrostalossa++asuvat
  3. Joutui+vähän+ristiriitaan++kun++ehdotin+Amma+ihmuselle+voisiko+kuunnel+Amman+Jumalanpalvelusta+++oli+Jumalallisen+äidin+1000+nimen+luenta...++suomennosta++sain+kuulla+Muutaman++jotakin+tiikeristä+oli...++että+sinä+tiikereistä+kaunein++ja++yms++kau+nein+ja+paras+ja+ihanin+ja+ylin++++Tahdoin+tietää++Ammako+se+jumalallinen+äiti?++Vai+kenelle??sitä+ylistystä+luetaan??++Jäiepäselväksi.+Hän+ei+välittänyt+että++ei+sitä+voinut+toistaa+perässä..++pitkiä+intialaisia++sanoja+lauseita.Näin+sitten+näytöltä,+siinäkin+just+oli+niin+pitkä+sana!!!!+Etten+ole+nähnytsellaista++Eihän+sitä+intiankieltä+voi+osata+lausua+Yhtäkkisesti++.+++Olen+taas+sellaisen+luona+joka++ei+välitä++mitä+tunnen+tai+koen.++Minulle+sopiva+olisi+kanssani+ällistynyt+niin+pitkää+sanaakin.++Lukeva+mieshnklö+reagoi++ajatuksiini,++Sitä+ensinnä+mietin++ja+sanoinkin,++että+kun+he+hengessä+tietävät+tämän+sielun+tilan+,+välittömästi+reagoi+++..+++ensinnä+se+oli+se+nainenRanskalainen..jota+kuuntelimme+hetkenTänään+Ranskassa+pitäneet+jonkin.meditaation..niin+he+meditoi+siinä+Luulin+ett+kuva+ei+liiku..+vaan+he+oliniin+paikallaan.Liikkuuhan+hänen+suu++sanoi..Niin+se+nainen+telepaattisesti++sanoi+että++"+mä+menen+helvettiin+jos+sä+olet+jotain..Mä+en+pidä+sinua+minään..+Enkä+tuota+mieshnklöä+myöskään+pidä+minään.."++joka+Amma+ihminen++Jonka+sohvall+olen+voinut+nukkua.+Luojan+kiitos.Kuka+tuo+nainen+sitten+on+++onkohän+sitten+joku?Sanoin+nuorempana++(+eihän+kuunnellut..)+Luin+Summit+Lighthouse+mantroja++ja+mitä+vain++Uskoin+ett+Jumalasta+kaikki++Mutta+nyt+en+kyllä+lue++jumalalliselle+äidilleyhtäkään+ylistävää+lausetta++tietämättä+ensin+KUKA+hän+on+?+Ketä+tarkoitetaan+jumalallisella+äidillä?Sille+läskille+Ammalle+en+ainakaan+lue+yhtäkään+niistä+lauseista
  4. En+pelkää+sitä++oikeasti.+Juon+kahvia+kioskilla,+hyviä+nuo+Taffel+snacs+Hearts+++Voi+katsoa+sormistaan+vaikka+onko+siinä+joku++Ei+sellaista+ole+++Jumala+tietää+tietysti+joka+hitusen.Sanoin+20+v+sitten+olen+aivastanut+++ja++5+v+sitten+vaikkaOikeasti++ihmisten+täytyy+saada+aivastaa++Ja+niistää+nenä+++se+on+ihan+normaalia++Se+ei+o+örönää++ihmisillä.+Te+annatteheidän+aivastella++tai+niistää+nenäänsä++++ihan+normaalistiKoskase+luulo++että+heillä+o+n+joku+öröTekee+sen+örön++Te+olette+jumalia+luki+RaamatussaJos+te+koetatte+päättää+että+minulle+se+saatte+sen+itsellenneHe+jotkahaluavat+sen+jollekin+saavat+sen+itselleenMinua+eikiehdose++missään+muodossaOlen+kunnon+bhagavad+gita+oppinem+et+suhtautua+samalla+tavalla++++siis+se+ei+kiehdo+mi+uaIhmisten+pitäävaroa+etteivöt+"rakastu"totu+siihen++Jos+ihmiset+kaipaa+s+itä.mikä+on+vahvempi++ja+ylivoimainen+++?+++Tai+miksi+joku+kauhu+vetoaa?++Sen+koettaa+saadahallintaansa?++Toni+ja+ismo+on+niin+alaarvoisia++?+Tietysti+välitin+siitä+mikä+oli+osa+minua.++Mutta+se+oli+ehkä+Evan+ja+tuntevien+taisteluaSe+eräs+mies+kerran+meni+blondin+luo+ja+he+ymmärsi+heti+toisiaan++blondi+oli+yhtä+raaka+kuin+miesHuomasin+vasta+ettäIsmo+ja+Toni+ovat+molemmat+blondeja++++Jos+blondille+puhuu+tai+kirjoittaa+Menettää+elämänhengen++Heillä+ei+ole+sinistä+väriä+hiuksissa?+Jokin+sanoi+että+mustatukkaiset+ei+millään+usko+että+he+ei+voi+elää+täällä???+Onko+heilläsiksi+niin+paljon+lapsia?+Kiinassa+,+Intiassa+++(+vaaleatukkaiset+on+epä+älyllisiä+ja+heikkotunteisia++Blondi+vitsit+kertovat+totuuden++.He+ei+ymmärrä+m+istä+intim+elämässä+kyse++(+blondivitsitkertoo+siitä+paljon+)+Minua+raiskattiin+20+v+eikä+kukaan,++ei+löytynyt+ketään++,+Nytkin+voisin+mennä+kyläänJos+me+pidetään+joku+JumalanpalvelusAmma+musiikkia+on+++Niin+Jumala+tietää+joka+hitusenEsim+puun+joka+kasvaa+vuosirenkaan++Miten+tuo+aine+puu++voi+kasvaa++sentin+tai+puolen+sentin+++Se+ihme+on+JumalanJumala+ei+tee+sitä+öröä.++(+se+voi+ollavaikka+lapsen+veressä,+5+%+lapsista+++se+ei+aiheuttanut+mitään++oiretta.++Ja+50%+lievä+tavallinen+flunssa.++Ihan+sama+on+aikuisten+kohdalla.+Jos+päätätte+että+se+ei+aiheuta+oireitaSe+on+ihan+samanlainen++koska+se+on+ihan+samanlainen+kuin+niillä+lapsilla.Miksi+joillain+pahempi??+Miksi+joillain+on+ms++vaikkaSitäkään+ei+ole+olemassaEt+pelkää+sitä+++etkäsaa+sitä+++Joku+kertoi+että+lihaskipua++++Minullakin+on+ollut++levottomat+jalat+Ismo+Alangollakin+oli+++En+saanut+unta,+ja+oliniinkuin++kasvukipuja+jaloissa,++Siis+vuosia+sitten+++++Käpy+myös+kasvaa,+Viljan+heinään+kasvaa+jyvät++++Lähden+nyt+kuunt+musik+Amman+ym++Siunausta+ja+terveyttä!
  5. Luin+vuonna+1939+kirjoitettua+kirjaa++Siinä+++joku+rikkoi+soittimet++sellot+ja+viulut,+Ajatella+ett+siin+oli+yhteys+minun+elämään+39.Meillä+oli+Lutherin+kanssa+rakkauseläm+niin+paljon+korkeampi+kuin+eeva+lehmälläKun+meillä+oli++rakkauseläm+ja+klassinen+musiikki+Ja+historian+ajan+olin+kehittynyt+tunteessa+ja+herkkyydessä++++++hän+yritti+saada+eva+brownin+olemaan+suuri+++myöskin+++Nyt+on+sattumalta++jonka+luon+olen+laittanutalastoman+evan++tädin+naaman+tissikehon+++ilkialstoman+tunnottoman++parrakkaan+miehen+vieressä+on++ja+yllä+on+nainen+jokaihmettelee+evaa+?Minul+oli+niin+erilainen+mieli+kuin+tuo+psykopaattinen++Jos+koetan+sitä+kuvata,++menin+Nosturille++kun+Toni+W+esiintyi.+Sainsisätiloissa+olla+kun+tuttavan+treenikämppä+oli+siellä.+Odotin+ja+toivoin+ja+tunsin+hetkestä+toiseen++(+semikä+Eva+on++,+taikukavaan+kuvissa+1900+alun+kuvankauniiden+naamojen++ei+odottanut+mitään++oli+vaan++tylsistyneenä+lösötti+siellä++tai+ei+hänel+ollut+syytä+mennä+sinne,+lösötti+kotonaan+ehkä,++se+pönttö+mikä+lavalle+tulossa+metelöimään+ei+häntä+saanut+hievahtamaankaan,+(+psykopaattejahan+niissä+kuvissa+on+)+Minä+kaipasin+ja+tunsin+++jamenin+lavan+lähettyville,+ja+tunnsin++Tonin+suojelunhalun,+urheuden+miehisen+++älä+väläyttele+tätä+Menet+helvettiin+joka+väläytyksestäEi+ole+sinun+vallassa+Sinun+valta+vie+helvettiin+Joka+väläytit+++Niin+siinä+oli+oikean+tunteen+hetki,+++se+suojeluhalu+urheus++Mutta+ei+se+tosiaan+riitä+++jos+olin+Louisa+Bunbury??++Että++oli+avioton+lapsiNaurattaa+että+tuossa+Louisa+Bunburyssa+olisi+itämainen+henki+++Olinko+sitten+Louisa.+Bunbury+on+kyllä+vieras+sana..++Syntyi+68..+äiti+Sarah++Lady+ja+isä+Charles+BunburyARistocrat+tv+sarjassa++Sipen+näköinenSiis,+hän+ei+ollut+isäMiksi+sai+hänen+nimen?Gordon+oli+isä..+Sarah+ja+Charles+7+v+olleet+yhdessäOli+kiva+pestä+hiukset...++he+siis+erosivat+hetikun+Sarah+raskaana++,+petti,++serkkunsa+kanssa,Ja+hän+olis+minun+isä,++William+Gordon?Ei+ollut+isää+68+syntyneellä..+++79+?+Meni+uusiin+naimisiin++Sarah+++++11+oli+Louisa..Saatanan+v++tu!!!+Mene+sinö+sinne+tehoillesi++jos+haluat+++sanoun+mulkunreiälle++joka+aiheutti+aivastuksenKoska+olen+ylhäusempi+jyinse+Siksisitä+tautia+on+tyhmä+akka++tahtooaivastelevan+ih.usten+Mä+en+ymmärrä+millään+et+sä+olet+jotain+sanoi+tuoKannattaisikosiihen+satsata+sitten+En+ole+tehokaskurinalainen+v+44++filminSOMERON+elämääTai+osuusliikjeiden+++mistä+aiheesta+se+oli..Mut+olen+kristuskon+perustaja!!!Ei+se+olekivaa+siel+sanoo+hän+++??Olen+aivastanut+200+v+sittenkinIhmisten+pitää+saada+aivastaaOlen+aivastusten+suojelija+En+pellkää+sitä+mihroskooppikuvaaLuonteeton+vihaton+pien+pyörylä++minä+en+suurenna+sitä+studion+seinälle+isommaksi+ihmistäLouisa+kyllä++menehti++flunssaan+Ilmeisesti+opin+sen+flunssan++tässä+elämässä++Kauan+sitten++valaistuneema++mietin+muita+tähtiä++kaikki+on+mahdollist+++paitsi+sairaus+ei+oleSe+ei+ole+kivaa+Jumalasta
  6. Olen+täs+käytäväl+istunut....hiihtää+kaikenlaisia++pikku+kansalaisia+ohi....+Menen+muslimeiden+kahvilaan++ei+saa+korostaa+että+muslimien++++He+ovat+ihmisiä+++en+ole+varma+muslimeja+ovatko+++Joku+alkoi+yrittää+raiskata+++Näkyi+siinä+lentokoneturma++dokumentissa+Dubai++lennonjohto+mieshnklö++oli+kyllä+niinerilainen+energia+++outo+se+itämainen.++Olisi+kiva+että+suomalaiset+tahtois+elää+yhdessäEn+ole+sitä+itämaista+energiaaOlivat+niin+ylväitä+historiallisiin+pukuihin+pukeutuneet++Nyt+eivät+osaa+keskustellaNäkyi+sen+Perrrkele++sanonsiutä+et+anbetaan+tällänen+150+e+pikku+käänykkä+näpytwllä+äälilt+kusipäöt+tyrkyttäö+si+tä+kangastakirjastoon+jos+yrittääOvat+sellai+nen+stereotypiaMystiikkaa+sekinStereotypia+klooni++on+kirjastossa+vastassaMikä+vaan+kirjasto+Tuo+oli+tosi+hauska+että+10+hengen+kokoontumisrajoitus+nii++ei+voi+siellä+voimalassa+selvitellä+asioita+++tehdä+kokoontumiskutsua++Aijotkut+asiat+menee+sen+edelle+++nii+kui+Kirkkko+ja+Jumala++Jumalanpalvelus??+Vai+Jumala+odottas+että++häntä+suurempi+örönäon+ihmisten+vaarattomaksi+tekemä++?kokoontumusrajoituksin+Kirkoissa+olisi+voitu+ihan+rauhassakäydä++Jaksoivat+eliminoida++öröt+sieltä++Kusiaivot+akat+tahtous+viel+vaikk+söypänKun+olen+heit+niin+paljon+ylhäisempiAi++Janita+anto+kasvot!!!+Söypälle++lukiKunolen+vähän+näköinen+hänen+??+Pikkumulkunreikä+on+siellä+hengityssuojain+kauniin+naaman+päälläMiten+on+niin+pahoja+kaikki?Ei+tulemit+söyppää+tälle+valaistuneelleRöyhkeitä+ihmisiä+onMenen+kahville+sinne+nyt